Bref 1: Ați văzut vreodată știrile la ProTV? Cu siguranță, da. Înseamnă că ați văzut tone de știri inepte despre violatori, falsificatori, criminali, mici sau mari infractori, oameni cu vină mai mare sau mai mică pentru varii fapte. Pentru contextualizare, jurnaliștii înregistrează așa-numitele vox-uri, înregistrări cu aiurea persoane care au o părere despre evenimentul tratat în știre (vox populi). Sunt sigur că ați văzut băbuțe, vecini de scară sau de bloc, prieteni sau rude care vorbesc despre caracterul, comportamentul zilnic sau profesia celui suspectat a fi făcut nu știu ce faptă. Aproape invariabil ei povestesc despre cât de politicos era individul, cum dădea binețe în fiecare dimineață sau seara, ce profesionist desăvârșit sau prieten de calitate era.
Bref 2: Fără destin - roman autobiografic al scriitorului ungur Imre Kertesz. Narațiunea este povestea experienței Holocaustului văzută prin ochii necorupți ai unui copil care trece prin diferite legăre naziste. Spre deosebire de orice altă carte scrisă despre Holocaust, romanul nu începe și nu livrează în descrierea experiențelor vreo judecată morală. Întâmplările, gesturile, comportamentul colaboratorilor, torționarilor, întreaga logică a războiului sunt supuse unor observații sau reflecții prin prisma inocenței și optimismului unui copil de 14 ani. Citind romanul ești copleșit de un sentiment de tandrețe și înțelegere față de colaboratorul care îți dă zâmbind un săpun sau te ajută să mergi înainte de a te băga în camera de gazare, față de medicul nazist care îți dă o pilulă ce îți alină durerea bolii înainte de a te trimite lângă cei care suferă de malarie, față de rudele înspăimântate care te trădează sub amenințarea armei etc.
Bref 2: Fără destin - roman autobiografic al scriitorului ungur Imre Kertesz. Narațiunea este povestea experienței Holocaustului văzută prin ochii necorupți ai unui copil care trece prin diferite legăre naziste. Spre deosebire de orice altă carte scrisă despre Holocaust, romanul nu începe și nu livrează în descrierea experiențelor vreo judecată morală. Întâmplările, gesturile, comportamentul colaboratorilor, torționarilor, întreaga logică a războiului sunt supuse unor observații sau reflecții prin prisma inocenței și optimismului unui copil de 14 ani. Citind romanul ești copleșit de un sentiment de tandrețe și înțelegere față de colaboratorul care îți dă zâmbind un săpun sau te ajută să mergi înainte de a te băga în camera de gazare, față de medicul nazist care îți dă o pilulă ce îți alină durerea bolii înainte de a te trimite lângă cei care suferă de malarie, față de rudele înspăimântate care te trădează sub amenințarea armei etc.
***
.
Nu-l cunosc pe domnul Ungureanu, șef al DPCMP. Nu cunosc modul în care lucrează Direcția de Prevenire a Criminalității din Mediul Penitenciar - DPCMP (fostul SIPA). Nu cunosc mai deloc oamenii care lucrează în această direcție. Habar nu am dacă sunt persoane politicoase, joviale, prieteni de nădejde, buni familiști sau buni profesioniști. Nu îl cunosc pe domnul procuror Stoica de la Drobeta Turnu Severin. Nu îi cunosc pe cei care nu și-au completat sau nu vor să-și completeze declarațiile de avere. Eu însumi, în urmă cu ceva timp, am neglijat să-mi completez declarația de avere, depășind termenele legale. Poate toți sunt persoane impecabile la nivel personal. N-am de unde să știu și de aceea nici nu pot interveni în discuțiile generate de ultimele două postări. Să fiu sincer, de fapt nici nu mă interesează dacă îți vorbesc frumos, zâmbesc și sunt buni manageri. Și nu mă interesează cum se numesc.
.
Fapte:
1. Februarie 2008: întrunire a Consiliului Federativ al Federației Sindicatelor din Administrația Națională a Penitenciarelor. Începând cu a doua zi de defășurare, sunt invitați Mihai Polițeanu, reprezentant al Freedom House, și Sorin Dumitrașcu, fost director general adjunct al ANP. Întâlnirea e publică, sunt martori câteva zeci de persoane. Se discută despre colaborarea dintre ONG-urile importante din România și sindicatele din penitenciare și despre noul statut al FSANP. (Discuție concretizată într-un protocol de colaborare, și afilierea la Inițiativa pentru o Justiție Curată). Telefoanele încep să zbârnâie și se trezesc tot felul de curioși să întrebe în stânga și în dreapta. Cu totul întâmplător desigur, erau angajați ai DPCMP. La numai o săptămână, liderii FSANP sunt linșați de conducerea ANP și figura de tristă amintire, Iulia Scântei, și acuzați de comploturi și alte idioțenii paranoide;
.
2. Februarie 2008: circa 20 de jurnaliști din presa centrală și locală se înscriu, în urma unui anunț public, la un training profesional privind practica judiciară penală. Participă reprezentanți ai Freedom House, Asociației SoJust, Societății Academice din România, fostul ministru Macovei , ambasadorul Olandei și câțiva magistrați care au ținut sesiunea de formare profesională a jurnaliștilor în calitate de experți. Organizarea întâlnirii a fost susținută financiar de ambasada Olandei și a avut loc la Sinaia. Nimic spectaculos, nimic conspirat. Un paranoic de la Ministerul Justiției are o informație că la întâlnire a participat și un consilier din cadrul ministerului. Fals, de altfel. Se intră într-o logică paranoică. Ministerul trăiește cu impresia că este "trădat" de cineva din interior. Telefoanele încep să zbârnâie și apar curioșii. Întâmplător, desigur, angajați ai DPCMP. Nu reușesc să confirme informația, însă cum paranoia e mai mare decât simțul realității, cineva din minister apelează la SRI pentru a afla cine e "consilierul trădător". SRI refuză să se implice.
.
3. Aprilie 2008: Înainte de summit-ului NATO la București. Cu câteva săptămâni mai devreme se încercase promovarea pe ascuns a unei ordonanțe de urgență prin care se dorea desființarea sindicatelor din penitenciare și alte trăsnăi. Conducerea FSANP se întrunește și ia în calcul organizarea unui miting. Se ia legătura cu Freedom House, se explică situația de criză și se cere ajutorul pentru organizarea în mod profesionist a unei conferințe de presă, alături de reprezentanți ai societății civile și ai sindicatelor din poliție pentru un cât mai bun impact mediatic. Nu se pune, insă, problema organizării unui miting in perioada de desfășurare a summit-ului NATO. Oamenii încă sunt sănătoși la cap. Nu toți. Mai puțin angajații DPCMP. Paranoia sare iar din papuci și ministrul Justiției este informat că FSANP complotează pentru a compromite summit-ul NATO prin organizarea de proteste publice. Eventual pentru a le trage câte un șut în gură domnilor Bush și Putin. Demență curată. Acum mi și-l închipui pe domnul Predoiu cu informația în CSAT, explicându-le domnilor Băsescu, Maior și Razvan Ungureanu cât de profesionistă e DPCMP și cât de nemernici sunt angajații din penitenciare.
.
Acum, având în vedere faptele și brefurile de început ar trebui să termin apocaliptic, nu? Ei nu. Răul e nu doar banal, ci și plictisitor și tont. Nu mă îndoiesc că domnul Ungureanu și cei asemenea sunt băieți buni, joviali, draguți, poate profesioniști, familiști convinși, dedicați muncii. Nici nu am de ce să mă îndoiesc de asta, pentru simplul fapt că nu-i cunosc. Și ce-i mai important, ACESTEA SUNT DETALII. Irelevante. Neinteresante. Personale. Pe acolo se ascunde diavolul. Ce-i important, sunt faptele. Și faptele recomandă demisia și arată calea pe care a luat-o DPCMP. SIPA, din păcate, nu și-a schimbat decât numele și oamenii. Atât.
