ANP si MJLC au avut singura reactie neasteptata din acest an si au semnat, e drept ca dupa amenintarea cu greva, Actul Aditional care adauga Acordului Colectiv ceva substanta.
ANP constituie, in cuantum de 15% din bugetul anual, fondul special pentru imbunatatirea conditiilor de munca si aloca 10% din veniturile proprii (cam 1% din buget) pentru programe de formare profesionala.
Daca ANP si-ar fi asumat aceste obligatii din proprie initiativa toate obiectivele de investitii ar gfi avut finantare, si fiecare salariat ar fi putu merge la cel putin un curs de perfectionare anual. Nu trebuia sa fie amenintarea cu greva ca sa se inteleaga ca astfel de lucrui fac parte din arsenalul oricarui manager, dar asa e firea ANP - doar cu forta se pot obtine lucruri altfel normale.
Introducerea acestor prevederi este fara indoiala o reusita, important este ca sefii ANP si MJLC sa-si ia in serios angajamentu avand in vedere ca probleme precum drepturile restante, lipsa de transparenta si opacitatea echipei manageriale raman nerezolvate.
Gheneralii ANP au inteles tarziu, prea tarziu ca exista o singura cale: DIALOGUL. Personalul in schimb a inteles ca poate si trebuie sa-si exercite drepturile salariale iar vremea caprarilor a trecut de multicel. (dumnu' Cel Mai Mare nu va simtiti exclus). Asta poate ca e cel mai mare castig.
Link-uri utile:
Act Aditional din 18.12.2009 la Acordul Colectiv privind Raporturile de Serviciu (Sistemul Penitenciar)
63 comentarii:
DOMNULE Director General iar te-a facut Acadel ?
Cum poti domnule sa desfintezi functii de ofiteri in alte sectoare de activitate iar la Educativ sa creezi altele noi ?
Cum se poate ca agentii care au luat un examen si au trecut la Educativ ,sa fie trimisi in paza ?
Ce devine Educativul, un fel de ,,Ferma de animale ,, ? Este singurul sector a carei activitate nu prea se ,,vede,, si ce faceti umflati schema cu cit mai multi ofiteri ?
Ce devine acest sector, un fel de mamut ? Va atrag atentia ca Penitenciarele nu sunt sali de spectacole unde trebuie organizate permanent piese de teatru cu ppleii !
Va atrag atentia ca in legea 293 se mentioneaza faptul ca ,,orice drept cistigat nu poate fi pierdut,, !
Desfintati functii de conducere si vreti organizarea de concursuri pe altele noi ! De ce nu aplicati legea 180 ? Va plingeti de lipsa de bani dar noi organizam concursuri ?
Este legala speta urmatoare :
1
lucratorul A merge la examen si promoveaza pe functia de SEF DE SERVICIU, lucratorul B merge la examen si promoveaza pe functia de Sef DE BIROU. Conform noilor state ,, gindite de ANP,, ,ofiterul A devine Sef de Birou, egal cu ofiterul B.
2
lucratorul A merge la examen si promoveaza pe functia SEF BIROU,
lucratorul B merge la examen si promoveaza pe functia OFITER SPECIALIST,
Conform noilor state ,, gindite de ANP,, ,ofiterul A devine OFITER SPECIALIST, egal cu ofiterul B.
aprare functia C de SEF DE SERVICIU pe acelasi sector si ANP ul organizeaza concurs.
Cum ramine cu dreptul cistigat prin examen ( Leg. 293 ) si cu Leg.180/2002?
Legea 180 /2002 spune : Un functionar se poate avansa in functia imediat urmatoare, fara examan ,daca indeplineste conditiile si daca fisa postului sau atributiile nu s-au modificat cu mai mult de 50%.
Va spun eu ce se intimpla : ASTA ESTE DISCRIMINARE !!! Acest lucru se rezolva in INSTANTA si se numeste ABUZ IN FUNCTIE SI MANAGEMENT DEFECTUOS !
