Powered By Blogger

Recent Posts

Federatia Sindicatelor din Administratia Nationala a Penitenciarelor

miercuri, 24 februarie 2010

De la Vaslui: Domnului Komandant, cu dragoste

In primul rand, ne cerem scuze noi, toti cei 193 de membri ai acestui sindicat nesimtit, pentru ca existam si pentru ca ne-am constituit intr-o organizatie sindicala independenta, care mai are si nesimtirea de a cere respectarea legislatiei muncii si implicit a dreptului de a primi salariul intreg, nu ciuntit din nestiinta sau indiferenta.

Asa cum ati aratat si dumneavoastra, nesimtirea sindicatului intrece orice masura, tupeul de a cere acordarea drepturilor legale masurandu-se in nenumarate procese castigate, cuantumul sumelor castigate in instante scriindu-se cu multe zerouri.

La modul cum ati infierat sindicatul ca indrazneste sa ceara aceste drepturi, ba mai are si obraznicia de a cere stabilirea celor vinovati de diminuarea salariilor prin neacordarea unor drepturi recunoscute de lege, ne faceti sa ne simtim vinovati ca ne ridicam salariul si sa fim recunoscatori conducerii unitatii ca a binevoit sa ne acorde cu marinimie ceea ce ni se cuvine de drept.

Cu scuzele de rigoare, imi permit sa citez dintr-o carte intitulata Codul Muncii, care prevede la articolul 38 ca: ,,salariatii nu pot renunta la drepturile ce le sunt recunoscute prin lege.Orice tranzactie prin care se urmareste renuntarea la drepturile recunoscute de lege salariatilor sau limitarea acestor drepturi este lovita de nulitate.” Deci oferta facuta angajatilor de la parcul auto, de a-si pastra patul in schimbul sporului de noapte nu este tocmai legala.

De altfel, intr-un alt capitol, din aceasta cartulie lipsita de valoare literara, intitulat pompos Raspunderea contraventionala, sta scris la articolul 276, litera K, urmatorul text: ,,incalcarea prevederilor legale referitoare la munca de noapte, cu amenda de la 1500 lei la 3000 lei”. Asta daca intre timp nu se vor fi modificat cuantumurile amenzilor. Cat despre moralitatea coexistentei patului cu sporul de noapte, sa ne aducem aminte ca pe cand mai exista "camera de oaspeti" unii sefi de tura nu se sfiau sa o foloseasca, fara a avea prea mari remuscari pentru sumele incasate ca spor.

Ma simt obligat sa va prezint scuze din partea colegilor din foisoare, care dau fuga la Luca sa-i spuna ca nu merge treapta a doua la calorifere si nu se incalzeste podeaua la foisor. V-am citat din memorie dar cred ca asta era esenta. Reactia dumneavoastra vis-a-vis de nemultumirile agentilor din posturile de paza fata de conditiile in care-si desfasoara activitatea, imi aduce aminte de dl. Dumitru.

Doar ca el a reactionat asa acum 15 ani, pe cand eram militari, care trebuiau sa suporte cu stoicism privatiunile serviciului militar, pe cand dumneavoastra luati atitudine fata de aceasta nesimtire la aproape sase ani de la demilitarizare. Si asta cu toate ca stiti prea bine ca usile de la foisoare lasa sa bata vantul inauntru, ca foisoarele 2 si 3 stau mai mult in echilibru, ca accesul in postul 2 se face trecand printre schele inclusiv pe timp de noapte si toate celelalte neajunsuri pe care colegii i le spun lui Luca pentru ca dumneavoastra, desi le stiti, le ignorati si nu dispuneti remedierea lor.

Culpabilizarea tuturor celor din posturile de paza si ignorarea conditiilor improprii in care executa serviciul din cauza unuia sau altuia pe care l-ati gasit dormind in post, nu mi se pare deloc corecta. Si efectul ei este ca simtindu-se bagati in aceeasi oala cu cei care nu-si fac serviciul si cei care erau corecti vor adopta aceeasi atitudine delasatoare, deoarece oricum nu exista recunoasterea faptului ca isi fac treaba cum trebuie.

Si pentru ca ne-m hotarat sa va cerem public scuze pentru nesimtirea si tupeul de care dam dovada formuland fel de fel de cereri si solicitari,profit de ocazie pentru a va multumi in numele celor pe care i-ati indicat ca fiind vinovati de producerea evenimentului de vineri noaptea,pentru ca le acordati prezumtia de nevinovatie si pentru ca recomandati (nu influentati) comisiei de disciplina sa-i judece "asa cum trebuie".

De altfel partea a doua a exercitiului de alarmare a semanat izbitor de mult cu unul din procesele publice comuniste, in care cei ce se abateau de la etica socialista erau "infierati" in fata colectivelor de oameni ai muncii. Ce bine era daca va limitati la a da citire materialului. Asa, trebuie sa ne cerem iarasi scuze fata de dumneavoastra noi, cei despre care spuneati: "in prostia unora" si "in mintea ta cea proasta". Si aici iarasi v-am citat.

Probabil ca din cauza nervozitatii creeate de eveniment, nervii v-au jucat o festa si de aceea ati uitat articolul din Codul deontologic al functionarilor public, pe care sigur il stiti, care spune ca:

In indeplinirea atributiilor profesionale functionarii publici din sistemul administratiei nationale a penitenciarelor au obligatia sa se comporte civilizat si demn in toate imprejurarile, sa manifeste stapanire de sine, amabilitate, politete si sa vorbeasca respectuos si decent, intr-o maniera potrivita cu functia pe care o detin.

Daca paragraful mai sus citat se aplica doar in relatia cu detinutii si persoanele din afara sistemului, iar in relatia cu subordonatii nu, atunci imi cer din nou scuze.

