Powered By Blogger

Recent Posts

Federatia Sindicatelor din Administratia Nationala a Penitenciarelor

vineri, 23 octombrie 2009

SNLP - Aparatul central pierde comisia de disciplina

Astazi am convenit cu presedintele FSANP sa blocam activitatea comisiei de disciplina din ANP avand in vedere modul deficitar in care au fost gestionate anumite dosare ale comisiei, de catre presedintele acesteia - Movila Viorel si tergiversarea de catre directorul general a solicitarii de inlocuire a actualului presedinte al comisiei.

Multi membri analizati in comisie s-au plans de faptul ca nu li s-au acceptat explicatiile sau probele, ori au fost tratati dur si si-au manifestat suspiciunile privind subiectivitatea in verificarile efectuate iar in rolul principal (negativ) s-a regasit constant presedintele comisiei de disciplina.

Dintre cazurile care ne-au fost sesizate amintesc pe cel relativ recent al viceliderului grupei SNLP Penitenciar Spital Jilava care a fost pedepsit fara sa se fi dovedit ca a incalcat o anumita prevedere si a fost stresat cu verificarile chiar si in ziua in care a suferit o interventie chirurgicala extrem de dificila. Din pacate am aflat tardiv de acest caz.

Si FSANP are o serie de situatii in care se apreciaza ca atitudinea presedintelui comisiei a depasit nivelul permis de atributiile stabilite, iar deciziile luate sunt cel putin discutabile.

Cu acest prilej va recomand sa-mi aduceti urgent la cunostinta abuzurile care se savarsesc impotriva membrilor in orice ocazie, in cat mai scurt timp pentru a avea eficienta in demersurile pe care le putem face.

Prin urmare, de comun acord, SNLP si FSANP si-au retras (prin renuntarea la calitate - art. 12 lit a) membrii (titulari si supleanti) desemnati in comisia constituita la nivelul aparatului central si au intocmit un set de sesizari cu privire la abaterile savarsite de membrii comisiei (titulari si supleanti) desemnati de directorul general, care astfel, se suspenda de drept.

Fundamentarea actiunii:
(OMJ 2856/2004 - Regulamentul Comisiilor de disciplina)

Continuarea aici.

78 comentarii:

Anonim spunea...

oameni buni ce se mai aude cu uniforma?? se schimba sau ce??s-au retras inapoi la bucuresti toate uniformele actuale de prin magazii,nu mai are sa-ti dea,uniforma noua nu vine,bani nu ne da....pai ce facem umblam cu bluzoane carpite si pantaloni de stofa cumparati de la magazin pe banii proprii??e bataie de joc...au promis ca vin niste uniforme decente,domnule BALA ce faceti????????

Anonim spunea...

Buna dimineata!!!De-abia acum ati aflat de abuzurile comisiilor de disciplina?Ce va faceti cu cele din teritorii,caci abuzurile de acolo sunt mult mai grosolane.Cred ca ar trebui ca acestea sa fie controlate la sange caci activitatea lor este una dezastruoasa.Ma intreb daca A.N.P.este capabila sa faca un control obiectiv al acestora si sa ia masurile care se impun.Conform O.M.J.2856,directorii de unitati sunt cei care verifica activitatea comisiilor de disciplina,dar acest lucru nu se intampla.

Anonim spunea...

Salut,
De ce a durat atat sa va hotarati.
Abuzurile comisiei de disciplina din ANP s-au perpetuat si au luat amploare. Nu stau sa fac o analiza dar va prezint situatii in care Movila a venit in Penitenciarul Giurgiu , alaturi de altii , a facut ancheta , a intocmit Note de informare (care a fost depuse ca probe decisive la comisia de disciplina) catre Directorul General , care a sesizat comisia de disciplina , care la randul ei a fost condusa tot de Movila . OMJ 2856/2004 a fost calcat in picioare de acesti comunisti , care actioneaza la ordin , atacand si distrugand carierele unor oameni seriosi . Nu mai vorbim de abuzurile pe linie de procedura , unde secretarul Rancu semneaza in locul Presedintelui Comisiei de Disciplina, citeaza si anuleaza sedinte telefonic , incalcand reglementarile din OMJ -ul amintit. Bineinteles ca nu face asta de capul lui. Imi amintesc ca intr-un caz de la Giurgiu , atat Movila cat si secretarul Rancu s-a implicat profund , iar duca aceea a venit in Giurgiu , unde s-a intalnit cu cei in speta in blocul Panebo , unde si-a achizitionat un apartament . Este suspect ca Rancu a inceput sa figureze si cu terenuri in Giurgiu , de cand este in Comisia de Disciplina , unde au fost cateva cazuri grele de la Giurgiu si care s-au solutionat cu clasarea cauzei. Nu doar Movila ,dinozaurul comunist , trebuie schimbat ci intreaga comisia care a acceptat sa-si piarda independenta. Oricum o decizie inteleapta a FSANP si SNLP chiar daca a venit mai tarziu.