De cind a venit Acadel pe functie avem numai motive de ,, Bucurie ,, :
Norma de echipare de 1800 ron devine 1500 ron.
Din 100% din norma de echipare ar trebui sa primim 87% ,care se transforma in 77%.
Fonduri pentru achizitii 0.
De ce nu se face omul asta PATRON sa-si conduca FIRMA LUI asa cum doreste si sa ne lase odata ?
Acadele ne vedem la Greva ,eu vin cu demisia ta, tu-mi dai Autograful ?
cred ca ai gresit anul. Legea 180/2002 este cu regimul contraventiilor.
VIN SARBATORILE....
FARA SPERANTA DE MAI BIME SI CU MULTE LIPSURI PE CARE ALTII NU VOR SA LE VADA.
-FARA PRIME
-FARA ECHIPAMENT PE ANUL 2009
-CU SALARII DIMINUATE
-CU NORMA DE ECHIPAMENT DIMINUATA PE ANUL 2008.
-CU REDUCEREA VALORI DE ECHIPAMENT.
-FARA PLATA ORELOR SUPLIMENTARE.
-CU DIRECTORI DE PENITENCIARE INPUTERNICITI PE CE CRITERII NUMAI DEDIRECTORI DIN ANP CUNOSCUTE ,UNII CHIAR AU DAT EXAMENE SI NU AU FOST ADMISI CA APOI SA FIE INPUTERNICITI. DOMNILOR DIRECTORI AI ANP ACESTA ESTE BILANTUL CONDUCERI DVS IN ACESTI ANI DE CAND VA AFLATI IN FRUNTEA ANP.
- OCONDUCERE DEZASTRUOASA DEMISIAAR FI UN GEST FRUMOS.
Pentru anonimul de la 0,42
Vezi ca degeaba mai vii la greva, au batut palma si numai ,,vrem,, greva. Am pus botul iarasi la teancul de hartii fara valoare semnate aiurea`si acum iarasi ne transformam in cersetori la usa ANP-ului. Nimic de contestarea modificarii preturilor la hantele gaborilor,nimic de cel de-al 13 salariu, nimic de anularea Legii care ne acorda fara sa vrem concediu fara plata, au semnat ce au vrut si cum au vrut unii ........ Salariatii din unitatile ANP -ului au nevoie de bani adevarati in buzunare, nu de bani virtuali pe hartii, hartii care vorbind pe drept nu prea au nici un suport juridic serios datorita faptului ca bugetul alocat pe 2010 este mult diminuat fata de cel pe 2009. Bine este ca sau mai vazut odata la sfarsit de an cei care dau cu cei care nau.
Formare profesionala va trebuie d-lor?10%?Habar nu aveti ca prin unitati nu prea sunt catuse si echipamente de protectie.Noua nu ne trebuie plimbari prin arad sau eforie noi vrem sa ni se dea drepturile ce ni se cuvin.al 13-lea a disparut,echipamentul a putrezit(sau a intrat la apa),de prime nici vorba,dar sau gasit bani pentru plimbari prin tara.Sunt oameni platiti la formare profesionala care pot sa faca o data pe luna pregatire 2 ore.V-ATI VANDUT SI DE DATA ASTA PE VORBE GOALE.
asa e. avem nevoie de salarii si de catuse. ce atata formare profesionala si conditii de munca.
PARCA CONFLICTUL PORNISE DE LA NISTE NENOROCITI DE BANI,CARE SUNT DREPTUL NOSTRU.S-A AJUNS TOT LA PROMISIUNI? RUSINE D-LOR "SEFI" DE LA FSANP SI SNLP
"Salariatii din unitatile ANP -ului au nevoie de bani adevarati in buzunare, nu de bani virtuali pe hartii..."pai asta spune tot :)
Conflictul de munca domnilor care nu cititi nici macar eticheta la sticla cu bere dar aveti pareri s-a incheiat prin efectul legii. Semnarea acordului a dus la incetarea conflictului.
