Powered By Blogger

Recent Posts

Federatia Sindicatelor din Administratia Nationala a Penitenciarelor

duminică, 31 august 2008

Consideratii despre prezenta magistratului in sistemul penitenciar

Urmăresc cu interes reacția cititorilor privitoare la prezența magistraților în sistemul penitenciar. E adevărat, pentru acest blog magistratul a devenit o marcă a caracterului discreționar al administrării sistemului penitenciar. De aici și impresia că am atribui exclusiv vina pentru situația actuală câtorva procurori și judecători sau am considera drept trăsătură naturală a magistratului incompetența managerială.
.
Sistemul penitenciar: un sistem cu puține șanse de reformare
.
Spre deosebire de colegii de blog (cu care m-am contrazis adesea), susțin că sistemul penitenciar nu are nicio șansă de reformare cu oamenii din interior. Cred că acest sistem este una din cele mai retrograde, disfuncționale și corupte instituții din România, alături de instituții ale administrației locale și ale sistemului sanitar. Și cum lipsa de profesionalism, corupția sau rezistența la schimbare nu sunt fenomene metafizice ci se manifestă concret prin oameni, nu văd cum indivizi corupți, slugoi, neprofesioniști sau retrograzi pot pretinde că sunt potențiali vectori de schimbare.
.
Sunt afirmații extreme, nedrepte față de o minoritate activă, dedicată și integră, și cu un grad de generalitate care depășește limitele reale ale incompetenței și corupției din sistem. Însă, imaginea plastică a sistemului este o încrengătură haotică de interese meschine și mărunte, neprofesionalism și slugărnicie, lipsă de viziune și opacitate, nepotism și aranjament, în care se ițesc ici și colo puseuri singuratice de indignare și vocație care se sting adesea în renunțare. În mod realist, statistic vorbind, chiar și în condiții ideale, este imposibil să extragi și să pui împreună acei indivizi integri și capabili să schimbe sistemul. Schimbarea poate fi făcută doar printr-un șoc extern, sprijinit de o voință politică și acompaniat simultan de un aflux masiv de resursă umană exterioară sistemului care nu știe cu ce "se mănâncă" sistemul penitenciar.
.
Magistratul penitenciar: simbol al slăbiciunilor sistemului
.
Am să mă opresc aici asupra acestor considerații generale, deși poziția este contestabilă și se pretează la o discuție lungă și argumentată. Revin la magistrați. Paradoxal și în ciuda celor afirmate mai sus, cred că aceștia trebuie să dispară urgent din sistem. Și nu pentru că sunt magistrați (puteau să fie la fel de bine ingineri). Ci pentru că apariția lor în sistem, chiar relativ benefică în ceea ce privește transparența, orientarea scopului sistemului către un principiu social (reintegrarea) și relaxarea raporturilor rigide între angajați (milițienești), nu a făcut decât să adâncească criza de prestigiu a angajatului și sistemului. Fiind exclusiv în posturi de conducere, magistrații au reprezentat un caz test pentru modul de funcționare al sistemului penitenciar. Felul în care au ajuns aici și, prin consecință, prestația lor au confirmat modelul de funcționare al penitenciarelor: neintegru, neprofesional și inechitabil.
.
Niciunul dintre ei nu a venit pentru că ar fi fost lovit subit de o dorință aprigă de a reforma administrația penitenciarelor. Niciunul nu a venit din vocație. Niciunul nu a venit prin concurs. Niciunul nu câștigă egal, la muncă egală și post echivalent, cu ceilalți din sistem. Niciunul nu a ajuns aici ca urmare a vreunui merit, ci doar ca recompensă politică. Niciunul n-a făcut vreo mare branză în sistem, ba chiar s-au dovedit la fel de corupți (vezi Iacob sau Șerban) sau la fel de incompetenți (vezi Iosif sau Șpaiuc).
.
Nu cer să îndeplinească toate condițiile, că doar nu vorbim de îngeri. Dacă au venit numiți politic, să dovedească ceva. Dacă au vocație, să vină prin concurs. Dar e uimitor cum câțiva oameni, teoretic deasupra nivelului sistemului, au reprezentant chintesența tuturor tarelor sau slăbiciunilor sistemului penitenciar. De aceea, eu vreau să se întoarcă de unde au venit. Și dacă vor să lucreze aici: a) să dea concurs ca oricare altul și/sau b) să câștige ca oricare altul și/sau c) să răspundă profesional ca oricare altul. Măcar una din trei!
.
Harta magistraturii penitenciare
.
1. STOICA MARIAN (Procuror la Parchetul de pe lângă Tribunalul Mehedinţi) - director Penitenciarul Turnu Severin;
2. MUREŞAN IOAN (Procuror la Direcţia de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism- Serviciul Teritorial Alba Iulia) - director la Penitenciarul Aiud;
3. GÎLCĂ IONEL (Prim-procuror la Parchetul de pe lângă Judecătoria Făurei) - director la Penitenciarul Brăila;
4. FOCICĂ MIHAELA (Procuror la Parchetul de pe lângă Tribunalul Argeş) - director la Penitenciarul Colibaşi;
5. MIHAI CIORCAŞ (Judecător la Tribunalul Satu Mare) - director la Penitenciarul Satu Mare;
6. GHEORGHE ŞPAIUC (Prim procuror la Parchetul de pe langa Judecatoria Iasi) – director general al Administratiei Nationale a Penitenciarelor. Este soţ al sefei de cabinet al ministrului Adomnitei, Raluca Şpaiuc;
7. ZINICA TRANDAFIRESCU (Judecător la Tribunalul Prahova) – director la Penitenciarul de Femei Targsor;
8. CONSTANTIN CERGĂ (fost procuror şef al Structurii Teritoriale din Craiova a PNA) – director la Penitenciarul Craiova, recent reîntors în magistratură;
9. ADRIAN DICU (Procuror la Parchetul de pe langa Inalta Curte de Casatie si Justitie) – director la Penitenciarul Giurgiu;
10. EDUARD STASIE (Procuror la Parchetul de pe lângă Tribunalul Prahova) – director la Penitenciarul Ploiesti;
11. GABRIEL GUNESCU (Judecător) – director la Penitenciarul de Minori şi Tineri Craiova
12. DĂNEL CRISTINEL SĂRĂU (Procuror la Parchetul de pe langa Judecatoria Măcin) – director la Penitenciarul de Minori şi Tineri Tichileşti.
.
Să nu-i uităm pe cei care ne-au părăsit, inegalabilii MARIUS IOSIF, ALEXANDRU ȘERBAN, LAURENȚIU VINTILĂ, MARIUS IACOB, SILVIA CERBU sau GHEORGHE CUCU.

Caracterul ilegitim al prezenței magistraților în sistem
.
1. Art. 125 alin 3 din Constituție spune: "Functia de judecator este incompatibila cu orice alta functie publica sau privata, cu exceptia functiilor didactice din învatamântul superior".
2. Art. 132 alin. 2 din Constitutie spune acelasi lucru in cazul procurorilor;
3. Avem deja o jurisprudenta a Curtii Constitutionale care a desfiintat in noiembrie 2007 comisia de la Cotroceni pentru acest motiv: prezenta magistratilor in comisie;
4. De asemenea, avem un precedent administrativ: Antonie Iorgovan s-a opus numirii magistratilor in Consiliul National de Integritate, numirea lor acolo, fiind conform acestuia, neconstitutionala;
5. Contrar Ordinului Ministrului Justiţiei nr. 1218/2006, care prevede o metodologie concurenţială, a fost reluată de Chiuariu practica detaşării unor magistraţi în poziţii de directori de penitenciare prin proceduri lipsite de transparenţă, care eludează sistemul concurenţial obligatoriu pentru aceste posturi, chiar atunci când candidaţii sunt magistraţi. (primii 5 magistrati din lista au fost numiti direct, desi exista acest OMJ introdus de Macovei);
6. Nivelul veniturilor magistratilor din sistemul penitenciar este imens (intre 130 de milioane si 220 de milioane de lei vechi net, in functie de vechimea in magistratura si diversele sporuri specifice ANP, plus prime și alte beneficii). Veniturile sunt câștigate doar în vitutea statutului de magistrat și a funcției de conducere ocupate.

