Powered By Blogger

Recent Posts

Federatia Sindicatelor din Administratia Nationala a Penitenciarelor

marți, 6 octombrie 2009

Opinii

Ca Romania este o tara unde domneste coruptia, nu incape indoiala. De vreme ce este romanesc, la randul sau, nici sistemul penitenciar nu poate face exceptie de la regula, asadar, putem trage concluzia ca este logica si justificata existenta unui serviciu special, unul care sa aiba drept tema de casa supravegherea angajatilor, aflati in imediata vecinatate a detinutilor, nu putini dintre ei, binecunoscuti interlopi. Cel putin pana aici lucrurile sunt clare sau asa ar trebui sa fie.

De aici incolo insa, firul se tot desface si fiecare trage de varianta convenabila. Cei mai multi lucratori de penitenciare pretind ca serviciul este inutil; nimeni nu a auzit sa fi fost scoase la lumina cazurile grele de coruptie din randul personalului, lucru intarit, de altfel, in mod involuntar, chiar de catre aparatorii serviciului cu pricina care recunosc lipsa de experienta a angajatilor, in marea lor majoritate cu o vechime in munca nu mai mare de doi ani. Tot o scuza ar fi, in opinia sustinatorilor, blocarea informatiei de calitate la nivel superior, ceea ce poate fi o alta discutie si pot sa inteleg frustrarea celor ce trebuie (?!), in deplina cunostiinta de cauza, sa taca sau sa accepte decizii care sfideaza si legea si bunul simt.

Nemultumirea lucratorilor de penitenciare deriva, in principal, din credinta ca "siparezii" sunt mai degraba preocupati de viata personala a angajatilor, afacerile de alcov ajungand moneda de schimb in situatiile cheie, pe de alta parte, nemultumirea este generata de binecunoscutul obicei al impricinatilor de a lansa, din prostie, din reflex sau din rea credinta, tot felul de fumigene, in virtutea carora, nu de putine ori, soarta unor angajati nevinovati ajunge sa fie pecetluita.

Pana la urma, acest serviciu, teoretic folositor, nu e nici mai bun si nici mai rau decat alte directii sau servicii din sistem, daca este sa ne referim strict la profesionalism si competenta. Ce mi se pare mie de neacceptat insa, este tocmai usurinta cu care anume reprezentanti din teritoriu ai serviciului, din proprie initiativa sau la comanda, in loc sa previna criminalitatea si terorismul, au "prevenit" greva de avertisment din sistemul penitenciar, greva legala, care clama o viata mai buna pentru TOTI angajatii.

Alcatuirea unor adevarate liste negre cu purtatorii de banderole albe din anumite penitenciare denota, in opinia mea, o anume mentalitate iar neputinta de a intelege gravitatea unui asemenea gest intr-un stat, fie el chiar si unul cu pretentii democratice, este de neacceptat. N-am nicio indoiala ca a existat, la vremea respectiva, o asemenea comanda cum, de altfel, n-am nicio indoiala ca au fost reprezentanti ai acestui serviciu care au fost bucurosi s-o execute, convinsi fiind de legalitatea si utilitatea demersului lor.

Mi-as dori sa lucrez intr-un sistem penitenciar in care existenta unui asemenea serviciu sa fie de prisos. Sau mi-as dori sa am incredere intr-un asemenea serviciu, daca se impune existenta lui. Dar cate nu-si doreste omul intr-o singura viata?!

43 comentarii:

Anonim spunea...

Prietene admin ai cam dat-o in scenarita...

Anonim spunea...

Nimic nou despre siparezi?

Anonim spunea...

probabil ca din vechea structura a DGPA nu au plecat toti,ma refer si la cei scoliti pentru asa ceva.dar sunt printre ei si altfel de trebuinciosi si cred ca asta este motivul desfintarii.orice serviciu secret este precedat de un alt serviciu secret.dar in Romania ce mai este secret?poate doar ce ne putem noi inchipui!de ce nu au fost montate in toate penitenciarele sisteme de buruiaj in telefonia mobila?ce servici ar fi avut vreun interes de discutiile purtate de mai micii interlopi din penitenciare,pentru a putea anihila alte retele infractionale?numai al nostru nu!ori ori!

Anonim spunea...

Domnilor lideri de sindicat.