De bani avem nevoie toti, dar de viitor nu avem nevoie? Nu cumva trebuie sa-l construim? Sau e de ajuns doar sa ne smiorcaim toata ziua ca nu primim nu stiu ce? Nu cumva trebuie sa mai si FACEM ceva?
De fapt asta vrem? Vrem doar salarii? Bani, bani si iar bani?
@19.12.2009, 11:11:00
Conflictul de munca a pornit de la faptul ca ANP a refuzat sa asigure fonduri pentru imbuntatatirea conditiilor de lucru. S-a obtinut 15%, e un pas inainte.
Pentru "nenorocitii de bani", se pare ca doar asta conteaza - 11.16, conducerea ANP a fost actionata in judecata.
Eu cred ca modul in care actioneaza in aceasta perioada sindicatele este o abordare matura, in concordanta cu legislatia si cu bunul simt, dar si prin pastrarea unei atitudini verticale pentru apararea drepturilor fpss.
Felicitari, domnule Dumitrascu!
În ce sens a fost acţionată în judecată conducerea ANP Hugg? Care este fondul acţiuii şi împotriva cui a fost pornită? Vrem să ştim mai multe, dacă se poate. Mulţumim.
rusine anp
Cum spuneam : daca e iarna afara nu poti nface primavara cu o singura floare rara.Cam asa se intampla si la noi in sistem, daca spui ca s-a privatizat o unitate referitor la toate deciziile ce se iau fara a fi consultati si restul celor ramasi dintr-un anumit compartiment pe dinafara ca si colaborare ma refer cei asupra carora s-a ridicat" poporul", renunta la " privatizarea" frauduloasa si se eschiveaza cautind sa jigneasca fara a se gindi ca-si pot face singuri rau, cum spuneam : fiecare reveres isi are o medalie, sau viceversa, dar, conteaza glasul multimii ,sa nu zicem "noi", ca sefii nostrii grasi si frumosi nu au inima, sau ,au inima de gheata,sunt doar sarbatorile e bine sa daruiesti ei au daruit: vorbe ...., pina la fapte mai vedem
SINCER MA ASTEPTAM LA ALTE REVENDICARI ...PROBABIL CU INBUNATATIREA CONDITIILOR DE MUNCA IMI VOR SCIMBA SCAUNUL DIN BIROU DIN UNUL DE FIER LA UNUL DIN LEMN SI VOR MAI CUMPARA NISTE MATURI PENTRU CURATENIE....PUR SI SIMPLU CU NOILE REVENDICARI LA NOI NU SE SCHIMBA NIMIC...IN LEGATURA CU PREGATIREA PROFESIONALA AU FOST COLEGI MAI TINERI LA EFORIE SI INAFARA DE FAPTUL CA AU CHELTUIT NISTE BANI INUTIL NU SA INTIMLAT MARE LUCRU...MEREU ACEIASI POVESTE PROCESE CARE DUREAZA SI IN CARE CHIAR DACA CISTIGAM ,DREPTURILE SE PLATESC TIRZIU....IN CONTINUARE NOI CU DRAG MUNCIM...SINCER MAM CAM SATURAT...MUNCITI CA STATUL VA INPOZITEAZA....
@19.12.2009, 11:58:00
Din cate stiu sunt plangeri penale pentru Bala, Ungureanu, Serban pentru aplicarea abuziva a legii cu zilele fara plata (abuz in serviciu).
Bala si Serban au una mai veche pentru prima de vacanta, deja au fost sa dea declaratii (abuz in serviciu, fals intelectual). Actiuni in contencios pe garantii materiale, salarizare, concursuri etc. etc. Nu le stiu pe toate, dar astea sunt sigur.
nu va asteptati sa se miste prea repede justitia... daca se va misca verun pic.
pentru 12:22
Pe conflict de munca nu merge cu revendicari salariale, sindicatele au mers pe tot ce se putea. Restul la instanta.