In continuare, tin sa va cer scuze, in numele sindicatului, pentru urmatoarele nesimtiri savarsite cu nemaintalnit tupeu: T.B.C. ,Echipament 2005, 2006, 2007, Primele de concediu 2004, 2005, 2006, Orele suplimentare 2004, 2005, 2006, Premiere 2005, Ore suplimentare recalculate. Precum si pentru cele ce vor urma: Premiere 2008 si 2009, Repaus saptamanal si sarbatori legale 2007-2010, Decontare transport, Norma 12 B, Spor de noapte 2007-2010, asupra carora se vor pronunta instantele de judecata prin sentinte pe care, asa cum ati afirmat, nu le comentati.

Ca incheiere imi permit sa citez din nou din Codul deontologic, care spune asa: ,,Sa constituie exemple pentru subordonati, colegi si persoanele private de libertate, SA CREEZE UN CLIMAT CORESPUNZATOR DE MUNCA si sa contribuie la realizarea si mentinerea unei imagini pozitive a institutiei.”

(sursa: Megas Vaslui, 24.02.2010)

59 comentarii:

Anonim spunea...

Ca bine le zici!
Cat despre salarii...nici acum nu siu sa le calculeze.Este o intreaga nebuloasa in mintea ''saracilor contabili''.Poate dupa ce se vor mai angaja cativa cu facultatea la distanta, pot intelege si ei in totalitate modul de calcul.
Fereasca Dumnezeu sa se sparga capul la vre-un contabil ca ne absorbe cu totul, o adevarata gaura neagra(nu maron, ci neagra).

Anonim spunea...

Trebuie sa recunosc ca si la noi la Margineni inca mai coexista foarte strans patul si sporul de noapte la soferi. Chiar sa nu se fi prins pana acum madam si " ma lesi " de faza asta?
Da ei nu au cum sa auda noaptea horcaielile celui mai impozant si reprezentativ sofer de 170 de kile care isi da duhul de mana cu sporul de noapte in creierii noptii.
Numai la mascati saracii le-a luat sefutu cel rau si drastic paturile si se chinuie saracii cu sporu de noapte care pe un scaun care pe o banca care cu capu pe masa.
Ce sa mai zicem de gardeni care se chinuie cu sporu de noapte in funduri pe scaunelele cu spatar printre termopane.
Si supraveghetorii saracii...linu-i lin sporu de noapte care mai in funduri care mai rezemat...sefu de tura ce-i mai deranjeaza... si oftatu zorilor.
Ce mai fratilor e greu noaptea la parnaie. Hai s-avem spor ... de noapte!

Anonim spunea...

E greu pentru cei "ai nimanui ", ca daca esti lingau iti merge bine.
Al 13-lea ? doar 900 ron ?

Anonim spunea...

Dar unde scrie fratilor că trebuie ca ”gardeni... se chinuie in funduri pe scaunelele cu spatar”, nu mai stim de ce venim la serviciu, nu se stie ce indatoriri are fiecare?
Venim la serviciu sa muncim nu sa ne chinuim fundurile pe scaune, chiar(si in special noaptea)avem sarcini de indeplinit - cine este pazist intelege mai bine ce am scris.
Cine munceste in schimburi, are spor de noapte si nu pleaca de acasa sa aibe de unde se intoarcă. Cei care muncesc in alte domenii, bugetari sau nu, nu se mai pling ca domnisoarele dupa o tura de noapte, sunt multumiti ca au un loc de munca, pun si se odihnesc dupa o tura de noapte pt ca sunt rupti(nu ca voi nu ati fi).
Voi, cei care va tot plingeti, nu stiti ce-i munca, nu aveti sefi care sa stie sa va controleze si sa va puna la treaba, sa nu va dati seama cind se face dimineata, sa nu ai timp sa atingi scaunul, iar acolo unde este un sef asa cum ar trebui sa fie spune-ti ca-i dictator, ca-i comunist... La munca fratilor, sa aveti ”sansa” sa munciti la privati in schimburi, o luna, dupa aceea o sa rupe-ti portile unitatilor pt a va primi inapoi, o sa va legati cu lanturile de portile penitenciarelor...

Imi cer scuze fata de colegii sirguinciosi, care muncesc si isi vad de treaba lor, puturosii si codosii sunt primii care tipa, cer si de cele mai multe ori ce nu li se cuvine, ce nu au dreptul... facind de rusine si pe ceilalti colegi.

Trebuie sa ni se acorde, bineinteles, si drepturile noastre, in special cele salariale, toti muncim pt bani, dar cind ajungi la serviciu, muncesti fratioare, nu vii la serviciu sa te odihnesti iar a doua zi te duci la beutura.

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...

Ba 14:49,esti cu capul?
cred ca nu stii cum e sa ajungi acasa dupa o tura de noapte,sa cazi in pat si sa simti ca nu te mai poti misca.sa nu mai vorbim de sentimentul pe care il ai dupa ce te trezesi,o durere cumplita de cap si niste ameteli greu de explicat.
stau si ma intreb OARE DIN CAUZA SCAUNELOR CU SPATARE????

Anonim spunea...

E CINEVA DIN SISTEM PREGATIT SA RESPECTE LEGEA DE LA AL MIC LA AL MARE SI DE LA AL MARE LA AL MIC?

Anonim spunea...

