Powered By Blogger

Recent Posts

Federatia Sindicatelor din Administratia Nationala a Penitenciarelor

marți, 5 ianuarie 2010

Ultima proba in gimnastica bugetara - „buget la figuri impuse ”

Pana in alegeri criza se atenuase, acum ne descoperim din nou in plina criza. Campania electorala aproape ca a adus un val de usurare in randul salariatilor care ascultau ultimele analize ce li se aruncau in fata si isi faceau sperante in privinta pastrarii locurilor de munca, a salariilor sau a posibilitatii de a-si plati in continuare ratele la banci.


Imediat dupa stabilizarea situatiei politice, cei stabilizati s-au apucat de... gimnastica. Si nu ne referim la ministrul tineretului si sportului ci la cel al finantelor publice. Ceea ce se previzioneaza a fi „cel mai prost buget al Romaniei contemporane” va fi un buget la „figuri impuse si nu liber alese” dupa cum arata dl. Vladescu.


Mai mult de atat, se pare ca evoluam si la capitolul procedura legislativa. Anul trecut se supuneau votului Parlamentului acte normative asumate de Executiv, evitandu-se procedura uzuala. Anul asta si le asuma doar premierul si ministrul finantelor. In viitor... asteptam noi ordine.


„Bugetul FMI-ului” cum mai este numit a fost tinut ascuns pana in urma cu putin timp. Sindicatele din ANP au descoperit, imediat dupa postarea proiectului legii pe site-ul MFP cateva mici surprize care ii asteapta pe salariatii din penitenciare in 2010. Este drept ca unele dintre acestea - previzibile.


Ceea ce se poate observa in prezent in bugetul MJLC/ANP la anumite capitole cum ar fi salarii de merit, ore suplimentare, premii sunt rezultatul unui concurs de imprejurari.

Pe langa strategia ampla prin care Guvernul a strans sub control unic toti salariatii bugetari lasandu-i pe unii cu statut special, pe altii fara dar pe toti cu aceeasi lege de salarizare, ar fi de mentionat lipsa de personalitate a acestui sistem care nu este cu mult mai mic decat altele din structura de aparare nationala dar se multumeste sa astepte cuminte dispozitii in plasa MApN sau MAI asa cum s-a format traditia in ultimul deceniu.


Ramane eterna comparatie cu MAI si vesnica intrebare: de ce noi nu avem, iar ei (politistii) au. Ne incapatanam sa ne consideram egali si ne autosugestionam spunandu-ne ca aceeasi opinie o au si guvernantii. MAI inseamna cu totul altceva decat ANP. O simpla comparatie: ANP - 12.000 de salariati, MAI - 140.000 de salariati (plus o cantitate considerabila de rude). Dincolo de masa impresionanta pe care o reprezinta cele doua entitati, MAI aproape se confunda cu Politia, penitenciarele sunt un apendice mai mult sau mai putin neglijabil al Justitiei. Termenul de egalitate il vedem doar noi.


De ce Politia are prinse in bugetul pe 2010 salarii de merit si noi nu? Simplu: pentru ca au fost suficient de potenti anul trecut incat sa le mentina in buget indiferent de presiuni sau compromisuri politice, iar in 2010 se trece cu salariile din decembrie 2009 care la Interne contin si salariul de merit (nu toate, bineinteles).


Ce ramane de facut? Imediat dupa postarea bugetului sindicatele au sesizat problemele si si-au inceput demersurile. Unele dintre acestea au mai mari, altele mai mici sanse de materializare. Cert este ca se va incerca corectarea situatiei.


Cititi mai mult despre demersuri aici.

58 comentarii:

Anonim spunea...

CEL MAI ADEVARAT RASPUNS LA ARTICOL:
Pentru ca mai marii nostri sefi au salarii atit de mari incat un salariu de merit e ceva ...maruntis!
Salariile noastre sunt discriminatorii, nimanui nu-i pasa de noi! daca spui un inconvenient, te intreaba daca ti-ai gasit de lucru in alta parte!
ASTEPT GREVAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!

Anonim spunea...

prea mare discrepanta intre salariile agentilor ,si cele ale ofiterilor....sunt unii sefi care merita cu adevarat,insa cei mai multi nu prea...totusi parca prea mare numarul de ofiteri si munca cea mai grea o face tot agentul...prea multi directori adjuncti,sefi birou...aici de ce nu s-a reorganizat ptr.ca si asta presupune un efort financiar mare...sindicatele ar trebui sa fie mai atentela problemele agentilor...

Anonim spunea...

Pai unii chiar considera ca numarul ofiterilor este cu mult mai mic decat ar trebui. As propune sa mai infiinteze posturi de ofiter precum: ofiter pentru intocmirea registrelor (la ce proceduri apeleaza ANP iti da senzatia ca abia s-au chinuit sa termine clasele primare); ofiter pentru indrumare spre calea de Apoi; ofiter cu sugativa dupa intocmirea actelor directorilor; ofiter la continuitatea cutumelor inradacinate in prostie...
Agentii sunt multi si prosti in viziunea multora. Cei chinuiti de Academie prin indobitocirea actului militarizat si mai nou, cei chinuiti de mucii ce li se scurg dupa ce au ajuns ofiteri, considera ca aceasta mare masa de agenti neaveniti au rolul de a imbacsi sistemul pana in strafundurile lui.
Pentru cei ce au inteles ca sistemul trebuie sa-si schimbe notiunile valorice, tot respectul. Acestia sunt liderii sindicali si pe langa ei,din ce in ce mai multi ofiteri cu verticalitate si agenti potenti intelectual si cu un caracter constructiv.

Anonim spunea...