Anonim spunea...

SNLP & FSANP - Tarziu v-ati dat seama ce se intampla cu aceasta comisie de disciplina din ANP care este varza..., dar poate "niciodata nu este prea tarziu", oricum BRAVO !!!...Dar cum ramane cu comisiile de disciplina din teritoriu, care daca din aceste comisii nu ar face parte si oameni din sindicat acestea ar "EXECUTA" personalul la comanda directorului de unitate care ptr. orice trimite oamenii in comisiile de disciplina...

Anonim spunea...

Urmatorele articole vor fi despre DPCT, imputerniciri si relatia cu personalul, nu neaparat in ordinea asta. :)
03.10.2009 11:04:00

Asta spunea d-nul Huginn in data de 03.10.2009 si nici un articol despre nici o imputernicire .

Draga Huginn pai ce faci ca ai promis cititorilor ceva???Sau ai cumva si tu apropiati imputerniciti in functii de conducere pe ochi frumosi.

Anonim spunea...

Cred ca in comisiile de disciplina al ANP ar trebui cooptati ofiterii din teritoriu, chiar PRESEDINTELE la SUGESTIA SINDICATELOR, ar terbui sa fie tot din teritoriu , cat privesC nemultumirile despre comisiile din teritorii exprimate pe blog , desigur ca nici un cadru pedepsit de comisiile de disciplina nu se va arata nemaipomenit de satisfacut de comisia de care a foet judecat chiar daca fapta a fost evidenta, dar sa fie evidenta .

Huginn spunea...

@anonim 23.10.2009 20:31:00

Pur si simplu nu am avut timp si inspiratie sa scriu despre imputerniciri.

Anonim spunea...

Dinu Patriciu intrebat de un moderator al unui canal de televiziune daca Romania este o tara blestemata ,a raspuns in felul urmator:"Romania nu este o tara blestemata,ci doar esuata!".

Anonim spunea...

ce are pareiciu cu comisiile de disciplina??? doar asa sa denaturam discutiile....., e buna propunerea20,55

Tim Horton's muffins spunea...

Salut
Daca tot vorbim de aberatii sa va intreb daca este normal sa nu pot primi bani de chirie din cauza ca am avut o locuinta dar care s-a vandut ca urmare a unui divort,iar acum sunt nevoit sa stau cu socrii si copilul in 3 camere!

marcos spunea...

Referitor la acest articol si la comentarii:"inteligenta se plateste,prostia se exploateaza"

MARCOS-BUC. spunea...

Domnule Huginn,
Va rog sa luptati "pentru ceva"nu "impotriva cuiva".
Mult succes,pentru ca asteptarile sunt mari.

Huginn spunea...

@ Marcos

Multumesc. Incerc, nu intotdeauna reusesc. :)

Anonim spunea...

D-le Huginn,
Nu ca mi-ar fi dor, dar am observat disparitia brusca a unor personaje, gen :varcolacul de apa dulce sau tarabostesul de lunca...O fi dat reorganizarea peste ei sau ati dat dvs. cu flit ?Oricum, o lege a paleontologiei spune ca orice animal evolueaza pana in punctul in care isi atinge propriile limite, la fel ca si incompetentii din ANP. Oare suntem in plina era a extinctiei fosilelor vii ? semnat: un istvan (face bine la paranoia si ajuta extinctia)

Anonim spunea...

Domnilor lideri de sindicat va rog sa faceti ceva si cu comisiile astea care se constitie ad-hot la ordinul directorilor si care fac cercetari , constituie dosare pe care apoi le inmaneaza comisiilor de disciplina , astfel comisiei de disciplina nu-i ramane decat sa faca propunerea de sanctionare. Nu cumva aceste comisii ad-hot se substituie comisiilor de disciplina . Cine sunt indreptatite legal sa faca cercetarea fpss si sa propuna sanctiuni , conf. lg 293/2004 si hg 2856/2004? Nu cumva doar cimisiile de disciplina conf. competentelor. Astept un raspuns de la liderii sindicali.

Anonim spunea...

Movila face anchete prin penitenciare impreuna cu Ilie Constantin si altii , dupa care face Nota de inf. care la randul ei este data la comisia de disciplina al carui presedinte este tot Movila . Nu este antepronuntare in cazul lui Movila?

Anonim spunea...