DE CE ?
De ce a trebuit sa ajungem pana aici, pana a ne spala “rufele” in public? Eu ca reprezentant al sindicatului am cautat intodeauna, ca in cadrul unitatii, sa fie o stare de normalitate. Eu o sa arunc vina pe conducerea unitatii, conducerea unitatii o sa caute sa arunce pisica moarta in ograda sindicatului. Argumentele sindicatului sunt:
- la o alarmare a unitatii, ca director, nu poti arunca vorbe ca: sindicat nesimtit, minte proasta, vreti drepturi salariale…Toti suntem platiti din fonduri publice, de la director pana la ultima functie de agent.Nu lucram la asociatia Cotoc &jurist.
-in ultimile luni de cate ori a fost liderul de sindicat la o sedinta (de taina) a consiliului de conducere? La niciuna. Intodeauna a avut grija conducerea unitatii sa programeze sedintele cand nu era Luca de serviciu. De cate ori a fost notificat sindicatul, cu 3 zile inainte, despre desfasurarea sedintelor? Niciodata.Sunt asa incomod ? Poate credeti ca reprezentantul a 193 de membri de sindicat nu se ridica la nivelul “studiilor” voastre. Aici poate aveti dreptate, ca ofiter ati facut 3 ani la Baneasa, eu ca agent am facut 2 ani la Campina, dar totusi acesti 193 de sindicalisti m-au votat si inca (mai)au incredere in mine.
-ce sa cred ca este din partea conducerii unitatii?, rea vointa, necunoasterea legii, sau atitudine dictatoriala? Exemple:
-adresa 18735/18.02.2010- in 20 de randuri scrise de juristul unitatii si semnata de directorul unitatii va contraziceti, citez din adresa” functionarii publici din sectorul vizite si bloc alimentar nu lucreaza in ture, cestia avand program de lucru special conform Deciziei zilnice pe unitate nr 4 din 08.2010…si va rog sa constatati ca solicitarea dvs. nu are temei legal…”iar dupa doua randuri reveniti cu completare” va informam ca am dispus alocarea la norma de hrana 12 “a f.p.s.s din sectorul vizite si bl.alim. care desfasoara programul de lucru conf. Deciziei nr.4 din 08.01.2010. Cand aveti dreptate? Si nu este Decizia nr 4 ci este Decizia nr.5 din 08.01.2010, decizie pe care ati semnat-o, solidar, cu juristul unitatii.
-in adresa 18941 din 23.02.2010 ati dat ( poate juristul unitatii, dar ca director ati semnat) un raspuns care pare de domeniul ridicolului, citez din adresa” in urma cercetarii administrative efectuate in cauza am constatat ca soferii care isi desfasoara activitatea in ture nu au solicitat acordarea sporului de noapte si nu v-au mandatat personal sa solicitati acest drept in numele si in contul acestora.Drept urmare cererea dvs.este nereala si nelegala” si continuand cu aceasi adresa “Pentru a nu crea confuzii in limitarea mandatului dvs.va informam ca va recunoastem dreptul legal de a reprezenta interesele generale ale membrilor pe care ii reprezentati”. Cand mintiti sau cand spuneti adevarul ???
- ce ne puteti spune de sporurile legale pe care tot amanati sa le acordati?, sporul de 16% pentru manipularea de munitii si armament, 15% pentru conditii vatamatoare(infecto-contagioase), supliment norma 12 “B’, spor de noapte, spor de telex…?

O noapte placuta
Luca

Anonim spunea...

Stiti cine doarme noaptea cu vise! aia de la medical se mai trezesc o data pe saptamina pentru o mica injectie in rest.... vise placute pe timp de noapte!

Anonim spunea...

O prostie cat toate zilele. Trebuie sa ne bagam in bucataria Vaslui?

Anonim spunea...

Dupa "evadarea" de vineri noaptea, de la Penitenciarul Vaslui, a venit, sambata, COMUNISTUL de Movila care impreuna cu alt comunist, promotie '86,(cu Bala, Mara, Bota), in speta Cotoc, "mare" director la puscaria Vaslui, a tinut, spre cercetari, pe cei vinovati, de la ora 15 pana la ora 21. Cand vom scapa de toti dinozaurii di sistemul penitenciar??? Bota daca iesi la pensie ia-i pe toti care sunt contemporani cu tine.

Anonim spunea...

DOMNULUI LUCA cu stima pentru incisivitate si obiectivitate! Sper ca atitudinea dvs. sa fie un bun exemplu pe care ar trebui sa il urmam toti membrii sindicalisti, indiferent de afilierea pe care o avem si principalul scop al miscarii sindicale sa nu mai trebuiasca sa aiba drept scop lupta pentru castigarea unor drepturi banesti conferite legal, ci acest lucru sa fie de domeniul trecutului (normalitatii)si sa ne preocupe si alte facilitati omenesti pe care ar trebui ni-le poata oferi o asemenea grupare importanta. Sper sa colaboram in continuare.

Flash spunea...

Nu e concurenta domnu' Dumitrascu!
Puteati incerca si vedeam traficul!

Anonim spunea...

Chiar daca sunt de la snlp,sunt de acord cu postarea dumneavoastra.Cu Dumitru am lucrat in penitenciarul galatean,dar aici era manipulat de sipa,se mai umfla in pene,dar pina la urma siparezii au dictat iesirea prematura la pensie.Din postare dumneavoastra am inteles ca PCR,mai are o celula ramasa din decembrie-89.Folositi sticla cit mai des cu aspecte care se intimpta zilnic,nr celor care posteaza sa fie cit mai mare ,si vor aparea rezultate pozitive.Membrii de sindicat din unitatea moldava trebuie sa stie ca penitenciarul Vaslui nu este propietatea comandantului,iar cei morti in decembrie-89 se rasucesc in mormint daca ar sti ce se intimpla la Vaslui.Poate nu stie domnul director ca nimeni nu este de neinlocuit in lumea asta,iar daca este timpul sa te ia sarsaila,mai nou te ia si din altar.Fiti o luna de zile siparezi,toti membrii de sindicat si puneti pe sticla realitatea din penitenciar, angrenati presa si relatati corect ce se intimpla.Trebuie luata in calcul si oprirea spontana a lucrului,daca sunteti multi nu are catuse pentru toti.Unitatea trebuie sa fie cuvintul de ordine. DE LA UN NEBUN NUMAI BUN DE LEGAT-BAMBUCIA MODIFICAT

Anonim spunea...

Un amic spunea:

" E CINEVA DIN SISTEM PREGATIT SA RESPECTE LEGEA DE LA AL MIC LA AL MARE SI DE LA AL MARE LA AL MIC?"

De fapt era o dilema. Gen: VA PUTEA CINEVA DIN SISTEM SA RESPECTE LEGEA...?" ORICUM RESTUL NU MAI CONTEAZA.