...nu am nimic cu grupul ofiterilor...dar...diferenta intre salariile lor si ale agentilor este mare, tinind cont de pericolul cu care ne confruntam zilnic atit in serviciul de supraveghere cit si in misiunile izolate (puncte de lucru-cine mai are-; instante; spitale...etc)...mde, cred ca a venit timpul ca miscarea sindicala sa studieze aspectul si sa aduca salariile agentilor acolo unde le este locul...adica mai "sus"!

Anonim spunea...

ai dreptate, putini gandesc,altii pandesc,si restu' muncesc

Anonim spunea...

asa E.

Anonim spunea...

in articol se spune ca la ei sunt rude multe. de parca la noi in sistem nu sunt. nu vedeti ca numai rudele reusesc sa acceada in sistem in ultimul timp? mai trece si cate un strain ca sa dea o nota de legitimitate.

Anonim spunea...

Buna ziua!!!
Stiu ca sunt off-topic insa am mare nevoie de ajutorul vostru dragi colegi....lucrez ca ofiter in sistem si vreau sa ma transfer la politie...stie cineva cum se procedeaza???Am verificat acolo unde vreau sa plec sunt posturi libere insa mi se tot spune ca nu se poate....Help me please!!!

Anonim spunea...

Aveti perfecta dreptate ca exista o discrepanta mare intre salariile agentilor si salariile unora dintre ofiteri.Salariile de ofiter se justifica in cazul sefilor de tura,care au dupa orele15,30,in timpul depunerilor,a transferurilor, a punerilor in libertate responsabilitati deosebit de mari.Practic dupa orele de program,stim cu totii acest lucru,conduc unitatea.Nu se justifica in cazul unor cdt. de sectie care au salarii ce trec pragul normalitatii raportat la munca efectuata.Am din fericire un fluturas uitat de un comandant de sectie unde nu trebuia,am pus minuta pe el-si va dau cuvintul meu de onoare ca va ajunge in presa locala si centrala cu toate riscurile ce pot decurge de aici.Presa plateste bine,asa ca fiind criza,mai scoatem un banut.De ce sa nu stie lumea cum este retribuit un cetatean al Romaniei,cdt. de sectie.Precizez ca de fapt munca este facuta tot de agent,marele cdt,supervizeaza.Daca nu ajunge fluturasul in presa inseamna ca nu ne tinem de cuvint si suntem lasi.In mina cui se afla fluturasul nu ai sa afli niciodata domnule comandant de sectie care esti nemultumit de faptul ca avem o comanda receptiva.Fuga pe dig la tata,care nu te va intreba ce faci in cursul unei zile.

Anonim spunea...

Domnul chestor cu siguranta va trimite la noi in acest an,foarte multe controale care sa ne puna bete in roate,pentru ca nepotelul sau nu a ajuns sef la cadre,oricum tot Gabi si Colta ar fi dus greul,cel putin Gabi il duce de multi ani.Dar lucrurile nu au iesit cum a vrut nepotelul,pentru ca CEL DE SUS nu doarme.Ai prea multi prieteni care te vor in locuri exotice si care au avut de suferit din partea ta.Nu te vor uita niciodata,chiar si daca se presara gazon pe urmele tale.Esti liber,te poti arunca unde vrei.Stim ca iti pare rau ca domnul director are coloana vertebrala.Ciuca nici in mormint nu te va ierta si uita pentru sicanele pe care i le faceai pe maxima siguranta,cind era in concediu.Sa-ti dea domnul cxact ce ai dat si tu la altii.Nimic mai mult.Si nu uita ca CEL DE SUS nu bate cu parul. DE LA PETRICA CHIORUL

Anonim spunea...

Aveti dreptate domnule.Atit snlp cit si fsanp ar trebui sa insiste foarte mult pe corpul agentilor,pentru ca aici sunt problemele mai sensibile,aici este chintesenta muncii de penitenciare.Cred ca STEFAN are felul sau diferit de a altora de ai intelege pe cei carora apasa greul muncii de penitenciare.

Anonim spunea...

Azi se vehicula prin puscarie ca ar exista o restanta de luat la norma de hrana din luna iulie pana in prezent. E adevarat sau sunt doar basme?

Anonim spunea...

LIDERII DE SINDICAT SE MULTUMESC TOTI CU FIRMITURI ARUNCATE DE PE MASA ,DE MAI MARII PENITENCIARELOR SI SE MULTUMESC CU UN LOC CALDUT PENTRU EI

gherla spunea...

Intrebati-o pe dn Gal, ea stie de ce.

Anonim spunea...

Exact cum am mai zis............bine ca a trecut amenintarea cu greva,ei sunt cei mai mari chestori ,prostimea care duce greul nu mai are importanta,a inceput alt an!!!!!!!!!!!!!de acum mai discutam in decembrie 2010 de restul drepturilor.NE-AU DAT CU SPRAY PARALIZANT IN OCHI ,SAU MAI BINE ZIS CU FLIT.

Anonim spunea...

Se pare ca exista o categorie de angajati ai Penitenciarului Galati care poarta de grija liderului si viceliderului de sindicat de la Galati, desi nu sunt membri de sindicat! Mai stati cuminti in bancile voastre stimabililor, ca nu sunteti cheie de biserica! Vad ca spuneti de gramatica, dar sa va aducem aminte cum ati facut facultatea de 5 ani in 7 si acum sunteti rotunzi ca ati terminat masterate...Ala pe care il tot mancati de fund a dat examen ca sa fie instructor paza la escorte! Si nu exista manevre intre cei doi ci doar raporturi de colaborare! Raporturi de colaborare pe care voi nu stiti sa le cultivati cu agentii de pe sectie. Sa va dau nume: Bazgan, Iordache, Vasilache, Samoniuc, Negraia, Toderica etc. Sa spunem cum faceati "lobby" pe langa unii S.T. sa schimbe agentii de pe sectie? Poate ne spune Doamna Agache?! In alta ordine de idei functiile de conducere ar trebui sa se ocupe prin concurs si nu pe la "colturi"(R.U.)! Hai sa ne vedem fiecare de treaba lui si nu mai muscati pe altii de partile dorsale!
EDMONDO DE AMICIS

Anonim spunea...