La Giurgiu a fost bagat in comisia de disciplina de la ANP , sefa biroului ev. Movila a dispus cercetarea telefonic. A dat fax la Giurgiu si a cerut sa-i fie inaintate comisiei declaratii de la subordonatii sefei de la ev. Directorul a chemat-o pe cea in cauza si i-a spus sa ia declaratii de la proprii subalterni care o reclamase si care fusese martori. Auziti ancheta facuta de Movila . La cateva zile Rancu este vazut in Giurgiu intrand pe scara la Sefa de la evidenta. Coincidenta nu ?
Rusine sa va fie.

Anonim spunea...

Si Presedintele supleant este numit , incalcandu-se OMJ 2856/2004.Tanase era membru in comisia de disciplina atunci cand a fost numit peresedinte supleant. OMJ2856 , interzice acest lucru.

Anonim spunea...

La Penitenciarul Giurgiu medicul sef Draghici a furat banii pe care ANP ii inmanase pentru a-i distribuii medicilor care au lucrat intr-un proiect. Aceasta a bagat banii in buzunar , inca din luna iulie si a fost descoperita abia acum cu prilejul unei vizite de la ANP . Desi directorul Berechet a fost informat in scris , nu a dispus nicio masura , ba mai mult incearca sa camufleze situatia. El avea obligatia sa sesizeze organele competente sa cerceteze , daca nu el ar trebuii sa fie cercetat pentru complicitate. Banuiesc ca i-a impartit amandoi de o apara. Nu-i de mirare mai ales ca am vazut de ce este in stare. A fost trimisa sesizare si la ANP , dar prietenii directorului , de la corpul de control , nici nu au bagat-o in seama.

Anonim spunea...

VINE COTOFANA LA GIURGIU IN LOCUL LUI NEA BERII?

FPSS spunea...

Comisia de disciplina din ANP ?! Hahahahahaha si tot asa....E de rasul curcilor, dar si de plansul...curcanilor.Stiu, o sa ma acuzati ca sunt pro magistrati, desi nu aveti niciun drept si niciun motiv sa o faceti, nu o ducem mai bine insa nici acum si ne certam intre noi ca nebunii, dar aduceti va aminte cand directorul general Spaiuc l a demis pe Berechet din functia de presedinte al acestei Comisii, pentru incompetenta, dar mai ales pentru ca ...lua mita si asta o stiti prea bine cu totii, Berechet era un incompetent si lua mita de ani de zile si a ramas un incompetent si ia mita si n zilele de azi.Mai mult, noua conducere l a uns director la Giurgiu, iar sindicatele si Penifestul atunci cand a fost demis i au luat apararea lui Berechet.Si Berechet era si este ca si Movila, ambii niste duri, incalcand inclusiv legea si ascultand numai de Bala si de Ragea mai ales.Imi aduc anminte ca Spaiuc a propus o intr o sedinta a Consiliului de conducere al ANP pentru functia de presedinte al comisiei chiar pe doamna Cenusa, insa toata lumea a fost impotriva si chiar doamna cenusa a refuzat.E greu sa fii presedinte al acestei comisii, dar e si responsabilitate imensa.Nu stiu, poate ca ar fi bine ca aceasta Comisie sa fie numai la nivel de MJLC sau, cum a propus cineva anterior, sa fie formata aleatoriu si cu cadre din penitenciarele tarii, din provincie sau, de ce nu, creata o comisie chiar mixta, formata atat din cadre din penitenciare-Anp, cat si membrii ai comunitatii civile....E o problema, asta e clar, si solutii pot fi o mie, numai vointa spre bine sa existe.Or asta din urma cam ne lipseste.

Anonim spunea...

Si in teritoriu comisiile de disciplina sunt varza. De exemplu la Margineni au fost schimbate componenta comisiilor dupa bunul plac al unora cand au vazut ca nu au fost pedepsiti, la ordin , cum au vrut ei, unii agenti. Va rog sa verificati cum s-au schimbat, abuziv, unii membrii. Nu sa respectat deloc OMJ 2856/2004 - Regulamentul Comisiilor de disciplina art.12 si 18 (privind pierderea calitatii de membru).

Anonim spunea...

Pai daca Berechet este corupt cum spuneti de ce l-au dat la Giurgiu ca aici este zona saraca, fara puncte de munca? Si apoi am auzit ca a facut si va face parte din corpul de control. Cum vine asta . Pui hotul sa verifice hotii? Hai ca si Bala le face rau de tot.

Anonim spunea...

Berechet sa fie bagat in comisia de la MJLC , ca nu a sesizat comisia si organele competente cu privire la medicul sef din penitenciar care a furat banii , colegelor. El a stiut acest lucru pentru ca i-am inmanat raport si de doua luni nu a facut nimic. Nu ma mira sa fie complice la cate bube are in cap.