Azi, inca o mostra evidenta de cum inteleg dragii nostri "colegi" din ANP sa aplice LEGEA. Cica se facea ca cineva intreaba cum se va da prima de vacanta . si cineva din ANP se facea ca raspunde. si a raspuns... asa cum l-a taiat capul?! Sau cum i-au spus unii, mai exact ca, asa cum ar fi fost corect sa se aplice la salariul de baza din luna anterioara efetuarii acelei transe ce da dreptul la plata primei. Dar NU, CINEVA ACOLO SUS A ZIS -NU, NOI DAM LA SALARIUL DE BAZA, DAR ASA CUM IL CALCULAM NOI, adica salariul de functie si mai adaugam doar sporul de confidentialitate si fidelitatea.

Toate bune si frumoase , DAR LEGEA... UNDE ESTE LEGEA? ca in Lege scrie ca * apropo- in art. 38 din OG 64 din 2006 scrie asta- pentru cei ce inca nu stiu, prima se raporteaza la salariul de baza din luna precedenta* cum spuneam anterior de altfel, iar Legea BOCULUI spunea ca, pe langa salariul de functie in salariul de baza se mai inclus si sporurile din nota la Anexa IV1a, adica pe langa cele doua de mai sus* - mentionate chiar de omul ANPului, ar mai fi fost salariul de merit- pe care nimeni in afara de cei din ANP nu-l ia si amaratul de spor de misiune permanenta* acel 25% din salariul de functie. Ca sa ajungem la o concluzie- SUNTEM FURATI DE ACEST SPOR ATUNCI CAND NI SE CALCULEAZA PRIMA DE VACANTA! si noua ne pare bine ca sunt bani si NE DA CAT VOR EI, ATAT CAT VOR EI!?!

Daca mai sunt colegi care mai reflecteaza inca la modul in care ne sunt calculate si date drepturile, II ROG SA MAI REFLECTEZE O DATA PENTRU A VEDEA CA PE ZI CE TRECE SUNTEM FURATI- CU ACTE IN REGULA!

Asa sa ma ajute... si sa-i ajute DUMNEZEU!

Anonim spunea...

Spor de noapte la soferi?????????
La Tulcea asa ceva e considerata o utopie,pentru ca niciodata nu am primit asa ceva!

Anonim spunea...

Nu va mai legati de domnul jurist ca el este foarte ocupat vine la 9 si pleca la 11 ca are treburi . cotoc nu are singe sa se ia de el ca ii da aviye cum vrea el, da tot in amaritii de agenti care intiryie sau tremura de frig in foisoare.

Anonim spunea...

juristl ia spor pentru toata luna dar el sta in unitate doua zile legate pe saptamina. comandantul stie asta sau se da cocos doar cu sindicalisitii. sa fie verificat juristul cind este plecat daca segaseste la judecatorie sau aiurea. sau intilnit hotii cu prostii, am schimbat programul si smecherii tot fac cum stiu ei ca na, comandantul ii tine in brate.sporul de antena nu se ia cit stai in unitate domnle jurist ciobanu ori luarea sporuluide catre tine este nelegala si nesimtita? ce aveti de spus conducerea unitatii?

Anonim spunea...

Pentru anonimul de la 19,00
Daca esti vreun sef, sau sefut (adica un sef mai mic)in mintea ta, articolul postat poate fi considerat " o prostie", dar cand lucrezi in sectorul operativ, in paza, nu poti avea aceeasi conceptie. De cate ori ai executat serviciul intr-un post de paza cu dimensiunile de 1,5 m pe 1,5 m, cand vara te sufoci de caldura, retine, fara balustrada de a te plimba,si iarna sa-ti sufle vantul in...creier? Cate nopti te-ai holbat pe perimetrul locului de detinere la lumina unor becuri chioare ? De cate ori, sau cat timp ai stat, pe o sectie de detinere,cu sute de detinuti? De cate ori ai executat perchezitii pe saptamana, fara echipament de protectie (halat, manusi sau masca)? Tu nu te-ai saturat de tinuta aceasta de serviciu?, poate tu nu o porti, dupa cum scrii esti prea mandru...De cate ori ai stat intr-un posta de paza 12 ore neschimbat? Cata apa"clocita" ai baut vara la punctul de lucru? Cu oameni ca tine vom face sistemul penitwenciar sa mearga"bine".

Anonim spunea...

Huginn ,esti in pana de idei? Ce-i chemi pe toti expiratii sa scrie pe blog? Cezarica ,Prisonwrker ,acum vasluianul asta? Voi de ce nu mai scrieti? Admin ,Vladimir ,Sword ,tu?

Anonim spunea...

Asa face si pseudo-juristul Stanica de la Giurgiu. Se face ca are treaba pe la instanta si el merge sa-si plateasca bancile, sa schimbe butelia si sa-si rezolve toate problemele personale.

Huginn spunea...

@ 24.02.2010, 23:30:00

Chestiune de perspectiva si de implicare. Alta explicatie nu am.

Anonim spunea...

Juristul de la Margineni e ocupat cu proiecte Phare, nici nu-si vede capul de treburi, cum sa beneficieze de toate sporurile , cind vine in unitate de doua ori pe saptamina?
Dar asta este, trebuie sa-i faca treaba ...mare lui stanciu dragobete ca sint vremuri de opeliste.
Ar trebui sa fie lizibile salariile tuturor angajatilor sa se vada diferentele salariale ca nu sintem la patron!

Anonim spunea...

@ 24.02.2010, 23:00:00

iar daca munceai la sapat santuri te vaitai ca-i scurta coada la lopata, ca nu-i lustruita, te doare cocoasa, etc, etc...

bla-uri,pune mina si capul(daca ai) la munca, esti tipul de om care, chiar daca ti se da mestecat ti-e lene sa inghiti, puturosule

Anonim spunea...

referitor la ceea ce a spus dl. Luca... as adauga si eu ceva.
Daca conducerea unitatii isi desfasoara activitatea dupa programul de lucru al presedintelui de sindicat sau in functie de problemele care se ivesc si se discuta in aceste sedinte? Si un alt aspect as dori sa semnalez, daca conducerea sindicatului "MEGAS" a avut cel putin curajul sa ii urecheasca pe mebri sindicatului(Dumitrascu si Daniciug)asupra modului cum au executat serviciul in seara zilei de 19/20.02.2010, de a fost posibil producerea evenimentului. Si daca da, sa ataseze copia procesului verbal pe site-ul sindicatului daca tot vorbeste de obiectivitate si transparenta.Si mai intreb ceva... oare cunosteau consemnul postului?

