Powered By Blogger

Recent Posts

Federatia Sindicatelor din Administratia Nationala a Penitenciarelor

joi, 11 martie 2010

Obscenitatea si tupeul milogului hulpav

by famiglia musat
10.03.2010 via blogpenifest@gmail.com

La fiecare 12 noapte sau ora matinala de trezire, deschid pagina blogului. Nesatul, ma scurg apoi, prin link-uri, catre paginile partenere si o impart cu acestea. Am vazut-o nascandu-se in urma unui viol colectiv in ANP avandu-l ca autor pe un psihopat numit Iosif, am auzit susotelile tematoare de pe la colturi si am vazut privirile dezaprobatoare la adresa bastardei, am observat-o implinindu-si formele si am admirat-o la adolescenta pentru idealurile juvenile si entuziasm.

M-am bucurat pentru ea atunci cand oamenii au acceptat-o si au adoptat-o. Ca un viciu, astazi, la maturitate, atrage privirile admirative si comentariile a sute de oameni. Subjugat, ma holbez si eu, noapte de noapte, la sporuri lascive si prime obraznice. Fara a fi o femeie usoara, pagina blogului a devenit o starleta porno care incita, excita si atrage comentarii obscene.

Fara banii de haine, e imbracata sumar cu un sutien cu cupa de 13 si o tanga de 50%. Incet, incet, admiratorii inteligentei si formelor ei sunt inlocuiti de libidinosi, iar fascinatia erotica legitima se transforma in indecenta. Pagina blogului a devenit pentru unii pornografie.

Ceea ce era un drept si o nevoie legitima de rasplata financiara a devenit o obsesie obscena sub o stare de excitare continua. Seara de seara si zi de zi, timp de ani deja, anonimi scapati de corvoada muncii se preling, ca pe langa zidurile unui bordel, catre blog si se masturbeaza in fata unor materiale explicite despre al 13-lea, bani de toale, sporuri sau dusmani personali.

De afara, somerii, angajatii la privat, pensionarii, functionarii ne-fpss, taranii sau suplinitorii isi turtesc nasul de geamul bordelului si nu pot decat sa viseze participarea la orgie. Le lipseste lubrifiantul de drept divin al celui de-al 13-lea, al decontarii chiriei si al carnii ieftine de GAZ. Impotentilor le lipseste tupeul hulpav al milogului si rafinamentul orgiastic al epicurianului penitenciar.

Intotdeauna, in loc de 50% pentru merit, milogul cere 15% pentru toti, pe nemerit, iar epicurianul nu se pierde in amanuntele si problemele dilematice ale vocatiei profesionale si ale principiilor etice. Obsceni si tupeisti, milogii hulpavi isi aduc, pe usa din dos a bordelului, nepotii si prietenii sa participe la orgie, iar cand vreun ratacit aprinde lumina se napustesc servil si vinovat, la aportul stapanului vremelnic, sa-l sodomizeze. Hidosenia nu trebuie vazuta sau expusa.

P.S. Grobianismul se manifesta atunci cand, la frumosul indemn al lui Hug de a nominaliza un merituos cu lucrari de exceptie, un om normal, care isi manifesta pretuirea fata de un coleg, se pierde printre alti peste 40 de comentatori masturbatori isterici care striga huoooo si i-o trag lu’ Filis, cine dracu’ o mai fi si asta, din toate pozitiile.

Imi scot, deci, palaria in fata normalitatii si sustin si eu propunerea lui/ei: “La Margineni este o doamna la secretariat care merita cu prisosinta 50%! Dl. Stanciu sa nu uitati sa-i acordati sporul, ca-l merita!”. De asemenea, chiar daca nu mai stiu cat de merituoasa este acum sau va mai fi activitatea lui, il propun si eu pe Paul Marginean de la Satu Mare, ca pretuire pentru meritele lui din trecut, cu speranta ca situatia mai este valabila si astazi.

72 comentarii:

Bobby Fischer spunea...

Famigliei Musat, cu toata consideratia! Curat atitudine. Jos palaria si sus... fruntea!

Anonim spunea...

Salut si sustin propunerea avansata, Paul fiind un om si un profesionist remarcabil. Acest sistem, pentru a se putea normaliza, ar avea nevoie de cat mai multi asemenea colegului nostru de la Satu Mare.

Anonim spunea...

Era sa uit. Dati-i dom'le chestor si familiei Musat 50 % sa isi ia un prezervativ. mersi.

Anonim spunea...

Indecent de frumos articolul.
Este o fotografie perfecta a sistemului.BRAVO!

Anonim spunea...

Deşi vi se pare off-topic, aş face ceva comentarii pe marginea OMJ-ului privind salarizarea, care tocmai a intrat în vigoare.


1.Din păcate ordinul 622 din 25 februarie 2010 nu reglementează toate situaţiile care ar fi trebuit clarificate.

2.Ordinul nu menţionează care prevederi legale sunt abrogate şi care nu. Expresia aia generică- cu " cele contrare se abrogă" - vor da în continuare bătăi de cap, conducând desigur la interpretări şi interpretări- a celor de la economic, resurse şi jurişti, aşa că mai mult ne încurcă decât ne ajută această reglementare.

3. Deci nu se spune care este soarta Ordinului 399 din 2007, dacă mai rămân ori nu prevederi din acesta în vigoare, pentru că OMJ 622 nu reglementează toate situaţiile prevăzute de OMJ 399 , rezultând o amestecătură între Legea 330 din 2009 şi Ordonanta 64 din 2006, si cum spuneam o sumedenie de interpretari.

4. Aplicabilitatea ordinului este limitată la anul 2010 şi nu se ştie ce se va întâmpla după asta cu acea sumă tranzitorie- care cuprinde o parte din sporul de pericol şi toate celelalte sporuri- MAI SIGUR VOR FI PIERDUTE DIN CAUZA UNEI REGLEMENTĂRI NU TOCMAI FERICITE( ca să nu spun altfel).