@ 05.01.2010, 19:58:00

Ce dragi colegi, ati uitat de libertatea de exprimare si de opinie, nu va convine cind se spune adevarul despre ”lichele”?

Pai daca va deranjeaja asa mult adevarul, sa incep sa spun adevarul :
- de ce a fost pedepsit ”veceliderul” si mai ales de ce(10 lei va spune ceva?) cum de a ajuns ofiter cind a luat bani de la detinutii care se liberau? - adevarat sau nu?(asa-i floare la ureche pe linga alte apucaturi - aude ANP-ul ce face un ofiter la Galati?
- cind au inceput sa apara anumite aspecte despre ”vecelider”, s-a imbonlavit brusc de hepatita si s-a internat dar o sa te faci bine si o sa trebuiasca sa dai cu subsemnatul, nu vom uita, ne facem si noi ”parchetari”
- de ce a fost schimbat ”liderul” din ofiter de seviciu si dat la escorte?
- de ce au fost pedepsiti Vezitiu si Radut?
- cine a venit si v-a luat de la sectia de politie, ”d-le capitan”, poate ne povesestte Suvachi cum o fost, el era , din intimplare, de fata
- cine isi permite sa mearga cu duba plina cu detinuti la banca sa scoata bani, unde s-a mai vazut asa ceva in analele sistemului, cu duba la banca?

Asa este D-zeu are grija de toti, si poate imi ajuta sa termin, si eu, o facultate, in 4 ani si nu in 7 ani cum spun unii.

In virtutea dreptului la libertatea exprimare si libertatea la opinie, voi reveni cu adevaruri si nu mizerii, cu incitari si defaimari ieftine.

Anonim spunea...

@ 05.01.2010, 22:03:00

Inainte de a "termina" facultatea, vad ca te-ai apucat de terminat limba romana.

"In virtutea dreptului" la invatamant gratuit, apuca-te de clasa a V-a şi incearca sa o termini deceniul asta.

Anonim spunea...

Intereseaza-te 05.01.2010-16:15:00 daca ce ai tu, nu intra, in vreun fel, sub incidenta clasifictelor. Informeaza-te corect(la ofiterul cu clasificatele, daca aveti in unitate - ar fi cel mai indicat - sunt si exceptii de la informatii publice), pt ca s-ar putea, consecintele sa fie foarte grave, este posibil sa-ti pierzi seviciul sau chiar libertatea. Vorba romanului cu mintea de pe urma...

Anonim spunea...

@11:09
Sal'tare la mic si mare, plotoner si ofiter!
La Multi Ani! si un An Nou Fericit! tuturor lucratorilor din sistem.
Citit-am zilele trecute undeva pe net-ul asta o nota trimisa mai an prin vara de catre onor ANP la unitatile din dotare. Era o recomandare de reducere a cheltuielilor si tocmai la asta se referea: prea multe functii de directori adjuncti, sefi serviciu, sefi birou, loctiitori de sefi, ajutoare de sefi sau cum le-o mai fi zicand. Mai concret, in functie de numarul pepeleilor, se recomanda printre altele:
- un singur director adjunct care sa coordoneze activitatea biroului paza si regim, biroului financiar, biroului administrativ;
- biroul organizarea muncii se unifica cu serviciul evidenta;
- biroul resurse umane sa fie condus de un ofiter,adica dispare functia sef birou;
- cabinetul medical sa fie condus de un medic III;
- ofiterul de la SIPA sa nu mai fie sef birou, si alte recomandari de a mai taia din indemnizatiile de conducere si functii.
Conform calculelor facute de ANP economiile financiare ar fi de un milion RON anual. Deci, pecum se vede ANP-ul s-a vrut a fi un fel de haiduc: sa ia putin de la cativa ofiteri din fiecare unitate si sa se scoata cu solda a patru sute de plotoneri intr-o luna.
Daca cele zise prezinta interes pot sa va spun unde sa cititi raspunsurile unitatilor.

Anonim spunea...

”...Ala pe care il tot mancati de fund a dat examen ca sa fie instructor paza la escorte...„ ESTE 10 LEI DE LA GALATI. POATE SA NE SPUNA ANP-UL CUM DE A AJUNS OFITER, UN AGENT CARE, DOVEDIT CU PROBE, A LUAT BANI, SI NUMAI(SUNT SI AICI PROBE), DE LA DETINUTII CARE SE LIBERAU???????????? STIE TOATA UNITATEA ASTA SI NUMAI.

DAR A.M. CUM A AJUNS OFITER??????? OFICIAL PRIN CONCURS, NEOFICIAL......ALO, ALO,ALO SE STIE CUM ???????????

O SA VINA SI VRMEA CIND O SA RASPUNDETI SI PENTRU CELELALTE, PACAT CA PINA ATUNCI NE FACETI DE RUSINE, FIIND COLEGI CU NOI SI DATORITA UNORA CA VOI, SE ARATA CU DEGETUL TOT SISTEMUL. PACAT, MARE PACAT PENTRU CA SUNT SI OAMENI DE CARACTER PRINTE NOI.