vic spunea...

pentru anonimul de la 19.18,00
Scapati voi hotii peste gard sau zona, si faceti comunisti pe cei ce vin sa ancheteze cazurile. E bine asa. Daca ne facem treaba va spun eu ca nu are nimic Movila cu noi. Am fost si eu cercetat de doua ori de Movila. Prima data am fost vinovat partial, recunosc, si mi-am luat-o. A doua oara, am ajuns incidental in ancheta, nu am fost vinovat si eu nu am patit nimic. Acum ce sa facem asta este. Se intimpla, se analizeaza cit de grav este circul produs si suportam daca nu ne facem treaba. Spun circul pentru ca a-ti vazut si voi ce spune si cit spune presa cind are loc asa ceva....DOAMNE FERESTE, ca nu suntem buni nici sa pazim un hot, ca nu mai stiu ce facea cel ce trebuia sa aiba grija de hot, ca luam nu stiu cit salariu.... Munca e grea, un supraveghetor, mai multi hoti, diverse probleme, lipsa de personal insa fratilor trebuie sa avem grija unul de altul. Sa vedem ce s-a gresit la nu stiu ce penitenciar si sa nu se repete la altele. Sa nu manifestam dezinteres fata de supraveghere, noi supraveghetorii si sa le spunem sefilor nostrii tot ce stim noi despre munca noastra, cel putin acelor sefi care sunt interesati de greutatile serviciului nosru, pentru ca eu cred ca in fiecare unitate exista cel putin cite unul.

Anonim spunea...

1.Cei 2 membri de sindicat care au gresit poate vor plati pentru greselile facute, de asta este comisie de disciplina. Dar inainte de cunoasterea sau necunoasterea consemnului, comisia care a selectionat p.p.l-ul la munca si-a facut datoria ? 2.Conducerea penitenciarului nu este obligata sa-si faca programul dupa cum lucreaza liderul de sindicat,conducerea este obligata sa anunte cu 3 zile inainte data desfasurarii sedintelor.3 In articolul postat este vorba de cu totul altceva. Mai cititi odata articolul.

Anonim spunea...

Pentru 8:43
Sindicatele sunt organizatii menite sa apere drepturile legale ale angajatilor.Nu mai sunt acele sindicate de dinainte de '89,care judecau cu indignare proletara nerealizarile de plan si pe cei care se abateau de la linia trasata de partid.Probabil sindicatul are un statut,relatii publice care poate fi citit si de departamentul comunicare si relatii publice din care pareti a face parte.
Cam tovaraseasca atitudinea asta cu urechitul in sedinta si consemnarea in procesul verbal.Dar perfect de inteles din pozitia in care va aflati.
Cat despre Luca,am vazut ca doreste sa fie informat despre data cand urmeaza sa se desfasoare sedintele in termenul prevazut de lege,pentru a putea fi prezent,nu ca ar fi cerut sa stabileasca el data desfasurarii acestora.

Anonim spunea...

pentru anonimul de la 18.52/24.02.2010:arunci repede pisica peste gardul celor de la medical "colegule".Ar fi bine sa vii sa-ti dam un pat cand e "ocupata toata infirmeria",ca sa nu pleci acasa cu dureri de spate de la scaun sau de la birou.Din cate stiu eu noaptea tu ar trebui sa faci supraveghere pentru ca esti platit pentru asta,dar nici macar nu auzi cand urla detinutii batuti si violati noaptea pentru ca te "chinui" pe scaun sau pe birou.Ar trebui sa va scoata voua birourile sa sa va incuie usa si sa patrulati pe holuri.DOAMNA DOCTOR CUCU :MAI LASATI-NE CU ATATEA RAPORTARI SI HARTOAGE CA SA PUTEM SA NE ODIHNIM SI NOI NOAPTEA DACA TOT NE ACUZA LUMEA.MAI "CANTATI" SI PE LIMBA NOASTRA,C-AM RAMAS CU CELE MAI MICI SPORURI,IN CONDITIILE IN CARE NE EXPUNEM LA TOT FELUL DE RISCURI,IAR CEI DE LA BIROURI AU SPORURI MAI MARI DECAT NOI.NOI FACEM TREABA DE MEDICI SI NE ASUMAM RESPONSABILITATI.AR TREBUI CARATI TOTI HOTII LA URGENTA NOAPTEA CAND SUNT ADUSI DE COLEGII DERANJATI CA EI NU AU PAT IN BIROU.DUMNEAVOASTRA,DACA ATI FI LUCRAT INTR-O UNITATE "GREA" ati fi avut grija si de noi care facem toata treaba,nu de medicii care nu pun mana pe o pensa in toata cariera lor.La Directia Medicala banuiesc ca nu aveti numai un amarat de spor de 15 procente.Daca as fi strans toata ata cu care am cusut la detinuti pana acum cred ca va ajungea sa va faceti un streang ca nu sunteti buna de nimic.

Anonim spunea...

Fiti mai blinzi cu dom komandant ca pina la pensie invata el sa va conduca ca nimeni nu sa nascut invatat.

Anonim spunea...

domnule adminstrator nu mai cenzura articolele sa vada mai marele doctor pe cine a pus dir la vaslui (mai rau decit un comunist - un venin de Botosani )

Anonim spunea...

Se tot vorbeste de schimbarea tinutei;Stie cineva ceva concret in acest sens

Anonim spunea...

Dupa ce-si face doamna doctor streangul la care face referire ultima postare, sunteti draguti sa mai postati si ceva din ce va trimitem noi? Sau s-a intepenit blogul la cifra 29?

Anonim spunea...