Sunt seful de birou de la BPCT din cadrul PMS CRAIVA . Am fost subofiter ca si dumneavoastra, am devenit ofiter si apoi sef birou BPCT. Nu am nici o ruda nici in ANP,nici la PMS . In 11 ani de cand sunt la PMS nu am cerut nimanui nici o favoare. Impreuna cu subofiterul de la BPCT (PMS) ,suntem membrii fondatori si cotizanti ai SINDICATULUI FSANP din PMS. Am obtinut posturile actuale in urma concursului organizat la nivel national ( nu am fost redistribuiti ). Vreau sa va intreb ce este cu adresa NR 214 din 29.09.2009 in care se cere desfintarea DPCT,ce aveti cu noi ? Exista vreun membru al sindicatelor care are ce sa-mi reproseze din punct de vedere profesional sau moral? Am incercat la PMS Craiova sa limitez abuzurile asupra subofiterilor,abuzuri prin care si eu si dumnevoastra am trecut cu multi ani in urma. Am icercat sa elimin conceptia prin care directorii considerau penitenciarul ca pe propria lor mosie,iar pe angajati-scalvi !Am gresit cu ceva ? Daca lucratori din cadrul BPCT-ului au facut abuzuri, de ce nu-i pedepsiti,nominalizatii ! Ce aveti cu cei cinstiti si corecti care-si fac doar datoria ? Ca in orice sector exista si uscaturi,dar ce aveti cu restul lucratorilor BPCT, oameni ca si voi care au crezut ca pot rezolva problemele care-i lezeaza si pe ceilalti lucratori ai ANP –ului ? Eu personal am considerat ca pot face sa nu ne mai arate lumea cu degetul si sa ne numeasca GARDIENI CORUPTI ! Nici eu nici mare parte din noi lucratorii de penitenciare nu sunt asa !Va rog, daca cineva poate sa-mi dea un raspuns pertinent sa-mi raspunda pe acest blog pe care toti ne critica si ne jignesc pe nedrept ! Multumesc !

Ps
Si eu am purtat banderola alba pe mana,deci daca era sa intocmesc o ,,lista neagra,, trebuia sa incep cu mine!

Anonim spunea...

Sa-l linisteasca cineva si pe arhiprezentul pe blog sef de birou BPCT craiovean, cu 0 subordonati si muuuuuuuuuulte atributii pe linie de management(ca doar de aia este sef de BIROU), explicandu-i ca nu ramane fara serviciu, i se gaseste un post prin penitenciarul lui, sa stea linistit. Daca tot este asa de priceput , sa nu-si faca griji, intotdeauna va fi nevoie de un bun profesionist la paza, de exemplu. Sau la informatii clasificate, sau la managementul situatiilor de urgenta. Ca si acolo tot zero subordonati are si tot mai nimic de facut,insa nu mai are functie de sef de birou si legitimatie smechera.

Anonim spunea...

@ 06.10. 13:50
Cu siguranta DPCT nu are menirea de a ”elimina conceptia prin care directorii considerau penitenciarul ca pe propria lor mosie,iar pe angajati-scalvi” si nici rezolvarea ”problemelor care-i lezeaza si pe ceilalti lucratori ai ANP –ului”.
Am insa o curiozitate... De cand lucrati in prevenirea criminalitatii ati efectuat vreun curs de specializare in domeniul muncii de informatii?
Se pare ca nu sunteti pregatit pt o astfel de munca...dupa felul in care va prezentati realizarile activitatilor specifice.

Anonim spunea...

Ai dreptate si tu pana la urma.Esecul acestui serviciu trebuie sa si-l asume in primul rand cei care l-au gandit.Acest serviciu trebuia sa fie gandit cu personal anume pregatit ptr.astfel de munca.Asta nu este munca la indemana oricui,iti trebuie abilitati speciale ptr. culegere de informatii,ptr ca pana la urma la asta se rezuma cam toata activitatea.Spui ca ai fost subofiter ca si noi si ai participat la concurs ,dar gramatica ta lasa de dorit.Eu am ramas subofiter dar nu mi-as permite sa fac greselile tale gramaticale.Asta spune multe despre pregatirea ta ,de-aia va si desfiinteaza.Ptr seful de birou de la BPCT Craiova.

Anonim spunea...

Avem un lucrator in orasul de la Dunare,caruia personal vreau sa-i spun fara falsa modestie; BRAVO CRISTI,NU TE OPRI,SUNT MULTE DE FACUT si o mica recomandare;PRIVIRE MAI ATENTA CATRE PAZA. DE LA UN PERMANENT NEMULTUMIT DAR REALIST.