Anonim spunea...

Si in cadrul comisiei de disciplina lua mita Berechet? Bai frate asta fura pe unde ajunge.

Anonim spunea...

Stati linistiti ca nici la Giurgiu , Berechet nu s-a desteptat. Actele sunt facute de altii si el doar le semneaza , dupa care apar problemele . Atunci se infurie si tuna in stanga si-n dreapta. Dar ce nu stie este ca are obligatia sa le citeasca si daca sunt in ordine , sa le aprobe. Da cu semnatura in stanga si-n dreapta ca doar e de director si poate nu mai are ocazia sa -i puna semnatura pe o asa functie. Dar cine stie.. Doar vedeti cum s-a strecurat cu atatea bube in cap.

Anonim spunea...

Sorine , Teo , tineti-va de ei sa faca o comisie cu oameni competenti si necorupti. Doar vedem ca nemernici au condus aceste comisii. S-au erijat in procurori , judecatori , stisfacandu-si doar orgoliile personale si primind mita , sau actionand la ordin.

Anonim spunea...

Coimisa de disciplina din ANP functiona abuziv , nu iti permitea sa te aperi , sau probele pe care le aduceai le arunca la gunoi pur si simplu. Erai deja sanctionat de cum ajungea sesizarea la ei. Cercetarea era de forma. Sunt cu totii vinovati , de la un capat la altul . Daca un membbru era serios putea sa faca obiectii separat sa sa-si dea deminisa, dar s-au complacut si le-au facut sefilor pe plac ca sa-i promoveze. RUSINE INTREGII COMISII. Unde va este demnitatea?

Anonim spunea...

Acum o luna Berechet s-a facut iar de ras in fata intregii unitati. A acuzat in stanga si in dreapta ca cineva a furat 18 kg. de carne , a dispus ancheta , a amenintat cu sanctiuni grave , etc. Pana la orele 16 s-a linistit. A fost o nesincronizare intre el si un ofiter care gestioneaza activitatea . Carnea fusese bagata in masina lui de serviciu , de sofer. Astfel ancheta s-a terminat cu final fericit . Pentru el.

Anonim spunea...

ANP ne-a pregatit ceva urat. A procus modificarea OMJ 2856 / 2004 , astfel incat sindicatele sa ramana in afara comisiilor. Sa vedeti atunci abuzuri.

Anonim spunea...

Berechet a refuzat suplimentarea posturilor la prevenire. Este suparat ca se sta cu ochii pe el. Pai ce ar vrea , dupa cate belele a facut , sa ne facem ca ploua. A facut sou si intelegerii cu altii sa se opuna propunerii de suplimenntare. De ce iti este frica nea Berii daca esti corect? Apropos prietenul matale fotbalistul -infractor Lupu , nu prea mai vine pe la penitenciar, te intalnesti cu el la Bucale?

Anonim spunea...

FPSS, sigur Berechet de la Giurgiu a fost presedinte la Comisia din ANP ? Sigur nu este o confuzie ? Este greu de crezut pentru ca omul nu are nicio treaba cu cartea , cu legea . El ce mai stie este ce a auzit prin viu grai. Sigur avea si drept de semnatura?

Anonim spunea...

Poate că cel mai bine ar fi să se desființeze complet comisiile de disciplină. Ce părere aveți?
Astfel, managerul instituției nu va mai avea probleme din această cauză putând da sancțiunile după bunul să plac, fără a mai fi nevoie de o mână de specialiști, care culmea, mai au și probitate morală.
În situația actuală, dacă va fi modificată des comisia, se va ajunge să fim audiați de "habarniști"!
Până la urmă, dacă cei numiți în comisie nu sunt buni, este o vină comună angajator-sindicate deoarece conform OMJ 2856 doi membri și doi supleanți sunt propuși de sindicat.

Anonim spunea...

Pentru Anonimul de la 13,23...Anonimule poate daca ar fi unitati private Comisiile de disciplina nu ar exista dar asa avand in vedere calitatea oamenilor de la noi slaba pregatire a managerilor nu se poate face asa ceva..As face pariu ca 99% din ei nici nu cunosc notiunea de management...As pleca de la faptul ca majoritatea au terminat Spiru haret apoi au sustinut pentrtu functii de Director niste examene extrem de usoare ...Ajunsi in varf domnii nostri manageri platesc polite,fac afaceri si se lasa mituiti atat de ppl cat si de cadre...Asa ca las-o moale istetule ca nu sunt penitenciarele MAMUCII TALE...

Anonim spunea...

Pt. 14:40
Dacă ar fi unități private, cu siguranță tu nu ai mai lucra în ele, deșteptule!!! De figuri de stil nu ai auzit, deșteptule?
Aș putea să-ți mai spun, deșteptule, dar mi-e teamă că nu vei înțelege sensul!!!???