Pentru anonimul de la 11.16
Vrem banii care ni se cuvin conform prevederilor legale cuprinse in Legea 293/2004, Ordonanta 64 si alte reglementari privind salarizarea si alte drepturi acordate functionarilor cu statut special din sistemul penitenciar,nu cere nimeni nimic in plus,plata curentului electric,a apei,a gazului, procurarea hranei,imbracatul copiilor si al nostru se face cu bani adevarati - nu virtuali - insasi viata noastra a lucratorilor din puscariile patriei depinde de acesti banuti pentru care am ales s-a muncim,sa fim jigniti,stresati,unii dintre noi sa moara de tineri intr-un sistem periferic condus mai nou de cine apuca, cat priveste viitorul in sistemul penitenciar romanesc tu crezi ca acesta va fi stralucit oare cu acordul incheiat de cele doua Federatiile sindicale cu ANP-ul aflat in moarte clinica -te inseli- este doar un foc de paie care se va stinge la prima ploaie iar tu ca si mine la fel ca ceilalti din sistem vom ramane dezamagiti pe margine cu buza umflata cu cateva fire de par alb in plus,cu ceva dureri de inima din cauza actiunii unora, straini se pare de ceea ce se intampla prin aceasta parte de societate.Ceea ce spune anonimul de la 11.09 este perfect adevarat si real,nu avem specialisti pentru a elabora un regulament privind atributiile pe linie de paza,avem cei mai multi directori pe metrul patrat din Romania,plimbam ppl sute de km datorita unor minti obosite care au gandit reorganizari de unitati consumand prin aceasta resurse financiare si umane importante,ne lipsesc pana si banalele catuse,lipsa echipamentelor de protectie etc dar se doreste sa fim formati profesional bine consumandu-ne nervii si resursele pe la centrele de la Arad,Eforie sau Amara, suntem fii ploii sau mai bine zis a lui nimeni iar viitorul este sumbru pentru ca nu putem evolua neavand modele la care sa ne raportam sau care macar sa inteleaga ceea ce dorim, din aceasta cauza nu suntem in stare sa ne rupem de mentalitatea trecutului si ramanem sclavi fideli jargonului romanesc MANGLEALA.
Cineva spunea:" statul va impoziteaza", eu vin si completez daca imi permiteti: dumnezeu ne impoziteaza actiunile noastere , ati putea spune ca pina la sfinti ne maninca "ciinii , nu, ciini buldogii : vom vedea ce va fi si cu f.p pe anul viitor, eu stiu ca este un articol bagat printre altele care spunea ca al 13-lea este prins in bugetul pe 2009, deci noi l-am luat pe 2008 ,pina la al 13-lea sa ne luam salariile, sa fie o aplicabilitate suta la suta corecta a acelui acord colrctiv de munca cu respectarea pasilor corecti, . As putea sa va intreb domnilor presedinti de sindiccate : norme metodologice nu exista ca de la dumneavastra ?,putere si vointa este de la directie schimbam cumva vaporul? , sau e functie de conditiile meteo: cind e soare ne uitam dupa el iar cind e furtuna dupa :actimel, glumeam dar se stie ca lumea e asa der mare iar noi prea mici pt deciziile proaste ce se iau in societatea romaneasca actuala ne tranzitam de 20 de ani si aqjung ungurii sa ne conduca ministerele doar ,doar vor pune in aplicare iar scindarea teritoriului nu-i de mireare ca suntem orbi la noi in tara sau intr-o vale a umbrelor noi nu suntem in stare sa ne gestionam resursele trebuie sa ne impuna cineva : cind ne nastem ne nastem egali cind murim, murim hamali. Bugetul pe 2010 e forte subtire la justitie cel mai mult e la madame Udrea CARE A PUS IN APLICRE celebra fraza ,proverb : " c iinii latra ursul merge" ia tot ministru e, mergem pe pipaite si votam intelept , asa e si cu sindicatele
CULMEA ANP-ULI ESTE CA IN ACEST AN S-AU DAT SALARII DE MERIT SI SALARII DE 50% LA UNII ,IAR ACUM NOUA NE OPRESC LA TOTI BANI DIN SALARII ,ASA CA CA ANP A CONSIDERAT SA DEA LA UNII BANI SI SA IA DE LA TOTI BANI. ,HALAL CONDUCERE.