PS- TEHNICA ASA FACE MINUNI, IN ULTIMA VREME A EVOLLUATT ASA DE TARE, INCIT I-A FACUT PE UNII OFITERI.

Anonim spunea...

Diferenta de studii isi spune cuvantul:subofiter si ofiter!
Studii medii si studii superioare!
Mergeti unde doriti!
Studiile sunt recunoscute!
Daca,subofiterii fac munca de ofiteri, este un caz particular!
Dar, nu doriti ca salariile subofiterilor sa fie egale cu cele ale ofiterilor-cereti imposibilul!Plecati din sistem si cereti acelasi lucru! Ce veti obtine?

Anonim spunea...

DOMNUL EBALA!
DACA REUSITI PRIVATIZAREA SISTEMULUI PENITENCIAR SINTETI MARE DOMNULE! ASTEPT ACEST LUCRU DE 10 ANI.
Daca doriti sa vedeti cum agreaza personalul din penitenciare ideea de privatizare, trimiteti chestionare si o sa vedeti ca majoritatea va fi de acord.
Vor fi exceptii cu unii care ocupa locuri caldute si foarte bine platite.
vrem egalitate!
LA MUNCA EGALA SALARII EGALE.
Pentru toate functiile de executie, indiferent ca este ofiter sau agent drepturile sa fie egale:
- salarii
- prime de vacanta
- dreptul la echipament
- prime, etc.
Cunosc ofiteri care nu ies din birouri sa nu raceasca la nasuc ,
trimite un agent sa le aduca ceaiul si nesssul la mutra.
Halal munca, unii nici nu-si justifica salariul.
Luati masuri d-le Bala, acum este momentul, se va scrie istorie!!!!!

Anonim spunea...

Mai "parchetarilor" pe mine tata m-a invatat cand eram mic sa nu fiu "sifon"! Vedeti ca la Parchet ati dat niste nume care nu au nimic de a face cu Penifestul! Daca este asa ne vom sfatui cu ei si cu avocatii nostri si va vom da in judecata! Se pare ca tot vorbiti de 10 lei, dar atunci unii nici nu munceau la puscarie si acum se dau rotunzi ca stie toata unitatea! Ai fost de fata "parchetare"? Tu nici sergent major nu erai atunci! Se pare ca va supara faptul ca si unii agenti iau examenul pentru ofiteri "pe bune"! Apropo seful Comisiei de examen era Comisarul Movila si ala nu e unchiul nimanui de la Galati! Cat despre Andrei Mitica a luat examenul cu o nota pe care tu nici la scoala nu ai avut-o! Va este ciuda ca avem Scoala Militara?! Pai noi nu am invatat despre puscarie la popota cu Selaru! Ce sectie de politie visati noptea? La sectie a fost dus I. beat mort din cate imi aduc eu aminte si l-a scos Ciuca Danut. Mai vorbiti cu Suvache inca odata! Iar in cazul pistolului va rog sa taceti fiindca toata lumea a fost pedepsita pe drept! Acum poti sa te duci la V.M. sa-ti scoata la imprimanta comentariile de pe Penifest!

Mintfrumos spunea...

Sistemul are mare nevoie de OFITERI(fara subordonati sau care nu au legatura cu detinutii,nu au nevoie sa poarte arma):contabil,finantisti, purtator de cuvant,educator,psiholog,asistent social,managementul... de situatii, cadrist,formator prof.,calculatoare,monitor,lucrator de evidenta, stivuitor de documente clasificate,sifonar,etc.
Aceste posturi pot fi incadrate cu personal civil? Pot face acelasi lucru cu mai putini bani si daca sunt civili? Chiar
unele servicii pot fi externalizate.

Anonim spunea...

SNLP GALATI ureaza tuturor membrilor si tuturor colegilor un an nou mai bun, fara evenimente negative, plin de reusite pe plan sentimental, profesional, financiar si familial. Noul an sa va aduca mai multe bucurii in inima!
UN MEMBRU DE SINDICAT

Anonim spunea...

Pai, in afara de sectorul paza, totul poate fi externalizat...aceasta ar fi adevarata reforma a sistemului.
Iar pentru cel ce face referire la trimiterea catre alte sectoare de activitate din afara, ii recomand sa-si infiga ceva adanc in anus. Fiecare lupta pentru sistemul in care este incadrat si in care isi mananca painea amara. Daca consideri ca salariul tau este prea mare in sistemul asta, du-te si munceste TU unde vrei. Esti liber sa alegi. Oricum, nu pari a fi chiar atat de competent...

Anonim spunea...

Voi de la Galati....cainii latra URSU bese...voi va certati intre voi alde 10 lei iar Burlica isi i-a banii multi si rade de voi....Apropo am inteles ca a fost cu URSU pe la ANP de sarbatori...

Anonim spunea...

@ 06.01.2010, 07:40:00; 06.01.2010, 09:27:00

Dupa rationamentele voastre si pe aceeasi logica ar trebui externalizata si paza: in loc de paznici de hoti, ciobani si ciobanesti mioritici. Probabil pe bani mult mai putini, dar sigur mult mai integri si mai eficienti.

Mai, temnicerii lu' peste, buricii pamantului, sedeti bland si faceti frumos, ca asa va sade bine!

Anonim spunea...

@ 05.01.2010, 23:18:00

Tu iti ei fluturasul de salariu acasa, "specialistule"? Mai haretistule, intre confidential si clasificat e o diferenta la fel de mare ca intre un profesionist si un neavenit ca tine. Iar te bagi precum x-ul intre doua zero-uri?