Anonim spunea...

Macacio ai grija ce faci la Braila,s-a nu ramai fara par ,caci pe dig bate vintul iarna si ai mult de mers.Daca vrei iti asiguram escorta de lux compusa din MINERI SI ISTVANI care oricum la ora actuala sunt purtatori ilegali de salariu si nu mai au rabdare sa fie alaturi de tine sa te ajute in munca si sa cotizeze ,ca au de unde. Spor la treaba la tine acolo ptr ca mitica de la noi avem grija sa-l ajutam sa se incadreze cit mai rapid.ORICUM DE LA 2 LA 9,60 ESTE O MARE DIFERENTA MACACIULE.de la unul din DUNARE

Anonim spunea...

nu comparati informatiile clasificate cu prevenirea sau cu managementul situatilor de urgenta ca nu au legatura iar munca acolo este deosebit de dificila si nu un loc caldut cum se exprima cineva care nu cunoaste acest aspect.

Anonim spunea...

dragule de la 13:50-imi pare nespus de rau ca-ti reanimezi munca de pandar.nimeni nu are nimic cu voi!voi ati avut si aveti mereu ceva cu noi!nu ti se poate imputa nimic pe plan profesional(ultima profesie)pentru ca nu ai dat dovada ca ai astfel de abilitati.sory!din punct de vedere moral,felul in care ai abordat problema,proclamandu-te si azi sef bpct nu-mi da voie sa ma gandesc decat la un singur lucru si anume:ai profitat din PLIN de aceasta titulatura.deci,cu scuzele care trebuie sa ti le prezinti aici,ti-au cam murit laudatorii!revino-ti viata ta nu se termina aici!poate de acum incepe!"noi succesuri!"

Anonim spunea...

va vine sa credeti ca JIAN BENIAMIN criminalul din 1994 care a ucis 5-6 persoane a ajuns din vietas in sistem inchis?si nu peste mult timp va fi la semi-deschis?ce a facut BPCT?legea lui papura voda 275!cred ca aceasta lege este statutul persoanei private de libertate!cata mojicie!

Anonim spunea...

Ma uit la stiri cu groaza la stiri si vad ca guvernantii vor sa ne scoata la pensie la 60 de ani! Am sa ciocnesc un pahar in cinstea lor! Chiar imi faceam griji ce o sa fac incepand cu 55 de ani! Ma bucur ca o sa mai scriu pe penifest mai multi ani! Ma uitam pe comentarii...Of, domnilor si doamnelor TARABOSTES nu doarme, ci vegheaza! Macacio are 9,60? La ce? La pantofi? Pai el a invatat pentru examen cand era sef de sectie in timpul serviciului! Asta ca o scuza! Vargolici murea de ciuda cand a fost numit Varlam director la SRS, dar n-a avut niciodata curaj sa dea un examen! E adevarat ca toata ziua prin birouri fara sa stea pe sectie, dar el este nr. 3 de la SIPAREZI. Unul dintre cei care au inceput sa priceapa joaca dea puscaria este JURISTUL! Mult respect pentru el! Cat despre ISTVAN SI DUMITRU lasati-i in pace! Sunt tare afectati de ce scriu galatenii despre ei pe penifest! Ei cred ca in alte puscarii nu se va scrie! Ii cred ca si strutii baga capul in nisip cand vine furtuna! Vant din pupa si capul sus liderului de sindicat de la Galati! Pornim Jihadul?
COLEG CU TARABOSTES

Anonim spunea...

Tare tacuti in ultima vreme in legatura cu zgubilitica de la Targsor. Nu mai spune nimeni ce vraji a mai facut protejata domnului director general.......Va spun eu, in fiecare zi prostii una mai mare ca alta. De fapt nici nu e de mirare la cat o duce capul.
Poate totusi isi da seama cineva inainte de a fi prea tarziu........ cineva de prin minister pt ca din ANP nu mai vor sa auda de ea, au zis Doamne ajuta ca au scapat de ea de acolo.....

Anonim spunea...

Cei de la BPCT ar fi trebuit sa vada si cum isi pregateste d-na director de la Targsor conservele pt iarna la popota unitatii, devenita bucatarie personala. Nici macar masa nu o plateste, comanda ce doreste, mai ceva ca la restaurant.... Asa da director, cine mai este ca ea. Ea taie, ea spanzura dupa cum spun sifoanele.... In curand o sa asistati la o mare razvratire atat din partea detinutelor, dar mai ales a cadrelor........