Repet.
ANP-ul este in plus.Nu ia decizii corecte.Nu avem de ce sa-i mai tinem in spate.Vrem sa renuntam la acest stup, plin numai de trantori mincinosi, cu salarii colosale.
NU MAI VREM A.N.P.!!!!
PT nonim 14.40, exisata pt cine cunosc literatura, teatru, o fraza celebra " daca voi nu ma vreti eu va vreau" , cam asa e si cu sefii nostrii " grasi si frumosi" din ograda A. N. P.,as vrea sa va antreb ceva domnule administrator al acestui blog :sunteti cumva seful corpului de control,? domnule H daca v-am deconspirat imi cer scuze
@ 19.12.2009, 15:54:00
Care 14.40, postacule analfabet? Iar cu deconspiratul - măi "Vanghelie", mergi pe burtă că eşti prost ca noaptea!
In data de 15.12.2008 o decizie a iccj, definitiva de altfel, stipula plata sporului TBC, abuziv oprita pe o perioada de cca 2 ani angajatilor din unitatea cu cel mai mare nr de cadre infestate cu bacilul Koch din tara, respectiv Jilava. A trecut un an de atunci, banii nu s-au dat. Concluzia? Chiar obtinuti in instanta suprema a statului, banii ramin o himera! Asa ca ce speram sa obtinem pe caile asa zis democratice? Ar mai fi o metoda...
Daca se continua conflictul de munca sigur se gaseau bani pentru toate revendicarile,nu numai pt form prof.ACESTI NENOROCITI DE BANI care sunt dreptul nostru legal si nu trebuie sa mai dam bani la avocati.cu banii pe care ii da sindicatul la avocati puteau sa faca o surpriza de MOS CRACIUN la copii nostri.
Suntem si noi scoliti. Ba unii chiar doctoranzi si nu in drept ci in administratie publica, studiile specifice functionarilor publici si nu luam macar nici sporul de 25% pentru ca ati avu grija sa ne dati la fund.Dar sper ca d-ul Dumitrascu nu va uita acest aspect.
@19.12.2009, 15:54:00
:) Nu va cereti scuze, nu aveti motiv
daca am ore suplimentare necompensate cu timp liber si contabilul sef s-a repezit si a raportat ca nu sunt ore de bagat la plata intrucat nu a mai primit anexa ci orele suplimentare si acum nu recunoaste ca ar fi de bagat la plata niste ore ce e de facut?
Degeaba va agitati! La-ti votat pe baselu' asa ca Sa traim bine. Stiti cum se spune:omul destept invata din greselile altora...
Bine ca s-a semnat acordul.Murea functionarul public nepregatit.Mai facem niste cursuri si mai pierdem niste bani.Buna afacere ati facut domnilor lideri.....
Asa e. Sa facem burta mare si buzunarul gros! Sa bem frate! Sa mancam! Ce tot ii dati inainte cu perfectionare si conditii de lucru?
Eu cred ca sunt schimbari.Numai faptul ca aproximativ 50% din personal(cei din schimburi) vor beneficia de acum incolo,de dreptul de a primi o compensare pentru serviciul in zilele de sarbatoare legala,atunci cand toata lumea sta acasa si petrece alaturi de cei dragi si tot este un castig.Formarea profesionala este un castig.Mai mult de 50% din personal nu stie ce prevad legile dupa care ne conducem activitatea. Poate vom putea initia cursuri care sa ne scoata din aceasta amorteala care ne-a cuprins pe toti,sa ne antreneze in a evidentia ce este mai bun in noi.Conditii de munca decente ar fi un castig.Faptul ca am putea sa ne desfasuram activitatea in conditii decente de munca,ca am putea servi masa intr-un loc in care sa nu-ti fie frica ca imparti spatiul cu gandacii,sobolanii sau alte vietati,ca ai bai si toalete curate,toate astea si multe altele ar reprezenta un castig.Am devenit sclavii banilor.Am ajuns sa respectam o hartie care ne depersonalizeaza,uitand sa respectam,macar atat,truda acelora dintre liderii de sindicat care,doar cu motivatia ca aparand drepturile celorlalti le apara si pe ale lor(acestea fiind identice cu cele ale celorlalti).A mai fost unul,altul care au murdarit ideea de sindicat,dar cei mai multi sunt dedicati idei de demnitate,de onoare,de respect.Eu cel putin in asta cred. Lasati-ma sa cred ca nu este totul pierdut in ceea ce priveste OMUL de langa tine.Pentru ca atunci nu ne-ar mai fi de folos nici banii.Indiferent cati am avea.