Anonim spunea...

pentru anonimul dovedit de la 16 si 15... ori esti prost, ori sef de tura ori vreun lingau din schimb al sefului de tura.
Daca ai pus mana pe un fluturas care nu-ti apartine inseamna ca l-ai insusit pe nedrept si cred ca esti obisnuit cu astfel de practici de hot, ce relevanta are ca prezinti la presa un fluturas apartinand unui coleg,ce vrei sa dovedesti ca suntem bine sau prost platiti sau vrei sa platesti niste polite fara sa-ti folosesti mintea. Apropo pentru a dovedi ce salarii avem si cat muncim am si eu trei fluturasi de sef de tura, sef de birou resurse umane si de sef serviciu logistic si o sa le dau la presa sa vada cu cat am fost platit cat timp am detinut aceste functii.Ce zici e corect inteligentule?

Anonim spunea...

Îmi cer scuze pentru că intervin in disputa voastră dar, un coleg, care pretinde ca ar avea școală militară, face să ne fie rușine, deoarece și alții am facut astfel de școli. Să mă explic de ce :
1- La scoala militară ai lipsit la orele de deontologie, etică, legialație(06.01.2010, 07:36)? sau tatăl tău a uitat să te învețe și de camaraderie, farplay, bunsimț, respect, colegialitate, etc
2- Ce a scris 05.01.2010 ora 22.03 și 23.51 este adevarat și bine ar fi dacă A.N.P. – ul și nu numai ar lua măsuri, ar verifica cele scrise acolo, sigur va fi surprins de faptul că sunt reale
3- Tu și bisericuța ta ați început de ceva timp să aruncați cu mizerii în alți colegi care nu muncesc așa ca voi și cred că aveți un interes mult mai ascuns, mult mai pervers decât cred mulți și anume să distrageți atenția de la realitățile crude din unitate
4- Unitatea merge acum din inerție și datorită unor colegi care știu ce inseamnă munca întro unitate si fac echipă, cei care au orișice experiență în sistem(Ciucă, Tudor, Zamfir, Tabacaru, Mineru, Isvan), restul sunt diletanți
5- Vorbind de realități, de ce nu încercați să scrieți și despre numărul de telefoane mobile și de băutura găsite la percheziții în camerele hoților, cum ajung acestea la hoți, doar nu sar gardul pușcăriei sau nu zboară, nu cumva și aici este o problemă, nu cumva, voi care profitați de acestea(tamvaiele) sunteți deranzați în activitatea celor care muncesc și vă strică ”ploile”
6- Cei care muncesc și descoperă obiectele interzise sunt și cei care sunt jigniți, amenințați, injurați, defaimați, murdăriți, nu cumva sunteți mână în mână cu cei pe care îi păzim, nu cumva sunteți voi ”tramvaiele” hoților și se fac presiuni asupra voastră și voi, știindu-vă ”agățați”, trebuie să ”jucați”?
7- De ce, din câte telefoane și băutură s-au găsit, siparezii nu au descoperit nimic, de atâta timp, nimeni nu a fost prins, de ce d-le Lazăr sau d-le Prușu, păi cred că foame-i mare și la un calcul simplu, la 500 de telefoane găsite ori, să spunem, 100 euro per bucată, suma este amețitoare, să aveți și voi partea?, prea nu descoperiți nimic!
8- Interes, pentru a defăima alți colegi, este și din partea pretendenților la viitoarele funții scoase la concurs, de ce să poată concura și X și Y și Z hai să-i ”mazilim”, hai să-i pedepsim(vezi cazul Tudor, Isvan și Minerul), voi nu cumva sunteți săgetile celor dornici de funcții mărețe sau sunteți chiar voi?, dar d-lor vă scapă un amănunt esențial, o să poată concura și colegi din țară , din alte unități pe functiile neocupate la Galați, pe aceștia cu îi veți înlătura?
9- Nu cumva această stare este creată intenționat de conducerea unității pentru ca noi să ne certăm intre noi, să avem subiecte de discuții iar noi să nu ne vedem incompetența lor?
Sunt muuuuuulte semne de întrebare, cred, la Galați dar așteptăm ca lătrăii să dea răspunsuri și soluții pertinente, să se apuce de muncă și să nu arunce cu petarde și fumigene.

PS – nu ați fost atenți cu pianul pe scări, la-ți scăpat iar zgomotul făcut a fost infernal, a fost auzit de cine nu vroiați voi, de cei care mai si muncesc în această unitate, rușine să vă fie, ați facut unitatea de râsul sistemului, sunteți jalnici.

gherla spunea...

pt 07.29 si ceilalti
cred ca stiti ce este utopia, cu timpul expresia a degenerat fiind un cuvant dragut pt.mai durul fraier.

Thomas Morus a descris o societate complet organizată pe baze raţionale, descoperită de un explorator, Raphael Hythlodaeus.

Utopia lui Morus se baza pe o Republică, unde toate proprietăţile erau comune. Ea constituia o versiune perfecţionată a Republicii, descrisă iniţial de Platon în care existau numai părţile bune ale unei societăţi, de exemplu egalitatea perfectă sau lipsa războielor, în timp ce relele fuseseră deja eradicate, de exemplu sărăcia, mizeria, boala. Era o societate cu legi puţine, care nu avea avocaţi şi nu-şi trimitea cetăţenii la război, căci armata ei se baza pe mercenari recrutaţi din ţări vecine.

Anonim spunea...

Burlica isi ia banii pentru ca altii nu au fost in stare sa promoveze examenul de functia de director! Mai nou exista la Galati un exod al ofiterilor catre alte penitenciare! In curand o sa faca Burli - Sef de Tura fiindca conform spuselor dumnealui cand nu este subalternul seful il suplineste! Cand s-or desfiinta siparezii sa vedem cine ii va suplini!