5. Nu există corelaţie între Legea 293- Statutul nostru multmodificat, cu legea 330 din 2009 şi ordonanţa 64, astfel că o parte din drepturile salariale, deşi sunt reglementate în statut nu se regăsesc reglementate corespunzător în actele normative subsecvente, ceea ce aruncă în aer acordarea lor din 2011 - DIN LIPSĂ SAU PROASTĂ REGLEMENTARE!

Cred că unităţile ar trebui să analizeze foarte în amănunt acest ordin, să identifice necorelările, inadvertenţele, lipsa de reglementare ori deficitara reglementare, să o sesizeze DCEAN din ANP şi MJ şi cel puţin până la sfârşitul acestui an să obţinem modificarea lui pentru a proteja SIGURANŢA DREPTURILOR NOASTRE SALARIALE!

Q.E.D.

Huginn spunea...

Pentru ilustratie e vinovat subsemnatul, altfel famiglia musat e responsabil pentru treaba asta estetic de urata. :)

Paul de la Satu Mare spunea...

Bună dimineaţa!

Dragă prietene Muşat,

Din câte îmi aduc eu aminte, acest blog s-a născut, printre altele, şi pentru forma un curent de opinie care să ajute la diminuarea subiectivismului din deciziile luate de factorii de răspundere din penitenciarele patriei.

Ori, cred că eşti de acord cu mine, intervenţia ta este încarcată de un nostalgic şi frumos subiectivism prietenesc.

În altă ordine de idei, "pentru meritele din trecut", Paul Mărginean a fost recompensat aşa cum se cuvine şi consider că există oameni entuziaşti ai echipei de la Satu Mare (înjumătăţită din păcate între timp), ale căror eforturi merită din plin apreciate ca atare. Consider că oamenii cu care lucrezi sunt cei care trebuie motivaţi, în baza unor aprecieri obiective. Va fi destul de greu, în condiţiile în care ai 2-3 oameni care se încadrează, fără efort, în criterii, să decizi pentru cine din cei 0,73% (cifra care revine secotrului pe care îl reprezint) se va acorda premiul (ce poate fi atribuit ulterior, pe parcursul anului, şi altor lucrători). Sunt sigur că oamenii tineri, constanţi, cu rezultate palpabile, măsurabile, trebuie stimulaţi şi motivaţi aşa cum se cuvine.

În încheiere, deşi nu sunt de acord cu propunerea ta, îţi mulţumesc pentru gândul bun, care pentru mine valorează în această perioadă mult mai mult decât 13 salarii de 50% sau de 50 ori cîte 13 salarii anuale.

Toate cele bune. Paul

Anonim spunea...

" Din bube, mucegaiuri si noroi
Iscat-am frumuseti si preturi noi..."

Felicitari pentru articol, domnule Musat!
Legat de comentariile tampite, asa se intampla cand cei care au ceva de spus tac.
Tacerea este buna, dar nu cand ai ceva de spus.

Anonim spunea...

Propun 50% pentru singurul director de penitenciar ce si-a castigat aceasta pozitie prin concurs: D-l Sarau.
Desi nu mai este de ceva timp in sistem, existenta penitenciarului Tichilesti se va lega intotdeauna de numele sau, demoland si ridicand un penitenciar nou pe doua etaje, luptandu-se in acelasi timp cu acest sistem care, datorita ingustimii mentalitatii si mediocritatii a fost impotriva.
Felicitari domnule Sarau, din partea lucratorilor din Tichilesti veti avea intotdeauna girul acordarii a 50% ! Ati fost singurul care ati reusit sa demolati principiile bolnavicioase a multora care, din pacate, inca ne mai guverneaza !

Anonim spunea...

Sefilor... ar trebui sa va dea de gandit...ce sa scris la acest articol...

Anonim spunea...

Felicitari, Fam. Musat.

Anonim spunea...

Dragul meu coleg, esti intr-o eroare de fapt si, mai ales, de "drept", intolerabila. Sunt prea multe confuzii, deformari si lipsuri in perceperea si interpretarea actelor normative invocate si „analizate” de tine, ca sa incerc sa ti le "demontez" aici, pe blog.

Ideea este ca, da, ordinul cu pricina nu rezolva multe din situatiile ramase neclare, dar nici nu ar fi avut cum. Fiind un act subsecvent actului normativ principal (Legea nr. 330/2009) si al O.G. nr. 1/2010, OMJ-ul nu avea cum sa depaseasca cadrul legal, limitativ si stramb, impus de acestea.

Daca nu ai fi vorbit pe de rost si ai fi studiat cu atentia legea salarizarii, ai fi vazut ca este normal ca ordinul sa fie limitat in timp, strict pentru anul 2010, perioada in care nu sunt aplicabile (prin suspendare) multe din prevederile legii, incluzand aici si noii coeficienti, care au in componenta si parte din sporurile prevazute de OMJ 399. Acest ordin (399) este teoretic abrogat, dar practic in vigoare prin preluarea ca referinta a veniturilor salariale din decembrie 2009 pentru intreg anul 2010, venituri ce erau calculate si in baza acestuia.

In concluzie, nu este nimic de analizat in unitati referitor la OMJ 622/2010 si „să o sesizeze DCEAN din ANP şi MJ şi cel puţin până la sfârşitul acestui an să obţinem modificarea lui pentru a proteja SIGURANŢA DREPTURILOR NOASTRE SALARIALE!”, pentru simplu fapt ca acest ordin nu va mai fi valabil in 2011.

Legea cadru e buba. O spun inca o data, lege mai chioara, mai stramba si mai inaplicabila decat mult prea pompos denumita "legea-cadru privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice" nu am vazut si nu cred ca voi mai vedea trei vieti de acum incolo! Dar mai stii, cu Boc si ai lui, cand e vorba de rau, niciodata sa nu spui niciodata... :)

P.S. - Ma bucur ca din “facultatea facultativa” ai ramas macar cu “Q.E.D.”, probabil, rezultat al combinatiilor de X luate cate 0. :)

Anonim spunea...

