Powered By Blogger

Recent Posts

Federatia Sindicatelor din Administratia Nationala a Penitenciarelor

sâmbătă, 18 iulie 2009

Yes, we can!

Am asteptat rezultatul discutiilor de astazi, de la minister pentru a face comentarii pe baza acestora. Am sperat ca dupa situatia penibila petrecuta cu ocazia pichetarii, cand curajul si responsabilitatea au ramas blocate undeva intr-un birou antifonat din minister, macar de aceasta data sa avem parte de o abordare corecta si deschisa a problemelor.

Nu s-a intamplat insa asa nici de data asta. Discutiile sterile, dusul cu presul, bagarea gunoiului sub covor, au ramas in continuare singurul mod in care se poarta discutiile. Si daca aveam o palida speranta ca dl.ministru este neinformat sau i se prezinta trunchiat realitatile din sistem, acum m-am convins ca nu este asa. Echipa conducatoare a ANP-ului are sustinerea neconditionata si totala a ministrului.

Argumentele cifrice si faptice nu au nici o valoare intr-o discutie in care se pare ca partenerii vorbesc limbi diferite. Problemele grave si reale palesc in fata orgoliului ranit al conducatorilor, care asemeni multor altor personaje din istoria milenara a acestei tari, nu concep ca plebea nu-i iubeste si ca actiunile lor, cu influente din cele mai nefaste asupra vietii celor ,,de sub ei'', nu sunt cea mai fericita abordare a problemelor sistemului.

Obtuzitatea la discutie, manifestata si cu ocaziile anterioare, se dovedeste a fi trasatura de baza a domniilor lor.

Iar noi, cei simpli, cu o gandire atat de inceata incat nu putem patrunde tainele si fineturile unei gandiri complexe ca cea a dl. Ragea cel exotic, cum l-a caracterizat dl. ministru, noi cei care nu prea vrem sa muncim si care ne dorim foloase nemeritate, noi cei care ne argumentam revendicarile cu cifre pe care dl. ministru nu le cunoaste, noi cei care fara sa aducem in discutie revendicari salariale ne trezim peste noapte cei mai bine platiti slujbasi ai statului, cu salarii cuprinse intre 4000 si 9000 conform dl. Bala, noi cei multi care am trimis domnului ministru scrisorile de felicitare pentru numirea dl Bala ca sef peste puscarii (nu stiati ca exista asa ceva?).

Spuneam ca noi trebuie sa fim cei concilianti, cei iertatori si in general cei care trebuie doar sa munceasca si nu sa si gandeasca.

Dl.Bala se "confeseaza" in timpul sedintei ca s-a inconjurat de oameni de slaba calitate. Sa intelegem ca se pregateste o remaniere in ANP si ca vor fi sacrificate capetele care nu sustin tronul? Pentru ca ma indoiesc de faptul ca vor fi schimbati cei care au cantat in struna reprofilarii sau a programului pilot de lucru.

Oare atat sa fi inteles dl.Bala, ca dorim niscaiva sacrificii anp-iste pe altarul sindicalismului?Este oare atat de greu de inteles ca nu taierea capetelor ne-ar multumi ci punerea lor la contributie?

Atat dl. Ragea cat si dl. Bala se comporta ca si cum ar duce un razboi personal cu sindicatele, insa uita ca initial nu figurau pe lista noastra de revendicari, nimeni nu le solicita demisia ci doar sa accepte discutiile legate de starea sistemului penitenciar. Atat!

Faptul ca s-au retras in transeele negarii realitatii si au inceput sa lanseze comunicate nerealiste, incercand sa duca in derizoriul salarizarii revendicarile sindicatelor, demonstreaza ca notiunea de dialog nu exista pentru d-lor si ca singura atitudine pe care stiu a o adopta este cea a vechilor comandanti de puscarii, pe care dl.Bala ii apreciaza atat.

Din discutiile purtate la minister a reiesit clar un lucru. Domnul ministru citeste sau i se citesc comentariile de pe bloguri, deci nu poate spune ca nu cunoaste parerile si reprosurile pe care le posteaza atat moderatorii cat mai ales ,,anonimii'' din sistem.

Faptul ca s-a aratat atat de deranjat ca dl.Ragea a fost asemuit unui bivol pe Penifest, intr-o parodie de fabula, dar nu a suflat un cuvant despre strigatele de nemultumire ale lucratorilor din diferite penitenciare, care de teama represaliilor se exprima liber doar pe Penifest la adapostul anonimatului, ne arata cat de selectiv si ,,atent'' este dumnealui la problemele oamenilor pe care-i are in grija.