.
Fapte:
1. Februarie 2008: întrunire a Consiliului Federativ al Federației Sindicatelor din Administrația Națională a Penitenciarelor. Începând cu a doua zi de defășurare, sunt invitați Mihai Polițeanu, reprezentant al Freedom House, și Sorin Dumitrașcu, fost director general adjunct al ANP. Întâlnirea e publică, sunt martori câteva zeci de persoane. Se discută despre colaborarea dintre ONG-urile importante din România și sindicatele din penitenciare și despre noul statut al FSANP. (Discuție concretizată într-un protocol de colaborare, și afilierea la Inițiativa pentru o Justiție Curată). Telefoanele încep să zbârnâie și se trezesc tot felul de curioși să întrebe în stânga și în dreapta. Cu totul întâmplător desigur, erau angajați ai DPCMP. La numai o săptămână, liderii FSANP sunt linșați de conducerea ANP și figura de tristă amintire, Iulia Scântei, și acuzați de comploturi și alte idioțenii paranoide;
.
2. Februarie 2008: circa 20 de jurnaliști din presa centrală și locală se înscriu, în urma unui anunț public, la un training profesional privind practica judiciară penală. Participă reprezentanți ai Freedom House, Asociației SoJust, Societății Academice din România, fostul ministru Macovei , ambasadorul Olandei și câțiva magistrați care au ținut sesiunea de formare profesională a jurnaliștilor în calitate de experți. Organizarea întâlnirii a fost susținută financiar de ambasada Olandei și a avut loc la Sinaia. Nimic spectaculos, nimic conspirat. Un paranoic de la Ministerul Justiției are o informație că la întâlnire a participat și un consilier din cadrul ministerului. Fals, de altfel. Se intră într-o logică paranoică. Ministerul trăiește cu impresia că este "trădat" de cineva din interior. Telefoanele încep să zbârnâie și apar curioșii. Întâmplător, desigur, angajați ai DPCMP. Nu reușesc să confirme informația, însă cum paranoia e mai mare decât simțul realității, cineva din minister apelează la SRI pentru a afla cine e "consilierul trădător". SRI refuză să se implice.
.
3. Aprilie 2008: Înainte de summit-ului NATO la București. Cu câteva săptămâni mai devreme se încercase promovarea pe ascuns a unei ordonanțe de urgență prin care se dorea desființarea sindicatelor din penitenciare și alte trăsnăi. Conducerea FSANP se întrunește și ia în calcul organizarea unui miting. Se ia legătura cu Freedom House, se explică situația de criză și se cere ajutorul pentru organizarea în mod profesionist a unei conferințe de presă, alături de reprezentanți ai societății civile și ai sindicatelor din poliție pentru un cât mai bun impact mediatic. Nu se pune, insă, problema organizării unui miting in perioada de desfășurare a summit-ului NATO. Oamenii încă sunt sănătoși la cap. Nu toți. Mai puțin angajații DPCMP. Paranoia sare iar din papuci și ministrul Justiției este informat că FSANP complotează pentru a compromite summit-ul NATO prin organizarea de proteste publice. Eventual pentru a le trage câte un șut în gură domnilor Bush și Putin. Demență curată. Acum mi și-l închipui pe domnul Predoiu cu informația în CSAT, explicându-le domnilor Băsescu, Maior și Razvan Ungureanu cât de profesionistă e DPCMP și cât de nemernici sunt angajații din penitenciare.
.
Acum, având în vedere faptele și brefurile de început ar trebui să termin apocaliptic, nu? Ei nu. Răul e nu doar banal, ci și plictisitor și tont. Nu mă îndoiesc că domnul Ungureanu și cei asemenea sunt băieți buni, joviali, draguți, poate profesioniști, familiști convinși, dedicați muncii. Nici nu am de ce să mă îndoiesc de asta, pentru simplul fapt că nu-i cunosc. Și ce-i mai important, ACESTEA SUNT DETALII. Irelevante. Neinteresante. Personale. Pe acolo se ascunde diavolul. Ce-i important, sunt faptele. Și faptele recomandă demisia și arată calea pe care a luat-o DPCMP. SIPA, din păcate, nu și-a schimbat decât numele și oamenii. Atât.
***
P.S. Dragilor, înțeleg foarte bine ce spuneți în legătură cu declarațiile de avere. Îmi dau seama că nu e confortabil să treci adresa. De altfel, nici nu trebuie să o treceți detaliat. De asemenea, e adevărat că nu mai sunteți obligați să vă treceți veniturile. Curtea Constituțională a decis că sunt confidențiale. DAR...vă pierdeți dreptul de a mai cere transparență din partea politicienilor. Vă pierdeți dreptul de a mai cere să trăiți într-o țară integră, cu oameni integri, care nu au nimic de ascuns. Și, nu în ultimul rând, trebuie să realizăm o dată și o dată că suntem platiți din bani publici, că facem un serviciu public și că răspundem în fața celui care dă bani din buzunarul propriu pentru ca noi să ne plătim întreținerea, concediul și berea băută împreună cu prietenii. Banii ăștia nu sunt dați pe ochi frumoși, ci pentru a face o muncă. Iar cel care plătește are dreptul să știe cui dă acești bani, dacă el e cinstit, dacă el fură sau nu. Exact același lucru pe care noi îl cerem de la parlamentari, miniștri, prefecți, primari etc.
93 comentarii:
Bravo! O postare excelenta. Mai clar de atat nici ca se putea. Comparatia cu stirile ProTV si vox-urile e foarte potrivita. E baiat bun si da binete la toata lumea... un criminal dragut, cine ar fi crezut... n-ar fi omorat nici o musca. Ne lasam prea usor pacaliti de conveniente si de o imagine care ni se vinde. Faptele conteaza.
Multumesc. Ma distreaza ca s-a lasat brusc tacere, dupa ce toata ziua n-au mai prididit cu comentarii de sustinere. Toti oamenii care au facut ce am spus ar trebui sa raspunda. Asa cum ar fi trebuit sa raspunda pentru decizii si iosif, si stan, si cei din comisiile de concursuri manarite si multi altii, care fie au participat activ, fie au inchis ochii la abuzuri. Intr-un serviciu public ar trebui sa nu se dea premii ptr cat de baiat bun esti, ci pentru ce faci in exercitiul functiei. Atat. La fel si sanctionarea trebuie sa fie data pe aceleasi criterii.
ungureanu e prieten bun cu puscas. o sustine. pentru mine e suficient.
Draga famiglie musat,
Stai linistit ca acele comentarii de sustinere nu dispar si nici nu s-a asternut brusc tacerea asa cum ai crede. Poate ca oamenii mai au si serviciu, poate ca mai au si familii, poate ca deja au raspuns, dar nu le-ati publicat voi comentariile (n-asa?) sau poate ca nu vor sa mai dea replici in van.
Eu, totusi, o fac.
1. Tot ce afirmi domnia ta in acest articol nu se bazeaza decat pe simple supozitii. Nu ai nicio dovada. Te-ai gandit vreodata ca ai putea fii manipulat? Hai sa dezbatem urmatoarea situatie ipotetica - Un individ, infiltrat in grupurile voastre de sfatosi, este in relatii foarte bune cu Iosif, Stan, Spaiuc etc.,. Vinde tot ce faceti si ce miscati voi pe unde va intalniti. Apoi, pentru a se acoperi, da vina pe DPCMP si pe scenarita. Este cel mai comod si la indemana sa dai vina pe un serviciu/directie al carei mod de lucru e unul eminamente clasificat. De ce sa dai vina pe oameni nevinovati? Pentru ca stii bine ca nu pot fi intrebati daca asa stau lucrurile sau nu.