Foarte frumos ca va doriti acest spor de 50%, eu spun, de fapt imi doresc, sa fiu platit exact pentru ce muncesc. Nu sunt platit, nu imi iau salariul pe ceea ce muncesc, asa ca acest lucru mi-as dori cel putin in acest an, sa nu mai tin in spinare pe altii si din munca mea sa se plateasca sporuri altora. Economia in sistem sa nu cada in carca mea. Si nu mai doresc niciun spor in plus.
Cu consideratie fata de toti lucratorii de penitenciare!

Anonim spunea...

la tg jiu ologu nu a primit decat de 7 ori spor de 50%,il mai dam de 10 ori ca e sifooon.

Anonim spunea...

SA IA SI TOC SPOR,ULTIMUL SPOR,ULTIMUL SARUT.

Anonim spunea...

11.03.2010, 09:42:00
Stimata colega, stimate coleg,
Ai adus cu gratie osanalele de rigoare d-lui Sarau care, in acceptiunea d-voastra, a facut si a dres la Tichilesti, ca altfel nu s-ar mai fi facut. Desigur, ai uitat si cateva mici amanunte. Dl.Sarau este procuror, magistrat deci. Dl.Sarau are vila in constructie. Dl.Sarau a avut un salariu monstruos de mare pentru un biet bugetar de Tichilesti. In plus, dl. Sarau a avut grija sa nu supere nici pe d-na Popa, nevasta de prefect cu fata intrata la ANP pe la programe, dar nici pe altii care i-ar fi putuit crea probleme. Dl.Sarau a avut un CV foarte curios, a facut un fel de slalom profesional intre Armata romana-(jurnalist) si procuratura din Macin. In sfarsit, dati-mi voie sa propun cele 50% pe care dumneata i le-ai acorda unui om din afara sistemului, inlocuitorului la comanda al d-lui Sarau, comisaru;ui Dumoitrache, unul dintre cei mai capabili ofiteri ai sistemului ANP de astazi. Din pacate, a fost zburatacit rapid de aici inapoi, la Codlea, lasand in urma o uimire mare cat noua constructie a lui Sarau, cel care va ramane in veci fara cei 50 la suta acoprdati de d-voastra , din banii statului, cu atata larghete. La revedere, doamna. domnule...

Anonim spunea...

Daca va tine publicati tabelul cu rudele din penitenciarul Tg-Jiu,cu nasi,fini,afini,frati,cumnati,nepoti si veri si veti sti cum se da sporul de 5o% si in fruntea lor OLOGU SINDICALISTU.Multumesc mult de tot!VETI GASI DOAR UN FILIS,UN ENACHE,UN DAIANU,UN DRULA,UN GROZA,dar multi Popescu si tot arborele lui genealogic,si alte 15 familii care au actiuni la puscarie si noi nu stim.

Anonim spunea...

Pemtru 11.03.2010, 09:42:00
Imi cer scuze d-lui Huginn, dar si d-nei/d-lui sustinatoare/sustinator al fostului imputernicit Sarau, momentan procuror in vestita localitate Macin. Consider ca sunt, totusi, la tema si nu doresc, sub nicio forma, acordarea acelui 50 la suta unui cetatean plecat la ale sale dupa ce a papat destul prin sistemul "amarat", ANP, respectiv, prin localitatea Tichilesti, jud. Braila. Unul dintre acele lanturi trofice care au stat departe de ochii lumii, incep sa fie scoase la suprafata de cercetatorii stiintifici actuali. Asadar, stimata doamna, stimate domnule, desi nu vrem sa punem in tema pe cineva ca se strange lantul (trofic) ne fortati sa dam din casa, spre stiinta si a palmasilor din sistem, ca sa nu introduceti dvs., pe blogul Penifest, soparle cu bataie lunga pe post de fumigene. Dam publicitatii primul lant trofic al ANP (nu intram in amanunte, ca sa nu stricam lucrarea stiintifica), Priviti :
1.Popa (cea mica), bagata prin spatele ANP-Ghiculeasa, nimeni nu stie cum, in Directia programe---2.mama ei, psiholog de ff, Popa Sita, nevasta de prefect de Braila, fost activist, subinginer de UZina Progresu Braila---3.prefect, sot de psiholog ff amator, Sita Popa, respectiv Popa Daniel---3.senator Badalan, general in rezerva, fost comandant Divizia Braila, sef al MSM----4.Sarau , fost angajat la divizia Braila, pe vremea lui Badalan, pe post de "jurnalist discret" si purtator (de cuvant)----5.Sarau, intr-o noua calitate, imputernicit Tichilesti, cu salariu imputernicit, mare creator de grup scolar in constructie si acum +vila personala in constructie si acum----6. mesaj Penifest de regret- batut saua sa priceapa ANP-ul prin reprezentatii sai, cei mai mari chestori (exact in momentul in care se face schimbarea "garzii" la Tichilesti) Iata cum se inchide lantul. Multumim, d-le Huginn. Promitem sa pastram distanta, sa nu omoram blogul cu un al doilea caz Filis, etc. Vom reveni, pe scurt, numai in caz de extrema urgenta.
Vom reveni si la nivelele mai profunde ale lantului, daca tot am fost provocati, numai atunci cand va fi terminata lucrarea si vor fi alungate toate mustele de la masa ANP-ului asta "amarat". Din nou, la revedere doamna, domnule...

Anonim spunea...

Cel mai bun articol din ultima jumatate de an! Felicitari!

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...

LA TG JIU AVEM NISTE PAZISTI DE PRIND HOTII CU SITE-UL DACA EVADEAZA.

Anonim spunea...