Câteva concluzii triste în legătură cu magistrații
.
1. Detaşările magistratilor in ANP, făcute într-o lipsă de transparenţă totală, fără concurenţă, fără criterii de competenţă şi cu încălcarea flagrantă a normelor legale în vigoare (Ordinul MJ 1218/2006 privind condiţiile de participare, organizare şi desfăşurare a interviurilor pentru ocuparea funcţiilor de director şi director adjunct de penitenciar şi Legea 293/2004 privind statutul funcţionarilor publici din ANP) generează o instabilitate permanentă, un mare deficit de expertiză la nivelul conducerii sistemului penitenciar, şi perpetuează tradiţia de nepotism a sistemului. Magistraţii numiţi în funcţiile de director de penitenciar câştigă de 3-4 ori mai mult decât un director funcţionar public, desi nu sunt manageri si nu presteaza un volum de munca mai mare;
.
2. Numărul mare de detaşări în afara sistemului instanţelor şi parchetelor, în condiţiile lipsei de personal din sistemul judiciar, pun în pericol chiar ideea de independenţă și eficiență a justiţiei. Sunt peste 500 de procurori lipsă la parchete și câteva sute de judecatori lipsă la instanțe. Cu toate acestea, în ultimii trei ani Consiliul Superior al Magistraturii a dispus detaşarea total nejustificată a unor judecători şi procurori la autorităţi şi instituţii publice ce constituie alte puteri ale statului decât puterea judecătorească, cum sunt Ministerul de Interne, Ministerul Afacerilor Externe, Ministerul Apărării Naţionale sau Administraţia Naţională a Penitenciarelor;
.
3. In mod evident, motivatia furiei cu care magistratii se calca in picioare pentru detasari in functii administrative este venitul urias pe care il obtin prin cumularea salariului de magistrat cu sporurile specifice. Nu e de uitat si faptul ca ei au acces la aceste functii fara concurs, fara evaluare, putandu-se oricand intoarce in instante si parchete. Ei privesc aceste posturi ca o sinecura sau ca o modalitate de a iesi la pensie cu venituri uriase.

136 comentarii:

Anonim spunea...

Am încercat de multe ori să tac, m-a costat ore de nesomn, spasme intestinale… sunt atât de dureroase; am aflat târziu asta, prea târziu. Ştiam că şi tăcerea costă, ştiam, dar mi-am tot repetat că poate nu am dreptate tot timpul, poate că adevărul e undeva pe la mijloc, poate că nu am înţeles toate ce decurg din ce am tălmăcit eu, poate că e mai bine să evit furtunile, poate că… Am tăcut de atât de multe ori, şi m-a costat, cu fiecare zi de tăcere, am mai murit puţin, m-am îndepărtat de mine, da, m-am trezit atât de departe de mine, încât aproape că nu mă mai recunoşteam, nu mai eram eu, ci o umbră a mea, a ceea ce am fost cândva…

Vedeam, auzeam, intuiam, simţeam… ardeam pe dinăuntru, eram pe multe buze ”naivă”, ”ce proastă e”, ”am tradus-o”, ”nu ştie”, ”clovn”, ”nebuna”, ”paranoia”, ”exagerează tot timpul”, ”periculoasă”, ”zmintită” şi câte altele, ce mai contează ce sau câte … şi tăceam; şi tăcerea durea şi mă simţeam neputincioasă, inutilă… până într-o zi, o zi în care am spus: ”gata, nu mai tac”, spun adevărul, spun lucrurilor pe nume, mă vreau eu, mă vreau înapoi, eu nu sunt neputincioasă, voi lupta…”. Şi am vorbit, ori de câte ori am avut prilejul ori am considerat că trebuie, am vorbit, am zis lucrurilor pe nume, am răcnit… Nu bănuiam că şi a vorbi, a spune ce ştii, ce vezi, ce auzi, a spune adevărul, doare, şi costă… ore de nesomn, spasme intestinale, şi muream in fiecare zi un strop, şi nu mai eram eu, luptam cu morile de vânt, mă chinuiam, sufeream, mă voiam cu o sabie in mână, să tai răul de la rădăcină, voiam dreptate cu orice preţ. Şi am plătit, eu, nu altul în locul meu. Ce mai contează cum şi în ce fel am plătit, am plătit …

Au trecut ani, rând pe rând, alte evenimente, experienţe de tot felul, situaţii cu care, voiam au ba, trebuia să mă confrunt, alţi oameni pe care mă străduiam din răsputeri să-i fac să înţeleagă… ce?… ceea ce nu voiau şi nu-i interesa… am continuat, şi am continuat şi am continuat, până într-o zi… am conştientizat că undeva greşeam, că nu toate depind doar de bunele intenţii, că poate nu alegeam cele mai nimerite modalităţi de a spune, că începusem să-mi pierd răbdarea, că eram atat de aproape de Cer şi atat de departe de mine… Am realizat într-un târziu că, tot arzând şi tot îndepărtându-mă de mine, mă îndepărtam şi de cei apropiaţi mie, care plăteau, suferind în tăcere pentru suferinţele şi chinurile mele, oricum cui trebuia să-i pese nu-i păsa.

Am înţeles că planeta se va învârti şi fără mine, dar sunt ”locuri” în inimi în care chiar nu mă poate înlocui nimeni, nu voi detalia, pentru că nu e o mărturisire şi o spovedanie pentru a poza în victimă, e o pildă, din care am învăţat eu, la care să cumpăniţi la timp, să nu plătiţi precum eu. S-a limpezit în mintea mea ceva, a fost de parcă găsisem cheia spre orice şi spre pretutindeni, am început să mă apropii din nou de mine, să-mi recapăt zâmbetul, să construiesc multe, poate mult mai încet decât îmi doream eu înainte, dar mult mai sigur. Întâi, m-am iertat pe mine, pentru multe ”nerăbdări”, apoi, uşor, uşor, am găsit liniştea de care avem atât de multă nevoie, pacea aceea lăuntrică, am căutat să iert, nu incă să şi uit, sunt lucruri care nu trebuie uitate niciodată, ca să nu mai greşim, să nu se mai greşească. Mi-am regăsit echilibrul şi da, nu singură , am cunoscut acei oameni rari, atat de rari, am invăşat de la ei şi prin ei, multe. Conştientizez acum că e nevoie de control mental, de stăpânire, de multă, multă răbdare… şi mă bucură, am invăţat să am răbdare, ca să răzbească adevărul, să ţineţi minte, e nevoie de echilibru şi multă, multă răbdare, şi lucrurile se vor aşeza pe făgaşul lor, şi se va face ordine şi ne vom mai confrunta cu atât de multe şi atât de diferite, dar, dacă ai redescoperit liniştea lăuntrică, e puţin mai altfel, e mai suportabil, parcă nu e atât de dureros să laşi adevărul să te stăpânescă. Adevărul vine de la Dumnezeu, deci nu ar trebui să doară, şi, de cele mai multe ori, culmea, doare pe cel ce-l rosteşte, şi nu pe cel care-l răstălmăceşte, sau pe cel care-l ”înfruntă” că aşa are chef, sau îi e de folos, sau altceva nu cunoaşte, dar nici dornic a învăţa nu e.

Pilda mea vrea să ”spună” că nu fără echilibru şi răbdare izbândim, nu vă va injunghia nimeni cu vreun cuţit, deşi poate că vi se va arăta cât să ”vă închideţi gura, să nu mai trâmbiţaţi”, ce poate cu adevărat ucide e acea picătura chinezească de care sunt convinsă, cu toţii am auzit… Jignirile, etichetele, sunt cele mai suportabile, la fel situaţiile în care vei fi ademenit şi minţit şi răstălmăcit, trec, le depăşeşti, constaţi însă că preţul a fost scump, prea scump, căci nimeni nu-ţi poate da înapoi orele de nesomn, orele în care-i privezi pe cei dragi de prezenţa ta, tu fiind mereu ”pe baricade”, că murind încet eşti inutil, că vrei, dar nu mai poţi, că sănătatea are răbdare atât cât poate, vine un moment când nici ea nu mai poate duce povara, n-ai fost atent şi i-ai tot aruncat în ”spate”… acestea toate nu se mai întorc, şi le regreţi…

Cunoşteţi sau nu vorba mea, tot simt nevoia să o mai repet, ca să ţineţi minte: de la toate avem a invăţa, chiar şi de la firul de iarbă, de la copii, de la furnică, de la bătrâni, de la multe… trebuie doar să fim atenţi, căci puterea, răbdarea, echilibrul, forţa, liniştea, Dumnezeu, adevărul, Lumina, pacea, iertarea, controlul… toate sunt in noi, într-un colţişor lăuntric şi la îndemână, numai să vrei, să-ţi doreşti suficient de mult să le găseşti. Nu vrei, nu realizezi, nu-i nimic, mai ai o ”soluţie”: primeşti un şut de la viaţă, sau mai multe, şi te zdruncină din toate încheieturile, oricum, te ”trezeşti”.