Anonim spunea...

Pt. 15,48! Voi toti din corpul ofiterilor sunteti figuri de stil de cel mai scazut nivel al intelectualitatii romane...Si auzi ce coeficienti obraznici aveti pe spatele palmasilor de agenti care culmea toti au aceiasi pregatire ca tine domnule Goe din ANP...si muncesc si 300 ore pe luna pe un salariul mizer...Fara suparare va spun ca 90% din voi nu faceti altceva decat sa plimbati doua hartii sau sa flirtati cu multiplele voastre colege...altceva NIENTE...Si iarasi SI...culmea in timp ce in ultimii doi ani nr. ppl a scazut voi pleava grasa si puturoasa a sistemului romanesc v-ati inmultit...ptr. ce oare???

Anonim spunea...

In comisia de disciplina de la ANP membrii se inlocuiau dupa bunul plac ,nerespectand conditiile impuse de 2856/2004. Secretarul semna in locul presedintelui , refratele , probele nu erau luate in calcul , atutudinea fata de cei care veneau in fata comisiei era ca pe vreme inchizitiei , prezumtia de nevinovatiei lipsea cu desavarsire.

Anonim spunea...

Lasati-l domnilor pe Berechet in pace ca este om cinstit. Saptamana aceasta l-a sunat Bala pt. o interventie in favoarea unui angajat si el a luat atitudine. A mers din birou in birou si a povestit tuturor ce s-a intamplat , cum l-a sunat Bala care a intervenit pentru cineva, etc. O atitudine corect , ce daca Directorul General te suna. Sa terminam o data cu blaturile astea. A avut mare curaj sa-l infrunte pe Bala , sau chiar daca nu l-a infruntat , este bine ca a povestit tuturor.

Anonim spunea...

Pina acum doi ani am lucrat cu colegul MOVILA,la multe cazuri in comisia de disciplina.
Nu pot sa cred ca s-a scimbat asa de mult.
Impreuna cu el am convins cond.ANP de atunci(proc. IACOB),ca nu se pot lua mas. cerute de domnia sa,impotriva un ofiter de la BAIA MARE;tot cu el am respins "dorinta "doamnelor CERBU si PUSCAS de "distrugere " a lui ANTONESCU de la GIURGIU,si ex. pot continua.
Refuz sa cred ca s-a schimbat asa mult.Dar.. cine stie?
Totusi imi vine in minte o fraza pe care o aud tot mai des la unii directori:"nu mai avem nicio pirghie legala, de control asupra subordonatilor,nici de sanctionare ,nici de recompensare"
Oare de ce?

Anonim spunea...

Berechet=lume interlopa.(punct)
DACA VREA EX.SA SCRIE AICI SI LE VA AVEA.
CHIAR CU PROBE.

Anonim spunea...

pentru anonim 24.10.2009 17:42:00

Ai dreptate, unde mai pui ca multi sunt proveninit din randul vostru al agentilor. Uite imprejur. Trebuie cumva dezechilibrul, sunteti multi si unii lenesi. Trebuiesc ofiteri, comisii insa fara abuzuri. As vrea sa vad o comisie numai din agenti.

Anonim spunea...

rusine asta care zici ca erai in comisie! nu te lasa nici la pensie libidinosenia si smecheriile de talhar expirat. pe antonescu nu l-a salvat decat faptul ca isi facea treaba pe cand tu stateai pe la usile sefilor sa te mai aranjezi de ceva functie si daca nu ti-a tinut ai plecat cu coada intre picioare, faci pe dizidentul! pe cine pacalesti? antonescu n-are nevoie de aparatori ca tine.

Anonim spunea...

COMISIILE DE DISCIPLINA TREBUIE SA FUNTIONEZE IN CONTINUARE. Acestea isi au rolul lor in fiecare unitate dar trebuie sa fie deservite de oameni integrii, cu coloana vertebrala si fara subordonare de la ANP, cum se practica, ilegal bineinteles.
Si cand sunt controlate sa se verifice ca sunt ffff foarte multe nereguli incepand de la modul de alegere, modul de schimbare, de judecare(care nu au habar de PNT.). Asa este Margineniule? rusine

Anonim spunea...

Asa este. Trebuie ca cei din comisie sa aibe cunostinta de ceea ce se petrece in institutie nu trebuie sa fie juristi de exemplu ptr ca ei nu stiu cu ce se mananca munca de penitenciare. si alte ex asemanatoare.

Anonim spunea...