2. Sa presupunem ca ai dreptate in toate cele trei cazuri. Fac o scurta paranteza - voi va cramponati foarte tare de cine ocupa diverse scaune, mai mult sau mai putin inalte, in sistem. Nu mai fiti orientati spre persoana, ci mai degraba priviti si respectati functia. Care ar fi pana la urma rolul DPCMP? Pai sa asigure LEGALITATEA si sa informeze, in mod prompt si complet, directorul general sau ministrul justitiei, dupa caz. In acest caz, daca directorul general sau ministrul justitiei primeste o informatie care e de interes pentru el, nu ti se pare normal sa o dea structurii abilitate in a o verifica daca e sau nu adevarata? Eu cred ca da. Pe mine, lucrator al sistemului, nu ma intereseaza cine este pe un scaun sau altul. Azi am pe X director, maine pe Y. Pentru mine este acelasi lucru. Atributiile mele de serviciu nu se schimba peste noapte. Asa ca, dupa umila mea parere, poate ca ar fi mai bine sa priviti functia in ansamblul eisi n u persoanele care o ocupa.
3. Noi romanii suntem experti in a ne da cu parerea despre ce ar trebui sa faca un individ aflat intr-o functie de inalta demnitate publica, dar nu constientizam ca nu avem pregatirea si nici toate datele necesare pentru a sti de ce acel individ a luat X, Y, Z decizie. La fel ca si in fotbal unde gasim 22 milioane de antrenori de nationala, tot asa si in sistem...avem 15000 de directori, care mai de care.
4. Ceea ce faceti dumneavoastra la intalnirirle cu asa zisele ONGuri se numeste incalcarea legii. Eu chiar acuz DPCMP ca nu s-a sesizat absolut deloc de faptul ca a bunch of functionari publici au semnat un pact extrem de politizat. ( Un ex: In pact se cere mentinerea lui Morar ?!?!?! LOL Pai dragilor, daca acest daniel morar ar fi fost numit de catre un CSM curat si independent, as mai zice, dar el este numit politic de presedinte [hic], la propunerea ministrului justitiei [alt hic - keep walking]. Se observa de la o posta ca ONGurile semnatare fac de ceva vreme politica portocalie. Treaba lor, lor nu le interzice nimeni acest lucru. Dar functionarilor publici din MIRA, MJ, etc.,. le este strict interzis sa-si exprime convingerile politice. Domnule Ungureanu - poate ca ar trebui sa va sesizati din oficiu.....
5. cu privire la concursuri - in epoca de trista amintire - Serban, Dumitrascu & Cerbu au fost sustinute concursurile blamate. Pe de o parte a fost bine ca s-a mai primenit personalul si au fost incadrate o gramada de functii vacante, pe de alta parte a fost cumplit de rau. Din mai multe motive :
a) au fost manarite pana la Dumnezeu. Artizani - Serban, in cateva cazuri si Dumitrascu, in restul cazurilor
b) au fost indepartati o multime de oameni cu experienta si au fost adusi o gramada de tineri ageamii. Asta nu e un lucru chiar atat de rau, insa faptul ca nu mai avem acea rezerva strategica de cadre unde erau pregatiti oameni care sa poata inlocui pe cei ce plecau este un lucru extrem de nasol si care creaza o multitudine de probleme.
c) in urma concursurilor au fost promovati in functii de top o multime de incompetenti si inculti care fac de ras sistemul penitenciar. Dar ce sa-i ceri unui om care a stat 10 ani pe gard, a facut facultatea la biotera si a ajuns sef de serviciu? Poti avea pretentii de la el? Nu prea cred.
In fine, inchei prin a multumi anticipat famigliei musat pentru postarea acestui comentariu. Sper sa apara pe blog. Doresc sa ii mai multumesc si pentru tonul lipsit de ura pe care l-a folosit in redactarea articolului main. Numai prin discutii constructive, cu argumente pro si contra, mai putem face ceva pt sistemul penitenciar romanesc.
Cu respect pentru toti cititorii,
The Shadow
pentru anonimul 06.08.2008 20:08:00
Va multumim pentru comentariu. Se vede că v-aţi străduit să îl structuraţi ca la carte.
Nu înţeleg însă de ce strecuraţi acuzaţia că s-ar fi făcut comentarii şi că nu ar fi fost publicate? Nu e corect. Nici măcar DPCMP nu ar face asta. :-)
Nu înţeleg deasemenea de ce lansaţi acuzaţii pe care nu le susţineţi cu probe după ce tocmai asta criticaţi la noi, deşi în blog veţi vedea şi probele pentru că ne-am străduit să le publicăm. Sigur puteţi să alegeţi să ignoraţi documentele prezentate, însă aveţi o problemă de argumentaţie dacă o faceţi.
Bănuiesc că aveţi impresia că vă războiţi cu cei care publică pe blog. Mă bucur că deşi scriem de aproape o jumătate de an v-a energizat într-un final articolul despre Ungureanu şi DPCMP. Nu e doar o coincidenţă nu-i aşa? Dar nu e nimic rusinos in a vă exprima doar atunci când trebuie să apăraţi pe cineva de care sunteţi apropiat.
Ceea ce s-a întâmplat la întâlnirile pe care dumneavoastră le etichetaţi drept ilegale este normal într-un stat de drept. Oamenii îşi mai exprimă dezacordul şi au pretenţia să nu fie spionaţi pentru Iosfi sau mai ştiu eu cine. Asta n-am mai auzit-o din vremurile de cand Ungureanu petrecea cate 2 ore pe zi la 'cafea' cu Iosif.
Reventi cu abordarea Remes - carnati - "n-am fost eu". Aplicaţi rapid eticheta de interes politic şi consideraţi că aveţi un argument. Din păcate nu e aşa.
Mă bucur însă că subiectul spioni -Ungureanu - DPCMP vă trezeşte interesul. Vom continua.
În încheiere vă mulţumesc că ne mulţumiţi... pasiv - agresiv. Asta faceţi nu-i aşa? Nu întâmplător strecuraţi îndoiala în ceea ce priveşte bunele noastre intenţii în cel puţin 4 fraze. Foarte bine ticluit... nici măcar DGPA nu s-ar fi descurcat mai bine. :-)
Demersul intreprins mai devreme de catre Huginn nu a avut succesul scontat de catre echipa Penifest pentru data de 06.08.2008 - data la care a inceput concursul de DG al ANP - fapt demonstrat de multitudinea de comentarii favorabile postate la articolul anterior.
Asemanarea sugerata intre nou infiintata si demult ingropata a fost considerata insuficienta drept pentru care a devenit imperios necesar exprimarea unor opinii mai mult sau mai putin tendentioase/documentate pentru intarirea celor afirmate anterior in vederea obtinerii rating-ului scontat.
De asemenea, trebuie remarcat micul suras din comentariu nr. 2 ;)
Interesanta miscare de trupe s-a produs imediat ce ati spus ceva de Ungureanu si ci-isti. Articolul initial nu mi s-a parut ca ar avea ceva cu DPCMP ci mai curand cu derapajele serviciilor deinformatii. Exista o explicatie pentru cei care "poate sunt la lucru". Chiar baietii lui Ungureanu au iesit la atac. Au mai iesit si alta data cu citatele alea din manuale daca va amintiti. Nici atunci nu le-a mers. Felicitari pentru curaj.
Comentarii favorabile despre ci-isit sunt publicate chiar de către ei. Se mai si lauda ca au facut-o. Tocmai demionstreaza ca sunt la fel de rai ca DGPA. Nu s-a schimbat nimic. Ungureanu a ramas de la DGPA Craiova daca nu stiati.
pentru anonim 06.08.2008 20:52:00
Despre asta vorbeam. SCENARII! Le inventaţi şi le vindeţi ca să vă justificaţi existenţa.
Care e legătura dintre concursul pentru ocupare funcţiei de director general şi faptul că noi am scris despre DPCMP? Nu e nici una, dar dă bine să mai aruncaţi un scenariu fantezie. :-) Nici DGPA nu s-ar fi descurcat mai bine.
