Powered By Blogger

Recent Posts

Federatia Sindicatelor din Administratia Nationala a Penitenciarelor

marți, 27 aprilie 2010

De la ANP citire...

Habemus decont pentru transport asa cum scrie la lege. N-avem bani peste tot dar asta e alta treaba. Habemus indicatii pentru salarizarea de tranzitie, om vedea ce facem cu banii. Azi s-au lamurit si problemele debutantilor si cursantilor afati in practica din cate se aude. Sa fie primit.
Adrese ANP salarizare si transport

41 comentarii:

Anonim spunea...

Si daca este vorba de fidelitate, cum este ca la noi nu se poate.
Huggin te bagi, ptr.ca toti contabilii zic ca nu se mai da.

Huginn spunea...

@ 15:10
Nu ma bag. Din adresa ANP inteleg ca trebuie sa se dea.

Anonim spunea...

Bravo bun articol .
La Penitenciarul de maxima siguranta Craiova nu beneficiza de decontarea drepturilor de transport nici un functionar care a solicitat acest lucru ,De ce???
Pentru ca juristul penitenciarului VULPE VICTORITA care a ajuns subcomisar in trei ani de la angajarea NU VREA si punct.
Iar din punctul de vedere al doamnei VULPE VICTORITA dansa are doar rol consultativ si nu raspunde pentru nimic .

Domnule chestor BALA explicati !? juristii din penitenciare beneficiaza de salariu de la statul roman doar pentru consultatii, sau raspund in caz de respingerea abuziva unor solicitari, avizare ilegala a unor documente ( contracte ,raspunsuri la petitii ,etc)???

Anonim spunea...

S-A FACUT DREPTATE INTRE CHIRIASI SI NAVETISTI.SI NOI CHELTUIAM MUTI BANI PE NAVETA.NU NE INBOGATIM DAR O S-O DUCEM UN PIC MAI BINE.MULTUMIRI PTR.SINDICAT.

Anonim spunea...

Juristii din penitenciare, cred ca se ocupa numai de procesele in care este implicat penitenciarul.
Atat.

Anonim spunea...

stimate moderator,sa intelegem ca se vor deconta la navetisti banii de naveta? ca pana acuma nu am primit niciun ban,desi era stipulat in lege asa ceva.lamuriti-ne va rog doarece la nivel de tara suntem multi navetisti.ast rapuns

Huginn spunea...

@18:54
Asa spune si legea, asa dispune si ANP. Asta ar trebui sa se intample in unitati.

Anonim spunea...

Pentru anonimul de la 17.38
Juristul unitatii poate raspunde pentru omisiunile savarsite in exercitarea activitatii profesionale. El nu are numai rol consultativ, el trebuie sa apere si interesele institutiei. Va puteti adresa cu o cerere catre instanta de judecata si sa solicitati, daca doriti, chemarea in judecata a juristului unitatii pentru pagubele cauzate. Daca doriti recuperarea urgenta a pagubei, va sugerez sa chemati in judecata unitatea iar unitatea se poate intoarce impotriva juristului cu o actiune in regres pentru repararea pagubei cauzate. Juristul unitatii trebuie sa-si motiveze deciziile. In cazul in care deciziile pronuntate de catre jurist nu sunt motivate, va puteti adresa cu o solicitare scrisa catre ANP pentru a afla un punct de vedere cu privire la solicitarea dumneavoastra. Referitor la atitudinea neprofesionala a doamnei Vulpe Victorita, va puteti adresa comisiei de disciplina din cadrul unitatii.
Succes!!!

Anonim spunea...

In sfarsit! Astept modificarile privind decontul transportului, de multa vreme. Zilnic, 120 km de naveta, sunt niste bani.
Problema se va pune in momentul in care majoritatea colegilor locuiesc la 2-3 km. de unitate, in alta localitate.
Atunci, cel mai probabil NU VOR FI BANI PENTRU DECONT.
Oricum, felicitari sindicatului.

Anonim spunea...