Asta care zici ca ai lucrat in comisia de disciplina pana acum doi ani trebuia sa fi un yesman fara scrupule, un aplaudac fara coloana ca sa fi acolo. am trecut prin comisie si am vazut cum se intimida, eram amenintati si se cauta vinovatia cu orice pret, erau abuzuri mari. ati distrus cariere din ambitie, din ordin din prostie. Securisti agramati si fara scrupule asta e cartea voastra de vizita.

Anonim spunea...

Pt. anonim de la 8:42, vorbesti prostii si stii ca esti un neica nimeni. Nu vrei decat sa distrugi cariera ireprosabila a unui om care a rezistat tuturor regimurilor si tentatiilor. Rar mai gasesti oameni de valoare in sistemul penitenciar.

Anonim spunea...

Movila este dinozaurul care a rezistat si s-a strecurat pe functii caldute. Supunerea fata de sefi l-a facut folositor tuturor sefilor care s-a perindat pe la ANP. Este specialist in paza , comisii de disciplina , dar cred ca este singurul de prin ANP care nu prea a avut ttreaba cu penitenciarele . Atrecut pe acolo doar in vizita , lasand dare de veniin. Jos cu dictatorul !!

Anonim spunea...

Vreti reforma in sistemul penitenciar? Lasati tinerii sa vina la putere. Nu vedeti ca cei batrani nu se pot adapta si trage sistemul in jos. Greu mai este sa le schimbi obiceiurile proaste. Din 12 000 de fpss , sistemul sta numai in Movila , Berechet , Bala , Celmare , Ungureanu si altii ca ei care nu se pot adapta? Dati-va la o parte pt. ca tineti reforma pe loc.

Anonim spunea...

Colegii de la Giurgiu , nu va amagiti . Cat este Cel-Mare la ANP , Berechet ramane la Giurgiu. Este din gasca lor. Incompetenti , insolenti si cu salarii grase. Este o rusine sa participi de mai multe ori la examen pt. functia de director , sa le pici cu noate rusinoase si apoi sa fii uns director tocmai pe postul pe care ai picat . Cum se simt ei cand vin in fata oamenilor si-si dau cu parerea , pardon , impuns subordonatilor sa fie competenti sa-si faca bine meseria , cand stiu ca nu au calitati manageriale.
La MJLC , Ragea , Diaconescu , Buica , nu le vad , ca sunt tineri si vor sa promoveze competenta si reforma sistemului. Asa domnilor din MJLC vreti sa faceti reforma? Poate vi se face un pic de rusine .

Anonim spunea...

Dl Berechet a facut si fapte bune.Sa poti sa supravituiesti in sist. asta infect,trebuie sa te comporti in consecinta. Ceilalti sefi/dir. etc., din GARDA VECHE , au facut numai bune?? De ce nu-i analizati si pe ei??

Anonim spunea...

Este o problema a sistemului . Recunostinta lui fata de grupurile de interese primeaza; de aceea gasim la conducerea penitenciarelor , fosile , care sunt imputernicite , pentru a iesi la pensie cu buzunarele pline. Atunci de ce ne mai miram ca treburile merg prost in sistem? Promovam prostia , avem rezultate proaste. Singurii care pierd sunt palmasii care duc greul si lucreaza zi de zi cu ppl care au devenit din ce in ce mai obraznici.

Anonim spunea...

Asa este . Confirm ca Berechet a facut si fapte bune, dar nu gratis. Ce sa-i faci , trecutul te urmareste peste tot. Ce a facut in 97 , a continuat ulterior pentru ca de, obiceiurile se pierd greu. Comportamentul acesta nu poate fi schimbat pentru ca nu poate fi deosebit de unul normal , corect ; existand deseori confuzia .

Anonim spunea...

Daca cei din Garda Veche ar constientiza ca lucrurile nu mai pot continua in modul pe care ei il percep ca pozitiv , lucrurile ar deveni mai simple. Este important sa intelegi sa faci pasul inapoi cand evolutia te-a depasit de mult. Continuati sa va impuneti stilul comunist si fenomenul Barcea Mare se va extinde in tot sistemul. Oamenii nu mai au rabdare ca voi sa va schimbati . De fapt dovediti ca este imposibil. Nu cerem sa fiti aruncati la lada de gunoi a societatii , dor sa constientizati ca timpul mentalitatilor voastre a trecut. Exista alternative : pescuitul , plimbarile cu bicicleta prin parc , chiar si excursii in strainatate va puteti permite cu pensiile pe care le veti primi.

Anonim spunea...