Anonim spunea...

Ma bucur ca l-a citit cineva pe Thomas Morus. In mintea lui nu era nimic utopic, pentru ca el avea credinta si asta te face un altfel de om. Dar e greu pt. cei din sistemul penitenciar sa priceapa asta.
Multi nu vad mai departe de ochi.

Anonim spunea...

@ 06.01.2010, 14:58:00

Da colegule, nu stiu de ce se baga si...,aici ar trebui sa scrie doar cei care pupa-n dos pe wcliderul(10 lei) sau pe ”lider”. A devenit si penifestul proprietatea voastra asa cum ati vrea sa devine unitatea? Slabe sperante, aici mai sunt si oameni care muncesc, isi fac datoria pt care sunt platiti.

Voi stiti doar sa urmariti, sa pinditi, sa aruncati invenctive, sa minjiti imaginea oamenilor care muncesc(sagetile), sa faceti manevre si misculatiuni, sa trageti sfori, sa birfiti si sa bagati intrigi, asta faceti in timpul programului, iar de muncit - pauza, pt ce sunteti platiti? pt ce luati salariul, nu va este rusine?

Sa nu va mire cind, intr-o zi, o sa trebuiasca sa dati socoteala la toate magariile voastre, o sa fie multi care o sa va puna margarina pe topogan iar cazatura o sa fie de sus si tare dureroasa. Voi sunteti ”lichelele” de la Galati, poate o sa vada si anp-ul ce au scris colegii nostrii mai sus[sunt doar adevaruri crude] si o sa ia masurile care se impun.

La Galati parca a tunat si a adunat toate scursurile, toate uscaturile sistemului si va mai mirati de ce vor sa plece in alte puscarii unii ofiteri, ofiteri care ne-au sprijinit in munca noastra a agentilor cind altii rideau de ei(Ciuca spunea ca sunt sageti, ca fac munca de agent iar el statea pe sectia I si citea ziare si reviste xxx luate de la ppl-ei ).

Aici au inceput cu mizeriile ~lichelele~ care au fost puse la treaba, li s-au stricat ~mersurile~ sau au fost pedepsite cind altfel nu s-a putut.

Colegilor din tara, nu sunteti interesati de oameni muncitori, sirguinciosi,~tramvaie~, scoliti, destoinici, fideli ideii de tradare, adevarati ~profesionosti~ ? Vii dam ieftin, sau pardon, va platim noi sa-i luati!

Anonim spunea...

@ 06.01.2010, 07:29:00

"Istoria" s-a scris in ultimii douazeci de ani cu ingalati si frustrati ca tine. Vrei egalitate si privatizare? Cand ii vei pazi oile lui Becali, cere-i lui sa te plateasca la fel cat il plateste pe magarul din fruntea turmei. La norma cainilor sa n-ai pretentii, ca nu te ridici la standarde.

Intr-un singur aspect ai dreptate, ori care iti este venitul, esti prea bine platit pentru cat de vidat esti la mansarda. Tu, nici nu gandesti, nici nu muncesti (ca n-ai cu ce, bai).

Anonim spunea...

Am inteles multe dintre postarile de pe penifest. Dar nu am sa inteleg niciodata,ca poti fi bucuros pentru faptul ca un coleg-ofiter ca si tine,a fost,a suferit pe patul de spital cu diagnosticul de hepatita.A te bucura pentru un astfel de lucru intrece orice imaginatie.Cu siguranta pentru multi dintre noi esti o persoana non-grata,cu ghilimilele care se impun,dar in cazul tau cu siguranta nu se impun.Sa dea dumnezeu sa nu stai niciodata internat in spital,pentru ca nimeni nu vrea sa i se intimple asa ceva.Sa fii permanent sanatos,sa nu ai parte de internari cu caracter de durata,pentru ca atunci nimeni nu iti va da o cana de apa,la cit bine ai facut.Doar Andrei si Tabus sa vina ca sa iti arate ce note frumoase au luat la examene si nu au fost obtinute la popota.Gradina lui Dumnezeu e mare si avem toti loc in ea,deci inclusiv dumneavoastra,dar fara uniforma pe care o purtati cind va duceti cu masina la reparat,cind conduceti la si de la Soveja,sau cind aveti anumite probleme de rezolvat.Stim si noi ca fara uniforma sunteti un neica nimeni.Din acest moment orice dialog intre o anumita parte dintre noi si dumneavoastra a incetat. Sa fiti sanatos.

Anonim spunea...

Acesta este un blog - al galatenilor, doar ? Pacat, ne-am cam saturat sa citim doar prostiile lor ! Eu le-as mai opri comentariile fara rost !

06.01.2010, 14:58:00 spunea...

@ 06.01.2010, 18:38:00

Amice, voi astia din Galati ati devenit paranoici rau de tot. Vedeti-va de ciorba voastra cu zeama de Dunare, spalati-va rufele murdare in "familie" (si dupa cate se vede, aveti "boarfe", nu gluma") si nu ne mai scarbiti cu imbacselile voastre.

Eu am treaba cu balacareala voastra din Galati tot atat cat unitatea aia a voastra este manastire de maici. Mie doar imi crapa obrazul de rusine ca asemenea "specialisti" pot fi consideraţi functionari publici cu statut special.

E clar ca ceva e putred la Galati, dar rezolvati-va problemele fraţilor. Altfel, tind sa cred ca sunteti toti in aceeasi... galeata. E pacat ca o intreaga unitate sa sufere de pe urma unor dezaxati.

Anonim spunea...

@06.01.2010, 18,38...vezi ca pestele de la cap se impute,asa ca noi scursurile,cozile de peste mirosim din cauza capului de stiuca ...