In cursul anului 2009,grupa sindicatului galatean a reusit sa renoveze cu banii din cotizatia membrilor sai,aproape de 4000 ron o sala de sport,mai bine zis o sala de forta,unde cadrele isi pot consuma energia.Toata vara ,sala era plina de moloz si var ptr ca se lucra si erau o multime de circotasi care vorbeau pe la colturi despre faptul ca se cheltuie banii grupei sindicale pe nimicuri.Acum acei circotasi intra sfiosi in sala si nu mai scot o vorba,cind realizeaza cum arata sala asta vara si cum arata acum.In clubul cadrelor se poate juca tenis de masa datorita tot faptului ca grupa sindicala a insistat pe linga cine trebuia sa fie facute niste modificari care sa permita introducerea mesei.Petru cele doua lucruri realizate , vrem sa multumim celor care si-au adus contributia mai mult sau mai putin.HARET,LIVIU,MANTA, CRISTI ALEXANDRU,VARLAM,ANGHEL IONUT,ANDREI MITICA,TABUS, ANGHELI CRISTINEL,VEZETEU,BUTUMAN, NICU BURLIBASA-DIRECTORUL UNITATII CARE A VIZITAT SALA DE CITEVA ORI SI A ZIS SA NU NE GRABIM,fapt ptr care il salutam cu respect,lucru care va deranja pe unii,dar lucrurile asa au stat.Daca am omis pe cineva din cei care au contribuit la cele doua lucruri frumoase in opinia mea,imi cer scuze.Domnului Ciuca,multumiri datorita faptului ca de cite ori i sa cerut masina ptr transportul materialelor necesare,bilet de voie ca sa putem parasi legal unitatea-nu a zis niciodata-NU.Am simtit nevoia sa scriu acest articol cu toate ca sunt alte lucruri mai importante de realizat.Cred in continuare in faptul ca cei care conduc destinele penitenciarului galatean ar cobori in teritoriu foarte des, se pot face multe cu bani putini.Este o parere personala la care tin si pe care am tinut sa o spun.Asteptam comentarii rautacioase,chiar daca cele relatate sunt reale. DE LA UN DEBUTANT PE CARE MULTI IL INJURA ZILNIE PTR CA A FOST FACUT DEFINITIV SI I SA MARIT SALARIUL

Anonim spunea...

Facem un apel la colegii nostri galateni sa contribuie cu cat cred ei necesar pentru a putea utila sala de sport in care s-a investit bunacredinta unor oameni cu suflet mare. Sa facem dovada ca prin propriile puteri reusim sa facem ceva frumos. Eforturile trebuie duse la capat! Invitam sindicalistii galati la sport si sanatate!

Anonim spunea...

Sunt perfect de acord cu 13:45:00!!!
ANP-ul sa angajeze doctori numai pentru comisii si sedinte,iar pentru colectivele de cadre medicale sa angajeze doctori care sa lucreze in ECHIPA!!!
Faptul ca doctorii lipsesc in marea parte a timpului de la consultatii este tot opera(in timp) a ilustrilor din ANP!!!
Recunoasteti?
Atunci e bine!!!

Anonim spunea...

Ca tot a venit vorba de medical- confirm ce a zis predecesorul ca medicalul are sporuri mai mici decat birourile dar sa nu aveti prea multe asteptari de la dna Cucu ca ea nu stie multe lucruri, e noua , dornica de afirmare(ce specialitate are? E practician?). Deci nu stie ce e ala bolnav ,nu stie ce inseamna munca cu omul, ea stie doar de hartoage;noi nu avem medici in sistem si daca nu ati aflat o groaza au plecat,iar putinilor medici ramasi li se inmultesc atributiile pe zi ce trece! Si in loc sa se gaseasca o solutie sa vina medicii in sistem ( sau sa ramana) sunt angajati sefi si pile si "bagatori de seama ". Ca , oricum, tot asistentii fac toata treaba! Deci in concluzie ,ne conduce un epidemiolog(ce naiba o fi aia), veti face hartoage pana va vor da HOTII( PACIENTII) VREO DOUA DUPA CAP! CA EI VOR CONSULTATII SI TRATAMENTE NU RAPORTARI CARE NU SE FAC NICI LA CIVILI!

Anonim spunea...

Asteptam de la domnul director demararea lucrarilor la terenul de fotbal-tenis,asa a promis de cite ori mergea sa vada cum stau lucrurile la sala de sport.Sa vedem daca se implica dupa cum a promis,dar asteptam sa citeasca afisul de la avizier si sa dea un ban sau mai multi ca are ,la dotarea salii de sport.Va asteptam domnule director sa cotizati,nu cred ca ne refuzati.Va informam ca sunteti trecut pe tabel,dati banii si apoi semnati.Suma de la care sa plecat este de 20ron,dar in cazul dumneavoastra trebuie sa fie substantiala.Va asteptam cu mare drag si va declaram campion la donatii daca contributia este babana.Vrem ca sala de sport sa se numeasca BUCULEI VASILE,un fost coleg decedat,care era un mare iubitor de sport.Asa ne vom aduce mereu aminte de el.Poate asa ne apropiem mai mult unii de altii si ne vom respecta mai mult intre noi ,chiar daca ne mai intepam uneori.Si certurile pot fi constructive. DE LA UN DEFINITIV FOST DEBUTANT

Anonim spunea...

Cel mai simpatic blog!

Anonim spunea...

Stie cineva sa-mi spuna ce grad medical si ce specialitate are d-na Director CUCU GETA ??? Sau cati dintre medicii din Directia medicala au gradul medic specialist sau medic primar? Cum e posibil ca niste medici simpli (fara rezidentiat intr-o specialitate) sa fie incadrati in Directia medicala care coordoneaza managementul spitalelor penitenciare?
Non-valoarea, slaba pregatire si incompetenta exista din plin in toate directiile de specialitate din ANP. Culmea este ca acesti oameni sunt incadrati pe functiile cele mai mari, au atributii de indrumare, coordonare si control a subunitatilor, elaboreaza (copiaza de la MApN, MIRA, SRI)strategii, politici de dezvoltare, acte normative si norme metodologice (care nu sunt nici macar adaptate sistemului penitenciar), analizeaza, evalueaza, avizeaza si hotarasc asupra propunerilor trimise de unitati.
Slaba pregatire profesionala a celor din Ghiculeasa este principala cauza a haosului si situatiei dezastruoase in care a ajuns sistemul. Si ca sa-si ascunda incompetenta, atunci cand ii deranjezi pt rezolvarea unei probleme, iti raspund cu aroganta sa revii mai tarziu ca sunt ocupati cu alte situatii urgente.