Ptr. anonimul de la 18.54
In momentul in care v-ati exprimat acordul sa lucrati in sistemul penitenciar, dumneavoastra cunosteati acest aspect privind distanta pana la locul de munca. Daca nu cunoasteti, Romania traverseaza o perioada critica. Nu cred ca sunteti indreptatiti sa solicitati bani pentru naveta.

Anonim spunea...

Ptr. anonimul de la 19.05
Punctul dumneavoasta de vedere mi se pare destul de realist. Va felicit.

Anonim spunea...

Pentru 17.38. Iti dai seama ca tu, cu adresa in fata, n-ai inteles de ce jurista nu a vrut pana acum sa ti se deconteze tie transportul. Vezi de aia ea e subcomisar si tu scriitor pe penifest.
Asa, si ia sa-i ceri lu Bala sa-ti dea explicatii cand tie nu ti se pare ceva, ca doar el lucreaza la tine cu ziua, ce ... penitenciarul meu.
Aaa si sa nu uit. Am auzit ca s-a semnat o conventie pentru reducerea si controlul armelor nucleare. Multumim sindicatului.

Anonim spunea...

Daca nu se deconteaza transportul atunci nici bani ptr chirie sa nu fie!Mai carcotiti mult ca nu o sa mai vedem nimic si atunci sa vad comentarii...silentio stampa.

Anonim spunea...

Acesti juristi care se afla in unitati au pe an 3-4 procese iare in rest TIMP LIBER CA DOAR MUNCESC LA STAT DE DEGEABA,chir acum cateva luni cu ocazia bilantului unitatii un jurist isi elogia munca depusa avand intr-un singur an 3 procese binenteles ca au fost si castigate.
MUNCITI DOMNILOR JURISTI LA "STAT"
'DEGEABA.

Anonim spunea...

Pentru siparoiul de la Penitenciarul spital Tg.Ocna si pentru cei interesati!
- oare de ce Vraciu Gabriel, in 1989 si-a schimbat numele din Veter sau Vetor in cel de Vraciu?
- ascunde cumva un trecut nedemn de el sau era incompatibil trecutul lui cu accederea in sistemul penitenciar? Tema pentru acasa,pentru cei interesati!

Anonim spunea...

Da juristul de la Craiova asa procedeaza.
Inca un exemplu de acest gen este faptul ca in urma motivarilor vestitei juriste VULPE sau sistat abuziv unora dintre functionari cuantumul chiriei de care beneficiau conform legii din acesta cauza a ajuns subcomisar in 3 ani de cand este angajata.
Canta precum primeste ordine de la directori.
HALAL JURIST

Anonim spunea...

Pentru anonimul de la 19.11
In acest caz, sa nu se mai plateasca nici compensatiile de chirie.
Crezi ca vor fi de acord mai marii de la ANP? Cum isi vor plati chiriile? Si altii,...si altii.....

Anonim spunea...

ok

Anonim spunea...

DA,asa este!!Doamna jurist VULPE iti da rezolutia dupa cum vrea dansa! Cel mai bun exemplu este decontarea acestui blestemat de transport pe care l-am solicitat de fff multe ori atat la juristul unitatii cat si la financiar! Fata de la financiar, tot timpul mi-a dat dreptate si mi-a zis ca pot beneficia de acest drept, dar eu ,incapatanat, am crezut-o pe doamna jurista!
Mai cititi stimata d-na VULPE CACI MAI AVETI MULTE DE INVATAT!

Anonim spunea...

E dureros la chirii,cand sunt numai pe hartie.Unitatile platesc,dar din lipsa de metodologie,altii obtin drepturi salariale necuvenite fara de drepturi la destinatie.
Sunt aici,maine la...Dati-mi banii.Acestia, sunt legali.
D-lor juristi,ridicati problema ca sa va justificati salariul!

Anonim spunea...

Pt 21.25 .
Ce fata de la financiar frate ca alea de la financiar sunt varza si fac niste abuzuri de neimaginat.
De la inceputul lunii ianuarie se tot chinuie sa faca salariile corect si nu reusesc .
Mai mult beneficiza si de 50% pentru merite deosebite CIOBARCA si CALOTA sa plece naiba de la salarii ca in curand se vor revolta angajatii .