Anonim spunea...

@ 06.01.2010, 16:00:00

FLUTURASUL ALA NU A FOST UITAT, CI A FOST SUPTILIZAT CU OCAZIA UNEI "PERCHEZITII" IN HANELE COLEGULUI CU SCOPUL DE AL "PRINDE" PT CA OMUL NU PUNE "BOTUL" SI STRICACIUNILE CRED CA ASA IL VOR SANTAJA SAU II VA STRICA IMAGINEA CIND VA VENI TIMPUL.

MULTA MINTE LE MAI TREBUIE LA ASTIA, IS PROSTI DE BUBUIE CREZIND CA AU PUS MINA PE O COMOARA, CIND DE FAPT LE ARDE FITILUL SUB FOTOLIU.

DEZGUSTATOR...

Anonim spunea...

Pentru dl. Fraerescu de 18:46

Boboteaza pentru tine se incheie cu multa palinca din sfecla de zahar si din cauza durerilor de cap si picioare NU gindesti!!!
Citeste si maine pe limpezeala!! ai sa ma feliciti! Stiu eu ce stiu..ai sa vezi surprize.
Nu sint ingalat si nici vidat am o pozitie sociala buna dar vad ilegalitati grave care sint mascate cu raportari mincinoase catre ANP si MJ.( se numeste fals in declaratii)...hm

FELICITARI PENTRU 12:45

Anonim spunea...

Stai linistit colegule 06.01.2010 -18:53:00, "bolnvul" se plimba linistit prin oras cu femeile agatate de pe simpatie.ro in timpul seviciului, unde avea si poze in uniform facute in unitate in tinuta de "capitan", ca asa este mai mucio.

S-a imbonlavit subit cind a aflat ca sunt verificate anumite aspecte din activutatea lui profesionala, dar dovezile sunt si ramin, cind se va "insanatosi" o sa dea explicatii si mi-e teama, cariera lui de ofiter, s-a cam sfirsit.

Anonim spunea...

Lasati prostiile haideti sa ne concentram pe problemele reale cum ar fi Bugetul ANP,salariile de merit,banii de echipament,primele de vacanta etc. Al XIII-lea ce se aude il luam nu-l luam anul acesta,nu ne raspunde nimeni-trebuie sa ne concentram pe aceste probleme si sa sustinem sindicatele ca sa poata face ceva pt. noi,e un an mai greu decat 2009 si daca suntem solidari rezolvam din probleme,daca nu ANP-ul si generalul comunist Bala care nu iubeste angajatii pt. el sunt sclavi,ne va taia multe drepturi incet dar sigur.SNLP-ul a sesizat cateva probleme in buget,aici analizati si spuneti ce e de facut.

Anonim spunea...

SNLP a incercat sa obtina mai mult pt. oamenii din sistem,dar daca nu vor reusi noi trebuie sa-i sustinem in actiunile urmatoare,ambele sindicate trebuiesc sa conlucreze .

Fraerescu de la 18:46 spunea...

@ 06.01.2010, 20:08:00

Mai bine fraier decat aberant si inconstient. De pe "pozitia sociala buna" asa se vede? Ce treaba au ilegalitatile cu ineptiile pe care le visezi? Ce treaba are privatizarea cu aiureala egalitatii. Vrabia malai viseaza si incompetentul functii si bani. Cat mai multi bani.

Unora, dorinta de inchiaburire le intuneca mintile, facandu-i frivoli si penibili. Altora, banul nu are ce sa le intunece.

Nu esti indeajuns de ingalat si de vidat incat sa nu fi si postac. Te feliciti singur pentru aberatii?

P.S. La salarii egale, imparti profitul din smenuri cu ofiterii, tu, legalistule si incoruptibilule... care esti?

Anonim spunea...

ptr anonim 05 01 2010 ora 23 51
sunt A.M. recunosc ca la concurs am avut pile, l-am avut pe DUMNEZEU
,poti sa-i intrebi si pe ceilalti concurenti, ca am dat toti in aceasi sala .
Am un sfat ptr. cei care nu au loc de mine,DACA AVETI CEVA SA-MI REPROSATI SPUNETI-MI IN FATA ,DACA AVETI CURAJUL, DACA NU TACETI CA-I MAI BINE.
Apropo nu cred ca este vreo p.p.l din pnt galati care sa ma acuze ca am sau am avut combinatii cu p.p.l,cat despre alti colegi nu pot sa le acopar eu trecutul(relatiile cu p.p.l.,cu familia acestora,comisioane la tel. si bautura,r.m.d. contra cost(aici cei de la serv. SRS poat sa intareasca afirmatia ca le-au stricat piata))
Ptr. cei care ma cunosc cu adevarat le doresc un an nou plin de bucurii,sanatate si implinirea tuturor dorintelor.ANDREI

Anonim spunea...

06.01.2010, 20:08:00

Tot de la Galaţi eşti şi tu "clarvăzătorule"? La câte "fenomene" sunt adunate acolo nu avea cum să lipsească şi un oracol. Vai de măiculiţa voastră!

Anonim spunea...

Urmatoarea tema de casa: relatia arhicunoscuta,stiuta dar trecuta sub tacere de cei din interior ISTVAN-CULACHE SAVEL

Anonim spunea...

Nu are curaj sa spuna in fata,pentru ca este un las.Se da si el la cei care sunt la ora actuala suferinzi si sub tratament.Dar si acolo se arunca indirect ptr ca altfel.....Dar cu aceasta ocazie sa plateasca intreaga cantitate de vin pe care a cumparato.Te astept cu banii,daca nu ai sa-ti dea culache.