Domnule Huginn , stiti ca atat directorii de penitenciare cat si ANP au gasit alternativa la comisiile dde disciplina? Acestia alcatuiesc , prin DZU , comisii de cercetare administrativa care cerceteaza faptele si intocmesc dosare . Unde fapta nu se confirma se finalizeaza cu ATENTIONAREA celui cercetat , iar acolo unde este mai complicat se intocmeste dosar ce este inaintat comisiilor de disciplina , acestora ramanandu-le doar sa propuna sanctiuni. Oare aceste practici sunt ilegale si aceste comisii se substituie comisiilor dde disciplina sindurele in masura sa cerceteze si sa propuna sanctiuni? Aceste ATENTIONARI sunt clasate in dosarele profesionale , si care aduc prejuditcii grave de imagine , functionarului in cauza. Am studiat acest fenomen si am constatat ca ia amploare . Aceste comisii de cercetare , date prin DZU , nu se regasesc in lg.293/20004 si nicI ATENTIONAREA. In aceste conditii nu credeti ca , in astfel de situatii , se poate considera ca atat comisia care a acceptat sa lucreze in astfel de situatie cat si directorul care a constituit-o prin DZU , pot fi acuzati de abuz? Care este solutia in astfel de situatii?

Anonim spunea...

Raspunsuri:
@ANONIM 25.10. 12,37--SI CINE SCRIE?
@ANONIM 25.10. 13.48--NU SUNT LA PENSIE,POATE SUNT CHIAR SEFUL TAU, IN ACEST MOMENT.(RUSINE-H)
@ANONIM 25.10.14.29--NOI "AGRAMATII" TE RUGAM SA SCRII CORECT.EX:"FII",IN LOC DE "FI":"INTIMIDAU" IN LOC DE "INTIMIDA"(IN RAPORT DE CONTEXT-------AAAAAAA).

Anonim spunea...

14,45, ai dreptate.sa nu uitam cuplul de abuzuri movila martiniuc- mercenari pe bani multi si functii caldute. astea sant comisiile din anp-topoare in mainile celor cu putere si in ele isi gasesc adapost habarnisti, corupti, slugoi si prostovani care n-au facut decat sa distruga tot ce era mai bun in sistem. dar comisia trebuie sa existe cu profesionisti

Anonim spunea...

D-l Movila a facut multe abuzuri in viata si nu numai la comisia de disciplina

Anonim spunea...

Felicitari SNLP,trebuie luata atitudine si in legatura cu aceste comisii de cercetare administrativa si impotriva avertismentelor pe care le dau directorii cu nemiluita si se indosariaza in dosarul personal ceea ce e ilegal.Felicitari SNLP un membru care crede in voi,daca nu ati exista ar fi rau de noi.

Anonim spunea...

barzu de la p.giurgiu?

Anonim spunea...

Oameni buni , de ce dati numai in Movila? Comisia are 5 membrii. Ei de ce s-au complacut in aceasta situatie? Nu sunt si ei vinovati ca au mers mana in mana? Dati-le numele tuturor celor din Comisia din ANP , ca sa stim cine a facut parte din echipa de tortionari.

Anonim spunea...

Pt. anonim 17: 07 , un comunist in formare , nepot a lui Martiniuc, care i-a aranjat examenul.

Anonim spunea...

Si FSANP este in aceeasi barca cu SNLP. Lupta este comuna ,impotriva dictatorilor.

Anonim spunea...

comisie de disciplina, NU; prevenire, NU;
ramane doar "legea sindicatelor" adica cea mai mare mafie....

Anonim spunea...

sindicalistilor, spuneti si cei scapati de voi de si in comisiile de disciplina..

Anonim spunea...

noua comisie de disciplina va fi constituita, e drept cam tarziu, dupa HG 1344 din 2007... pentru cine stie sa citeasca..

Anonim spunea...

Pentru Huginn.........Mai nene lucreaza cineva in sistemul asta???? Sau toti sunt corupti pusi in functii de rude, pile etc.........intelegi ce vreau sa spun. Vreau sa ne spui daca din toti sefii din ANP, deci toti cu functii de conducere, munceste vreunul, daca esti multumit de vreunul dintre ei. Si da-le numele sa iasa si ei in evidenta, sa se faca cunoscuti si ce-i ce muncesc.Ptr cei de la Giurgiu.....bucurati-va ca vine ,,cotofana,, adica nu o sa dati de cotofana o sa dati de dracu. O sa vedeti ce inseamna un militar........

Anonim spunea...

Esti in eroare 20:03 , hg 1344/2007 constituie cadrul general pt. comisiile din ANP si unitatile subordonate , ea aplicandu-se funct. publici pe lg. 188. La noi mai este vorba si de functii de conducere si de grade profesionale, etc.

Anonim spunea...

Pt. anonimul de la 18:58, 18:59 , datorita sindicatelor unele drepturi de care beneficiezi si tu , au fost castigate. Sigur ca te afli in categoria celor care abuzeaza. Nu te vad bine. Fii un om cinstit si apuca-te de treaba. Nu stii cand iti vine randul.