Anonim spunea...

Mi-e lehamite la capitolul chirii:cine este interesat?
Intrebare care nu isi va afla raspunsul in veci!
Legea e tare!

Anonim spunea...

stimate admin,din c data intra in vigoare decontarea transportului? sa mergem peste astia de la finaciar.daca exista bani pt chirii,sa fie si pt navetisti,gata cu discriminarea.suntem toti egali.dar sunt de acord ca cine beneficiaza de chirie in alta localitate sa nu primeasca si pt transport.PUNCT

Huginn spunea...

@22:02
A intrat in vigoare...

Anonim spunea...

Ce? Cum?
Cei carora suntem obligati,conform legii ,sa le platim nejustificat,din lipa de...?

Anonim spunea...

Pt. 21.25 poti te rog sa-mi spui ce a impiedicat-o pe doamna de la financiar sa-ti deconteze transportul? Ca cica a spus tot timpul ca ai dreptate ... Sa nu-mi spui ca murea jurista cu ea de gat tocmai de transportul tau ... Si apoi nici nu trebuia sa ceri transportul juristei ca ea nu are competenta in acest sens. Iti spun eu ce se intampla mai omule. Multi care habar n-au dau numai din gura, dar cand e sa semneze ceva, sa isi asume o anumita raspundere ... du-te la jurist, sa spuna/semneze el ...
Inca o data. Cererea privind decontarea transportului nu avea ce sa caute la jurist. Daca insa i-a fost cerut avizul .... treaba se schimba. Si da, avizul este consultativ. Daca altii stiu mai bine, pot bine merci sa treaca peste el si sa isi asume raspunderea. Da, dar din gura e mai usor ...

Anonim spunea...

Pt anonimul 21.46
Stai frate linistit ce ai de esti asa revoltat?
1. Aceste fete,CALOTA si CIOBARCA macar stiu sa vorbeasca frumos, ne explica ceea ce nu integem noi prosti din paza, fata de cea care era inainte la salatii si care ne flituia de ne gaseau dracii.Decat sa te fi dus la financiar sa o intrebi ceva trebuia sa te inarmezi cu foarte multa rabdare.Era prea superioara pt pleava din paza.Asa ca nu mai fiti atat de ofensivi.

2.Au avut, poate nu stiu sigur cei 50% , dar si muncesc , cred din moment ce pleaca uneori dupa orele de program.Tot timpul cei care au fost la salarii au fost premianti!!!Asa ca daca vreti 50 treceti la salarii!!!
3.Orice inceput este greu dar salariile nu au fost gresite , le-a verificat domnul Bicu si d-na Vochescu asa ca stati linistiti!

Anonim spunea...

Ordinul cu transportul intra in vigoare cu 19.04, la 3 zile de la publicarea in monitorul oficial.
Problema este ca cei de la finaciar sa ceara fonduri pentru acest articol iar cei din ANP sa le aprobe aceste fonduri.

Anonim spunea...

Nu Huginn, problema cu fidelitatea nu este clara, ptr.ca onor domn Cristache a trimis un email in unitati care spune ca se fac modificari doar ptr.elementele oferite drept exemplu catre sindicat.
In rest nu.
De data asta ce spui, te bagi sa intrebi daca se da, ca sa pot demonstra si celor din contabilitate acest lucru.
Multumesc ptr.suport

Anonim spunea...

Tot aveti treaba cu Victoria sau cu juristii din sistem, care, dupa voi citire, stau degeaba. Atunci hai sa va dau o tema de gandire, ca tot aveti neuroni mai multi ca noi : daca noi, juristii, suntem prosti si nu am stiut sa aplicam niste prevederi legale referitoare la transport, atunci de ce aceste reglementari au fost modificate/schimbate???? Sunt convins ca voi nu v-ati pus problema astfel, e mai usor sa gasesti un vinovat decat sa cauti cauza. Daca noi nu am stiut sa ne facem meseria, atunci instantele unde s-au judecat astfel de procese s-au luat dupa mintea noastra luminata????!!! Daca noi suntem prosti la capitolul "aviz consultativ" atunci de ce toata lumea sare cu solicitari de avize la capul juristului si de ce nu trece nimeni peste aceste avize daca nu avem dreptate? Ca doar sunt consultative, nu obligatorii !Asa ca, daca mai aveti loc printre dintii ce va scrasnesc de neputinta, .....veti observa ca moneda are doua fete!