În loc de concluzie: am pătruns că nu mai vreau să stăpânesc Adevărul, el e cel care ne stăpâneşte pe noi, şi am înşeles, că mereu răzbate, poate nu când ne dorim, poate nu când avem mai mare nevoie, însă sunt acele ”adevăruri” pe care zice-se că le duc unii cu ei în mormânt, şi totuşi, după sute, mii de ani poate, şi tot răsare zâmbetul deasupra prafului de nouri, deasupra a toate… Şi voi continua să spun adevărul, să spun lucrurilor pe nume, dar acum e altfel. Păi ce credeaţi, că voi renunţa, eu, care sunt o luptătoare şi o supravieţuitoare? Nici gând! Acum am răbdare, şi echilibru lăuntric, şi, da, acei Oameni deosebiţi care sunt mereu lângă mine, de multe ori nu-i văd, sau ei cred că eu nu ştiu, dar îi simt, poate că şi ei simt că-i simt aproape şi mă poticnesc, nu ştiu să le arăt recunoştinţa, recunoştinţă pe care ei nu o doresc de la mine şi nu o aşteaptă, de aceea şi sunt ei deosebiţi! Voi învăţa, la rândul meu, că, atunci când primeşti bunătate, să o oferi şi tu la rândul tău, să nu uiţi ce bine ţi-a prins…

Să nu renunţăm la adevăr, la lumina lui, la a lupta pentru ca el să surâdă; însă să o facem cu înţelepciune, cumpătare, diplomaţie, să ne dozăm eforturile, avem nevoie de fiecare strop de energie, vin încercări şi mai grele şi va trebui să le depăşim; să ne păstrăm deci echilibrul. Fie şi numai faptul că v-am spus şi vouă toate acestea, cum mi le-a tot repetat şi mie fiecare din oamenii cu suflet mare, şi mă simt cu încă o fărâmă mai uşoară şi, acum da, pot continua. Voi continua zborul meu, voi continua să zâmbesc, voi continua să surâd adevărului, vreau să fiu eu, nu alta, să învăt să devin la rându-mi un om cu suflet mare, pentru că a fi un om mare aceasta inseamnă să ai un suflet în care să tot încapă şi din care să tot dăruieşti, nu deşertăciunile, funcţiile te fac mare… ci, să fii OM înainte de orice şi de toate! Si magistrati sunt oameni....,si toata lumea a castigat din faptul ca acestia sunt in sistem.

Anonim spunea...

Aţi consumat ceva alcolic stimabilă doamnă? Sunt sigur că aţi scris ceva profund, dar iertaţi-mă, impenetrabil. Încercaţi ceva mai simplu şi mai inteligibil şi nu mai staţi noaptea atât de târziu. Privarea de somn vă răzleţeşte gândurile şi chinuie inutil pe cei care, întâmplător, citesc rezultatul zbuciumului dumneavoastră interior.

Anonim spunea...

PENIFEST va multumesc ca mai puteti scrie articole asa frumoase si la obiect .
Dumnezeu sa va dea inspiratie in continuare.

Anonim spunea...

ARIPEL,
Mai bine consumai si tu ceva alcoolic ca poate avea haz postarea ta!
Ii spui "stimabila doamna" si in acelas timp o si jicnesti.
Se pare ca-ti lipsesc cei 7 ani
de-acasa!
Ar fi bine, ca cei care scriu pe acest blog , sa-si demonstreze calitatile de care fac atata parada!

Anonim spunea...

E foarte frumos si sincer ce ati scris, doamna. Pe mine m-a miscat si ma inspirat. Iertati-l pe Aripel! E inca mic si prostut si nu intelege framantarile adultilor.

Anonim spunea...

"m-a inspirat"
Scuze

Anonim spunea...

De ce am "jicnit"-o tovarasa educatoare? Am spus doar ca balariile debitate de doamna de la ora 05.15 (!?!)sunt cele mai frumoase cuvinte fara vreun sens postate pe acest blog.
Doamna(daca nu cumva e un domn in cautarea identitatii)nu a spus nimic, a aruncat cuvinte "din coada ca sa sune". Un filosof de pahar, care cel mai probabil a copiat de pe undeva, si a incheiat sublim si fara legatura cu punctul G pe care tocmai il gasise..."Si magistrati sunt oameni....,si toata lumea a castigat din faptul ca acestia sunt in sistem".

Brusc i-a disparut desteptaciunea. Nu mai e filosoful framantat. E chiar militantul sigur de el. In conluzie, cantati-va la alta masa durerea doamna. Pana atunci continuati cautarea.

Anonim spunea...

Bravo Aripel!

Anonim spunea...

Felicitari pentru prima postare. Ce bine ar fi daca am intelege si, mai ales, daca am pune in practica revelatia doamnei. Murim cate putin, ne risipim zilnic pretiosul timp cu lucruri marunte si mizerabile, uitam sa traim, sa simtim, sa fim oameni.Nu prea mai sunt multe de spus. Doar constatarea trista ca la cateva secunde dupa aceasta discutie multi dintre noi-in frunte cu mine- o luam de la capat cu golgota cotidiana ignorand in mod inconstient frumusetile si bucuriile vietii. Prajitura se afla in fata noastra. Trebuie doar sa intindem mana si sa o luam. 8 din 10 oameni nu pot face gestul acesta simplu. Probabil de aia suntem unul dintre cele mai nefericite popoare din lume.

Anonim spunea...

Cata dreptate aveti, doamna!
Toata stima si respectul pentru
DUMNEAVOASTRA.

Anonim spunea...

"DUMNEZEU nu se afla in PUTERE, ci in ADEVAR".

Anonim spunea...

"Consideratii despre prezenta magistratului in sistemul penitenciar".a)le vedem aptitudinile la locul lor de munca,si ne dam seama ca nu-i putem considera colegii nostri,ar umple randurile altor corupti si mizerabili.b)prezenta acestuia,ar fi doua posibilitati:1-dupa gratii;2-pe buzele colegilor.c)nu avem un sistem penitenciar in ROMANIA ci un tarc cu o cumpana,multa mlastina, sub eticheta de sistem penitenciar.PALAVRE

Anonim spunea...

Aveti tot respectul meu, DOAMNA. Aripel, tu esti mic, prost si rau.

Anonim spunea...

postarea este pertinenta si documentata, comentariile insa sunt OFFTOPIC...nu "doamna" de la ora 5 este subiectul aici, ca nu suntem la stirile protv sau la "din dragoste".
concentrati-va, oameni buni!
daca vreti efuziuni sentimentale, e plin "blogger" si "wordpress"-ul de astfel de bloguri de inspiratie coheliana.

Anonim spunea...

Ati facut o lista a magistraturii din sistemul penitenciar. Si ce-i? Ati vrea sa punem in locul disciminarii pozitive discriminarea negativa? Magistrat nu inseamna din start manager bun, dar nici manager prost. De ce nu faceti o lista a managerilor neinspirati, magistrati sau nu?

Anonim spunea...

In sistem au fost mai multe valuri: al preotilor, al profesorilor, al psihologilor, al asistentilor sociali si al magistratilor. Fiecare val a adus bune si rele, fiecare a fost criticat, dar a insemnat un pas inainte pentru sistem. Poate urmeaza valul profesionalismului. Cine stie?

Anonim spunea...

Si a mai fost valul militarilor din MApN, val care a adus disciplina, ordinea si inteligenta de care sistemul penitenciar avea atata nevoie.

Anonim spunea...

Vasile Chiorean, directorul interimar de la Baia Mare, nu este magistrat si uite cate balarii spune, uite ce se intampla le el in unitate. Agresiuni sexuale pe fondul lipsei de reactie a angajatilor sau chiar a reactiei gen Aripel, mistocareasca si tembela.

Anonim spunea...

Văz că s-au supărat doamnele angajate bocitoare la vajnicii magistrati. Aşa sunt ele, muierile, mai emotive. Nu poţi să le contrazici că sar cu gura pe tine. Vă repet doamnă dragă, şi dumneavoastră şi suratelor întru suferinţă, nu mă mai asasinaţi cu dulcegării şi bălării fără sens. Daca nu va place nu cititi, dar asta e părerea mea despre prostiile spuse de voi. O să aveţi nevoie de o îmbrăţişare de grup virtuală ca să vă rezolvaţi tensiunile produse de comentariile mele. Asta e. Cineva trebuie să vă spună şi vouă că aţi luat-o rău pe arătură.

Anonim spunea...

Catre "bruxelleza"

Si interventia ta e pe langa subiect. Macar doamna a pus suflet in ceea ce a scris. Tu esti celalalt Aripel? Cel cu care-si sterge cotofana nasul?

Anonim spunea...

Si tu, Aripel, bea un suc, ca bere nu cred ca te lasa mamicuta sa bei, prefa-te ca esti barbat si vomita in alta parte, ca pe aici ai facut destula greata.

Anonim spunea...