Referiror la articolul de mai sus , Domnul Sarau este , cred , singurul care a facut ceva la Tichilesti .Nu l-am cunoscut personal , dar numai din ce am auzit pot spune ca intr-adevar este un DOMN .
Si ca sa putem sa luam pe rand fiecare subiect in discutie : oare doamna Popa este si ea atat de corecta si cinstita cu fostii subalterni si actualii colegi ?
Referitor la salariile de merit , ce trebuie sa faci in plus ca sa poti sa beneficiezi de el ? ( sa pupi in cur pe cel negru sau sa fii demn si sa mergi cu fruntea sus , fara a raspunde la provocari si sa iti faci serviciul ca la carte ) .

Anonim spunea...

@ 17.41 (16.11)

Du-te frate si te cauta, ca ai probleme mari. Izoleaza-ti "mansarda", ca suiera vantul a... gol.

Anonim spunea...

La Galati vor fi propusi siparezii, pharezii, vaporenii deoarece nepotii, finii, cumetrii si alte categorii defavorizate au fugit in tarile calde...

Anonim spunea...

Schiopu asta de la Tg Jiu a urlat ca lupul la Enache si plinge ca oaia in fata lui Costica BALA,pai e posibil,descurajezi gasca!

Anonim spunea...

18:40:00
Aha, s-a dat cu batul in musuroiul de la Tichilesti, bravoooo, tot ce s-a scris aici e corect, numai ca lucrurile sint mult mai profunde, au implicatii si legaturi mult mai adanci. Psiholog facut la particulare, inspector principal Popa Sita, nevasta de prefect, este nimic in drum, si la propriu dar si la meserie, va luati degeaba de ea, nu a facut decat sa isi 'bage' si ea rudele pe langa ANP, sa traga niste sfori prin unitate si sa viseze ca a devenit psiholog militar, intr-un sistem care nu o merita. Asta e, din pacate, chiar daca lucrurile sunt mult mai grave, Cainii latra, au inceput deja, ce zici 18.40 ?Propun la 50 la suta pe Popa sita, psiholog de pe la Tichilesti, pentru "lucraturi" deosebite la locul de munca :))))))

Anonim spunea...

Un articol senzational, probabil unul din cele mai bune din categoria "Atitudine" din blogosfera (si nu doar cea penitenciara).

Anonim spunea...

La Galati cu siguranta vor fi probleme cu acest 50 la suta,care mai bine nu se mai dadea ,sau mai bine sa il ia Varlam ca sa poata sa o intretina pe Papatraian.Sau dam la phare,ptr ca aceasta echipa vrea sa schimbe CONSTITUTIA ROMANIEI.P.E.S. SA NU INDRAZNEASCA SA VORBEASCA DE PRIMA LUNARA.Sa taceti din gura ptr ca altfel va zic la siparezi,pazistilor.PTR. PAZA DE AZI INAINTE VA VORBI NUMAI PENIFESTUL,ESTE SINGURUL CARE NE INTELEGE.Avem o echipa special facuta ptr a desena pe sticla ce fel o duc pazistii de la Galati.O sa vedeti.Avem temele pregatite.Spor la treaba dragi colegi,dar numai cu comentarii pertinente.TRAIASCA ROMANIA..............De la fanfaneghem

Bobby Fischer spunea...

De asta imi era si teama, domnilor Musat si Huginn, ca cei cu adevarat merituosi, remarcati fiind pe acest blog, vor ajunge in "gura" obscenilor si tupeistilor.

Raul este facut, milogi hulpavi exista in sistem cu duiumul, blogul doar i-a potentat, deschizand cutia Pandorei.

Acum, degeaba se incearca inchiderea capacului, toate grozaviile, unele chiar de ordin patologic, s-au imprastiat in/din tot sistemul. Un sistem bolnav, in prag de colaps.

Fara suparare, dar blogul, prin postarea tuturor acestor obscenitati, aproape fara discernamant, a declansat, a incurajat si intretinut orgia, vanzandu-se ieftin. Si la "ieftineala" bineinteles ca au sarit toti milogii, grobianii si tupeistii.

Nu cred ca sunt vinovati mitocanii ca sunt mitocani, cat sunt vinovati cei care ii incurajeaza si le creeaza cadrul unde sa se desfasoare. Astfel, normalitatea s-a pierdut pe drum, constient si, as spune, chiar premeditat. S-a ajuns, in ciuda tuturor regulilor de postare si a minimelor reguli de bun simt, pana la acceptarea atacurilor grosolane adresate persoanei, familiei acesteia, imaginii si demnitatii umane, intinand ireversibil si iremediabil. Oricine si oricand poate spune aproape orice si oricum despre un coleg, despre un sef sau un colaborator, cu nume si prenume, calcandu-l in picioare, intrand incaltat in viata personala si profesionala a acestuia, si totul fara nicio dovada, doar din ura, invidie, rautate sau pur si simplu, cleveteala.

Se culege ce s-a semanat, iar pana la normalitate in acest sistem, mai va... caci gura „lumii”… nici pamantul n-o astupa.

“-Câte spune gura lumii!...
Lumea-i josnică, netoată,
Ea le face din mic mare
Şi din apă face praf.
Şi, vedeţi ce-a fost în stare?
Dintr-un fir de păr subţire
Făcu…stâlp de telegraf !"

"Omul care nu te poate înghiţi te aruncă în gura lumii". N. Petrescu-Redi

Anonim spunea...

@Bobby Fischer
Si daca unele lucruri sunt adevarate ?Sa nu le spui pe Penifest ?Sa facem numai literatura si sa zicem numai ce vor unii sa auda ?Ar fi interesant daca cineva, cumva, ar incerca sa verifice aceste "mizerii" infierate de dumneata., macar prin sondaj. Daca se dovedec adevarate, multe dintre ele, ce te faci, ce ne facem ?Inchidem blogul sau o dam pe epigrame ?Oare , nu cumva, unul dintre rosturile majore ale Penifestului este si aducerea la suprafata a dejectiilor care ne pot imbolnavi prin mirosul lor ? Ar fi mai bine sa nu rupem pisica, sa ne facem ca nu auzim si nu vedem decit sa infieram, chiar daca numai peretii ne aud ?Ce zici, d-le Bobby ?

Anonim spunea...