Anonim spunea...

Cind posteaza ISTVAN THEODOR se vede de la SOVEJA daca nu este ceata pe dn25. Iti uram drum cu denivelari,dar tu oricum le vezi ca ai ochelari de interlop declasificat

Anonim spunea...

@ 06.01.2010, 21:11:00 si 06.01.2010, 21:19:00

veti curjul si demascati, daca exista, aceasta relatie neprofesionala sau este alta petarda, o alta fumigena?

poate citeste si cineva din anp si verifica acesta acuzatie extrem de grava si va face o ancheta obiectiva sa se demonstreze, ori Isvan este corupt ori catelusii, latraii au fost iarasi asmutiti.

nu fiti, [pentru a cita oara?], lasi, frustratilor.

Anonim spunea...

@ 06.01.2010, 20:41:00

D-le A.M., sa incepem cu o intrebare "subtire", infailibilule(daca stii ce inseamna pt ca, se vede de la o posta ce facultate ai facut-sport-dupa cum stii sa scrii, cu gramatica si ortografia stai n.s.), cine facea sport(forta) in sala de sport a hotilor de pe sectia I-rms- dupamiaza si cine era "monitor sportiv" , cine iti tinea haltera cind faceai impins din pozitia culcat? p.p.l. "calu" iti spune ceva?

Daca stii cine sunt cei corupti(telefoane, bautura, legaturi cu familia, etc.) de ce nu-i demasti sau ai si tu partea ta? vorbesti de piata, preturi(S.R.S-ul stie spui tu) deci esti in tema, le stii, deci esti complice cu ei, nu? - eu asta inteleg cind stii astfel de lucruri si nu faci nimic sa le opresti. Chiar nu este cineva in unitate, de incredere care sa te poata ajuta? M-as mira sa nu fie nimeni vertical, mergi la director, d-lui este nou, nu are cum sa fie corupt.

Sa-ti dea Dumnezeu curaj si putere sa demasti macar un tranvai si o sa ai tot respectul colegilor.

Mult succes si sanatate!

n.s. - nesadisfacator.

Anonim spunea...

ptr anonim 20 41
am partea mea?cind eram bagat in comisia de disciplina ptr. ca am avut curajul sa VORBESC DESPRE
COMBINATIILE LUI BIDIC,TU SI CEILALTI BIRFEATI PE LA COLTURI SI MA FACEATI SIFON.
CRED CA TU AI PARTE LA COMBINATII?
Iti repect parerea ta despre mine si in legatura cu demascarea sunt persoane platite ptr. asta
Decat sa fac combinatii cu ppl mai bine fac sport(apropo nu faceam cu ppl calu,toti stiu ca faceam singur)
TE SALUT SI-MI CER SCUZE DACA AM FOST NEPOLITICOS .

Anonim spunea...

CE SE INTIMPLA CU VOI FRUSTRATILOR DE LA GALATI?

VI S-A RASPUNS PE LIMBA VOASTRA SI ACUM VA LINGETI RANILE, ATI FOST INVATATI DOAR SA LOVITI PE LA SPATE, SA PINGARITI IAR CIND AU AVUT CURAJUL SA VA RASPUNDA CU FAPTE REALE DESPRE ”MUNCA” VOASTRA ATI SI AMUTIT?

MAI SINT SI COLEGI CARE MUNCESC IN ACEASTA UNITATE, ISI VAD DE TREABA LOR IAR VOI IA-TI JIGNIT, ATI TREZIT URSUL DIN BIRLOG.

DACA CITESTE CINEVA DIN A.N.P. SA STITI CA CELE PREZENTATE DE UNII COLEGI SUNT REALE, S-AU INTIMPLAT CU ADEVARAT LA GALATI(05.01.2010- 22:03:00, 06.01.2010- 16:27:00, 06.01.2010- 18:38:00) SUNT SI MULTE CARE NU AU FOST SCRISE, SUNT DE O GRAVITATE EXTRAORDINARA, NEMAINTINLITE IN SISTEM SI LE VOM PREZENTA A.N.P.-ULUI, DEOARECE NU SUNT RAPORTATE OFICIAL DE CATRE NOUA CONDUCERE PT CA NU DA BINE.

ACUM, ASMUTITI-VA IAR PUPINCURISTII SA INCEAPA IAR CU DENIGRARI, IAR CU MIZERII, CU LATURILE VOASTRE, STATI SI CLOCITI CE INTRIGI SA MAI DATI PE PIATA, CE ZVONURI SA MAI LANSATI.

NU SINT CUVINTE IN DICTIONAR PT VA DESCRIE CU ADEVARAT, ACESTE CUVINTE TREBUIESC INVENTATE SI VOR CREA OROARE, GROAZA SI DEZGUST TUTUROR OAMENILOR.

NOI VA ASTEPTAM SI VOM PREZENTA ADEVARUL NU SF-URI.

IMI CER SCUZE TUTUROR COLEGILOR DIN TARA PT ACEST LIMBAJ DAR NU VA DORESC SA AVETI ASEMENEA DEZAXATI PRINTRE VOI. OARE CUM AU TRECUT DE TESTAREA PSIHOLOGICA?!

Anonim spunea...

Chiar cred ca cei de la MJ/ANP ar trebui sa sesiseze in legatura cu Galatiul.

Anonim spunea...

Nu mai spune/scrie nimeni nimic despre buget,s-a modificat ceva in urma propunerilor SNLP,s-au obtinut pana la urma primele de vacanta in totalitate,transportul mai este decontat anul acesta,sal de merit nu prea ma intereseaza ca luau doar sifoanele si simpatiile sefilor.Salarizarea?