Una peste alta, problemele sunt departe de a se rezolva, atitudinea dumnealor fata de noi nu s-a prea schimbat, asa ca mergem inainte. Chiar daca deocamdata s-a declarat remiza, am convingerea ca vom castiga pana la urma.

Marele nostru atu este ca, in sfarsit, am devenit un tot. Faptul ca la pichetare au fost prezente toate penitenciarele si ca numarul de participanti a atins estimarile cele mai optimiste, demonstreaza ca putem deveni o forta capabila de a se infrunta cu sistemul si chiar poate castiga!

117 comentarii:

Anonim spunea...

Ceva nou despre SIPAREZIIIIII ?

shelley spunea...

De ce atâta maliţiozitate? Constatarea domnului Băla referitoare la echipă e corectă, e înconjurat de mulţi oameni de slabă calitate. Nu e vorba de capete, dar competenţa şi abilităţile manageriale le lipsesc multor ANP-işti şefi de servicii sau de direcţii şi nu e timpul trecut pentru a corecta unele greşeli. Domnul Dumitraşcu spunea că sunt mulţi oameni competenţi în sistem, trebuie doar să-i descoperim şi să îi credităm. O problemă majoră o reprezintă promovarea oamenilor din sistem şi accesul la funcţii de conducere, pentru că nu prietenii trebuie să-i recomande ci cv-ul.
Până la urmă important e că încă mai credem în ceea ce facem!
Un gând curat!

Anonim spunea...

Buna dimineata, oameni buni!

Stau, citesc noua postare si comentariile postarilor anterioare, trec rapid la informarea de pe site-ul FSANP si nu-mi vine sa cred. Ministrul ne citeste….are incredere totala in doi incompetenti….sustine, cu obstinatie, in ciuda evidentei, o echipa incapabila sa dialogheze…bleah!, imi vine sa vomit…
Totusi, ma bucura faptul ca al nostru ministru isi face timp sa citeasca si strigatele de disperare ale oamenilor din sistem, insa iarasi ma intristez la gandul ca nu intelege nimic din problemele sistemului.

Domnule ministru,
Cum este posibil sa afirmati ca negociati orice, mai putin demiterea lui Ragea si a lui Bala? Credeti ca problemele ridicate de sindicate sunt simple inchipuiri ale unor lideri de sindicat avizi de putere? Sunt convinsa ca asta vi se spune de catre Bala. “Dumitrascu si Teoroc au dat mana cu alti oameni din sistem, sa puna mana pe putere”. ) Cata prostie….cata gugumanie!
La inceput, directorul general s-a bucurat de un capital de imagine si simpatie extraordinar, dar, din pacate, acesta a dezamagit cumplit. Pe mine nu m-au deranjat deciziile legate de profilare (raman la parerea ca este o decizie buna, accept ca poate prost implementata) sau de pastrare a serviciului de prevenire a criminalitatii. Pe mine ma dezamageste lipsa comunicarii si semetia directorului general. Cateodata ii gasesc o scuza, aceea ca e prost consiliat de cei apropiati. Nici nu e de mirare! Cand ai o mana dreapta, cum il considera domnia sa DG-ul pe Ionel Cel Mic, la ce te-ai putea astepta?
Am discutat cu multi colegi, oameni simpli, ofiteri cu functii sau lideri de sindicat, si toti acuza acelasi lucru - lipsa de transparenta a actului decizional si impaunarea cu care seful ANP isi priveste subordonatii. Pacat!
Domnul Bala uita ca nu a fost parasutat in sistem si ca a luat-o de jos. Uita ca poate si domnia sa s-a lovit, in lunga-i cariera, de sefi care il tratau cam cum isi trateaza domnia sa acum subordonatii. As fi in stare sa pariez ca atitudinea acelor sefi l-a deranjat profund. As fi in stare sa pariez ca domnia sa isi propunea ca, atunci cand va fi MARE (in functii) sa schimbe ceva din ce nu i-a convenit, pe principiul “Ce tie nu-ti place, altuia nu-i face!”. Poate ca ma insel totusi…
Cu ceva vreme in urma, cineva de prin ANP spunea ca domnul Ragea este omul potrivit pentru a coordona sistemul penitenciar pentru ca are incredere in specialistii sistemului si ii lauda efortul pe care il depune pentru a intelege problemele acestui sistem. Se pare ca fie s-a inselat, fie s-a stricat domnul Ragea. Prin girul pe care l-a dat propunerilor directorului general, pot spune ca a gafat iremediabil.
Am observat, cu stupoare, ca directorul general a pornit un razboi aiuristic. Aghiotantii sai – Cel mai Mare si actualul sef al Sipei – i-au turnat venin in urechi. Asa se face ca, sfatuit de bine de cei doi, directorul general a luat niste decizii pe care, daca ar fi chibzuit mai bine, nu le-ar fi luat in ruptul capului. Sa treci paza in subordinea lui Cel Mare e, de departe, cea mai proasta decizie din cate putea lua. Din nefericire, aici e si vina ministrului. Prieten apropiat cu directorul general, a considerat ca ceea ce ii spune Bala este real, drept urmare i-a satisfacut micile capricii – vezi trei detasari din prevenire si taierea aripilor lui Ungureanu.  Marete decizii….cumplite deziluzii….
Nu murim curand (sper ) ), asa ca vom vedea cat de bune, pentru sistem si pentru cel ce le-a luat, se vor dovedi aceste decizii “intelepte”.
Bala ar trebui acum sa ceara dovezi palpabile pentru ineptiile ce i-au fost prezentate ca fiind certitudini, iar daca nu i se pot prezenta, sa recunoasca ca a gresit si sa plece alaturi de sfatuitori.
Razboiul trebuie sa se termine si se va termina, curand…nu-mi ramane decat sa sper ca se va termina cu bine….pentru noi toti…