Filis, de ce scrii ma despre niste oameni respecatbili?

Anonim spunea...

PENTRU 20.27 RESPECATBILI?CE E AIA RESPECATBILI?

Anonim spunea...

SA IA SI POLICA DE LA TG JIU SPOR CA RAMANE LA COMANDA SAMBATA SI DUMINICA SI PUNE LUMEA LA MATURAT,CA ERA SA FIE SI EL MATURAT, DA E TIMP PENTRU TOATE

Anonim spunea...

...da ce lucrari de exceptie sau rezultate exceptionale au cei pe care ii propuneti aici ?
Din pacate vor lua aceste sporuri tot cei care "sunt abonati" si se sustin reciproc, nicidecum nu cei care vor merita.

Famiglia Musat spunea...

Salut Bobby,

Da, am avut si eu cu Hug un schimb scurt de mailuri relativ pe aceeasi tema. Si eu am senzatia ca in ultimul an s-au livrat prea multe materiale la limita "pornografiei" financiare. De aici a fost doar un pas catre obscenitate.
Imi permit eu sa raspund domnului care ti-a raspuns la comentariu. Da, cred ca sunt mai sanatoase niste epigrame elitiste decat niste dejectii democratizate si generalizate. Sanatos e sa ne spalam de rahat, nu sa-l intindem.

Anonim spunea...

OUPS ! S-a aruncat cu acid in musuroiul celor ce blameaza epoca lui Sarau. Pardon, domnul Sarau. Subscriu bineinteles la spusele doamnei/domnului cu privire la faptul ca domnul Sarau si-a pus eticheta pe Tichilesti. Intr-adevar, noul penitenciar va purta intotdeauna marca Sarau. Si, o vila chiar nu e greu de ridicat din moment ce esti un om capabil, un om de o calitate exceptionala recunoscuta in societate.
Toti acesti (de fapt cred ca este doar unul) anonimi ce au adus in discutie aspecte denigratoare fata de domnul Sarau nu sunt decat acei indivizi ce au impamantenit in Tichilesti cutume mizerabile. Sau, probabil noii comisari facuti la apelul bocancilor in baza unui examen extrem de simplu ? Nu sunt decat vreo 5 comisari transformati din angajati civili. Oare voi sa fiti aceia care aduceti mizeria in dreptul domnului Sarau, voi ce puteati fi aruncati ca pe niste sosete imbacsite atunci s-a reorganizat unitatea ? As vrea sa ma insel...
De fapt, am observat ca nu domnul Sarau este luat in vizor ci acea doamna Sita Popa...Daca vreti sa va impartiti scuipatii, faceti-o cu aceia ce va deranjeaza, in speta cu doamna Sita.
Ce mi-e sila ca a trebuit sa folosesc cuvinte nu tocmai de bun simt dar chiar m-a deranjat atitudinea acelor gunoaie ce nu pot aprecia un om la reala lui valoare si aduc in discutie constructii de vile sau alte lucruri de genul asta pur mizerabile...

Anonim spunea...

Pentru toti cei bolnavi de sindromul FILIS,satisfactia lui este ca nu-l lasati in pace si ca va arde al naibi ca omul asta exista si nu e ca voi cei multi si combinati pentru nemunca,necinste.L-ati vrea mort ca nu puteti sa aflati cum de stie totul si se si probeaza si aveti zilnic probleme,asta e,e produsul lui Simescu,cum ii placea fostului director sa spuna.DAR,TOTUSI,SA II DATI LUI SCHIOPU SPOR DE PRAF SI PULBERE.

Anonim spunea...

PENTRU BAIETII BUNI DIN PAZA DE LA TG JIU
Lasa mania,paraseste iutimea ,nu te supara caci supararea duce numai la rau,
Fiindca cei rai vor fi nimiciti,iar cei ce nadajduiesc in Domnul ,vor stapani tara.

Inca putina vreme si cei rai nu vor mai fi,te vei uita la locul unde erau si nu vor mai fi,PSALMUL 37.BIBLIE,daca stiti ce e aia!

Anonim spunea...

Mi-a placut si atitudinea lui Paul de la SM. Paule, fara suparare, cred ca ai vrut sa spui 0, 73 lucratori nu o,73%. Articolul lui Musat e bestial. Felicitari!

Bobby Fischer spunea...

@ 20.04

Prietene, fara a intra intr-o polemica pe aceasta tema, iti spun doar ca pe baza unor "daca" nu putem impusca oameni si apoi sa-i judecam. Credeam ca am lasat in urma aceste metehne si mentalitati comuniste, prin care, pentru "siguranta", se arunca cojocul pe foc din cauza unui paduche.

Eu nu exclud, ba din contra, existenta "buruienilor" si a "lianelor" (ca sa citez un prieten) din sistem, dar nu (ne) putem permite denigrarea, defaimarea, calomnierea la devalmasie, fara discernamant si fara argumente si, ce este cel mai grav, fara posbilitatea de face opozitie prin obligarea celui/celor in cauza la proba veritatii.

Cu totii, cunoastem punctual pe unii sau pe altii din cei ajunsi fara voia lor "protagonisti" ai blogului. Eu pot afirma ca, in cazul celor cunoscuti de mine, "acuzele" aduse pe blog sunt mizerii, infamii si rautati nedemne pentru o fiinta umana. Tin sa precizez ca ma refer la comentarii si nu la articole.

Astfel, printr-o analogie simpla si facand o banala "medie" a comentariilor de pe blog, nu-mi este greu sa-mi imaginez cat de pertinente sunt celelalte "dezvaluiri" si "adevaruri" menite sa "rupa pisicile".

Pentru "ruperea pisicii" exista alte cai si metode, legale si morale, dar pentru asta, cei care vor formula eventualele sesizari urmeaza sa-si asume si responsabilitatea celor sustinute. Oare de ce nu o fac? Raspunsul se subintelege.