Poate n-aţi fost atent, dar ne răcim gura cu încetarea numirilor politice pentru funcţia de director general al ANP încă de pe vremea când printuri de pe blog erau strecurate temător la mapa lui Iosif de către băieţii de la oglinzi.
E o conspiraţie mondială orchestrată de Penifest nu-i aşa? Când o să introduceţi şi bubulii în discuţie?
In aceiasi ordine de idei a scenariilor:
http://www.anp-just.ro/PosturiVacante/2008-08-Ofiteri_Agenti/Anunt_concursuri_avansare_fct.pdf
Ii rog pe admini sa operationalizeze link-ul.
Domnilor,
mie personal ati reusit sa-mi atrageti atentia. Nu dadeam doi bani pe DPCMP si consideram ca cele trei chestii pe care le-am povestit sunt produsul strict al servilismului si al proastei intelegeri a misiunii directiei. Vad insa ca sunt o stare de spirit, nu o greseala. Aveti o mare problema. Si o sa va acordam in timp atentie sporita.
Ti-am trimis 2 comenturi - unul cu persoane incompetente (observ ca ii puneti la stalpul infamiei doar pe cei care va deranjeaza sau pe care aveti un interes in a-i inlatura) si un altul in care iti explicam la ce comentarii m-am referit cand am zis ca nu le publici pe toate. Iata! O alta dovada.
Stai linistit ca nimeni nu sufera de scenarita. Orice opinie contrara cu a voastra trebuie neaparat sa emane de la ci-isti, de la dgpa-isti, de la prieteni, rude sau chiar de la cei criticati pe blog. Aici dati in penibil
Cateva exemple concrete de oameni angajati in fuctii inalte de gasca Dumitrascu & Serban.
1. Alin Popescu - sef birou Pelendava - extrem de slab pregatit in domeniul in care activeaza. Are si el o calitate - e lider de FSANP. Totusi, este pregatit bine pe linia drepturilor functionarilor. Deh, lider de sindicat.
2. Caministeanu numaistiucum - dirrector adjunct Jilava - absolut nicio calitate. Habar n-am cum inca mai e in functie sau in sistem.
3. Corici Dumitru - inca sef serviciu la Barcea Mare - lipsit de inteligenta, charisma, proiecte, cunostinte profesiona. Se remarca printr-o duritate iesita din comun cu agentii si prin lipsa de demnitate in fata sefilor. Acolo este pres.
4. Badai Marius - sef serviciu Turnu Severin. Coleg de promotie cu dl Corici. Gandire de agent. Razbunator pana la ceruri. Perfid. Lipsit de viziune. Aerian. Nu are nici in clin, nici in maneca ceva cu functia pe care o detine. Este detestat de toata lumea - de la vladica, la opinca toti il injura. Un soi de Caministeanu 2. Cand era agent a fost surprins m......-se in foisor. A fost incercat pe toate functiile posibile. Peste tot era submediocru.
5. Barbulescu Mihai - sef tura la Tr Severin. Ce e valabil pentru Badai, e valabil si pentru el cu un singur amendament. Nu a fost surprins m......., insa fura, in mod ordinar, din alimentele pplilor. Se dadea mare comisar de poilitie inca de pe cand era agent. Umbla zvonul ca astia doi doresc sa sape, pentru a ocupa locul, pe Stoica si pe Sama, actuali directori. Deh...prostul nu e prost destul, daca nu e si fudul.
si exemplele pot continua cu Dulau Florin, etc., lista cuprinzand circa 50 - 60 de nume de incompetenti din totalul celor promovati/angajati pe functii de conducere.
Draga Huggin,
Spre rusinea mea, am mancat virgule, cuvinte, propozitii, fraze...Deh!, imi e cam foame. Stii foarte bine ca ai primit comentarii pe care nu le-ai publicat. Publicai, in schimb, post scriptumuri despre scrisori de sustinere autoadresate, de reactia panicata a nustiu cui. Ai refuzat sa publici cel putin 5 comentarii trimise de mine si inca altele trimise de oameni care mi-au marturisit acest aspect. Nu e bai...pana la urma e dreptul tau, desi nu e prea moral. Tu decizi!
Tu ai drept probe articole de ziar scrise de ziaristi care au primit ponturi pe surse (sursa Politeanu, sursa Dumitrascu ) Apropo, e de netagaduit faptul ca la un un interviu luat lui Politeanu sau lui Dumitrascu de catre cei de la Academia Catavencu, mai apareau vreo 4-5 pe surse. Ce zici? Crezi ca ma insel?
Uite, iti fac o confidenta - sunt incantat de nivelul tau de inteligenta, chiar si de al famigliei musat. Ce regret eu este faptul ca voi politizati extrem de mult discutiile. Aveti un fix - liberalii, pesedistii trebuie sa dispara, la putere portocalii. Din acest motiv, faceti tot ceea ce trebuie sa faceti pentru a va atinge scopurile. Scopul scuza mijloacele - asta citeam prin clasa a 5 -a. Desi am doar 27 anisori, va multumesc din inima prin comparatia pe care ati facut-o ca nici macar DGPA nu putea ticlui mai bine comentariul. Sunt incantat si va raman profund indatorat.
Probe am si eu, dar ale mele sunt bazate pe fapte, acte, marturii, nu pe articole de ziar scrise pe surse.
In incheiere as dori sa iti dau un sfat. Daca ai reusi sa te debarasezi de culoarea portocalie ce-ti intuneca uneori gandirea, ai fi unul dintre cei mai inteligenti oameni pe care i-am cunoscut (cel putin virtual, in acest caz). Chiar ai idei constructive pentru sistem, dar lasa, rogu-te, atitudinea pro macovei deoparte. Vei avea foarte mult de castigat. Prin pozitia pe care o ai, ma obligi si pe mine sa te contrez (chiar si din frumusetea luptei de idei si argumente). Din 1997 de cand urmaresc politica pot sa te asigur ca simt cam tot ce misca pe scena asta politica, insa prefer sa raman un apolitic
Cu stima si respect,
Te salut
Târşeloşii ăştia de ci-şti n-au pic de jenă frate. După ce ne-au tras-o ani de zile la DGPA acum ne-o trag la DPCMP. Nişte sifoane de doi bani care trebuia sa raman desfiintati nu mai au ce cauta prin unitati.
Chair sa fie asa o intimplare ca i-a gasit dragostea fata de sistem tocmai acum? Se bat pentru maretul lor lider ca sa supravietuiasca cu toti in jegul si in ordinaria pe care o propaga de ani de zile.
Pe oameni de teapa lui Marcel, stimati cititori, va rog as ii ignorati. Cand nu au probe, argumente logice si nici pic de cultura care sa le sustina ideile, trec la invective. Injura-i frate pe dpcmpisti cat vrei...te asigur ca nu ma simt deloc ofuscat sau deranjat. :)) Mai ia la rand sectoarele din unitati...intr-un tarziu ma vei nimeri cumva :P
Despre bubuli:
Avand in vedere "amploarea" articolelor publicate si volumul de munca necesar pastrarii interactivitatii blog-ului se contureaza, in mod firesc, cateva intrebari legate de blog: care sunt resusele umane si financiare de care dispun initiatorii si mai ales care sunt interesele?
Trebuie precizat din capul locului ca, aparent, initiatorii sunt si autorii articolelor.
Se pot emite cateva ipoteze:
I. Resurse umane
1. Huginn - aparent, cel care culege cele mai interesante si controversate informatii cu si despre sistemul penitenciar;
2. Famiglia MUSAT - aparent, specialistul in comunicare al echipei;
3. admin - aparent, specialistul in tehnologia informatiilor si cert initiatorul blog-ului;
4. colectionarul de amintiri - aparent, arhivarul, memoria echipei;
5. alti autori si comentatori mai mult sau mai putin avizati.