BAI NENEA LITOVOI eu incerc sa fac conditii bune la familia mea, dar cu ce?
Cu vorbe goale?cu hartii semnate la repezeala?
Am mai trecut prin episodul asta.
Pt. Litovoi!
Poate nu stii tu ce prevad Legile dupa care se lucreaza in puscarii.sau poate numai tu stii. ceilalti acum am venit de pe Marte si a-m aterizat in ograda ANP. v-ati lovit baieti? :))
Apropo de cursuri...
eu am fost la unul. merita dragilor toti banii. a fost o saptamana de relaxare, odihna si de evadare din cotidian.
abia astept sa ma mai duc la anul
Pt. cei care nu pentru bani se duc la puscarii!
Cati sunteti?
@ 20.12.2009, 10:55:00 şi pentru toţi "mercenarii" ieftini
Când munca devine inevitabilă, nu te mai opune, las-o să devină... plăcere! :-)))
A munci cu placere este ideal intr-o societate ideala.A vinde timpul din viata in schimbul supravietuirii este o placere,masochista!
Pt.12:55
"Cuvintele jignitoare nu trebuie nicicand folosite
Nici macar impotriva unui vrasmas
Caci inevitabil ele se vor intoarce catre tine,
Intocmai cum ecoul revine din stanci."
(Din intelepciunea tibetana)
@ 20.12.2009, 15:11:00
Amice, unde percepi tu jigniri, nu sunt decât constatările cruntei realităţi. Doare tare adevărul, aşa-i?
Până la înţelepciunea celor din Tibet, ţi-aş putea spune multe cuvinte cu tâlc din cugetările strămoşilor noştri. Mult mai apropiate şi mai potrivite caracterului şi mentalităţii balcanice.
"A trai inseamna mai intai a alege." (GEORGES BERNANOS-Tendinta disperarii)
Lasa "mercenarii" ieftini sa traiasca in "realitatea" lor!
Felicitari Dumitrascu,felicitari Teoroc,vorbesc serios nu la misto.
La o negociere nu se poate sa cistigi tot,este un pas,vor mai fi si altii,fiti alaturi de reprezentantii din teritoriu si implicit de acestia doi care conduc aceste federatii.BRAVO.
Ce se mai aude cu prietenii nostri de la prevenire. De la desfiintare sa ajuns pana la urma ca ii face birou cu 2 angajati, stiati asta? Asta vrea domnul Bala si domnul Ungureanu.
oo,42, esti surescitat probabil din cauya lipsei de somn. La reeducare nu s-a dat ci s-a luat. La paza la fel. Ai uitat sa spui ca s-au infiintat posturimulte pentru resurse umane, informatica si medical si evidenta. Pe ce lume traiesti, sau esti un nenorocit de instigator cu antipatii din zona reeducare. Uite-te la aia de la resurse si de la IT care de la 2 au ajuns la 6 oameni, sa-i poata face birouri.Sau uite-te la medical ca atunci cind erau 900 de hoti ei erau 8 insi si faceau fata si acum cu 400 de hoti sint 14 cadre si toto se pling ca nu fac fata.
Oare sindicatul nu a cedat prea repede? Art. 29 alin 2 lit. a si b daca imi aduc bine aminte a mai fost si .... vin ei in ianuarie cu un ordin prin care sisteaza temporar art..al...., minciuni, minciuni...