In Romanica ultimilor douazeci de ani, s-a ajuns ca justitia sa se faca in media, incluzand aici, mai nou, si blogurile. Profesori timorati de elevi certati cu morala, educatia si legea, calomniati, si apoi "judecati" de jurnalisti-vedetederomania pe post de "investigatori" de ocazie; intelectuali si oameni de cultura "judecati" de miliardari agramati si inculti; specialisti "pusi la punct" de politicieni de conjuctura/uzurpatori de „meserie” etc samd

Eu consider ca dovada celor sustinute de mine este insusi blogul, in "forma" de acum. Daca tu apreciezi ca asta e normalul, ca asta ne reprezinta sau ar trebui sa ne reprezinte, atunci imi cer scuze pentru interventie si pentru timpul pe care ti l-am rapit inutil, totodata, dezicandu-ma de aceasta stare "fireasca" si "naturala" si declarandu-ma ANORMAL.

Anonim spunea...

Ma uit si ma crucesc la criteriile stabilite.
Pai, domnilor, multe dintre criterii sunt particularizate pe profesie, in sensul ca daca nu esti de exemplu dir.adj.EAP sau sef serviciu, cum sa participi la comisii de monitorizare si implementare a strategiilor, mai ales ca esti chemat nominal. Cum sa participi la proiecte unde iti vine adresa nominal s.a.
Sa fim seriosi intr-o unitate unde sunt 2,3 oameni la un compartiment de 15 se face multa munca suplimentara, dar credeti ca sefii vor aprecia? Ei vor intoarce totul in favoarea lor.
In sistemul penitenciar s-a creat un subsistem de relatii, de genul, te cunosc, te chem, indiferent cum esti profesional. Cei vechi se cunosc intre ei si se sustin. Tot ei, mereu. Ti se face sila. Te cunosc, te propun. Cine sta sa judece obiectiv?

Bobby Fischer spunea...

@ Famiglia Musat

Te salut si eu, multumindu-ti si pentru raspuns.

Inca o data iti apreciez atitudinea extraordinara. Interventiile tale nu fac decat sa-mi adancesca regretul si sa-mi atate nostalgia, aducandu-mi aminte ca Penifestul si, implicit, noi toti, am pierdut enorm prin retragerea ta, a lui Prisonworker si a altora de acelasi calibru.

Cu speranta ca vor veni si alte vremuri... in sistem si in blogosfera, iti transmit aprecierile mele.

Anonim spunea...

Buna seara ,oameni buni!Problema este ca 50 la suta asta naste pasiuni in fiecare an.Poate anul asta,in care saracia a ajuns se pare sa ne dezbine mai mult decit niciodata, lupta pentru nominalizari este mai apriga ca in alti ani.Viata e grea, e foarte grea.Apropo de interesanta idee a Famigliei Musat, de a propune pe cineva la acest premiu de 5o la suta.Eu cred ca cel mai nimerit ar fi sa gasim acei oameni care chiar fac ceva deosebit,care au respectul celor din jur pentru munca pe care o depun.Desigur,carcotasi vor exista,oricum. De ce a luat x cand putea sa ia y?Chiar daca cel propus este sofer,pazist,lucreaza la blocul alimentar etc.dar face ceva deosebit ,creeaza ceva,aduce notorietate unitatii,face viata semenilor mai usoara, etc.,ar trebui sa ne infranam pornirile carcotase si sa recunoastem,macar in sinea noastra,ca anul acesta nu am meritat sa il luam si asta este.Poate la anul,ne va veni si noua randul.Sanatosi sa fim !Famiglia Musat a punctat foarte bine, se pare ca starea de spirit se inflameaza mai ales din cauza unui pumn de banuti in plus.Pacat.

Anonim spunea...

Articolul "Famigliei Musat" este o radiografie a sistemului. Felicitari! In ceea ce priveste limbajul folosit, epigramele elitiste, intinsul rahatului sau abjectia unor comentarii, toate fac parte din acest sistem pe care l-ati prezentat printr-o milimetrica radiografie, sistem, pana la urma, de referinta si din care facem si faceti parte. Nu pot nega faptul ca atacurile la persoana, mizeriile pe care hartia nu le-ar suporta (doar penifestul), comentariile rautacioase, amenintarile, intr-un cuvant jegurile care le scriu uni colegi (sau nu) imi repugna dar nu pot nici sa ingradesc dreptul la libera exprimare a unor colegi pentru care a fost facut blogul. De aceea semnam anonimi. Avem un loc unde refula, unde ne decompensa.

Anonim spunea...

Articolul "Famigliei Musat" este o radiografie a sistemului. Felicitari! In ceea ce priveste limbajul folosit, epigramele elitiste, intinsul rahatului sau abjectia unor comentarii, toate fac parte din acest sistem pe care l-ati prezentat printr-o milimetrica radiografie, sistem, pana la urma, de referinta si din care facem si faceti parte. Nu pot nega faptul ca atacurile la persoana, mizeriile pe care hartia nu le-ar suporta (doar penifestul), comentariile rautacioase, amenintarile, intr-un cuvant jegurile care le scriu uni colegi (sau nu) imi repugna dar nu pot nici sa ingradesc dreptul la libera exprimare a unor colegi pentru care a fost facut blogul. De aceea semnam anonimi. Avem un loc unde refula, unde ne decompensa.

Anonim spunea...

Sa-mi spuna si mie cineva pe ce criterii sunt alesi cei care participa la comisii de monitorizare a strategiei, la derularea unor proiecte. Stiu si eu 2 cazuri de astfel de "alesi", sefi bineinteles, care nu sunt in stare de nimic. Vin si cer parerea subordonatilor pentru tot ce fac. Si apoi se incadreaza in criterii de acordare a 50%.
Cand in sistemul asta au existat criterii obiective? Te cunosc, te chem sa participi. Nici un director ANP nu a urmarit stabilirea lor.
Mult subiectivism, chiar foarte mult. Pana si la familia Musat e mult subiectivism. Si la Huginn.

Anonim spunea...