Inima buna!

claustrofobul spunea...

Stati mai,cuminti,ca n-are ala timp sa ne citeasca.....dar pentru ca a avut ecou "fabula" scrisa aici,a ajuns probabil prin informatori la urechile lui,cate de tare a fost jignit domunl Ragea.
Vaaaaai,cata nesimtire pe noi......
Chiar credeti ca are timp sa stea pe blog sa citeasca nemultumirile unei gloate? Eu nu cred!

Cetatenul din Flamanzi, 1907 spunea...

Pe principiul :"De ce n-ai tichie ?Lasa ca iti dam noi !" au inceput sa apara comentarii care incearca sa il aduca, prin diverse subterfugii, la suprafata apei murdare, pe dl. dir. gen Bala. Se acrediteaza ideea ca saracul bietul domn Bala s-a inconjurat de oameni slabi de parca i l-ar fi adus cineva in dar de ziua dumnealui, intr-o cutie cu funda rosie, pe Firi in loc de tort cu acadele. Nu, domnilor si doamnelor !Cine a gresit, trebuie sa plateasca !De aceea avem legi, regulamente si consilii de disciplina. Veti avea timp sa plangeti, sa va lamentati si sa analizati si dupa aceea !Credeti ca daca s-ar face, in acest moment, un sondaj cu o intrebare simpla :"Doriti ca urmatorii domni :Ragea, Bala, Cel-Mare, Ungureanau, sa paraseasca functiile actuale ?" nu s-ar intruni 10 000 de DA din 12 000 de voturi ?In acest prezumtiv caz, nu ar trebui sa va supuneti vointei majoritatii, orice parere personala ati avea ?Saracul bietul domn Bala este, probabil, cel mai vinovat de actuala stare SI ca S-A INCONJURAT DE INCOMPETENTI, de falsi intelectuali, ca a acceptat o megastructura, gen Marea Adunare Nationala, in Ghiculeasa. Acest balast, impreuna cu cei care il gireaza , trebuie aruncat peste bord pentru ca noi, ceilalti, sa mai putem supravietui. Si, la urma urmei, nu il plangeti voi prea tare pe Bala ca nici dumnealui nu va baga prea tare in seama. Altfel, ar sta de dimineata pana seara, in aceasta perioada, de vorba cu sindicatele, ar merge prin unitati sa vada realitatile vietii de zi cu zi. Hai, cu inima buna !Nu plangeti, fiti tari, va fi bine !

Flamandul din Flamanzi spunea...

A, era sa uit !Jos cu siparezii !

Anonim spunea...

Se pare ca structurile sindicale ale sistemului penitenciar devin din ce in ce mai puternice demonstrand ca numai prin solidaritate se pot indeparta cutumele unui sistem bolnav de infectia totalitarismului si a incompetentei.

De ce toate astea ? Din lipsa unui concept elementar vis-a-vis de competenta manageriala. Lipsa transparentei decizionale, dezinformarile mizerabile, naive, infantile intr-un sistem care se confrunta cu probleme serioase, nu face altceva decat sa nasca greata oricarui lucrator de penitenciar.