Anonim spunea...

Prietene admin ai cam dato inscenarita...............

Anonim spunea...

Pacat ca tot ce se scrie nu se si publica. Lasati si articolele cu d-na Puscas de la Targsor, marea descoperire a d-lui bALa (unde o fi gasit-o). Oare stie ce "profesionista" a trimis la Targsor ?

Anonim spunea...

Pentru anonimul 06.10.2009 16:17:00

Am doi subordonati si se vede ca tu traiesti intr-o realitate paralela! Nu exista acele legitimatii pe care tu le visezi!

pentru anonimul 06.10.2009 16:34:00
Da am un asemenea curs,la fel ca toti colegii mei din DPCT/BPCT.Realizarile ,,specifice,, am vrut sa le prezint pe intelesul tau,scuze nu am reusit !

Pentru anonimul
06.10.2009 16:54:00
Am ramas cu sechele gramaticale de cand eram subofiter ca tine! Vezi mie nu-mi este rusine sa-mi amintesc de unde am plecat! Tie ?
Daca ne desfinteaza motivul este ca am incercat sa dialogam cu oameni ca tine! Ce pot eu sa-ti raspund la : ,,Asta spune multe despre pregatirea ta,,. Acesta este un atac direct la persoana si nu cred ca esti avizat! Oricum tu imi esti cel mai simpatic din toti care m-au criticat si ca sa vezi ca nu-ti port pica ,te invit la o BERE!

Pentru anonimul 06.10.2009 19:03:00

Te inseli,nu am fost niciodata la paza. Dar de ce este pentru tine o jignire paza ,te crezi superior celor din paza ? Esti unul din lingaii de la birouri,vreun secretar de ofiter?Ultima mea profesie a fost ofiter transmisiuni,meserie pe care tu oricum nu o intelegi !

Va multumesc tuturor pentru apecieri! Nu am jignit pe nimeni si uite cu cum m-ati catalogat!Eu am cerut doar o explicatie pertinenta la o problema punctuala ! Noroc ca nu sunteti voi in locul nostru ! Deci voi ne criticati pe noi ?!Voi ne dati lectii cum sa ne comportam in unitati? Deci daca facem schimb de locuri veti raspunde la o intrebare pertinenta cu critici idioate? Interesant!

Anonim spunea...

Asa este, d-na Puscas se crede pe propria-i mosie la Targsor, a pus detinutele sa-i coaca vinetele si alte zarzavaturi pentru iarna. Usile au ochi si peretii urechi! Se vede popota nu numai pe geamul de la reeducare... Si asta nu e tot!

Anonim spunea...

DACA NU VA SUPARATI DOMNUL DE LA BPCT : cati subordonati aveti ca sunteti sef ? la aceste functii sau birouri nu trebuie sa se respecte legea ? cum e posibil sa fi sef cu un subordonat ? sa iei bani de sef in loc de simplu ofiter ? doar ca sunteti la BPCT ? Acolo nu e restructurare ???? e corect dupa Dvs., daca tot spuneti ca ati lucrat de 11 ani in sistem ? Cinstit nu e ca, cei de acolo sa fie un sef si un agent ! Oare care functionari publici dintre bugetari sunt sefi cu un singur subordonat ? Daca imi raspundeti, in ce institutie se mai poarta astfel de posturi, imi cer mii de scuze ca v-am atins un punct sensibil fara indoiala.

Anonim spunea...

Oare cata experienta au acesti oameni veniti de curand pe aceste posturi BPCT ? Multi nu au nici habar de ceea ce tr sa faca. Aici tr oameni pregatiti, scoliti in aceasta meserie, nu o poate face oricine d ela o yi la alta asa cum o fac actualii agenti din pacate veniti din viata civila, nu e vian lor dar nu au cum sa fie profesionisti, cu siguranta !

H Z spunea...

Domnule Anonim 20:10:00, Bacarrat (Brânzan), v-am simțit lipsa!
Ați mai strâns niște frustrări și în sfârșit ați refulat;
Doamna Pușcaș a dat un concurs pentru a ocupa un post, iar dumneavoastră ați plâns cu lacrimi( adevărate ) pe la ușile ANP-ului pentru a vi-l păstra.
Ce vrăji ați făcut dumneavoastră, pentru a obține postul de LSDRP, în afară de a confecționa mobilă la unii directori din ANP care au ieșit la pensie între timp?