Ha, ha... Ce si-a luat-o Aripel.

Anonim spunea...

Eu ii prefer pe magistrati militarilor.

Anonim spunea...

Mesaj către doamnele cu filosiofia in fapt

Unde e fetele lu' tata meseria aia matinala de invarteati cuvintele si sensurile si autoexplorarea sufletului. Sufletul vostru matern si introspectiv se facu brusc negru si incepurati sa ma ocarati.

De unde mai relaxatelor si minunatelor atata patima si foc? Am spus si eu ca doamna de la ora 5a scris numai prostii. Nu are voie omul sa mai aiba pareri? Mai sufragetelor de petenciala, mai usor cu pianul filosofiei pe scari ca va scapa ocarile din san.

Anonim spunea...

Mda... mi-o cam trag filosoafele bocitoare.

Anonim spunea...

Catre doamna de la ora 5:

Mie mi-a placut sinceritatea cu care ne-ati scris, dar m-a ingrijorat naduful care v-a tinut pana la acea ora. Stiti ce e si mai ingrijrator? Ca sperantele dvs. sunt exemple tipice de bovarism. Doamna, nu in om trebuie sa va puneti credinta! Nu exista Oameni. "Fiii omului sunt rai pana la unul." Credinta e in Dumnezeu. Noi toti suntem imperfecti, egoisti si rai din cand in cand. Putem avea incredere unii in altii, ne putem iubi si sprijini, dar credinta in Om e sursa unor noi dezamagiri. Sa luam ceea ce e bun de la fiecare om si ceea ce el e dispus sa daruiasca, dar sa credem in Unul Dumnezeu.

Anonim spunea...

Aripel, fii si tu domn odata in viata si abtine-te! Ce ai? Esti terorizat de femei? Te simti mai barbat daca te razboiesti pe blog cu ele? Vezi sa nu vada maica-ta ce ai scris, ca iar ti-o iei!

Anonim spunea...

Aripel, vrei sa transformam discutia despre magistrati intr-un razboi intre sexe pana cand iti rezolvi tu problemele de identitate sexuala? Opreste-te! Asa ne dovedesti ca esti barbat.

Anonim spunea...

Ma corectez singura. Poate se intoarce domnul Pruteanu...

"...fii si tu domn o data in viata"

Oricum, Aripel n-ar fi observat.

Anonim spunea...

Măi fetelor,

Prostia pe voi nu vă doare? De azi de dimineata ma tot frecati ca i-am zis cuiva ca vorbeste prostii.

Tutelor care sunteti voi tute... comentariul de la ora 05.50 a fost copiat de către un jeg de om... care a uitat să precizeze de unde.

A schimbat doar ultima frază. ca să-şi apere magistraţii lui/ei. Voi v-aţi udat toate/toţi şi aţi sărit pe mine. Turmă de vite sunteţi fraţilor.

Uite dovada plagiatului:

- articolul original poarta numele de PRETUL ADEVARULUI si a fost publicat la 30.07.2008 pe SFINX667'S WEBLOG
- http://sfinx667.wordpress.com/2008/08/30/pretul-adevarului/

Anonim spunea...

Aripel revine spectaculos... şi îşi face KO adversarul năucit. Hehe. Aripel tu esti Phoenix adevarat. Bravo! Ai asteptat toata ziua banditule si le-ai tras-o acum la ceas de seara. Hai ca esti tare.

Anonim spunea...

Tipic pentru magistraţi. Meschini şi falşi.

Anonim spunea...

Si daca l-am publicat nu am voie sa-l postez pe blog? Desteptule!

Anonim spunea...

Ia uite cine citeste articole pentru femei. Aripel,Aripel, stiam eu ca ai probleme de identitate sexuala.

Anonim spunea...

Aripel, cand erai mic te bateai cu fetitele si nici acum nu te-ai lasat de obiceiul asta?

Anonim spunea...

Ni s-a propus o tema interesanta si noi asistam la o paruiala intre fetite.

Anonim spunea...

Eu nu cred ca magistratii sunt mai rai decat nemagistratii. Domnul Bala este o exceptie. Mai stiti alt director care sa straluceasca sau care macar sa nu fie incompetent?

Anonim spunea...

Militianul Aripel Garcea. Webdetectiv... :))

Anonim spunea...

Esti un/o mincinoasă care ai vrut sa te dai mare cu munca altora.
Era corect sa spui ca ai copiat 99,99999% din comentariul pe care l-ai postat. Nu ai facut-o pentru ca ai probleme de caracter.

'Fetele' care te-au aparat banuiesc ca nu sunt decat celelalte personalităţi care-ti tulbura mintea. Una se inspira, alta se extazia. Niste oi bete toate.

Ba am fost mic, ba prostut, ba cu probleme de identitate sexuala in comentariile voastre, doar pentru ca ti-am spus ca esti un fals. Tu si celelalte personalitati tute si mincinoase n-aveti decat sa continuati cu jocul vostru auto-satisfacator.

In loc sa dispari in rahatul din care ai iesit ai reactionat ca mahalagioaica de 2 lei, angajata bocitoare la magistratii astia de 2 lei.

Poate n-ai inteles:
- de aici ti-ai copiat textul cu care te-ai masturbat pe creier toata ziua, incepand de la 5.50

http://sfinx667.wordpress.com/2008/08/30/pretul-adevarului/

N-ai inteles nimic. Sunt sigur ca o sa continui. Raman pe receptie si mai astept replici destepte de la grupul tutelor plagiatoare. Poate-ti intra in capul ala mic si sec ceva pana la urma.

Anonim spunea...

Eu nu cred ca magistratii sunt meschini si falsi. Cred ca intre ei sunt si astfel de oameni, ca si intre nemagistrati. De asemenea, unii sunt competenti, altii mai putin competenti. Problema este ca ei nu sunt obisnuiti cu mediul penitenciar si pleaca inainte sa se obisnuiasca. Intre timp emit o serie de decizii care au efecte. Daca ar fi existat stabilitate, probabil ca altfel ar fi aratat acum sistemul.

Anonim spunea...

Eu am scris textul, fraiere. L-am publicat, apoi m-am gandit sa-l postez ca sa va bucurati si voi de el. Unora le-a placut. Tu, ca un dobitoc ce esti, ti-ai batut joc de el.

Anonim spunea...

Bai Aripel ti-ai gasit de lucru cu fetele astea si le-ai mai prins si cu minciuna. Acum te urasc si mai cu foc. Nu scapi, n-ai nici o sansa. O sa te zgarie, o sa-ti arunce cu pudra in ochi si tot pe tine o sa te acuze ca esti rau. Muieri multe pe blog.

Anonim spunea...

Aripel, a semnat cineva textul ala? Tu ai fi in stare sa-l acuzi de plagiat si pe cel care a postat "Emotie de toamna". Cica e unul Nichita. Nu a murit Nichita? So pe el.

Anonim spunea...

Aripel:

"Aţi consumat ceva alcolic stimabilă doamnă?"

Aripelul Cotofanei, daca plagiai si tu, scriai corect, fraiere. Ai baut un "o"?

Anonim spunea...

Si-o ia Aripel in continuare si nu-i pasa. Duce baietelul asta sau ce o fi.

Anonim spunea...

Mai oaie beata. Tu nu ai scris nici un text. L-ai copiat. Sibilla, este pseudonimul persoanei care a publicat pe sfinx667. Tu ai furat. Insisti cu minciuna. Asta in primul rand.

In al doilea rand textul n-are nici o legatura cu concluzia. De aici si ce am spus dimineata. O adunatura de vorbe fara sens.

In al treilea rand... ai incercat si tu. Nu ti-a iesit. Acum esti suparata ca te-am prins cu minciuna. Probabil ca o sa mai incerci. Ai un caracter mizerabil.

Anonim spunea...

Si cum ai fi vrut sa ma semnez: "anonim"? Esti prost si mai si semnalizezi. Daca as fi semnat "Sibilla" si pe blog, ar fi fost bine?

Anonim spunea...

Aripel, cu cat te-au platit magistratii ca sa duci discutia in derizoriu? Sunteti penibili.

Anonim spunea...

Hai, bea-ti cupa victoriei pana la capat si lasa-ne sa discutam serios. Mare scofala! Ai prins-o pe Cotofana cu plagiatul. Bine, si? Mai departe? Ce semnificatie are pentru discutia noastra? Ti se pare tie ca plagiatul este o practica a magistratilor? Eu am vazut multi ofiteri care plagiaza.

Anonim spunea...

O sa ajungeti sa va dati cu posetele in cap, fetitelor.

Anonim spunea...

Bataie intre fetiteee...

Anonim spunea...

IQ 51 a pus botu' la vrajeala hoatei. Si ce "haladit" se dadea el!