Ma intreb de multe ori daca sunt un idiot. Si asta, pe motiv ca observ o sumedenie de lucruri ce sunt atat de simplu de rezolvat iar cei ce ar trebui sa le rezolve le complica atat de mult. Oare sunt eu prea naiv si nu-mi dau seama ca multe din aceste lucruri sunt cu adevarat problematice ? Dar, cam in acelasi timp, ma trezesc si-mi confirm ideea ca totusi sunt un om normal cu o viziune destul de normala cand apelez la rezolvari fara a ma crampona de idei preconcepute specifice unei mentalitati bolnave ale unui regim invechit si plin de cutume mizerabile.

Este nevoie domnilor ANP-isti sa apelati la complicarea unor lucruri firesti si extrem de simple ? Suntem o comunitate platita din banii statului roman, o comunitate care ar trebui sa fie un exemplu pentru societatea civila care contribuie la bunastarea noastra prin asigurarea veniturilor. De ce trebuie neaparat sa va complaceti in ideea lipsei de respect fata de proprii angajati, fata de intreaga societate civila pana la urma ?

Anonim spunea...

Mult stimati domni colegi Bala,Cel Mare si, care mai suntenti!
Sunt profund dezamagit de tot ceea ce se intampla in sistemul acesta pe care,cu onor,il carmuiti,de dragul de a conduce, fara sa va pese de destinele si sperantele cu care ati fost investiti,de colegii dumnevoastra. Veniti din teritoriu,cunoasteti cel mai bine realitatile, greutatile si pe noi cei ce intradevar reprezentam adevaratul sistem penitenciar,dar ati facut corp comun cu toti neavenitii,nestiutorii si incopententii care habar nu au ce inseamna o puscarie,v-ati alaturat lor,de fapt ati fost asimilati si ati dat cu oistea in gard.
Ati intrat in jocul lor de-a strategia,situatiile,hartogareala facute toate de dragul de a face ceva pentru a va ocupa 8 ore de program si atat!
Ati innebunit un sistem deja dus la vale,l-ati ineficientizat si birocratizat!
Ati mutat ppl pe baza unei legi(L275) pe care nici macar nu ati vrut sa o constientizati in litera ei, o lege proasta de altfel,la care de cativa ani faceti tot mereu propuneri de modificare,propuneri la fel de proaste ca si legea insasi.Si de aici pleaca totul:
-cheltuieli masive cu mutatul detinutilor,cu afacerile lor judiciare;
- cheltuieli in cadrul reprofilarii penitenciarelor prin readaptarea acestora- scoaterea gratiilor,punere a gratiilor,amenajari conforme noilor conditii;
-ati lasat penitenciare fara posibilatea de a incheia contracte de munca cu ppl acestea devenid cu regim inchis;
-ati populat penitenciare cu ppl cu regim deschis si semi- acolo unde zonele lor nu permit din cauza conditiilor economice ,nu permit sa-i scoti pe ecestia nici macar sa mature strazile;
L275 dispune ca oricarei ppl sa i se poata oferi posibilitatea executarii pedepsei intr-un penitenciar dispus cat mai aproape de localitatea sa de doniciliu. Ati facut o analiza sa vedeti cat de respectata este aceasta prevedere si care sunt implicatiile economico-financiare a nerespectarii acesteia?
-la numarul de detinuti din Romania distribuit astfel si nu dupa cum ati dispus prin reprofilarile aberante,in penitenciarele existente,ar fi revenit in jur de 500-700 de persoane detinute fiecarui penitenciar.Ce era daca majoritatea penitenciarelor ar fi pastrat toate regimurile! Cate economii s-ar fi realizat? Dar ,poate ca nu acesta era scopul!
-reprofilarea a atras si aberatia care caracterizeaza organigramele penitenciarelor.Veti dispune acum,ca masura imediata,dar si ca masura coergitiva in ceea ce priveste miscarile sindicale, redistribuirea personalului.Dupa ce ati aruncat cu banii pe turismul judiciar al ppl, veti mai avea bani sa platiti cheltuielile de mutare si drepturile angajatilor care vor intra in programul dumneavoastra maret de reprofilare si reorganizare? Ori vor fi castigate prin instatnte si platite la sfantul asteapta?
Pacat,domnilor directori ai nu stiu cui,dar numai ai penitenciarelor nu! Pacat de increderea ce v-a fost acordata! Apropo,ati castigat in instanta drepturile lezate? Ce sentimente nutriti si ce gust are asazisa nedreptate ce va fost facuta?

Anonim spunea...