Anonim spunea...

Un bun amic spunea:
"Cel mai simpatic blog!"

Asa ar fi daca nu ar fi existat Silistea Gumesti! Sau daca Marin Preda, in perioada sa de glorie nu ar fi scris " Niste Tarani" !

Ei bine, noi nu am fi existat daca cineva nu ar fi spus " NISTE TAMPITI" !

Ca este asa ori nu, vom mai vedea.

Spuneam deunazi ca moldovenii, adicatelea fratii nostri de peste Prut, nu mai vor sa se uneasca cu tzara! Si ce? Tzara vrea sa se uneasca cu ei? Nu. Dar cu moldovencele ...DAAAAAA! asa ca moldovenii isi merita soarta!

Trecand de la filosofia atat de elucubranta a ministrului finantelor romanesti, la grobianismul pur, specific " penitenciarismului " romanesc, ajungem la cosmogonia abracadabranta a celor de la economic si a celor de la elaborarea a...c... ceselor ne...normative! Dilema deveni peste noapte TRILEMA! Adica, mai exact:

Cei de la DMRU nu emit decizii de reincadrare, fiindca au o adresa...

Cei de la DCEAN nu elaboreaza norme, fiindca ... nu au o adresa.

Cei de la Economic.....emit o adresa care sa inlocuiasca adresa care lipseste celor de la DCEAN pana ce cei de la DMRU vor emite o adresa care sa inlocuiasca adresa care nu va inlocui ceea ce cei de la economic au emis deja pentru 10 februarie si nici nu vor inlocui adresa ce o vor emite cei de la DMRU ca adresa de pe 10 martie a celor de la Economic va produce efecte pentru a inlatura efectele produse de regretata, dar perfecta adresa a celor de la DMRU, la solicitarea si cu acordul celor de la DCEAN pana cand cei de la Economic ii vor convinge pe cei de la DCEAN este conforma celor elucubrate de cei de la DMRU!!!!

Deci, ca sa spunem ceva concret totusi, pentru cei ce nu elucubreaza , nu emit adrese, nu emit judecati de valoare, pe 10 martie veti vedea acelasi vid legislativ ca si pe 10 februarie, si ... daca nu se va acutiza " CRIZA" VETI VEDEA CEL PUTIN ACELASI VID SI IN PROPRIIILE BUZUNARE!

Asta asa, ca un bonus, o gratificatie, o bonificatie ... ca la impozitul pe terne, cladiri si alte alea la care se inghesuie pensionarii natiunii romane sa le plateasca pana la 15 martie ale fiecarui an!

Ca sa nu va plictisiti, mai apelati la persoane care din cand in cand mai citesc si cate ceva de specialitate..nu numai PLAYBOI sau Plai cu boi, NU NUMAI COSMOPOLITAN , ci si regretata Cutezatorii, si amintiti-va de soimii patriei! Asta doar asa ca, in fiecare zi va dati LEI/ LEOAICE , dar de fapt suntei doar mitze jegoase, alungate de stapani ca prea le ling botele si prea le sforaie/ torc duios in clapaugele urechi de elefanti de puscarii imbuibati si ingamfati de atata reinsertie si reeducare a ppl-ilor din dotare!

Trebuie sa va readuc aminte versurile imnului national post-lovitura de stat? Cred ca nu, dar mai treziti-va fratica , SUNTETI VARZA... A LA CLUJ! Fie-i Bocului tarana usoara, cum i s-a dedicat de curand la congresul femeilor virgine din Papua Guineea!

CIAO, Raggatzi, va pup pe protofelu' ala ce devine mai gol, nu numai pentru mine ci se pentru voi, CA V-ATI PIERDUT COLOANA VERTEBRALA!

q.e.d

- Va voi traduce asta, celor ce nu ati facut gimnaziul,,... inca!

Anonim spunea...

Daca se vor porni lucrarile la terenul de sport ,recomandam domnului director sa il numeasca coordonator al lucrarii pe RADU NICUSOR. Am vazut la gradina unitatii niste lucruri frumoase-terenul de fotbal,etc facute sub indrumarea lui nicusor,si din cite stim fara prea multi bani dar in schimb cu multa munca voluntara si chiar cu bani dati din buzunarul celor de acolo,din propie initiativa.Este doar o propunere. DE LA UN COPIL AL PUSCARIEI

Anonim spunea...

Si....cum la Galati tocmai liderul de sindicat nu a cotizat? El care, cica, e mare amator de sport? Poate ati uitat sa-l treceti pe lista, POATE NU !!!!

Anonim spunea...

Si la C.R. Tg-Ocna, este unul mic, care rezolva problemele aratand personalului poarta.

Anonim spunea...

Pt. cei de la-Medical-(cu care sunt aproape in totalitate de acord)o rugaminte:NU reactionati la postarea unui d.....c frustrat de la paza( nu pot sa le spun in nici un caz ''operativi''),care este invidios pe voi ca aveti CANAPEA PT. CONSULTATII(pt.cei care nu fac deosebirea intre obiectele de mobilier dintr-un cabinet medical),iar lui ii curge saliva din gura motaind pe SCAUN(obiectul de mobilier desigur!!!)

Anonim spunea...

Pentru 21.29

Q.E.D.

Ceea ce era de demonstrat, ne-ai demonstrat demult. Esti dus rau cu pluta, mai aqua tulburata, zis si pechinezul debusolat.

Anonim spunea...