In cine si ce mai putem avea incredere?(retoric intreband)
Sa schimbam sloganul (bine cunoscut - nu spui care) cu: unde-i lege-i si tocmeala
Orele lucrate in zilele de repaus saptamanal sau in celelalte zile in care, in conformitate cu regl.in vig. nu se lucreaza se platesc cu un spor de 100 % din salariul de baza ?
Sarbatorile legale, 8 martie si duminicile??????
Incepand cu ce data se aplica acest acord ?
@ 20.12.2009, 21:06:00
Pentru 8 Martie şi duminicile pe care le soliciţi cu atâta ardoare, acordul va intra în vigoare, numai şi numai pentru tine, la o altă mare "sărbătoare": Paştele Cailor!
Pentru anonimul 20.12.2009, 20:40:00, ce ai cu omul de-l jignesti ? Eu sunt subofiter si ma intereseaza ce spune el . Poate a scapat din vedere sectoarele de care vorbesti tu.Sunt de acord si cu tine,dar este interesant si ce spune el. Crezi tu ca este NORMAL ca UN POST CASTIGAT PRIN CONCURS sa fie pierdut pentru ca asa VREA ANPUL ? In schimb se fac NUMIRI cu nemiluita si din punctul de vedere al ANPULUI totul este LEGAL ? Acest ADEVAR i-l consideri MANIPULARE ? DACA DA inseamna ca tu esti unul din ce care se considera ,,ANPUL,,!
Dar ce faci când realitatea mercenarilor îţi invadează şi-ţi tulbură liniştea? Ce faci când astfel de mentalităţi îţi afectează prezentul şi viitorul? Cum îi (răs)plăteşti?
Oare colegii nostri poarta un dialog civilizat?
Care mai de care mai destept. Teorii despre munca...a trai inseamna a alege...bla, bla. Domnilor, habar nu avem sa alegem. Nu stim ce ne face bine. Vrem si pe jos si in caruta.
@ 20.12.2009, 22:07:00
Colegu, trebuie să înţelegeţi, tu şi mulţi alţii, că nimic nu este "câştigat" pe viaţă. Nici măvar un post scos la concurs. ANP-ul a dat, ANP-ul a luat. Ăsta e capitalismul, asta e economia de piaţă - toate se autoreglează din mers şi supravieţuieşte cine poate. Capitalismul, dacă nu ai înţeles până acum, este o junglă în care poţi fi, în funcţie de conjunctură, vânător sau vânat. Totul se rezumă la o luptă pentru supravieţuire.
Pt 22:09
Ma afund pe moment,e normal.Dar,merg mai departe!
Cuget,deci exist!
Pentru anonimul 20.12.2009, 22:46:00
Speram din tot sufletul ca vorbesti de functia ta ANPULE !
@ 20.12.2009, 23:56:00
De dragul dialogului, mă bucur pentru tine (sau pentru voi, că te cam multiplici) că trăieşti cu speranţa. Dar nu pot să nu mă întreb: din care suflet speri mata? Pe deasupra, cât o fi el de mic şi de meschin, îl mai pui şi pe "tot" la... bătaie. Pe el, sufletu'... !
Şi, atenţie, plecând de la premiza că speranţa moare ultima, ai toate şansele să te îngroape "marile" tale speranţe!
@anonim 22.46
Chiar e o jungla viata? Chiar crezi asta? Sau te referi doar la sistemul penitenciar?
Speranta nu moare, sa fie clar. Rezista pana la sfarsit.
@anonim 10.41
Le dai cu rautatile inainte. Bravo! Pune-i pe toti la punct. Tu, cel mai mare intre voinici.
Pt.10:41
Praslea cel voinic si merele de aur
"Praslea se ducea adesea prin gradina,da ocol marului si tot planuia.In sfarsit,merele incepura a se pargui.Atunci fiul cel mai mic al imparatului zise:
-Tata,iata a sosit timpul:ma duc sa pandesc si eu.