Anonim spunea...

AJUTOOOOR!!! Daca cineva din conducerea ANP citeste, il rugam sa ne ajute! Cu asemenea directoare la Targsor ne vom spanzura toti, sa cum a facut un coleg de-al nostru, D-zeu sa-l odihneacsca, asta vara, dupa ce d-na Puscas si-a aratat veleitatile de mare psiholoaga sefa si ne-a testat psihologic. Bietul om avea ceva probleme si in loc sa-l ajute l-a impins mai rau in prapastie, stiindu ca e monitorizat se si vedea dat afara din serviciu si... Cu respect, va cerem ajutor!!! E strigator la cer felul in care se poarta aceasta femeie, nici pe mosia ei daca ar fi nu s-ar purta asa.

Anonim spunea...

imi place treaba cu vinetele de la targsor. nu cumva sunt cele care de fapt nu sau facut dar apar mancate de detinute? mai omule, directoarea nici nu prea vine la masa, ca mereu vrea sa slabeasca, cam asre de ce, iar cand vine, sta langa noi agentii. domnu director nu asa ii iei locul. sau te supara ca ti-a mutat biroul pe sectie unde pute a hot? faci haina de ofiter de rusine. ce te faci daca maine vine cineva si nu sint conserve si muraturi la popota.

Anonim spunea...

TU cel fără identitate(Anonim 20:10,20:29,20:43,21:04,21:25) care doar știi să împroști cu noroi în oameni, ar trebui să știi că doamna Pușcaș nu se izolează, nu mănâncă singură la masă; sunt multe alte cadre care servesc masa în același timp chiar la aceeași masă(ești și tu domnule Brânzan printre ei).
Conserve se pregătesc pentru unitate, nu pentru folosul individual.

Anonim spunea...

...Tinere autor al frumosului articol...principala vina pentru o imagine atit de negativa a dpct, o poarta cei care s-au perindat pe scaunele tapitate din ANP, lasind mostenire apucaturi si obiceiuri intilnite numai in rindul mafiei siciliene...strinsi legati prin relatii de rudenie, de amicitie si de afaceri cu directorii penitenciarelor, au tolerat tacit abateri, abuzuri cu nuante infractionale in rindul celor de mai sus...nelipsita omerta a functionat din plin, facind ineficienta munca unui intreg serviciu de informatii care semnala in mod repetat aceleasi si aceleasi aspecte ca un patefon uzat...ca sa intelegi,faptele de coruptie descoperite nu avea finalizare...adica se opreau acolo unde te asteptai la unii de teapa lor: sus, sus de tot, in birouri caldute cu steguletele uniunii europene asezate frumos pe colturile birourilor...ce mi se pare mult mai grav este faptul ca si in clipa de fata, banuiesc ca cei care au crescut sub aripa ocrotitoare a fostilor directori, au luat de la ei ce a fost mai rau: infatuare, aroganta, grosolanie, lipsa de respect pentru cei de jos, ambitia distructiva de a dezbina, de a domina, de a se impune prin mijloace impulsive, de a controla si conduce cu o mina de fier...exista si exceptii desigur...adica, unii ii copiaza probabil cu fidelitate dovedind a fi veritabile clone....nu iti forma o imagine deformata te rog...nu uita ca si cei care desfasurau aceasta activitate informativa erau supravegheati la rindul lor...cum sa ma fac inteles mai bine, exista un fel de "sipa in sipa"...deci o atenta monitorizare pentru a evita derapajele interne...desigur, nu exista padure fara uscaturi, cunoastem astazi consecintele...asa, ca o paranteza, pentru cei care au lucrat si lucreaza acum in aceasta structura hulita, le reamintesc cuvintele unui profesionist spuse la desfintarea sipei angajatilor, si sa inteleaga ceva daca au capacitatea "...sa le fie invatatura de minte"...as indrazni sa mai remarc ca dpct da dovada de slabe calitati in stabilirea unor bune relatii cu oamenii din jur...sunt alte vremuri, alta conjunctura, alti oameni...gasim o scuza in "calitatea" profesionala deosebit de scazuta a majoritatii...nu este vina lor...atit pot ei si nimic mai mult...nu va asteptati la acte de eleganta...fara sa te supere insistenta mea, la final un punct de vedere personal la care sa reflectezi si domnia ta: ...lucratorii politiei ca si cei ai penitenciarelor au calitatea de functionari publici...analizeaza impactul precedentului la disparitia serviciului de informatii din anp...pentru mai ar insemna armaghedonul...oamenii o sa se intrebe pe buna dreptate: daca la ei s-a putut, la noi de ce nu se poate?...probabil refuz sa cred ca sunt depasit...probabil nu vreau sa constientize povara anilor ce-mi contureaza timplele...iarta un pensionar senil...dar nu judeca pe toti la fel...nu condamna privind prin ochii altora...patima e daunatoare uneori!