Domnule Dumitrascu daca doriti asa mult sa ajutati sistemul de ce in 2006 v-ati batut joc de anumiti specialisti ai sistemului,oameni care scarbiti de managementul defectuos si imputernicirile pe pile, au parasit sistemul penitenciar iesind la pensie???va dau un exemplu...ISP Dinu de la Margineni...si ar mai fi multii..cu respect

Anonim spunea...

Mai competent ca Sorin Dumitrascu nu-i nici unu ca el a plecat de jos
De ce trebuie atata timp sa ajunga sus? Bala si Celmare acasa

Anonim spunea...

de dubele precare de la instantele de judecata care se dezintegreaza in mers stie domnul ministru??ca rad civili de noi cand mergem la instante??

Sorin spunea...

@18.07.2009 09:57:00
Daca imi dati detalii va promit ca va lamuresc cu privire la situatie. Nu pot insa sa stiu care au fost exact motivele plecarii dlui Dinu.

Anonim spunea...

Alo,penitenciarul Focsani!
Mi se pare ca suntenti foarte multumiti de emanatia dv-stra trimisa sa conduca destinele sistemului penitenciar romanesc!Nu suntenti voi de vina,desigur,dar lipsa voastra de reactie,chiar si pe acest blog,pare totusi sa va descrediteze.Nimeni,chiar si sub protectia anonimatului nu a facut nici cea mai mica remarca in privinta emanatului Cel mic,doar il cunoasteti de prunc,de cand s-a rupt de tzatza mamichii si a inlocuit direct lapticul din biberon cu vinul dulce acrisor specific zonei voastre.Sau nu va mai amintiti vremurile,cand ofiteras era pe la pregatirea escortelor,impreuna cu Dita,Trofin &co punea detinutele sa le faca curat prin birou evacuand cutii intregi cu recipiente golite de continut bahic,ori ,cand venea dimineata si deschidea cu capul porticul vostru de lemn,ca daca se grabea spc-ul sa o dechida ,s-ar fi pravalit gramada in curtea puscariei!? Nu va amintiti, desigur, pentru simplul fapt ca si multi dintre domniile voastre l-ati copiat si ati procedat intocmai!Linistea si confortul functiilor din penitenciar au fost cumparate cu butoaiele de vin trimise cadou anp-istilor de zilele marcante ale sistemului,controalele acestora erau inecate cu suc bahic si chiolhanuri pe masura. Oare cum va explicati ca un biet peniteniar cu portic de lemn si maghernite de detinere aerisite doar de tunelurile sapate de detinutii care incercau sa mai ia o gura de oxigen curata,a devenit la un momentdat centrul zonal pentru alte penitenciare care,doar prin aspectul lor fizic,sa nu mai vorbim de zona in care se afla,intrec cu mult ceea ce reprezinta acest penitenciar?In rest,ce sa va mai cert; nu va urez decat ,,succesuri,,pentru viitoarele emanatii si sa le recuperati pe cele care au inceput sa duhneasca!

Anonim spunea...

Când Timişoara mergea bine unii dădeau bani cu amătă la Craiova

Anonim spunea...

Ce ziceti daca noi sindicalistii suntem implicati intr-un razboi care nu este al nostru!Poate colegul nostru are dreptate cu tortul dulce si otravit !? Reflectati la cea ce se scria saptamina trecuta,daca este totusi adevarat?!!!!!!