Il tot laudati pe Sarau, de parca ati fi din cei pe care v-a facut sefuti prin Tichilesti. Nu ma intereseaza ce a facut in puscarie, atata timp cat mie nu mi-a facut nici un bine, ba am pierdut la salariu, in timp ce el lua de 3-4 ori mai mult. Din banii nostri, ai puscariei. El statea la birou iar greul il duceam noi, cu detinutii, in interior. Un venetic din afara sistemului, ca toti magistratii. Bine ca au plecat, duca-se.

Anonim spunea...

"Pentru meritele lui din trecut..."
Propunerile nu se fac pentru lunile ianuarie si februarie?
Asta imi intareste convingerea ca totul se face pe prietenii. Si sunt oameni in unitati, profesionisti care merg inainte indiferent de problemele pe care le intampina, indiferent daca sunt recompensati. Stiti de ce? Pentru ca isi respecta profesia aleasa. Se respecta pe ei si pe ceilalti. Si asta face diferenta intre oameni.

Anonim spunea...

Sa inteleg, familia Musat ca si pe tine te excita pagina blogului? De altfel trec peste faptul ca ne faci niste obsedati sexual si prostituati, deh, te deosebesti de altii, ce sa spun!
Nu uit ca si personajul Bobby nu de mult avea un schimb "frumos" de replici cu altii de pe blog.

Anonim spunea...

Cineva avea urmatorul comentariu:"Dar de ce merita secretara de la Margineni? Ce lucrari deosebite a facut? Cine este? Sau e caterinca...nu m-am prins"
Trebuie lamurit bietul om: d-na. respectiva e sefa secretarelor si are o putere fantastica pe a se plia pe sefi! D-ul Stanciu stie cum! Pentru asa lucrari deosebite, e normal sa aiba sporul de 50%!

Anonim spunea...

DECIT SA DAI 50% UNUI SUPERMAN-CARE A INVENTAT MUNCA DE PUSCARIE, MAI BINE DAI LA 5 CITE 10% SI AI UN COLECTIV MULTUMIT, SI MAI ALES UNIT.PAREREA MEA ...SAU ..DEZBINA SI CONDU...

Anonim spunea...

Bine ca o duci acum nemaipomenit. De la Sarau si pana acum NIMENI nu si-a pus amprenta in mod concret pe Tichilesti. Bineinteles ca nemultumiti sunt destui dar in sinea lor, ca si in sinea ta de altfel 07:59, sunt constienti de aportul deosebit in schimbarea macar a unei mici parti de mentalitate. Probabil ti-ar fi convenit 07:59 si toti care-l balamati pe Sarau, sa il aveti in continuare pe Niscov, acel colonel ce a avut tupeul sa fure efectiv un miel din cei trei pregatiti de Sarau pentru premierea unui joc de tenis organizat in preajma Pastelui. Stii bine ca a pus DNA-ul pe ei si i-a gonit pe toti acei talhari ce au supt din Tichilesti calcand uneori pe demnitatea multora dintre angajati.
Lucrezi in interior alaturi de ppl si te gandesti ce greu iti este...Gandeste-te ca masurile alternative pentru usurarea muncii tale vin din acel birou de director. De la Sarau incoa nu a venit nimic ca masura alternativa...Fii sincer cu tine...
Si, sunt convins ca meriti 50%, fara nici un pic de retinere sau apropos lipsit de bun simt. Este o munca grea cu minorii din Tichilesti, foarte grea. De aceea meriti. Poate aceasta baza experimentala a directorilor imputerniciti, Tichilesti, isi va finaliza acest rol prin prezenta noilor directori de acum. Se intrevad oameni care vor sa faca treaba. Personal le urez succes si inspiratie atunci cand vor numi pentru acel 50%.

Anonim spunea...

Baniii,functiile si fetele va mananca zilele !!!!!!!!

Anonim spunea...

Se pare ca unii dintre voi au uitat foarte usor. Unii nu au uitat dar vor sa le fie bine cum le-a fost, prin spolierea unui sistem si asa in boala cronica. Asadar, iata ce se intampla acum un an. Sindicate, ianuarie 2009 :
"Dubla calitate pe care o deţin directorii-magistraţi se răsfrânge şi asupra salarizării acestora, fiind de departe superioară nu numai celei din sistemul din care au fost delegaţi, cât şi faţă de directorii-funcţionari publici, fiind mai mare de 3-5 ori, ajungând până la 23.000 RON/luna", se precizează în comunicatul FSANP. Potrivit sursei citate, 20 dintre cei 42 de directori de penitenciare, au cerut de asemenea şi în instanţă drepturile salariale obţinând astfel 1.076.150 RON. Sindicaliştii au mai explicat că veniturile lunare ale unui simplu director-magistrat le depăşesc chiar şi pe cele ale directorului general al Administraţiei Naţionale a Penitenciarelor, care încasează venituri lunare de maxim 70 milioane de lei vechi.

Calitatea de magistrat, incompatibilă cu cea de funcţionar public
Chiar nu va este rusine ?

Anonim spunea...

Filis mai ai putin si vei cere la ANP greutatea ta in aur !

Anonim spunea...

HEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIII !!!!! TREZITI-VA TOTI CEI CARE ARUNCATI CU NOROI IN DOMNUL SARAU ....VEDETI-VA BARNELE DIN OCHII VOSTRI... DAR..STITI CE??.... DOMNUL SARAU, LA O ADICA ORICAND POATE FACE CU SUCCES MASERIA VOASTRA..... PE CIND VOI ,NICIODATA NU VE-TI PUTEA FI MAGISTRATI
FELICITARI DOMNULE SARAU ACOLO UNDE CU CINSTE SI DEMNITATE VA FACET DATORIA ZILNIC..... SI NU ESTE ORASUL MACIN

Anonim spunea...

Cu noile reguli impuse de ANP poate va fi si la Satu Mare corectitudine la acordarea 50% si nu dupa bunul plac al CLANULUI mcCIRJAN(dupa sanctiunile primite)

Anonim spunea...