Anonim spunea...

Domnule Brânzan, nu vrei să ne spui că tu l-ai împins la lucrul acesta pedepsindu-l fără știrea doamnei Pușcaș care nu era în unitate....de incopetență nu s-a spânzurat nimeni că altfel mai avem o șansă să scăpăm de tine.

Anonim spunea...

Nu ştiu ce vă face Puşcaş aşa grav la Târgşor, cumva vă pune la muncă. Nu am auzit acuzaţii decât prostia cu conservele de la bucătăria unităţii. Cred că vă simţiţi frustraţi că nu mai face-ţi voi jocurile la unitate cum era pe vremea lui madame Trrandafirescu. Hai să fim oameni serioşi Puşcaş e un foarte bun director de penitenciar care pune multă pasiune în ceea ce face. Succes doamna Puşcaş

Anonim spunea...

succes stimata doamna Puscas. Ati deranjat pe multi,observ.........

BMB spunea...

Omul asta, directorul de la Targsor, a oferit cat a putut de mult celor din jur, inca de la inceput, iar cand s-a hotarat sa-i alinieze pe cei ce erau alaturea cu drumul, v-ati gasit s-o loviti acuzand-o de nimicuri.
Nimicurile dovedesc micimea celor ce au satisfactii de ordin virtual.
Aveti coloana vertebrala si discutati fata in fata ce va nemultumeste !Altfel, nu faceti altceva decat sa mototoliti si mai mult imaginea sistemului si asa destul de sifonat si sa va demonstrati cel mult ...virilitatea...virtuala!

Anonim spunea...

pentru seful BPCT de la Craiova

Probabil ai ”absolvit” vreun curs de instruire (de 3-10 zile) organizat de ”specialistii” din DPCT dupa felul in care abordezi munca pe care o desfasori.
Oricum, faptul ca esti sef BPCT nu este vina ta, ci a celor care conduc DPCT si n-au nici o tangenta cu munca de informatii.
Faptul ca ai cerut ”explicatii pertinente la o problema punctuala” (de ce se solicita desfiintarea DPCT si de ce sunt criticati lucratorii acestei directii)demonstreaza faptul ca nu esti pregatit profesional, nu ai aptitudinile,abilitatile si calitatile necesare pt munca de informatii.

un fpss,in curand pensionar

Anonim spunea...

NICI LA PELENDAVA NU E MAI BINE,NU UMBLA CAINII CU COVRIGI IN COADA PRIN SISTEM...LA UNITATEA MEA,DACA APARE UN ASTFEL DE CAINE,E EXTERMINAT!MAI NOU SE SCHIMBA OAMENII DIN FUNCTII DUPA BUNUL PLAC,CA ASA VREA D-NUL CRAIOVEANU ION,ZIS"CEL MARE",CA DEH,ESTE SEF,MARE SEF DE TRIB SI IL TINE!FRICA ASTA PENTRU CIOLAN SAU SENZATIA CA,DACA ESTI DIRECTOR,TE CREZI D-ZEU PE TERRA,SCHIMBA OAMENII ENORM!

Anonim spunea...

O cunosc bine pe d-a PUSCAS.
Poate va spune cum ii dracuia pe subofiteri "ca au neveste frumoase"

Anonim spunea...

Stimate domnule administrator de blog!!! De ce nu respectati regulile de postare,pe care chiar dumneavoastra le-ati impus.Citez:
- Pentru a putea fi publicate, comentariile trebuie să respecte următoarele condiţii:

•să se refere la subiectul articolului, sau să urmeze linia logică a unei dezbateri;
•să fie inteligibile;
•să respecte opiniile şi convingerile celorlalti cititori;
•să fie argumentate;
•să nu fie jignitoare, obscene, pornografice, abuzive sau ilegale;
•să nu conţină amenintari sau abuzuri verbale la adresa altor persoane care postează pe blog;
•să nu instige la ură sau discriminări de orice natură;
•să nu fie repetitive, lipsite de sens, sau spam;
•să nu incite la reacţii negative.