1. Ce nu intelegeti voi toti este fatul ca si siparezii executau un ordin primit de la marele lor sef Firinel. Acesta a condus cu mina de fier acest serviciu pe care la folosit in scop personal pentru santaj si lupta pentru putere. A creat un serviciu platit de stat dar care este in slujba sa personala,pentru a arata cit de cumsecade este a arata notele subalternilor tuturol care erau incriminati si aveau functii mari. A adus in Anp la conducerea acestui serviciu un grup de neghiobi ce nu au dat nici un examen si care-i executa ordinele fara sa gindeasca. A manipulat sindicatele si a dat numiri tuturor sefilor acestora ,pe care mai tirziu ia mazilit,a ,,ajutat,, pe uni sa devina directori cu toate ca nu luasera examenele sau nu indeplineau conditiile sa participe la acestea. Tot Firinel este cel care a fost cu ideia reprofilarii penitenciarelor si a semnat acest lucru,deci el este vinovatul consumului exagerat de carburant si al haosului creat in penitenciare.Nu vi se pare dubios faptul ca imediat ce corpul de control a inceput sa investigheze activitatea acestui serviciu el a plecat in concediu si apoi au izbucnit nemultumirile sindicale,bineinteles cu sprijinul si al unor directori de penitenciare? Nu vedeti ca pune in spatele celorlalti directori anp tot ce el a facut? De ce nimeni nu se leaga de el ,nu el sa ocupat cu lucrurile murdare din anp?Cine a fost sfatuitor de tana al anpului,cine spiona unitatile?Acesti siparezi sunt noi dar au fos instruiti in stil comunist de Firinel si ceata lui din BPCT,au intrat pe baza de concurs la nivel national dar au sfirsit prin a lucra in interes personal pentru Firinel. Credeti ca vreunul din acestia au tupeul sa spuna ca nu se intereseaza de sindicate daca ordinul vine de la Firi? I-am intilnit la mare la o convocare pe siparezi si sa-i vedeti cum aratau la 40 de grade imbracati in costume negre si cu cravata la git si ce genoflexiuni faceau cind ii ridica Firinel in picioare. A fost dezgustator erau transpirati si slinosi , nici cu animalele sau cu ppl-i nu te comporti asa indiferent ce rau ti-au facut! Eu nu sunt suparata pe ei ,chiar i-mi este mila de ei ,vreti sa-i trimiteti la munca de jos,lasatii unde sunt ca acolo se chinuie mai mult! Nu vedeti ca sunt structurati dupa chipul si asemanarea lui Firinel,ce nebun unbla vara la 40 de grade in costum negru mirosind a transpiratie dar cu pretentie de spion si mindru de el?! Vreti sa vedeti adevarata fata a acestora si teroarea primita la mare ?,atunci fiti atenti ce patesc cind le vin sefii in control in unitati ,cum sunt imbracati si ce caraui sunt! Cine este de vina deci ei sau Firinel si gasca sa cu care ii conduce, glontul care a ucis sau arma din care a plecat glontul? Nu vreti sa-l scuturati si pe Firinel pe noul post pe care i-l ocupa deoarece nu are studiile compatibile si sa vedeti ce surprize o sa aveti! De ce Firinel nu vrea sa publice Cv-ul ,deoarce nu avea studii compatibile cu functia pe care o ocupa ?Acest Mata Hari al Anpului ce mai cauta in aceasta structura daca Sipa sa desfintat,este ca in Ferma Animalelor,legile se aplica doar de la el in jos? A incercat sa faca cu sindicatele si ditrectorii datori lui un puci impotriva celorlalti directori anp,iar in cazul in care voi esauati ,el era basma curata,daca citigati el era director general si sa vedeti atunci care mai misca prin tata,era vai de noi !!! Din cauza acesta a dat ordin siparezilor sa se ocupe de sindicate,trabuia ca nimeni sa nu-l banuiasca pe el sluga credincioasa cu pretentii de director general! De ce credeti ca a facut blogul sau personal in preajma declansarii greve de avertisment ,dorea sa va testeze daca va-ti prins ca el este initiatorul si sa se acopere la timp!

Anonim spunea...

2. Voi chiar nu vedeti ca umbra lui Firinel este prin toate penitenciarele,cine credeti ca a sfatui pe Cel Mare sa se plimbe prin penitenciare si sa-si fringa singur gitul,nu seamana cunoscut stilui cu al siparezilor? Faceti pariu cu mine ca siparezii din tara nu stiu ca actualul lor sef nu mai este Firinel sii dau in continuare raportul dupa plecarea lui Cel Mare din unitati ?! Acesta Gripa porcina imprastiata de Firinel in anp si penitenciarele din tara este timpul sa sa fie tratata pina nu este prea tirziu si ne inbolnavim toti de paranoia ,spionita si creere de scenarii pe care sa le folosim unul imporiva celuilalt. Este timpul ca SINDICATELE sa analizeze toata activitatea acestui individ si a colectiei sale de cretini din BPCT care se cred atotstiutori in fenomenele penitenciare si sa le traga un sut in c….! Conform lui 293 posturile trebuie ocupate prin concurs sau prin numiri de maxim 6 luni,e ce cauta acolo ? Cine credeti ca a strecurat in lege mutare fara acordul personal al angajatului pe o perioada de 6 luni ? Nu vedeti ca acest Matahari sa pregatit din timp sa va bage pumnul in gura daca nu sunteti de acord cu el cind va conduce anpul? Nu vedeti ca a impartit ciolane si functii mari la tot felul de cretini incompetenti care acum va conduc si care-i aduc elogii si-l pupa in c.. de teama sa nu piarda scaunele cistigate ? Asta da manipulare in anp dar nea Firi nu toti militienii sunt prosti si sper din toata inima sa ai parte de ce ai pregatit tu pentru noi!!!!!!!!
07.07.2009 20:53:00

Anonim spunea...