II. Resurse financiare
Aparent, autorii sustin activitatea blog-ului in mod absolut dezinteresat lasand, totodata, impresia ca aceasta activitate este una neretribuita.
Aparent, acestia isi castiga umila existenta in urma activitatii desfasurate in sistemul penitenciar.
III. Interese
Aparent, acestea sunt sunt strict legate de bunastarea sistemului penitenciar si a angajatilor acesuia.
Analizand cele enuntate mai sus in contextul tuturor postarilor si comentariilor de pana acum se poate concluziona ca, aparent, acest blog indeplineste functiile unui serviciu de informatii. Aparent.
De ce aparent? Pentru ca, in general, informatiilor prezentate le lipseste calitetea esentiala: completitudinea si pentru ca acestora li se aplica diverse interpretari personale. Exact ca si acestui comentariu.
P.S.: O sa revin cu cateva consideratii pe marginea efectului blog-ului asupra imaginii institutiei fata de diferitele categorii de publicuri.
looooooooooool...pe cuvant ca m-ati binedispus. e pe departe cel mai haios comentariu din istoria blogului....super :))))
Din pacate nu a-ti avut succes cu articolele despre SPIONI si parerea mea este ca nu v-ati documentat cum trebuie .
DIn cate stiu UNGUREANU este un om integru si profesionist,iar Directia nou infiinta-ta merge bine ,cu toate ca este la inceput.
Dar sa va spun ceva: din toate timpurile serviciile de informatii au fost barfite ,injurate etc ,dar numai de oameni care au fost deranjati de ei.Este adevarat ca au fost si oameni care au suferit din cauza serviciilor de informati(pana in 89 ),dar fratilor suntem in anul 2008 nu cred ca se mai intampla asa ceva. Personal nu am nimic cu acesti oameni,si parerea mea este ca trebuiesc ajuta-ti ,nu fac nimic rau, doar bine acest lucru reiese din atributiile Directiei .
Padure fara uscaturi eu nu am vazut problema este ca pentru o uscatura de la aceasta DIRECTIE se face mai mare tam-tam decat la celelalte servicii.Ma uit la cei care doresc sa fie transparenta sa vina UNGUREANU sau altcineva de la aceasta DIRECTIE si sa spuna ala e corupt ala e nu stiu cum ,d-lor suntet-ti penibili unde naiba a-ti vazut ca un serviciu de inf procedeaza asa,ei informeaza factorii de decizie .
Multi sufera de paranoia personal am observat, au impresia ca sunt urmari-ti de spioni ca vezi doamne cum a venit spionul acolo chiar cand nu stiu ce se imtampla sau fel si fel de aberatii .
In legatura cu monitorizarea sindicatelor de catre aceasta Directie .Cred ca in sindicate sunt baieti destepti care si-au luat diferite masuri de precautie au aruncat o gulguta ca vezi doamne ne urmaresc astia de la DPCMP .Asemenea manevre se fac pentru demoralizarea posibilor adversari. Multi au incercat demoralizarea si denigrarea spionilor si in unitatea unde lucrez dar cred ca nu au reusit .Toti vorbesc pe la colturi ca vezi doamne ala ia sariu de merit ca se fura etc.......iar daca vine corpul de control si intreaba pe cineva ceva se face liniste totala .Lasitate totala trebuie sa mai treaca ani buni pentru o alta mentalitate.
Sa auzim de bine
nota 10 pentru 21:22,dar speram cit de curind sa apara si nume din rindul agentilor cu diplome secrete in diverse ocupatii, dar numai legate de serviciu propriuzis,nu. Hai sa fim democrati pina la capat, si asta tot in interesul marii majoritati a oamenilor cinstiti.
Pentru anonimul de la 22.04
Lasa-i fratioare, ca nu stiu ce zic.
Oamenii s-au aplecat voiniceste pe atacat fiecare compartiment/sector in parte. Ar dori inlaturati pe toti cei care nu fac ce doresc ei, specialistii sistemului. Stii ce e mai grav? Faptul ca, desi Huggin si Famiglia Musat cunosc foarte bine prevederile legale si inteleg si spiritul legii, permit comentarii (fara a le explica incultilor si nescolitilor ca sunt pe langa lege sau subiect) care nu au nimic de a face cu ceea ce dumnealor ar dori sa promoveze. Doresc sa promoveze competenta, intelectul insa daca apare vreunul cu o coerenta in idei si ganduri il bestelesc in fel si chip...ba ca e siparez, ba ca e dgpa-ist, ba dpcmp-ist, ba in slujba companiei Iosif, Stan etc.,.
Fratilor, toti cei educati si care aveti ceva pe umeri, luati pozitie. Daca tot ii lasam si toleram pe inculti sa faca ei politica sistemului ne vom ruga moartea...cu totii....si cadre, si pplei.
Catre anonimul de la 22.04
Se scrie "ati avut", nu "a-ti avut","infiintata", nu "infiinta-ta", "urmariti", nu "urmari-ti",
"sunteti", nu "sunte-ti".
P.S.: Nici macar tu nu poti sa fii atat de agramat, deci cred ca esti cam paranoic si gresesti intentionat.
Un nume: Bacrau.
PT. MARCEL - JIGNESTI, JIGNESTI SI IAR JIGNESTI.AM UN SFAT PENTRU TINE:SCHIMBATI NUMELE, RECITESTE BIBLIOTECA....JUDETEANA SI CULCATE LINISTIT, TE VOM STRIGA CIND AVEM NEVOIE DE TINE.
Dragilor,
vad ca a nascut pasiuni postarea, dar va rog sa nu mai jigniti ceilalti cititori. Asa cum voi aveti dreptul sa va spuneti parerea, si ceilalti au acelasi drept. So..please! Multumesc
Pentru anonimul de la 06.08.2008 21:22:00 :
Draga tinere ("am doar 27 anisori"), cred ca tocmai tineretea te-a facut ca, desi urmarind din 1997 politica, sa ne poti asigura ca simti "cam tot ce misca pe scena asta politica".
Tineretea, desi este o stare pe care toti o regretam ca trece prea repede, are si dezavantajele ei. Daca acum ai "doar 27 de anisori", in 1997 aveai cam 16 "anisori" daca nu gresesc. Nu pari prea precoce si din acest motiv ma tem ca nu intelegeai mai nimic pe vremea aceea. Fapt care duce inevitabil la imposibilitatea de a face comparatii si analize.
Atitudinea "pro macovei" este tipica celor ce pot face comparatii. Aceasta doamna a aratat ceva. Ceva diferit de tot ce au facut sau incercat ceilalti. Ceva care nici macar nu a fost inteles de o buna parte dintre noi.
A aratat ca se poate. Ca se poate sa ai o alta atitudine, diferita de cea fatalista, si anume ca orice ai face tot ala este rezultatul. Ce ne lipseste este tocmai o masa critica de oameni cu o conceptie diferita de cea fatalista, precum cea exprimata mai sus.
Stiu foarte bine ca ANP-ul nu a avut parte de cea mai buna alegere sub doamna Macovei, ba chiar dimpotriva. Si spun acest lucru in deplina cunostinta de cauza.
Dar cine este perfect ? Cine are o echipa de care sa fie 100% sigur ? Cine ar baga mana in foc pentru toti cei pe care-i sustine ? Eu nu cred ca este cazul sa cautam perfectiunea pe lumea aceasta. Sa recunoastem insa faptul ca sub ministeriatul doamnei Macovei s-a facut mai mult decat oricine ar fi sperat. Asta insa este ceva ce poate fi confirmat de cunoscatori,nu de cei care se informeaza la coltul strazii.
Indraznesc sa-ti dau un sfat : "rogu-te" sa ai o "atitudinea pro macovei".
Nu am glumit, dar stiu ca asa suna sfatul meu. Sa stii ca nu sunt un naiv. Dar vreau sa-mi fac datoria, aceea de a da un sfat chiar si atunci cand stiu ca este inutil.
Eu ma bazez pe fapte traite si nu pe impresii.