Anonim spunea...

Aripel, tu esti prost rau. Adica tare prost si rau. Chiar nu pricepi? Hai, ia-ti zborul de-aici. Macar in afara orelor de program sa ne protejam de idioti ca tine.

Anonim spunea...

Catre anonimul de la 15,57:

Ma lesi, ba', cu valul militarilor. Mai bine ii trimiteau in Irak. Ne-au adus toate secaturile.

Anonim spunea...

Adevarul este ca noi nu am avut magistrat pana acum. Am avut un director care ne-a condus bine timp de 10 ani si acum a plecat intr-un loc mai bun. Il regretam, dar stim ca e mai bine asa. Totusi, nu cred ca magistratii sunt vinovati pentru toate relele din sistem. Iar pe tine, Aripel, te iert pentru jigniri, dar te felicit pentru spiritul de observatie. Calde imbratisari sibiline.

Anonim spunea...

Eh... uite ca putem sa ne intelegem. Cred ca oamenii ar vrea sa discute si alte probleme. eventual la subiect...

Anonim spunea...

Aripel, o dai la intors. Unde ti-e batosenia? Nu te mai grabi sa acuzi, baietel, pana nu stii.

Anonim spunea...

Iar si-a luat-o Aripel.

Anonim spunea...

Da?! O dau la intors?! Pe bune!? Nu ai observat ca eroarea a fost recunoscuta de autorul comentariului? Discuţia pe această temă s-a încheiat din punctul meu de vedere.

Anonim spunea...

Domnul Bala e o exceptie. Regula e ca ofiterii de la paza au tendinta sa fie mai conservatori, sa blocheze evolutia sistemului. De aceea, eu as prefera sa am un director de unitate magistrat. Pe mine nu ma intereseaza cat castiga.

Anonim spunea...

Ba am observat ca materialul are acelasi autor. Daca un text il semnez si unul nu, se cheama plagiat?

Anonim spunea...

E unu care parca e arbitru la un meci de box aranjat. Oricine puncteaza baiatu constata ca "iar si-a luat-o Aripel". Cred ca s-a descurcat bine si a scos vreo 3 peri albi unora azi. Mi-a placut mai mult Aripel. A jucat cinstit si pe fata. :-)

Anonim spunea...

Ce ofticat e Batzosel - Tzatzosel!

Anonim spunea...

Aripel are un nou admirator de azi inainte.In persoana mea, desigur. Felicitari, mosule. Esti acid dar pe felie. Vezi sa nu ti-o iei in cap. Daca era pruteanu pe fir, ar fi taxat imediat si lipsa unei litere "i" din "si magistrati sunt oameni" dar, aproape sigur, ar fi neglijat din superficialitate- ca de obicei- fondul problemei: text plagiat, prea bine scris ca sa dai cu mucii in fasole cu ultimele doua propozitii. Asta e. Cu bine.

Anonim spunea...

Tu esti la fel de prost ca si Batzosel. Nu ai inteles nimic? Tzatzosel a adus acuze gratuite. A gresit. Acum ar trebui sa taca ca rahatul in tufe.

Anonim spunea...

Plictisitule, tie ti-e lene sa gandesti, asa ca te iert.

Anonim spunea...

Fondul problemei era prezenta magistratilor in sistemul penitenciar. Cine l-a neglijat?

Anonim spunea...

aripel, plictisitule, te lauzi singur pe blog?

Anonim spunea...

Imi pare rau ca din pricina mea a fost deturnata discutia pe blog.

Anonim spunea...

Te-am prins, plictisitule. Esti ninosu. Ai exact acelasi stil. Te urmaresc de mult si ti-am studiat felul in care scrii.

Anonim spunea...

Cat despre cine si cat de mult rau fac sistemului, aici mai trebuie dezbatut. Mai sunt si oameni profesionisti printre magistrati. Din trei magistrati care s-au perindat pe la unitatea mea,de exemplu, doi au dormit pe ei si doar unul a facut ceva bun. Ca si la noi, si printre ei sunt oameni mai de soi sau dimpotriva. Problema e ca nici magistratii si nici caraghiosii astia de maeapenisti care isi aroga, vad, salvarea sistemului de la anarhie, nu sunt majoritari in sistem, Asadar, si noi, "bastinasii", purtam un dram de vina. Discutia e lunga si se preteaza la zile de dezbateri. Solutia, in opinia mea, este una singura: sa dispara lichelismul si sa -si faca loc profesionistii integri. Putem avea de-a face cu un bun profesionist dat lipsit de caracter si de integritate, deci nu am facut nimic. Putem , deasemenea, sa avem parte in fruntea institutiei de un om integru si bine intentionat, dar, daca nu stie mersurile prin puscarie, va fi condus tot de lichele. Cum o dai, tot nu-i bine. Mai bine ne-ar aduce niste directori germani si am termina balciul. Pe bune, nu e o idee rea. Ca si concursurile astea cu proba scrisa la sfarsit au hiba lor. Poate intra orice schizofrenic care invata cu usurinta carti intregi pe de rost. Dar daca ii dai drumul in viata, cum se spune, il mananca cainii(scuzati cacofonia). Poate ca cel mai bine este sa fie numiti oameni care au demonstrat ceva pana acum, adica au lasat ceva bun in urma lor, acolo unde au lucrat pana acum. Daca vom continua experimentele cu tot felul de habarnisti care vin si invata meserie din mers, ne ducem naibii. Orice idiot poate fi numit si poate sa se descurce in functia de director, de pilda. Are fraierii care muncesc pentru el si sa fie prea tampit sa nu se descurce. Oricum, sistemul il ajuta sa se tarasca. La noi, managementul este unul de "supravietuire".Cum spuneam,avem in fruntea penitenciarelor o gramada de impostori (printre ei se numara chiar de-ai nostri, nu neaparat meapenisti sau magistrati)dar, nu-i asa, isi duc traiul bine-mersi, nefiind deranjati de nimeni si de nimic. Pe cand un management care sa duca la dezvoltarea, la evolutia organizatiei?

Anonim spunea...

Ninosule, tu ar trebui sa te numesti "plictisitorul", nu "plicticosu'".

Anonim spunea...

ALO!! JUNGLA?!?! CE A-TI PATIT OAMENI BUNI?CE AVETI CU ARIPEL?LASATI SA TRAIASCA OMUL CUM VREA EL!NU SUNT INGERUL LUI PAZITOR,DAR NIMENI NU MAI ARE VOIE SA-SI MENTINA PUNCTUL DE VEDERE ASA CUM VREA,CA HOP, APARE CATE UN MAIDANEZ SI LATRA CA I-A FOST CALCAT TERITORIUL.DACA CINEVA NE PERMITE SA NE POSTAM AICI CARACTERUL ASCUNS,ASTA NU INSEAMNA CA ESTE TARLAUA PERSONALA A TUTURORA DINTRE NOI.CAND ACEST BLOG NU VA MAI EXISTA CE VOM FACE?OSA NE AMINTIM UNUL DE CELALALT SI VOM RADE CA NISTE COPII,DE CE LUCRURI AM FOST IN STARE SA FACEM.SA NE UMILIM UNII PE ALTII.CEVA INTERESANT LA VARSTA NOASTRA, NU ?AICI S-AU FORMAT GINTELE,TRIBURILE SI NE MIRAM DE CE,SAU DIN CAUZA CUI, MERGE sistemul prost?DIN CAUZA NOASTRA.HAI SA PRIVIM UN ALT SISTEM!SISTEMUL SANITAR.NU ARE LEGI?NU ARE PERSONAL?NU AU DOTARI?CUM SUNTETI VOI,PRIETENII VOSTRII,PARINTII VOSTRI,COPII VOSTRI CAND MERGEM LA SPITAL?LA URGENTA?PE CINE INJURAM CA NU NE BAGA IN SEAMA?SI DACA DA,CUM?CAT?EI FRATILOR SI ACOLO E ACEEASI MIZERIE CA LA NOI!!PERSONALUL CARE LUCREAZA!!ATATA TIMP CAT NU TE DEDICI MESERIEI NU VEI AVEA SUCCESE!!NU AI CE SA-I INVETI PE CEI DIN JURUL TAU,SI NICI NU DEVIN INTERESATI!EU CRED CA ESTE O PARALELA BUNA!ASTEPT SA FIU INSULTAT,DENIGRAT CA ASTA STIM NOI ROMANII CEL MAI BINE!!CE ZICI ARIPEL?IN SENSUL BUN AL DISCUTIEI!EU UNUL NU IMI PERMIT SA JIGNESC NECUNOSCUTI(E),E IMORAL.SA AUZIM NUMAI DE BINE!

Anonim spunea...