Sunt dati dracu Siparezii astea ! Ce perversi! Daca este asa Acadel asta trebuie scuipat din ANP ca o masea stricata ! In curind timpeste si pe cei de la DEA,cine stie ce-i mai pune si pe ei sa faca! La mintea lui vide ppl-ei la banca de organe.Bucata cu bucata! Nu are scrupule ! Sorinele lumea te acuza pe tine ca vrei ciolan,dar ai grija sa nu faci fara sa vrei jocul lui ACADEL ORAVITUL !!!!

Anonim spunea...

Fratilor sloganul corect este
,,JOS TOTI SIPAREZII DULCI ! ,,
Nu avem nimic cu cei cinstiti si corecti care-si fac meseria !!!!

Anonim spunea...

Buna dimineata cititori,

Cel mic,a fost intrebat de liderul de sindicat de la Craiova de ce din 20 propuneri pentru avansarea in grad venite de la Craiova ANP a avansat decat 4 sau cinci functionari???Care au fost criteriile dupa care sau avansat cei patru si restul nu???

Raspuns ,

Pai avansarile sau discutat in consiliul de conducere al ANP ,pe fiecare functionar in parte!

Liderul, Bine bine!, Si care au fost criteriile??? Adica de ce a fost avansat x si nu a fost y???

Cel mic,
S-a cerut parerea fiecarui membru al CCR despre fiecare functinar propus pentru avansare etc...........???

Liderul ,

Da d-le! Stim cum se procedeaza ,care sunt criteriile ! barfe,zvonuri si afinitati,sunt avansati cei care se gutura pe la ANP,oamenii tacuti care isi fac treaba sunt necunoscuti .De unde cunoaste ANP activitatea lui x ,y sau z.
Nu cunoasteti realitatea nu cunoasteti oamenii buni din sistem ,va ghidati numai dupa zvonuri.


In acest fel sunt promovati in functii de conducere functionari,dupa barfe ,etc si cum sa mearga acest sistem bine.

Anonim spunea...

Cred ca se lega ceva de ce spune anonimul 18.07.2009 11:54:00

Domnule BALA chiar nu a-ti sesizat ca o parte din evenimentele grave din penitenciare s-au intimplat atunci cind nu va aflati in anp? De exemplu ,, revolta detinutilor,, de la RAHOVA,TG JIU,SEVERIN,JILAVA. Nu va-ti pus intrebarea de ce detinutii respectivi care au fost imprastiati prin tara nu au putut fii sanctionati? Va spun eu! Nu a existat acesta revolta! A fost regizata de Acadel!
Domnule Bala si Sorinele amindoi a-ti plecat de jos ,de ce nu va uniti eforturile sa rezolvati problemele ANP ului? Va razboiti amindoi inutil! Cunoasteti problemele noastre mai bine ca oricine!Cind puneti umarul impreuna sa rezolvati problemele noasre?Cind veti purta amindoi un dialog deschis si constructiv ? Nu este pacat ca tocmai voi care sunteti produsul real al penitenciarelor,oameni plecati din rindul nostru,oameni cu experienta,sa va distrugeti unul pe celalalt?!!

Marius spunea...

Poate ar fi bine dacă şi domnul Băla ar citi ce scriem noi, nu numai Domnul Predoiu, cred că ultimele comentarii exprimă ceea ce ne dorim majoritatea, să-i vedem pe Băla şi Dumitraşcu colaborând pentru noi şi stârpind împreună lichelele din sistem, în special corupţii şi incompetenţii....

Florin spunea...

Pt Sorin

Am rugămintea de a-mi spune şi mie de ce unii directori de penitenciare sunt terorizaţi că subalternii publică articole pe penifest, dacă ei se ştiu curaţi? Avem şi noi dreptul la o pauză de masă şi relaxare, dacă nu fumez două pachete de ţigări şi nu beau 5 cafele cu colegii şi în timpul acesta îmi exprim în două fraze opinia pe penifest, e normal să fiu urmărit? E cumva vreo abatere disciplinară, eu nu mai înţeleg, te rog lămureşte-mă!

Dlamandul din Flamanzii Noi spunea...

Sunt atat de flamand dupa zile bune incat nici foame nu imi mai este. Sunt atat de satul de imbarligaturi ca le simt urma mai ceva decat catelul Vasile din Jilava. Daca nu a mers placa cu : sa ne fie mila de Bala, ca e om bun, ca n-a stiut cu cine s-a aliat, haide sa bagam ce vine la rand. Adica, mai, d-le Bala, de ce nu dai mana cu Sorin, ca doar aveti aceleasi interese, propasirea sistemului, numai sa vreti, ce mai conteaza principiile sau parerea celor din jur ?. Totul pentru Bala, totul pentru infrangerea prostimii...Nu-i asa, siparezi nastrusnici ?