Ai dreptate famiglie Musat...Multumim pentru atentionare. Ceea ce spui, este absolut corect. Iata ca ne putem si intelege coerent si constructiv si chiar putem sa ne multumim reciproc, desi suntem pe pozitii contrare.
Pentru Pruteanu - good point man...nu ierta pe nimeni. Asa invata si lumea gramatica limbii romane.
Respect,
Sa nu ne lasam la corupti. Ar vrea sa fure tot penitenciarul si sa nu-i vada nimeni, sa se imbete si noi sa ne punem ochelari de cal si masti de gaze. Ce aveti cu Bacrau? E un om care a urcat fulgerator de la agent foarte bun la ofiter competent. Sper sal vad intro zi director sau macar loctiitor.
Pentru primul anonum de la 22.24
Felicitari!
Un articol bine conceput si perfect scris din punct de vedere gramatical.
Pentru anonimul de la 22:24
Dragul meu,
te asigur ca am doar 27 anisori si da! in 1997 aveam doar 16 anisori, varsta la care mi-am convins familia (cu tot cu vitel, catel si purcel :) sa voteze schimbarea. Dar asta e deja istorie.
Sa revin la Macovei. Poti dumneata, draga domnule, sa-mi spui si mie ce a facut bun pentru sistemul penitenciar romanesc aceasta doamna?? Nu prea poti, iti zic eu. Echipa manageriala instalata de ea este cea mai vinovata de dezastrul in care ne aflam. Am dat mai sus niste nume de incompetenti. Toti au fost promovati/avansati de catre aceasta doamna. Mergeti in unitatile pe care vi le-am indicat si intrebati pe oricine ce parere au despre respectivii (si pe agenti, si pe ofiteri).
Daca ai argumente beton, ma plec in fata ta si crede-ma ca-mi voi schimba si eu atitudinea.
Multa sanatate!
Pentru al doilea anonim de la 22.24
Se scrie: "Ai dreptate, famiglie Musat..."
Fara suparare, prietene.
PT FAM MUSAT, NU E CAZUL SAL PUBLICI, DAR VREAU SA TE INTREB DE CE SA TRANSFORMAT ATIT DE REPEDE ACEST BLOG DINTRO LISTA NESFIRSITA A LUI SCHINDLER, PLINA DE OFITERI, INTRO FITUICA VIDEO-SA FIM SERIOSI, DOAR UNII SI NUMAI ACEIA O DESCHID, RESTUL LUMII NU ARE TREABA CU ASTA-IN CARE MULTE SUBIECTE DEJA AU DEPASIT CADRUL INTERESULUI GENERAL?ASTEPT CU NERABDARE IN VIITORUL SUMBRU DAR APROPIAT, NU SAI CUNOSC, MERCI MULT, DAR SA AFLU NUMELE CELOR INNEBUNITI DE DRAGOSTEA NETARMURITA FATA DE TOVARASII LOR DE SUFERINTA. AM DOUA ZICALE :1.CEA MAI BUNA-I URMATOAREA, 2. LA VREMURI NOI, TOT NOI. PITTA LU BRAD
Doamna Macovei a avut intentii bune, este competenta, dar are complexe de superioritate care i-au taiat elanul. Nimeni nu este perfect.
Pentru Pruteanu
Nu ma supar prietene. Iti multumesc frumos pentru corectura. Se pare ca am si eu carente gramaticale. Nu sustin ca-s perfect la acest capitol. Au trecut ceva mai mult de 5 ani de cand am terminat facultatea, ceva mai mult de 9 ani de cand am terminat liceul si ceva mai mult de 13 de cand am terminat de studiat gramatica...Deh...imbatranesc :))
1. Baiatul de 27 de anisori care e pasionat de intoarcerea in timp la momentulo Macovei - Serban Dumitrascu e Burcu Geo, sef birou SIPA la Rahova, proaspat gonit de la Academia de Politie unde-l sprijinise Tibi să ajungă... aşa se laudă el aşa vă spun şi eu.
2. Burcu Geo e băiatu lui Burcu Vasile fostul director de la Severin care a fost data afara de Macovei pentru ca facea afaceri cu Bivolaru şi alţi deţinuţi.
3. Burcu Geo e aceiaşi persoană care a picat vreo 2 examene pe vremea lu Macovei. Asa că se explică antipatia acestuia fata de vremurile alea. Cu ce pile a ajuns la Rahova la DPCMP numai taicu lui stie. Individul nu a luat examenul... a venit prin redistribuire.
4. Burcu Geo a pierdut documente secrete de serviciu. Nu unul cum apareape blog acum 2 luni. La inventar nu se mai gasesc 5 documente secret de serviciu. Ungureanu8 il protejeaza iar el face pe aparatorul dezinteresat.
5. Dspre afacerile lu Burcu (pe numele nevesti-sii)nu se intereseaza DPCMP? El nu e functionar public?
Anonimul de la 22.35 e o catastrofa gramaticala si o comoara de exemple negative pentru lectia de gramatica:
"sa-l", nu "sal"
"s-a transformat", nu "sa transformat"
Pentru "Pruteanu":
"anonimul", nu "anonumul"
Cu care Puscas e prieten Ungureanu?
Mai inecarca marcele....vad ca de la compartimente si sectoare, ai trecut deja la persoane....inca nu m-ai nimerit :))). Am vazut si eu articolul cu Burcu si ma asteptam sa-l vad dupa gratii pentru documentele alea lipsa, insa am inteles ca e la serviciu bine-mersi. Mai cauta-l de documente. Daca e vinovat, sa plateasca frate!
Pentru anonimul de la 06.08.2008 22:34:00 :
Nu am exemple pozitive, pe care sa le sustin cu tarie, in favoarea sistemului penitenciar. Imi pare rau. Am si recunoscut de la bun inceput : "Stiu foarte bine ca ANP-ul nu a avut parte de cea mai buna alegere sub doamna Macovei, ba chiar dimpotriva."
Dar este bine sa vedem ceea ce s-a facut si sa comparam. Eu sustin ca ce s-a facut bine este preponderent. Regret ca sistemul penitenciar nu a fost un beneficiar, ci dimpotriva. Eu pun insa acest lucru pe seama acelei conduceri de trista amintire. Dar ma consolez cu celelalte aspecte, pe care nu vreau sa le enumar, dar care-mi par esentiale.
Sunt unul care a suferit de pe urma conducerii Iacob-Cerbu. De la ei se trage tot acest rau ce bantuie sistemul penitenciar.
O seara buna.
Burcu asta sau cine o fi ce tupeau are sa vorbeasca de macovei cand taicasu a fost dat afara pentru CORUPTIE! De aia il apara pe Ungureanu ca au fost prieteni la Craiova si de aia l-a si dat la Academie. Ce mucosu asta de Burcu Geo e de Acadaemie, ca el abia a terminat cu chiu cu vai.
Mai degraba Rahova Chix.
Eu cred ca esti unul din cei care isi doreste sa ocupe, cu ardoare, postul asta pe care-l ocupa Burcu. Stai vere linistit, il vei ocupa cand va pleca., ca am auzit ca e din Severin, deci banuiesc ca se va intoarce acasa. Dar ce te faci, daca pleaca la pensie?? Astepti matale inca vreo 28 ani?
Pai nu prea ai cum, ca peste vreo 2 ani trebuie sa te pesionezi comisare
Abia astept urmatorul articol pe aceasta tema. Sunt curioasa sa vad daca va fi la fel de disputat, dar din pacate nefiind foarte la curent cu istoria ANP nu prea ma pot baga in discutie. Pot sa spun doar ca mie SIPA nu mi-a facut o impresie buna. Prea se baga unde nu le fierbe oala si de multe ori exagereaza.
E ciudat ca pe vremea doamnei Macovei 80% dintre promovatii sistemului sunt incompetenti. Am tot respectul fata de aceasta doamna, dar a fost prea aroganta ca sa deschida ochii.
mah!