Anonim spunea...

Nu vine Cotofana , ca nea Berii sta bine. Este prieten bun cu Ioanitoaia si Cel Mare si nu-l lasa la greu. A mai fost lansat zvonul cu Cotofana , dar nea Berii a rezistat. Lasati-l la Giurgiu ca este baiat bun , mai da si el imputerniciri ca doar stie cu e , doar si el este in aceeasi oala. De ce sa mai dam examen cand se poate cu imputernicirile? Aceleasi drepturi , acelasi salariu , de ce sa mai invatam Daca era buna cartea o lua Ragea.

Anonim spunea...

Cotofana cu ce a gresit de il arunca astia pe frontul de Sud , la Giurgiu. Este batalion disciplinar , bai frate la voi? Sau acolo se testeaza anduranta directorilor? Daca rezista la Giurgiu este bun de trimis in Irak.

Anonim spunea...

E teapa cu Cotofana , omul isi vede de treaba la Rahova , nu se muta la tara.

Anonim spunea...

@25.10.2009 20:20:00

Mai nene. Mai lasa-ne cu militaria. Stii cum, nu? Fuga mars!(cu peste 270 pasi/minut, parca)
Ca sa nu gresesti iti recomand Regulamentul instructiei de front. Precis dormi cu el sub cap.

Anonim spunea...

Parca mai era unul ,mic si negru , in sistem venit de la armata si care avea militaria in sange . I-a trecut . Sigur ii trece si lui Cotofana daca merge la Giurgiu cu ganduri din astea.

Anonim spunea...

Dar ce ziceti daca aceste functii sunt ocupate prin concurs. Sa se dea concurs pana se ocupa. Nu este vorba de buget pt. ca si prin numire tot atatia bani se cheltuiesc pentru functia de director.Poate se ocupa cu niste oameni competenti.

Anonim spunea...

Cine este Cotofana ? Ce stiti de el?

Anonim spunea...

Cum dracu a stat Movila atata timp in fruntea comisiei de disciplina fara sa fie deranjat? Hortopan de la Targu-Jiu a fost executat de domnia sa fara drept de aparare. A trimis opt controale in patru luni. A preluat puscaria o ruina si dupa ce a facut-o farmacie l-au detasat disciplinar la Deva ca sa vada cine e jupanul. Cei interesati cunosc cazul. Jenant. Si totusi cine e Movila asta ?

Anonim spunea...

Pentru anonim din 25.10.2009 ora 19.58 . Da frate ai dreptate, comisie de disciplina nu, prevenire nu in schimb va dainui legea sindicatelor. Esti destept !

Anonim spunea...

Hrtopan,si-a facut-o cu mina lui nu a stiut de cine sa se apere l-au tradat tocmai oamenii lui,exista o vorba,sau doua sa le leg1.-capu face capu trage,2-rasare soarele si pe strada mea dar eu zic mai departe: ca trebuie sa te feresti de caldura lui,ca sa nu te ia durerile de cap, daca Hortopan,nu s-ar fi spalat pe miini de oamenii cu experienta, asa cum zic unii colegii sa lase loc celor tineri, daca nu au experienta de unde invatamm si noi , meserie nu de la dinsii,mie DOMNUL IOANITOAIA MIS-A PARUT CUMSECADE IMI PARE RAU CA NU AM APUCAT SA -l cunosc mai mult sa fi stat de vorba cu dumnealui, nu am avut curajul sau tupeul cum au altii, domnilor, tineti de oamenii cu experienta si lasatii asa ciudati cum sunt ca mai avem de anvatat meserie,l-a unii ofiterasi nu s-a uscat bine cerneaqla pe foi si se dau gongoi.Nu trebuie sa-i vaitam pe cvei virstnici ci pe noi tinerii, ca nesabuiti cum sunt majoritatea arunca cu pietre dupa cine nu trebuie, ar trebui sa fim mai uniti si mai copti la minte macar ascum cu reorganizarie.Sa spun sub alta forma ginditi mai intelept. Ce folos ca a fost delegat Hortopan cui i-a folosit decat noua tuturor sa invatam din nexperientele altora si ale noastre trecute,cate controale nu au ajuns la gorj pe medical Doctoru Malaescu a patit ceva nu e bine mersi pensionat cu amanta angajata pe pot de ofiter , si conduc Fundatia, iar oalele s-au spart in capu lui Drula asistentu sef, domnia si prostia se platesate , orice medalia are si un revers, noi sa zicem merci pentru posturile pe care le avem ,ca acum nu e momentu sa vaicarim pe altii , ci pe noi