STAU SI MA INTREB DACA ATI AUZIT DE SPITALUL JILAVA, DE TEROAREA CARE O PRACTICA DR. APAVALOAEI, DE MARSEVIILE CARE SE FAC LA DOS DE ROMAN SI DE TOATE CATE SUFERA BIETII AGENTI CARE DE ABIA SPERA SA SE TRANSFERE LA UN ALT MINISTER.
(VEZI CAZUL BADULESCU), SAU CARE DACA SUNT DETASATI IN ALTA PARTE NU VOR SAU NU - SI DORESC SA SE MAI INTOARCA.PAI VOI NU ATI FACUT SERVICIU MAI FRATILOR DACA VA PLANGETI DIN ATATA LUCRU.
,,EU NU V-AS DORI VREODATA SA AJUNGETI SA-L CUNOASTETI "
I-A INTREBATI-L PE FOSTUL PATRON DE LA ZAHAR BOD CUM SI-A ARANJAT SEJURUL LA JILAVA???
CUM A LUAT LEGATURA FAMILIA LUI CU DL DIRECTOR SI S-A FACUT TRANZACTIA DE NICI NU STIA DOCTORUL DE GARDA CE DOIAGNOSTIC SA-I PUNA LA INTERNARE?!?
MA REFER LA RAPOSATA DR. POSTELNICU D-ZEU SA O ODIHNESCA...
MAI INTREBATI, POATE AFLATI CUM SE MANANCA O BUCATA DE PAINE MUNCITA SI NU VA MAI PLANGETI CA NISTE BABE.......

Anonim spunea...

PTR SPARTACUS SAU CUM VREI SA TE NUMESTI,SAU POATE NU AI FOST BOTEZAT. Nu era vorba de cotizanti,ci doar de oamenii care au dat o mina de ajutor.Daca tot folositi sticla,nu fiti rautacios,dar in cazul dumneavoastra nu este lucru de mirare ca vedeti totul in negru.Dar veti fi recompensat de 1si 8 martie,vedeti ca pretul unei luminari este de 40 de bani,iar daca nu o cumparati o asez eu intr-un loc care da rezultate.Acel loc refuza prezenta cameleonilor.Va spun acest lucru detaliat intre patru ochi ptr a avea mai mult efect.

Anonim spunea...

Ptr. 18,47...!!??? Poate te invata magistratul analfabet sa scrii romaneste si cu inteles...Am zis poate ca nici el nu stie....

Anonim spunea...

Pentru domnul Director de la Vaslui palaria este prea mare.
Ii sta bine ca pescar!!!!!!!!

Anonim spunea...

Vino sa il inveti tu,dar judecator nu ai cum sa ajungi,rautaciosule.Ai dreptate nu scrim romaneste, dar muncim ptr societatea romaneasca.Daca o facem bine sau rau,stabilesc altii si nu tu,neimplinitule ca sa nu zic altfel.Ne stim destul de bine,esti o tifla platita din bani publici.

Anonim spunea...

REVIN LA RUGAMINTEA DE A CONTROLA ACTIVITATEA REPETENTULUI DE SAVESCU!!!!ARE CONTROL LA SEVERIN(I-A CHEMAT).ARE UN ABUZ...A DETASAT UN OM FARA MOTIV SI FARA EXPLICATII DOAR CA A DERANJAT PARTIDUL....SUNATI PE CEI CE CONTROLEZA SEVERINUL VA ROGGG...SA VERIFICE DETASARILE CE INCALCA LEGEA (MAI MARI DE 60 DE ZILEEE)ADMIN...HUGGIN.....PREA SE CRED PROCURORI!!!

Anonim spunea...

Nu ai cum sa ajungi judecator macacio fiindca inca nu ai caracter...

Anonim spunea...

Spartacus te invitam la sala de sport...asa ca un gladiator demn de onoare si nu ca sclav...

Anonim spunea...

În noua eră concepută
K. Katz-ii scriu în loc să pută
Iar scriitorii consacraţi
Sunt daţi afară de K. Kaţz-i.
P.T.

Anonim spunea...

Toti agentii din Penit. Galati sunt niste sclavi! Si ei stiu asta! Sclavii sistemului si a celor cu lauri pe caschete! Si SPARTACUS a fost sclav, un razboinic adevarat! Dar a fost seful sclavilor!(fara nici o aluzie)! Multumesc de invitatie la sala de sport! Traiesc cu sportul, il am in sange, fac sport!

Anonim spunea...

Pentru 8.23

Ai dreptate, mai nea anderthal.

Anonim spunea...

Măi ”spurtacus dă Galați” tată, tu nu ai aflat încă? din 1812(daca nu mă înșeală memoria este, oficial, declarată abolirea iobagiei, noi sclavi nu am avut, asta știai?

Cred că nu știi care îți este locul, nu știi ce ai de făcut, nu știi pt ce ești plătit colega.

Vrei cumva să vii la serviciu pt a semna condica de prezentă, să citești ziare și reviste, să bei 1,2...n cafele și să bagi doar cardul în bancomat iar munca să ți-o facă un alt fraier, eventual un ofițer?

Colegule ”spurtacus”, tu nu știi pt ce vii la pușcărie, vii să muncești iar pt asta ești remunerat de către societate, nu vii să faci bârfe și sport...

D-le director de la Galați, d-lor directori adjuncți si ceilalți șefi, voi nu știți să-i pune-ți la muncă pe d-nii ”spurtacusi”, au prea mult timp liber și încep să gândească la prostii, în loc să muncească, stau și vă pândesc, vă analizează ei activitatea în loc să fie invers cum este normal.

Anonim spunea...

Oare cat o sa-i mai mearga si lui SAVESCU ,O SA I SE-NFUNDE CAT DE CURAND ,MERGE DIN RAU IN MAI RAU..TOT FELUL DE ANCHETE (NUMAI PT. UNII),CERCETARI,COMISII DE DISCIPLINA ETC...,ISI TINE PRITENII APROAPE SI CAND E UN SUBALTERN INCOMOD FACE O ANONIMA ,(IN TREI) SI GATA CONTROLUL CU DATE EXACTE SAU INJGHEBATE SAU COMISIA DE DISPLINA ...,O SA-L PLANGETI PE NAZARE ...,NU-L INTERESEAZA BUNUL MERS AL UNITATII,AL OAMENILOR, DOAR EL SI NUMAI EL SI SCUZATI, AVEREA....