Daca asta care scrie e Burcu Geo cum zici tu, te cam contrazici singur. Sustii ca abia a terminat cu chiu cu vai academia insa eu vad ca scrie prea bine pentru unu nescolit. Diferenta dintre ce scriu ceilalti si ce scrie rahova x si xml este de la cer la pamant. Mai incearca
Esti bine mersi Burcule pentru ca te apara Ungureanu. dar o sa ti se infunde. Nu poti sa-i cumperi pe toti. I s-a infundat lu al batran, o sa ti se infunde si tie. Bine macar ca nu mai esti la Academie sa mai nenorocesti si pe altii.
Va doare ofiteri vechi sa vedeti un agent care sa ridicat pe propiile merite? bacrau e mai bun decit toti ofiteri la un loc.
E ciudat ca 80% dintre promovatii sistemului de pe vremea doamnei Macovei sunt incompetenti.
Scuze, Pruteanule.
un bun prieten si detinator de firma de transport imi povestea deunazi ca si-a montat pe toate masinile gps. ca sa poata vedea daca omul care venea sa castige salariul la firma sa, presteaza cu masina firmei acele servicii pentru care este platit si nu altele. prietenul imi spunea ca cu greu a facut acest pas, nu avea banii alocati pentru investitia asta, dar se gandea ca nici nu vrea sa fie furat sau sa intre in conflict cu vreun angajat despre care ar fi aflat, de regula de la un alt coleg al invinuitului, ca uita pentru ce a venit la servici. un rau necesar dar justificat, am gandit!
mirarea a venit din partea prietenului care remarcase ca nimeni nu s-a plans de monitorizare, iar cei ce faceau coada la usa sa pentru povesti despre alti colegi, si-au temperat elanul...
anp-ul are si el gps-urile sale. humanoide, perfectibile, uneori hulibile, dar totusi ..necesare.
iar ungureanu stie totusi sa dea masura, ca gps-urile sa nu mearga in gol sau mai grav, sa se decalibreze.
Deci ungureanu se ocupa cu gps-urile? Si cu inregistrarile si ascultarile cine se ocupa? Tot aşa un bun prieten ti-a spus că şi-a cumpărat... bălării... bălării... hai sa-l pup in dos pe Ungureanu.... bălării.... bălării
Cine isi sustine subordonati, cine e singurul sef care nu se sfiieste sa vina pe sectie si sal ajute pe agent? Cel care stie ca inseamna asta. Toti agenti il sustinem pe Bacrau.
Bai istetule eu sunt unul dintre promovatii de pe vremea lui Macovei, si crede-ma ca am muncit pentru asta. Nu ma numesc nici Burcu nici Ungureanu sa ma puna tata sau partidul in functie.
Cum indraznesti sa arunci cu noroi asupra celor care au muncit ca sa ia un examen. Probabil ca tu esti unul dintre cei care au picat. Sa-ti fie rusine. Poate că dacă te chinuia şi tu să te pregăteşti pentru un examen nu mai vorbeai prostii.
Ba iati bacraul si dute mai incolo. Iti faci recklama singur?
Alunecosu ala de Bacrau? Cind lati vazut voi pe sectie? Poate la apelul general.
cu inregistrarile si ascultarile se ocupa Strainu Daniel. Asta se viseaza zi de zi, noapte de noapte mare spion. E ofticat ca nu a vrut sa-l ia burcu specialist la el la birou si vad ca s-a pus pe scris. Eu i-am zis lu burcu sa aiba grija cu el si cu lascu ca astia se dau prieteni dar il sapa peste tot pe unde-l prind. Poate va invata si burcu din greseli. De strainu asta pot sa zic ca joaca toata ziua poker pe dezbracate la birou. cica e ofiter cu aplicarea regimurilor. Ai mare grija burcule cu asemenea specimene. Scoatei afara din birou, nu-i mai tine pe langa tine.
De ce le spuneti spioni? Sunt doar avertizori.
Nu e bre Strainu. Iti zic eu. E Blidaru, ala de a fost dat afara de incompetent ce era la anp si acum e mare secretara la rahova :)))
Catre anonimul de la ora 23.29
Imi pare rau daca te-am nedreptatit. Poate ca tu esti unul dintre cei 20 %. Imi pare rau, nu am dat concurs atunci pentru ca nu indeplineam conditiile, dar ma uit in jur si vad destul de bine ce specimene au ajuns la conducere in urma unor concursuri date atunci. Nu spun, Doamne fereste, ca toti sunt asa.
Pt anonimul de la 23.19
Si cu virgulele cum ramane?
Pt anonimul de la 23.21
"Scoate-i", nu "scoatei".
Domnul Bacrau de ce nu ia cei 50% si iau tot timpul aceeasi pilosi? Codlea e bastionul ofiterilor vechi?
Abia asteptam sa ajunga unul deal nostru sa ne conduca unul care stie ce sa faca nu disperati aia vechi si speriati.
Pt. Famiglia MUSAT
Te plangeai de cometarii...
Apropos... Nu mai modereaza nimeni acest blog?
;)
lol :))...am intepenit in fata calculatorului de doua ore si ma doare degetul aratator de cate ori am apasat pe mouse ptr acceptarea comentariilor :)))
Simti nevoia unui tatuc? Nu te teme! El vegheaza.
Spionii sunt virusii sistemului, iar spionita e boala, nu atat infectioasa cat de natura psihica, a sistemului si a oamenilor sai.
http://www.ziua.ro/display.php?data=2008-08-07&id=241161
... in curand si la DPCMP...
Noapte buna copii! Tatucul vegheaza!
La noi la Rahova e plin de spioni. Ei nu iau atitudine, ci denatureaza pentru ca realitatea nu e suficient de spectaculoasa. Isi creeaza singuri materie prima si si-o servesc pe paine.
da prietene de rahova. societatea mai are si derapaje, iar tu insuti esti gestionarul acestei situatii lucrand pentru o institutie care are in custodie efecte ale derapajelor. daca lucrezi pentru aceasta institutie, ca precum vad ai sensibilitatea ascultarilor ca si ppl-ul vizeta. deci prietene drag, nu vreau sa fiu malitios, dar fii mai constient ca sistemul in care ai intrat are cateva reguli. care pot fi perfectibile, schimbate dar au un rol profund. elimina anarhia si pe anarhisti! pazea!
Noapte buna, dragii mei!
Constat ca ale mele comentarii au iscat o furtuna prin penitenciaul Rahova. Ce va spuneam eu mai devreme? Cand lumea nu are argumete si intelect, trece la atacuri la persoana :)). De Burcu asta am auzit cate ceva, tangential, insa nu-l cunosc personal si nu pot sa-mi fac o parere doar pe ce aud. Pe Ungureanu, in schimb, il cunosc destul de bine si il stiu cat de corect si bun profesionist este. Chiar este! Numai cei care nu-l cunosc sau cei pe care i-a deranjat, il critica.
Sa ne auzim cu bine, dragii mei!
Noapte buna, Famiglie Musat!
Noapte buna, Huggin !
Musat! Nu ai familie, vagabloger-ule?
Am nevasta intelegatoare. Prefera vagablogareala, decat bautura si femeile.
}mi permit să vă atrag atenţia cu un aspect tehnic. Platforma Blogger nu permite publicarea "la secunda". Asa ca cei doi care au postat chipurile la 23:48:00,ultimul răspunzând celui dintâi sunt de fapt aceiaşi persoană. Era imposibil să răspundă în acelaşi minut şi să şi posteze.
Concluzie domnul cu lecţia despre anarhie şi-a servit comentariul despre securistii care sunt multi.
Stie ca faci treaba buna. Succes!
Burcule ai cam gresit-o de data asta. Tot o tii una si buna ca oricne nu e de acord cu tine inseamna ca nu are argumente. Nici tu nu ai argumente. Bati din tastatura si te invarti dupa deget. Esti un parvenit care ai fost dat la Rahova de mila.