De acord 100% cu Plictisitu'.

Anonim spunea...

"... asa cum ma cunosc de acum cei care au indraznit a fii de-ajuns de curiosi a ma patrunde, cu firea mea turbo-tsunami, am inceput ziua in forta si, cu ganduri, culmea dintre cele mai curate pentru tot ce ma inconjoara… zambind, asa mi-am inceput ziua, cu un zambet de copil pus pe fapte mari, care cu drag ar alerga descult prin ploaie, cu zambetul indragostitului visand la marea intalnire cu iubirea dorita nopti nesfarsite parca, cu nerabdarea celui ce ziua ii pare mereu prea mica…. Mai intai am postat pe blogul lui Mile Carpenisan, m-am simtit dobro intre sarbii mei, am ascultat cu nesat si pacima de sarb ” Ja nemam drugi dom..” si am avut privilegiul sa alerg de mana cu izul copilariei mele spectaculoase pe malul Nerei, in satul mamei Lescovita, ehhh… Mile…mi-ai redat cateva minute zambetul copilului fericit si zbuciumat care am fost si, cred, inca mai sunt… am mai postat eu pe ceva bloguri, care m-au atras fiecare in parte cu cate ceva, si, sa nu dau dovada de ipocrizie, caci nu ma caracterizeaza, si din dorinta de a invata de la altii si de a-mi promova blogul in doi..."

Sibilla Poesis-Niko
37 ani - Resita

Anonim spunea...

Caraghiosi sunteti voi, cei invesniciti in sistem. L-ati dus de rapa, noi l-am ridicat cat am putut cu disciplina care voua va lipseste. Acum vreti din nou sa formati o jungla. Speram sa nu reusiti.

Anonim spunea...

Multumesc, Aripici. Te rog sa ma citesti mai departe. Te acopar cu sarutari sibilliene.

Anonim spunea...

Macar meapenistii nu ajung directori, deci nu pot sa faca un rau atat de mare. Sefi de servicii, cel mult loctiitori. Tot mai au pe cineva peste ei, dar daca au magistrati fac varza unitatea.

Anonim spunea...

Iti respect opiniile si preocuparile Sibilla. Te-am citit mult si recunosc ca nu as putea fi atat de capabil ca tine. Iarta-l pe aripel. A dorit sa spuna ca postarea ta de dimineata nu-si avea locul aici, iar tu poti intelege asta. Noi avem altfel de jucarii aici pe blog. M-as bucura si m-as intrista in acelasi timp sa stiu ca esti din sistem.
Succes.

Anonim spunea...

Domnilor, nu vă cunosc, nu am nici cea mai legătură cu domniile dumneavoastră, cu discuţiile pe care le purtaţi cu atât mai puţin !
Mă întristează să constat că în lipsă de ocupaţie vă batiţi joc de persoane, suflete, suferinţe , nu că v-ar interesa, am piedut un copilaş, iar vouă vă sunt de ” folos ” textele mele pentru a vă ” război bărbătesţe ”, frumos vă şade !
Am scris acum, doar ca să-mi puteţi vizualiza IP-ul şi a vă anunţa că-mi rezerv dreptul firesc de a sesiza administratorul wordpress, mi se pare că e vorba de un abuz ...
Chiar şi formulele pe care da, adevărat, eu le fosolesc, ” calde îmbrăţişări sibiline ” sunt obiect de haz, dispute .... trist...
Sibilla

Anonim spunea...

Iarta-ne, Sibilla! A fost un joc de copii prosti. Sper ca niciunul dintre colegii mei nu va mai continua sa te necajeasca. Domnul fie cu tine!

Anonim spunea...

Sibilla, ne-ai dat o lectie in seara asta. Sunt sigura ca toti vom invata cate ceva din ea. Iarta-ne, draga noastra!

Anonim spunea...

Stimata doamna Sibilla
Nu cred ca trebuie sa va simtiti ofensata. Singura dumneavoastra vina este ca ati pus pe hartie un text impresionant de sensibil si adevarat pe care unul/una dintre colegii/colegele noastre l-a preluat si l-a postat pe blog. Asadar , nu aveti nici un motiv sa fti suparata pe noi, dimpotriva. In rest, toata patima asta la care asistati acum usor descumpanita se datoreaza faptului ca cei mai multi dintre noi inca mai cautam linistea pe care dumneavoastra ati avut bucuria sa o aflati. Ne-ar prinde bine un sfat din partea dumneavoastra, sincer. Stiu ca parem de multe ori mult prea cinici dar si mediul in care traim ne influenteaza.Printre cei care posteaza pe blog se numara multi care inca " se mai cauta". Si eu sunt unul dintre ei. Nu gasesc intotdeauna calea cea mai buna- ba din contra- dar , daca mi s-ar oferi prilejul, as fi dispus cu toata inima sa fiu mai bun, mai darnic, mai generos, mai altruist... De multe ori, insa, ma surprind ca raspund si eu cu aceleasi mizerii care mi se servesc in fiecare zi , ratand inca o data prilejul de a incepe sa devin OM. Si o iau de la capat, iarasi si iarasi...

Anonim spunea...

Ce mai poti spune?

Sibilla cea originala (http://sfinx667.wordpress.com/) a intervenit pentru a lămuri problema. Mulţumesc Sibilla si te rog sa accepti scuzele mele pentru nefericita utilizare a articolului tău.

Ca să restabilim adevărul:

1. La ora 05.50 a postat un domn/doamna care 's-a inspirat' dintr/un articol postat pe un site dedicat poeziei. A uitat sa indice autorul si si-a asumat merite care nu-i apartin.
2.A avut toata ziua la dispozitie pentru a recunoaste ca a mintit si ca textul nu-i apartine, dar nu a făcut-o. In schimb in diverse postari m-a insultat sub protectia anonimatului;
3. Dupa ce am deconspirat furtisagul, a mai mintit odata arogandu-si o identitate falsa. Am rugat autorul real al articolului sa confirme postarea, iar raspunsul l-aţi văzut la 31.08.2008 23:33:00;

În concluzie:

1. Domnilor/doamnelor oricat de mare v-ar fi lupta incercati s-o duceti cu mijloace corecte. Nu furati, nu inselati, nu minţiţi;
2. Anonimatul nu vă apără de propria prostie. Cineva îndeajuns de perseverent vă va demonstra impostura. Astăzi v-am prins eu, mâine vecinul, într-o altă zi şeful.
3. Aţi făcut rău tocmai ideii pe care încercaţi să o promovaţi. Nimeni nu aceptă sfaturi, sugestii sau idei de la mincinoşi. Magistraţii, care şi-au făcut treaba bine în sistemul penitenciar, nu merită să fie reprezentaţi de voi.

Anonim spunea...

Aripel, esti tipic pentru sistemul penitenciar. In acest moment penibil pentru toti cei care am intrat azi pe blog si am intervenit sau nu (si sa nu intervii atunci cand se savarseste un pacat e gresit), tu tii sa ne dai lectii si sa ne arati ca ai dreptate. Tu, cel care, nestiind inca faptul ca avem de-a face cu un plagiat, ai facut glume proaste. Taci si dormi! Asa sa facem cu totii. Iarta-ne, Sibilla! Toti suntem vinovati. Cred ca astazi, multumita tie, am devenit putin mai buni. Cu bine, draga Sibilla.

Anonim spunea...

Nu. Momentul nu este penibil pentru "toţi cei care au intrat azi pe blog".

Este penibil pentru mincinoşii zilei de azi. Asta e penibil. Eu doar v-am demonstrat impostura. Tu, si cei ca tine, sunteti dispusi sa traiti cu impostura si sa faceti pe cinstitii. Uite cum v-ati mutat iubirea pentru oameni. In cateva minute ati avut o revelatie. dar nu ati recunoscut ca v-a inselat cineva. Nu. De vina sunt eu ca va dau lectii.

Da, va dau lectii, pentru ca aveti nevoie. Cineva trebuie sa va spuna ca sunteti hoti, mincinosi, sau complici.

Iar esti "inspirata", iar ai devenit "mai buna"... trezeste-te esti un zero!

Anonim spunea...

Aripel spunea...
"Aţi consumat ceva alcolic stimabilă doamnă? Sunt sigur că aţi scris ceva profund, dar iertaţi-mă, impenetrabil. Încercaţi ceva mai simplu şi mai inteligibil şi nu mai staţi noaptea atât de târziu. Privarea de somn vă răzleţeşte gândurile şi chinuie inutil pe cei care, întâmplător, citesc rezultatul zbuciumului dumneavoastră interior."


Cine e zero, cine e ipocrit, cine e agramat?

Anonim spunea...