Voi nu stiti ca acest sistem nu are nevoie de oameni competenti si profesionisti ? E tot sistemul indobitocit, inafara de cei veniti dinafara care vad altfel viata asta de penitenciar ! Rare ori un om care a facut ceva a fost rasplatit la adevarata lui valoare, desi munca lui si meritele erau evidente. Da, Paul este un sociolog - profesionist, un baiat foarte inteligent, un om care chiar nu poate imparti "gogosi" cu oricine in acest sistem fiindca "ii baga in buzunar pe toti" ! Este un om de literatura, un coleg cu bun simt ! "e important in viata sa urci treapta cu treapta spre a ajunge sus " ! Daca toti cei care ajung directori sau sefi, ar urca treapta cu treapta - ar merge bine sistemul, dar din pacate nu este asa !

Anonim spunea...

Sa speram intr-o curatenie "de primavara" - in zona ARDEALULUI. Iar oamenii de acolo care muncesc si isi respecta profesia sa fie evidentiati, nu improscati cu noroi, iar altii sa se foloseasca de inteligenta lor fara sa-i raplateasca, asa cum din pacate se intampla ! Asteptam si speram din tot sufletul ca urmeaza o curateni de primavara asa cum o meritam toti cei ce ne aducem aportul la toate realizarile !

Bobby Fischer spunea...

@ 16.59

Prietene, "in afara" si nu "inafara", "rareori" si nu "rare ori". :)

In rest, pe fond, sunt intru totul de acord cu tine.

Anonim spunea...

Sperante, sperante mari la Satu Mare ca de data asta va fi altfel, se vor imparti corect acesti banuti. Speram ca familia amintita de unul dintre colegi, sa nu mai aiba = PUTEREA DE A DOMINA CUM DORESTE MUSCHII LUI ACEASTA UNITATE = Insa nepotismul este in floare, prietenii sunt pusi in locuri cheie de unde pot manevra in voie, asa ca nu va fi usor...

Anonim spunea...

De bine de rau la Sarau te duceai cu o problema ti-o rezolva legal, conform legilor, dar succesorii lui ...stai s-o vezi pe secretara de la galati,pardon d-na Director ce rezolvari legale o sa ne dea.Inca nu si-a aratat coltii...

Anonim spunea...

Da, imi cer scuze pentru greseli BOBY...promit sa nu ma mai grabesc si sa leg sau sa despart cuvintele fara sa vreau, asa cum nu trebuie ! Scriu rar pe acest blog de aceea mi se intampla, am emotii.
...atata "bai" sa avem pe langa altii, care invata alfabetul in unitatile noastre si poate au bani mai multi decat noi, cei care am invatat totusi sa scriem cat de cat - corect! Dar cu siguranta noi, nu suntem printre cei picati la examene, sau intrati cu nota 5 tras de coada, nici cei care au dat - flori ca sa intre in sistem ! Noi suntem in acest sistem, fiindca stiam sa scriem, avea nevoie de noi sistemul, eram mai rasariti, nu aveam o scoala militara, aveam experienta, ca doar asa se cerea demult ! Era nevoie de noi pentru a fi un exemplul ptr., multi dintre ofiteri de azi!
DE ACORD DOMNULE BOBY ??? Deci, iertare !

Anonim spunea...

Pentru cel / cea care a scris intre 16.06 si 17.13, crezi ca faci bine cuiva la satu mare prin mica ta "revolta"? Ai fi putut invata ceva de la ceea ce a scris cel pe care il lauzi atata. Crezi ca, daca improsti din anonimat cu noroi in cineva si lauzi pe altcineva, e ceva inteligent? Moral? Dezirabil?

Bobby Fischer spunea...

@ 17.55

In principiu, sunt de acord cu tine, referitor la nevoia de specialisti a sistemului, dar, in schimb, trebuie sa te contrazic in privinta faptului ca in sistem nu ar fi existat "viata" si inainte de venirea "celor din afara". Eu sunt convins de contrariu. Teoria se invata, experienta se capata odata cu vechimea si cu implicarea, "secretul" constand in predispozitia pentru meserie, in existenta pasiunii si a daruirii in si pentru profesia exercitata. Toate astea, independent de provenienta, modalitatea sau de momentul accederii in sistem.

Oricum, felicitari pentru atitudine! Laudabila si demna de respect.

Anonim spunea...

Nu poate imparti gogosi cu toti, doar unora.

Jan de la Craiova spunea...

paul de la Satu Mare, înţelegem că eşti băiat deosebit dar ai grijă să nu te împroaşte balele alăra care te laudă mai mult decât se cuvine, gen anonimul de la 16.59

Anonim spunea...

Veninule, esti dus rau cu... canepa!

O iubire alb-albastra spunea...

Pt. Jan de la Craiova,

vezi ce a scris anonimul de la 12.03.2010, ora18.25 (16.59 se situeaza in intervalul mentionat si aproape sigur e vorba de aceeasi persoana care improasca intr-un loc si lauda in altul, fara discernamant si fara IQ-ul necesar). Si, probabil, e aceeasi persoana cu ghilimelele de rigoare, cu tot. "Prietenii" stiu de ce. Hai, Stiinta!

File din poveste spunea...

A fost odata… ca niciodata, ca de n-ar fi fost, nu s-ar fi povestit.

Dedicata tuturor suporterilor Campioanei Unei Mari Iubiri!

Anonim spunea...

Felicitari samarenilor care s-au abtinut de la balacareala...rusine la persoanele ce au vrut vrajba! sintem o unitate mica.. probleme poate sint dar putini stiu ca la oameni de aici nu le place sa se vaite...ci incearca sa gaseasca solutia cea buna. Domnu paul nu face nici o minune...e cu bun simt si coleg bun asta asa e ii adevarat ...dar nu trebuie sa lovim in nimeni. Sintem colegi si sefi de sectoare se respecta intre ei la noi si asta se vede. Din pacate doar aici se vede. Multumesc.

Anonim spunea...

salut!