Dormi poate o sa te ajute. Ai doar 27 de anisori esti in crestere. Poate cand vei fi mare o sa ajungi Ştef.
Daca si tu preferi vagobloglareala femeilor, ai o problema.
Desi unii dintre noi am auzit ca n-ar fi chiar asa.
Am glumit, doamna Musat.
Oooo ce drăguţ... i-ai mai dat un pupic in dos lu Ungureanu inainte sa te culci. O sa se roage pentru tine sa nu mai fi bleg si sa pierzi hartiile statului.Hai pa... dormi puisor.
Poti sa-mi spui Olimpia.
Pentru anonimul de la 0.00
Se scrie: "Dormi, poate o sa te ajute."
Saru' mana, doamna Olimpia.
Apropos de scenarita, Higinn:
Asta sa fie contextul de care vorbiram mai devreme?
http://www.gardianul.ro/index.php?pag=nw&id=118409&p=ongurile-sau-impartit-in-doua-tabere-pro-si-contra-lui-daniel-morar.html
Asterix, am blocat ultimul dvs. comentariu. Fara injuraturi, pls. Multumesc.
Pt. anonimul de la 23:27:
Da ba, ai dreptate, toata ziua sta cu reportofonul pe masa. Da-l afara si de aici! :)
Bravo ! O multime de necunoscatori ai sistemului, o multime de corupti sau cel putin implicati in afaceri dubioase prin unitati, o multime de "picati", frustrati si puturosi carora le este mult mai usor sa acuze toti promovatii in functii de conducere ca au fost sustinuti si au luat examenele cu blaturi, decit sa se puna serios pe invatat. Prea multi arunca cu noroi in oameni pe care nici nu ii cunosc, oameni a caror cariera nu le este prea familiara, oameni care nu au fost aici linga cei care au promovat in functii (de conducere sau executie) sa vada cum lucreaza , cum se descurca, cit de capabili sunt, ce fler au, cum stau cu tactul, cum lucreaza cu detinutii sau cum relationeaza cu sefii si subordonatii. Cineva spunea pe aici ca acest articol a stirnit furtuna la Rahova. Posibil. Dar, citi din cei de aici cunosc cu adevarat ceea ce fac cei de la Rahova, ceea ce sunt cei de la Rahova (cu tot cu exceptii), ceea ce au fost cei care sunt acum in Rahova, cu ce se ocupa in realitate, cit de competenti sunt? Asta ca sa intelegeti de ce a stirnit, de fapt, furtuna. Citi din cei care au postat aici sunt dispusi sa dea miine un examen (in conditiile pe care ei le impun, cu comisiile pe care ei le vor) cu noi, cei promovati la acel concurs , cei pe care voi ii acuzati de blat? NU UITATI ! ORICIND, ORIUNDE ACESTI TINERI AGEAMII, INCULTI SI INCOMPETENTI DE LA RAHOVA VA INVITA LA UN CONCURS !
Noapte buna !
pentru anonimul de la 21.01
excelenta miscare! acum sa vedem cine si ce curaj are sa raspunda provocarii. ma tem, dragul meu, ca singurul raspuns pe care il vei primi va consta doar in rautati sau atacuri ale celor din categoria pe care o aminteai in comment-ul tau. deh! se vor simti jigniti. este posibil chiar sa nu iti raspunda prea multi. astia raspund doar la birfe, scandaluri, improscari cu noroi, dar nu la o provocare ca a ta.
sincer, mai facut curios. nu prea va cunosc pe cei din rahova, mai ales cei mai nou promovati, dar as fi tare curios sa vad cine are curajul azi, aici sa faca o astfel de provocare.
poate chiar mai exista si oameni competenti si deschisi prin sistemul asta.
sper ca , daca sunteti asa cum spui, sunteti si apreciati.
succes la concurs! :))))
Pentru anonimul de la 21.01.
Eu sunt unul dintre cei care s-au referit la concurs in termeni depreciativi. N-am vrut sa jignesc pe nimeni si sunt convins ca multi profesionisti foarte buni si-au luat concursul, dar stiu ca nu a fost organizat intr-un mod profesionist si s-au facut si manarii. Dovada este palpabila si cred ca multi o observam. Poate ca tu si inca multi ca tine nu sunteti in aceeasi situatie (eu ii apreciez pe cei de la Rahova si as fi incantat sa dau concurs cu ei daca aceasta invitatie n-ar fi retorica) si imi pare rau daca te-am suparat, poate ca ati invatat si reusita a venit in urma efortului si a competentei, dar in multe alte cazuri nu a fost asa. Imi place cum ai scris si se vede ca esti o persoana educata si inteligenta. Iti doresc sa ai succes in tot ceea ce ti-ai propus.
P.S.: Poate ca ne vom intalni la vreun concurs si nu vom avea habar ca am avut aceste schimburi de replici.
Respect!
Eu stiu cel putin o persoana foarte competenta de la Rahova care nu a participat la concurs, dar care si-a dat demisia tocmai pentru ca in urma concursului au promovat niste dobitoci.
demisia e pentru lasi. daca era asa de competenta persoana trebuia sa participe si apoi ....poate mai putea sa spuna ca e indreptatita sa isi dea demisia. daca nu o facea poate avea timp sa vada cit de dobitoci, presupui dumneata sau persoana respectiva, sunt cei promovati.
poate ca doar au intentionat sa-i indobitoceasca cei care ii conduc, dar valoarea lor, sau cel putin a unora dintre ei, nu le-o poate contesta nimeni. pe unii dintre ei chiar i-am cunoscut personal din punct de vedere al muncii.
nu mai aruncati cu noroi in toti. sau.....faceti cum va dicteaza constiinta....pentru cei care au asa ceva.
Pai a vazut. De aceea a si plecat. Cat sa te lupti cu morile de vant? Si nu a candidat pentru ca e specialist, nu lider (sefut) de profesie.
Nu inteleg de ce va razboiti cu noi. Rahova e o unitate in care lucreaza practicieni buni, nu teoreticieni fara teorii. Uneori mai pica pe aici cate un teoretician trimis sa se reeduce sau pentru ca i-a picat vreo pila, da cu fata de pamant, ii vine mintea la cap si, cand i se intorc pilele, merge la ANP mai inteleptit. Vezi Laiut!
pentru anonimul de la 20.44
chiar crezi ca trebuie sa fii un lider (sefut) ca sa candidezi?
ma tem ca asa zisul nostru dialog s-a purtat pe tema persoanei tale. sfatul meu, daca imi este permis, cu toata sinceritatea pe care mi-o cere constiinta, este sa renunti la vechile conceptii, la ceea ce lasa unii sa se vada si sa faci tot ceea ce crezi ca trebuie sa faci mai bine pentru tine. renunta la frustrari, la "ideile" si parerile altora si crezi mai mult in tine si in ceea ce poti sa faci. vei fi surprins sa afli ca mai sunt si oameni cu coloana vertebrala care razbesc in sistemul asta (asa cum este el) fara niciun ajutor, doar cu educatia lor, cu increderea lor, cu pregatirea si curajul care ii caracterizeaza.
succes , oricum, pe viitor!
Eu nu am spus ca nu exista oameni cu coloana vertebrala care reusesc. Probabil ca tu esti unul dintre ei (imi place cum scrii). Totusi, acestia sunt exceptii. Recunoaste si tu asta. Regula e ca nu se cern cu adavarat valorile. Te temi ca e vorba despre mine? Bineinteles ca e vorba si despre mine. Nu ravnesc si nici n-am ravnit la niciun post pentru ca eu cred ca sunt bun in ceea ce fac pe postul in care sunt, dar nu pot sa tac vazand cum se ridica in principal cei mai putin potriviti pentru a ne conduce. Nu-mi este indiferent cine ma conduce, cine m-ar putea conduce.
Trimiteți un comentariu