-Du-te,zise imparatul;dara negresit ca si tu ai sa te intorci rusinat ca si fratii tai cei mai mari.
-Pentru mine n-are sa fie ASA MARE RUSINE,zise el;fiindca nu numai ca sunt mai mic,dara nici nu ma leg ca sa prinz pe talhari,ci numai o cercare fac!".
Pentru narativul de la 19;48
Nenea! daca ai halcucinatii dute la spitalul nr.9 din bucuresti si fati o rezervare de revelion, cu tort de ..diazepam!
Ma bucur ca sunt putini ca tine....
@ anonim 19.48
Imi place povestea asta cu voinicul, mai ales interpretarea. Super!
Si voinicul se facu nevazut...
Pentru anonimul 21.12.2009, 10:41:00
Tu esti un fel de Geoana al Anp ului ? Unde te relaxezi tu sarpe mic ? In sub biroul lui ACADEL ? Spune ca vreau sa te gasesc sa vad cat esti de tare !!!
Semneaza BASESCU ANPului.
Imi place. Hai, baieti, sa vedem care e mai tare.
Hai ca povestea e frumoasa, nu va mai ofticati.
Anonimule 10.41, esti unul din aceia care despica firul in patru. Da'pseudonimu', unde e pseudonimu'?
21.12.2009, 22:09:00
(Sub)cultura de OTV... Militianu' si politica, baba si discul optic Blu-ray. Cu toate că exista posibilitatea ca baba sa stie cum e chestia cu laseru'.
Si unii mai vor testari/examinari pe bune pentru cadre. Fereasca Sfantul, ca se "curata" jumatate la prima strigare. Si tot asa...
Colegu 19.12.2009, 00:42:00
o singura corectie ai confundat legea . Nu este leg 180/2002 este leg 188/1999.Tu te referi la art 100:
Art. 100. - (1) In caz de reorganizare a autoritatii sau institutiei publice, functionarii publici vor fi numiti in noile functii publice sau, dupa caz, in noile compartimente in urmatoarele cazuri:
a) se modifica atributiile aferente unei functii publice mai putin de 50%;
b) sunt reduse atributiile unui compartiment;
c) este schimbata denumirea fara modificarea in proportie de peste 50% a atributiilor aferente functiei publice;
d) este schimbata structura compartimentului.
(2) Aplicarea prevederilor alin. (1) se face cu respectarea urmatoarelor criterii:
a) categoria, clasa si, dupa caz, gradul profesional ale functionarului public;
b) indeplinirea criteriilor specifice stabilite pentru functia publica;
c) pregatirea profesionala;
d) sa fi desfasurat activitati similare.
(3) In cazul in care exista mai multi functionari publici, se organizeaza examen de catre autoritatea sau institutia publica.
(4) Reducerea unui post este justificata daca atributiile aferente acestuia se modifica in proportie de peste 50% sau daca sunt modificate conditiile specifice de ocupare a postului respectiv, referitoare la studii.
(5) In cazul reorganizarii activitatii prin reducerea posturilor, autoritatea sau institutia publica nu poate infiinta posturi similare celor desfiintate pentru o perioada de un an de la data reorganizarii.
Art. 101. - (1) Destituirea din functia publica se dispune, in conditiile art. 78, prin act administrativ al persoanei care are competenta legala de numire in functia publica, ca sanctiune disciplinara aplicata pentru motive imputabile functionarului public, in urmatoarele cazuri:
a) pentru savarsirea repetata a unor abateri disciplinare sau a unei abateri disciplinare care a avut consecinte grave;
b) daca s-a ivit un motiv legal de incompatibilitate, iar functionarul public nu actioneaza pentru incetarea acestuia intr-un termen de 10 zile calendaristice de la data intervenirii cazului de incompatibilitate.
(2) Actul administrativ prevazut la alin. (1) se comunica functionarului public in termen de 5 zile lucratoare de la date emiterii. Comunicarea actului administrativ trebuie sa se faca anterior datei destituirii din functia publica
Trimiteți un comentariu