Tu. Nu înţelegi, sau te faci că nu înţelegi. Toate aprecierile mele s-au referit la amărâtul ăla de plagiator pe care tu-l susţii încă.

Anonim spunea...

prezenta lui aripel si lipsa lui pruteanu a mai inviorat putin atmosfera pe blog. Postarile se inmultesc si, mai ales, au inceput sa creasca din punct de vedere calitativ. Lasand la o parte inevitabilele derapaje si cativa catelandri caraghiosi gen mihai care bruiaza climatul, cred ca suntem pe drumul cel bun. Concluziile le vom trage in curand. Mai avem mult de lucru(de exemplu, la tema de fata, din 85 de comentarii postate , doar 19, cu indulgenta, au atins subiectul, restul batand campii). Dupa cum va spuneam zilele trecute, daca ignoram badaraniile si micile mizerii, vectorii lor se vor lasa pagubasi. Este cea mai buna metoda sa scapam de coprofagi. Sa ne batem in idei si in argumente si vom castiga cu totii.

Anonim spunea...

Prin urmare, Aripel, tu nu ai scris astfel pentru ca ai observat ca era un plagiat, ci pentru ca ai vrut, pur si simplu, sa-ti bati joc de cineva care-si exprima emotiile. Au fost oameni care s-au lasat pacaliti? Nu e atat de grav. Nu era vorba de o opera, ci de niste ganduri postate pe un blog. Repet: ai vrut doar sa-ti bati joc. Apoi ai descoperit intamplator ca era un plagiat si ti-ai facut un titlu de glorie din asta. Tu n-ai alte motive de automultumire? Bietul de tine! Si acum vii sa ne dai lectii? E manifestarea tipica a unui complex de inferioritate. Poate ca de aceea ti-ai si spus Aripel.

Anonim spunea...

Tu(daca tot ne tutuim) Aripico, nu te culci, tu? Maine vom arata obosite, vom avea cearcane. Daca nu vom mai avea timp sa ne fardam? Vai, tu...

Anonim spunea...

Minti! Primele aprecieri au fost adresate celei care a scris articolul. Apoi ai realizat ca e vorba de un plagiat. Tu stii bine ca am dreptate.

Anonim spunea...

"Sunt sigur ca ati scris...", nu "sunt sigur ca ati plagiat...". Cine e mincinosul? Tu, care ne dai lectii? Ipocritule!

Anonim spunea...

Aripel, du-te draga si mai fa o particulara, ca poate te pun astia director...ceva. Fa orice, mai bine culca-te.
Si cu magistratii, stai linistit. Decit din cei care gindesc ca tine, mai bine lipsa. Personal nu am nimic cu acestia. Din contra, din cei peste 20 magistrati cu care am lucrat din diverse ipostaze, cu 10-15 mi-as fi dorit sa ma intilnesc in viata. Pe cind invers, din colective de 250-500 cadre, doar in procente mici ma bucur de caracterele intilnite.
Revenind la adevarata problema, aceea nu este data de calitatea directorului de penitenciar (magistrat, lucrator de penitenciare, mapn-ist, etc.), ci de factorul politic labil, care matura totul la prima schimbare, ofera functii ca prada de razboi, iar cumanii cocotati la ciolan nu-si vad decit interesul meschin si imediat. Nimeni nu cere un plan managerial adevarat, iar daca acesta este intocmit, managerul respectiv nu are timpul necesar sa il puna in aplicare. Nimeni nu poate schimba un sistem in mandate de 3 luni sau 2 ani. Abia dupa 4-5 ani se pot vedea valentele unui manager. Dar cine are acest timp? Toti vrem azi ceva cu data de ieri daca se poate.
Inca o chestie... nu sint magistrat, ci un palmas al sistemului, dar titlul si articolul de fata sint cel putin meschine, ca si afisarea listei magistratilor directori de penitenciare. Din cite stiu eu, unii au sustinut concursuri si nu se cade ca din anonimat sa ataci la gramada.
Cum fac si eu de altfel, ca toti "vitejii" de pe acest blog.

Anonim spunea...

Ce mai poti spune?

Sibilla cea originala (http://sfinx667.wordpress.com/) a intervenit pentru a lămuri problema. Mulţumesc Sibilla si te rog sa accepti scuzele mele pentru nefericita utilizare a articolului tău.

Ca să restabilim adevărul:

1. La ora 05.50 a postat un domn/doamna care 's-a inspirat' dintr/un articol postat pe un site dedicat poeziei. A uitat sa indice autorul si si-a asumat merite care nu-i apartin.
2.A avut toata ziua la dispozitie pentru a recunoaste ca a mintit si ca textul nu-i apartine, dar nu a făcut-o. In schimb in diverse postari m-a insultat sub protectia anonimatului;
3. Dupa ce am deconspirat furtisagul, a mai mintit odata arogandu-si o identitate falsa. Am rugat autorul real al articolului sa confirme postarea, iar raspunsul l-aţi văzut la 31.08.2008 23:33:00;

În concluzie:

1. Domnilor/doamnelor oricat de mare v-ar fi lupta incercati s-o duceti cu mijloace corecte. Nu furati, nu inselati, nu minţiţi;
2. Anonimatul nu vă apără de propria prostie. Cineva îndeajuns de perseverent vă va demonstra impostura. Astăzi v-am prins eu, mâine vecinul, într-o altă zi şeful.
3. Aţi făcut rău tocmai ideii pe care încercaţi să o promovaţi. Nimeni nu aceptă sfaturi, sugestii sau idei de la mincinoşi. Magistraţii, care şi-au făcut treaba bine în sistemul penitenciar, nu merită să fie reprezentaţi de voi.

Anonim spunea...

Unul singur dintre cei 15 - 20 de magistrati enumerati a sustinut concurs. Si tu tot anonim ai semnat.

Anonim spunea...

magistratul cind este detasat in sistem, e unu
ce ne facem cu mapn ul ,care numai destepti,frumosi si....devreme acasa,nu sint,da multi, da
nasu pe sus ,fite de "inteligenta" si ...cunostinte ....uita,daca nu iese nimic la buzunar
COSTAS exemplu si marea harababura din directia economica
inscris la concurs si cistigator, numai avem nevoie de nimic ca sa fim siguri ca e......concurs aranjat

Anonim spunea...

Ocolesti adevarul si nu raspunzi la intrebari, Aripel mic si meschin.

Anonim spunea...

...si mai esti si rigid.

Anonim spunea...

Iti mai raspund odată. Văd că nu te prinzi. Comentariul prietenei tale e un rahat. E un rahat pentru ca n-a fost in stare sa producă nimic cu căpşorul ei cel sec şi a furat ca o nesimţită. Dupa cum ziceam ieri, n-o să încetaţi. Uite că nu vă lăsaţi nici prinse cu minciuna.

Furăciunea pe care a făcut-o prietena ta nu are nici o legatura cu articolul original. Pe un site de poezie e o problema de gust si de apreciere personala, raportat dar în contextul articolului de ieri nu are nici un sens. Deci observaţia rămâne valabilă. Dacă ai în continuare probleme o să încerc să-ţi fac şi un desen... mic şi rău.

In rest...

Ca să restabilim adevărul:

1. La ora 05.50 a postat un domn/doamna care 's-a inspirat' dintr/un articol postat pe un site dedicat poeziei. A uitat sa indice autorul si si-a asumat merite care nu-i apartin.
2.A avut toata ziua la dispozitie pentru a recunoaste ca a mintit si ca textul nu-i apartine, dar nu a făcut-o. In schimb in diverse postari m-a insultat sub protectia anonimatului;
3. Dupa ce am deconspirat furtisagul, a mai mintit odata arogandu-si o identitate falsa. Am rugat autorul real al articolului sa confirme postarea, iar raspunsul l-aţi văzut la 31.08.2008 23:33:00;

În concluzie:

1. Domnilor/doamnelor oricat de mare v-ar fi lupta incercati s-o duceti cu mijloace corecte. Nu furati, nu inselati, nu minţiţi;
2. Anonimatul nu vă apără de propria prostie. Cineva îndeajuns de perseverent vă va demonstra impostura. Astăzi v-am prins eu, mâine vecinul, într-o altă zi şeful.
3. Aţi făcut rău tocmai ideii pe care încercaţi să o promovaţi. Nimeni nu aceptă sfaturi, sugestii sau idei de la mincinoşi. Magistraţii, care şi-au făcut treaba bine în sistemul penitenciar, nu merită să fie reprezentaţi de voi.

Fox spunea...

pentru anonimul de la 31.08.2008 17:57:00...

Ce sa-ti povestesc prietene,noroc avem cu faptul ca ati venit voi in sistem (de la rachete, intendenta, sau alte arme care nu au nimic in comun cu aplicarea legilor sau cu actul de justitie) , sa faceti ordine (a se citi caprarie:"iar n-ai cravata"), ca era mare dezordine. In asta statea problema sistemului penitenciar.