Lecturand postarile,constat ca nu exista zi in care sa nu apara articole care nu respecta nici macar una din aceste cerinte.Trecand peste faptul ca de multe ori diverse personaje,care de-a lungul timpului,nu au reusit sa se remarce in nici un fel,fiind de fapt niste paraziti ai sistemului,se dau acum mari luptatori si aparatori ai drepturilor lucratorilor din penitenciare.Singura lor preocupare este sa imprastie cu fecale in stanga si in dreapta,aducand fel de fel de acuze la adresa celorlalti.Daca sunt asa de bravi,de ce nu se lauda cu propriile lor realizari?Pentru ca de fapt sunt oameni de nimic,plini de frustrari si care in viata lor nu au reusit sa se remarce prin nimic.V-as propune sa infiintati prin intermediul internetului niste cursuri prin corespondenta in care sa le predati gramatica si compunere.Ca multi dintre ei au mare nevoie!Nu de alta,dar am vazut ca blogul este citit si de alte categorii de persoane(jurnalisti de exemplu).Nu e de mirare ca maine-poimaine sa apara prin presa ca Penifestul este blogul analfabetilor din penitenciare si nu a lucratorilor acestui sistem.
Va multumesc pentru intelegere si sper ca imi veti posta comentariul.

Anonim spunea...

Cristi, ti-am mai trimis un mesaj cu ceva vreme in urma dar am fost cenzurat pentru ironie. Nu te lasa, avem mare incredere in tine. Poti schimba lucrurile la Galati(parca). Tine-o tot asa, suntem alaturi de tine. Vive la France, vive la Revolucion, noarte tradatorilor.
Un admirator al lui Cristi , tine-o tot asa, esti singurul care vrea sa schimbe lucrurile in bine, fii.... Ce , am mai zis o data chestiile astea? Scuze. Deci, imi iau la revedere cu speranta ca Cristi este singurul care.....

Anonim spunea...

Mai frumoase ca ea!!?? Nu se poate!
Sau...

Anonim spunea...

Ptr.anonim 07.10.2009 14:07:00-
Auzi,ii trimiti mesaje private lui Cristi,prin intermediul Penifestului?Mai,tu ai niste orientari cam neortodoxe,ca sa nu zic homosexuale!!Se vede din exprimare:"Cristi e singurul","e unicul","un admirator al lui Cristi".Cristi,te sfatuiesc sa ai grija de tine,ca am impresia ca astuia i-ai picat cu tronc!!!!Nu se poate abtine sa nu iti faca declaratii de dragoste!

Anonim spunea...

dna puscas, ati cam deranjat apele tulburi de la targsor. in ritmul asta vor avea nevoie de dv la reeducare in anp. noi ne bucuram ca cineva vrea sa opreasca furturi pe care si dna trandafirescu a incercat, dar fara prea mare succes. va tinem pumnii.

H Z spunea...

Cine spune ca o cunoaşte pe doamna Puşcaş ar trebui să ştie că este o femeie deosebită, nu ce inepţii spune dumnealui în comentariu(Anonim 07:25).

Anonim spunea...

Pentru HZ. Esti informat putin gresit, doamna puscas a dat concurs intr-adevar dar nu a si luat concursul decat dupa ce Dl Bala a intervenit la contestatie ca de............................
altfel era cu barca pe uscat

Anonim spunea...

Nu cred că domnul Director General ar accepta oameni nepregătiți în funcții de conducere.

Anonim spunea...

mai draga, da rau te-a mai suparat cucoana asta ca a luat locul de director la targsor. bate si tu cocosul, sa se straduiasca si sigur ii ia locul.mult timp consumi pentru o cauza doar a ta. mai lasa-ne ca avem si alte probleme. nu suntem la otv. sau suntem? spala-ti rufaria in alta parte.oglida oglinjoara, confirm eu esti mai frumoasa ca ea, nu ta mai framanta atat.

Anonim spunea...

Nu exista persoana mai frumoasa, mai desteapta, mai bine pregatita, impartiala, capaila, sociabila si corecta ca d-na Puscas, pe lumea asta! Asa sa stiti, mai draga! Puteti sa cautati in toata lumea si cu siguranta, alta ca ea NU mai gasiti!