Anonim spunea...

Majoritatea drepturilor din legea 293 se aplica in anumite situatii, cu HG sau cu Ordin MJ. Practic, nu exista norme de aplicare.
In cazul decontarii transportului, a trebuit sa asteptam 3 ani.

Anonim spunea...

Pentru "cunoscatorul" de la 27.04.2010, 22:51:00

Ordinele intra in vigoare la data publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, daca in cuprinsul lor nu este prevazuta o data ulterioara.

Un consilier juridic

Anonim spunea...

decont la transport nu se da desi facem acest drum la fiecare tura de serviciu dar la cei care stau in acelasi cartier cu parintii li se da bani de chirie.e corect?

Anonim spunea...

@ 28.04.2010, 08:45:00

Si ce, acum sunt norme de aplicare pentru decontarea transportului "la si de la serviciu"?

Anonim spunea...

@ 28.04.2010, 11:56:00

Asa este. Nu-i corect. Ar trebui sa nu se deconteze niciunora.

Anonim spunea...

Pentru navetisti este o mare realizare.Personal cheltuiam 500 lei cu naveta pe luna.Acum o sa-mi platesc ratele la timp.

Anonim spunea...

Mda, multumim din inima parti......, ma scuzati, sindicatului! De parca de noi, astialalti, parti..., pardon, sindicatul, are grija sa ne putem plati ratele la timp! Mda...

Anonim spunea...

Anonim 28.04.2010, 18:23:00

Cand te-ai angajat la penitenciar, ai stiut ca unitatea nu s-a mutat la tine in comuna, ci e un pic mai departe, la oras. Asa ca, pe langa zerul de la stana, erau buni si banii aia ce depaseau 500 lei, nu???? Ar putea sa mai dispara si din chirii, ca si acolo se fac multe magarii.

Anonim spunea...

Pt 22.46
Ce bine imi pare ca am o sora smechera care se da baiat din paza.
Smechera rau ai pacalit pe toata lumea surioara ca esti baiat si lucrezi in paza .
Pai ce dracu sa xeplice CIOBARCA si CALOTA de salarii ca ele nu stiu de capul lor dapai sa mai explice ceva.

Fata, vezi fata ca te cunosti,la naiba, pune mana si mai slabeste fi mai supla ca te vezi de la o posta .

Anonim spunea...

Citez din anonima de la 07.52
"Daca noi suntem prosti la capitolul "aviz consultativ" atunci de ce toata lumea sare cu solicitari de avize la capul juristului si de ce nu trece nimeni peste aceste avize daca nu avem dreptate?"

Ai disparea cu totul daca nu ti-ar cere avizul .
Asta este un motiv iar al doilea este sa raspunda juristul de legalitate sa nu raspunda el( cel care solicita avizul )
Dar pe cate prostii sau pus avize de juristi, si cat timp petrec acasa in timpul programului de lucru ca vezi doamne consulta dosarele la instanta nu vad bine aceasta functie.

Uite in seara asta la realitatea tv presedintele TRANSPARENCY INTERNATIONAL domnul Alistar a spus daca juristii au avizat Decizia Directorului General Bala cu privire la folosirea la munca a ppl de catre functionari sa fie demisi toti.

orion spunea...

Baza legala pentru decontare transport: art. 36 lit. k. din legea 293/2004 si a art. 6 alin (1) ,litera a) din H.G. nr 1398/2007, modificata.
Se deconteaza numai in limita a 70 de Km,considerandu-se un consum de carburant de 7,5%.
Pot beneficia , toti cei care-si au resedinta sau domiciliul intr-o alta localitate decat localitatea unde-si desfasoara activitatea . Nu beneficiaza cei care domiciliaza in localitatile limitrofe cu localitatea unde se afla penitenciarul