Faceti ordine cu noi iar pe p.p.l-ei ii tineti in brate, ii lasati sa iasa in chiloti la raport.
Pana sa veniti voi M.Ap.N.-istilor era regula sfanta in puscarie.
Tinuta era tinuta la p.p.l, nu ieseau din camera dupa cum il taia capul,nu existau paravane la paturi(si inca mai exista ca d-lui Lazar ii este frica sa le pretinda p.p.l-ilor sa le desfiinteze, spre exemplu).

Tu crezi ca voi ati inventat mersul pe jos?

Oooooo! Scuza-ma, nu esti cumva Dumitrache? Cum nu te-oi fi recunoscut?

Fox spunea...

Tot pentru...


Ca era sa uit...

Noroc am avut cu voi ca ne-ati instruit, astfel ca ati pus biata femeie agent pe gard(de radeau p.p.l-ii de ea si faceau misto pe seama ei), ceea ce nu a existat in istoria puscariei Codlea (femeie in foisor) pentru ca si-a aparat imaginea in fata d-rei Geangu.
Deh! Parpala s-a simtit "dator" (si stim noi de ce) sa-i apere d-rei subcomisar Geangu reputatia, chiar daca a produs suferinta agentei in cauza.
Frumos mod de a disciplina....

Anonim spunea...

Ce penibil esti, Aripel!

Anonim spunea...

Fox, vrei discriminare pozitiva? Si daca e femeie, ce-i? Se injoseste daca sta pe craca? sa nu-si ia fusta ca sa nu se uite vreunul pe sub fusta si gata. Cine a puso sa se angajeze la penitenciar.

Anonim spunea...

Bai Aripel, de ce nu-ti iei tu fusta, ma, ca eu cred ca-ti place, dupa cum te tot dai in barci pe aici. Orice s-ar scrie, tu apari in scena si mai faci cate o mascarie. Lasa-ne, frate!

Anonim spunea...

Uite ca nu mai pot eu de tutele din sistem. Pe craca cu ele!

Anonim spunea...

Domnul Ciorcas a fost numit la influenta lui madame Kibedi, prietena sa de suflet ( oare doar d esuflet?)...
parca imi amintesc ca aceasta adevarata "podoaba" a magistraturii romanesti, Kibedi, a fost numita de Macovei SS la MJ...
daca o respecta pe Macovei, doar si pentru ca a facut-o dintr-o anonima boita din provincie a facut-o mare cocoana in justitie (nivel pe care l-am mai scazuta coana combinindu-se rapid cu soferelul sau tinerel), barem atit ar fi trebui: sa se abtina de la apactiza cu junele Qariu pentru a incalca OG...

dar, d eunde nu-i , nuci Dumnezeul Cicociolinelor nu poate cere..

Anonim spunea...

plagiatoarea e bufnifa !!!

Anonim spunea...

Pt aripel
Nu te lasa pt ca esti cel mai tare.

Anonim spunea...

Fox, de obicei sunt de acord cu tine, dar acum esti rau. Doamna Geangu e de treaba si merita tot respectul. Ea si cu domnul Smochina sunt cei care si gandesc intre ofiteri.

Anonim spunea...

...cel mai tare de cap.

Anonim spunea...

Aripel, dupa cum esti de antifeminist, nu poti fi decat o femeie cu mustata si frustrata raaau sau un gay nedescoperit. Tu stii ce esti? Un barbat, cat o fi el de misogin, tot apreciaza femeile, dar tu esti sub orice critica.

Anonim spunea...

Bufnita nu exista. E o scorneala. Plagiatoare e Cotofana, cea care a plagiat-o atat de prost pe predecesoara sa.

Anonim spunea...

Bine le zici, Aripel. Dale-n p... pe toate muierile astea care sau angajat la puscarie? ce le trebuie ? Sunt nef....? Nu te lasa. Esti cel mai tare.

Anonim spunea...

Taceti vacilor proaste. Lasatil in pace pe aripel. Nu vedeti cat de dobitoace sinteti? gura!

Anonim spunea...

Neica,

"vaci" ? esti taaare convins matale,

dar in ortografie si tu esti... rau de tot

"lasa-l",

asa se scrie, nene ,
orice ai fi tu, suflare a lui Dumnezeu...

Anonim spunea...

Aripel are un nou admirator. In persoana mea, desigur. Felicitari, mosule. Esti acid dar pe felie.

Anonim spunea...

Aripel si gasca lui de mitocani au luat-o razna de tot. Nu poate sa-i opreasca cineva? Chiar trebuie sa publicati toate ineptiile?

Huginn spunea...

Buna seara,
Tocmai am respins un comentariu nepotrivit. Ştiu că internetul ca şi hâtia suportă orice, dar sunt anumite limite.

Anonim spunea...

Cam tarziu.

Anonim spunea...

Nu vrem ca statul sa ia oameni care sunt competenti intr-un anumit domeniu si sa-i aduca intr-un alt domeniu unde sunt incompetenti. Magistratii la locul lor, penitenciaristii la locul lor.

Anonim spunea...

Daca in sistem n-ar fi venit MApN-isti, acum am fi avut un deficit si mai mare de ofiteri in paza.

Anonim spunea...

Penitenciaristii invechiti se credeau vesnici si singuri competenti. De fapt sunt niste betivani notorii care cred ca suntem in anii 90. S-a dus baba cu colacii. E vremea ca adevaratii profesionisti, formati intr-un sistem necorupt, cum este Armata Romana, sa puna piciorul in prag.

Anonim spunea...

mihai, fii sanatos! Pe mine nu ma intereseaza cine a plagiat sau de unde a plagiat. Pentru mine a contat mesajul, continutul, chintesenta cuvintelor, care mi-au adus aminte de conditia mea umana. "A fi om e lucru mare" spune o vorba romaneasca. Cred ca asta e tot ce conteaza in viata. Caine pot fi oricand, dar OM?

Si inca ceva. 21.51 cere scuze tuturor celor pe care i-a ofensat intr-un fel sau altul in comentariile anterioare. Ramaneti sanatosi si sa auzim de bine.

Anonim spunea...

Magistratii la locul lor, penitenciaristii la locul lor si meapenistii la locul lor (Irak).

Anonim spunea...

Cat de competenta este armata in sistemul penitenciar, s-a vazut la Guantanamo. Militarii au nevoie de un adversar, iar p.p.l. nu sunt adversarii nostri, ci clientii nostri, cei e care noi trebuie sa-i invatam sa respecte legile si sa devina mai buni.

Anonim spunea...

"E vremea ca adevaratii profesionisti, formati intr-un sistem necorupt, cum este Armata Romana, sa puna piciorul in prag."

Sa puna piciorul in prag, sau in gat, ca n-am inteles prea bine?

Anonim spunea...

21.51, nu te supara. Esti un om bun. Iarta-ma si tu pentru ofense! Te rog frumos.

Anonim spunea...

Uneori, cand vrei sa faci ordine, ii tulburi pe cei care iubesc dezordinea. Ei se vor simti asa cum te simti tu acum, dar in timp se vor obisnui si vor vedea ca e mai bine.

Anonim spunea...

OK, mihai.

Anonim spunea...

Ma adresam lui Frog.

Anonim spunea...

Harta neprofesionistilor din fruntea P. Codlea:

Sas Adrian - Zapacit, dar profitor, prins cu matza in sac, si-a construit casa odata cu Rodbavul

Silviu Barbu - Micul Napoleon, ingamfat si golanas, profitor si cameleon, mereu in cautare de noi si noi pile.

Dumitrache Marian - conduce penitenciarul fara nicio viziune, fara sa-l cunoasca si fara sa-l intereseze, uneori il lasa balta.

Cine urmeaza?

Anonim spunea...

Unde este Fabry, ultimul lider de la Codlea?

Anonim spunea...

Esti vechi, vechi, catana batrana si nostalgica. Ti-e dor de vremurile cand li se rupeau capetele p.p.l.? Mie nu. Prefer aristocratia domnului Dumitrache.

Anonim spunea...

administratorii blogului ar trebui sa inceapa cenzura. pe bune. n-ar mai trebui postate postarile care contin cuvinte obscene, injurii sau jigniri. poate ca n-ar fi rau sa le opreasca si pe alea care nu au vreo legatura cu tema pusa in discutie. sa vedem ce-o sa iasa. ca unii dintre noi parca au luat-o razna si , probabil, multi dintre cei care care ar putea avea de spus se retrag din cauza mocirlei in care ne zbatem.

Anonim spunea...

De acord cu ac-dc.