Anonim spunea...

Pt cel Flămând
Ţi-o fi foame, ţi-o fi sete,
dar durerea nu-i prea mare,
poţi gândi că vrem ce-i bine,
nu te supăra, măi frate!

Anonim spunea...

Pentru anonimul 18.07.2009 13:56:00

Asta era domnule Firinel,de asta i-ti este frica!Daca cei doi oameni cu experienta se unesc, jigodii incompetente ca tine si cei adusi de tine ,sau de altii TREBUIE SA DIPARA DIN ANP! Tu ne tot imbirligi pe blog sa terminam SIPAREzii ca sa uitam de tine?! Ti-e frica de ce o sa spuna o parte din ei,sau din directorii santajati de tine? Nu Acadele,nu mai tine! JOS incompetentii din ANP! Afara cu cei care i-si ascund CV ul si STAU ILEGAL PE FUNCTII!!!!! Domnule Predoiu daca cititi acest blog va rog sa luati masuri! Jos cu siparezii dulci!!!!

Sorin spunea...

@18.07.2009 13:21:00 Sunt sentimente profund umane la mijloc. In cazul expus de dumneavastra e frica. Uneroi frica si lacomie. Alteroi frica si conformism. Combinatii sunt destule. :)

Anonim spunea...

Nu-l cunosc personal pe dl. Ungureanu, nu ştiu care-i sunt intenţiile, dar cu certitudine până acum nu am auzit de măsuri luate împotriva corupţilor pe baza informaţiilor SIPA, sau cum se numeşte. Poate vom vedea de acum încolo! Cel puţin aşa sperăm.

Florin spunea...

Combinaţiile astea sunt fireşti şi sentimentele profund umane când sunt motivate psihologic, dar atunci când vrei să intimidezi făcând poliţie politică şi pe torţionarul, nu ştiu dacă ai ce căuta într-o funcţie de conducere.....

Anonim spunea...

Domnule Dumitrascu ,mazilirea lui tata Dinu de la Margineni a fost faacuta de aceeasi oameni care l-au mazilit si pe comisarul sef Vizitiu,poate omul cu cel mai mare caracter din anp-ul dupa 90 incoace,cine a venit se stie , ce a facut se vede , mai nou se vorbeste mai mult de siparezii lui neica Firinel decat de gasca lui de paza si regim, ..alo ..operativa e corect?

Anonim spunea...

Sa-mi explice si mie cineva...cum dracu se poate ca sa lucreze la sipa tot cei care au fost inainte???? fara sa dea examen ca de, trebuie sa inveti si sa cheltuiesti bani sa te trambalezi pe unde se sustin examenle....au stat la panda ( ca asa le este obiceiul) si cand locurile nu au fost ocupate au sarit ei pe ele....cu ajutorul unor directori de penitenciare care i-au sustinut...mizeria este foarte mare in unitati...si nu era indeajuns lupta pe care o duceam cu ppl-eii, acum unii dintre ei au aujns si oamenii siparezilor si ne persifleaza mai rau ca inainte...daca tot cer corectitudine de ce ei nu sunt corecti???? au ocupat functiile prin tot felul de matrapazlicuri, au acces la documente strict secrete si unii dintre ei nu au primit avizul pentru asta si mai sunt si din structura veche care nu a facut nimic bun in unitati...doar dezbinari si marsavii...mi-e sila de tot ceea ce se intampla in sistemul asta unde cei pusi sa vada sunt orbiti de putere si avantajele oferite de ea...ajutati din greu de pupincuristii fiecarei unitati in parte! sunt unitati care sunt conduse doar prin teroarea impusa de director si gastile de lingai...cine ne apara de ei? cui sa ne mai plangem? unde sa reclamam? asta este o problema foarte serioasa deoarece si in anp este cum este si in mj la fel..de fapt toata tara este cum este...si tu, omul simplu unde te duci sa-ti spui pasul? la cine?...poate imi raspunde si mie cineva!

Anonim spunea...

Din pacate Prevenirea nu a fost niciodata un serviciu adevarat ! Acest lucru s-a datorat, in primul rand faptului ca cei care au ajuns sefi la ANP si-au inchipuit ca avand acest servicu la indemână vor putea manipula sistemul după bunul plac !
Nu s-a întâmplat asa deoarece, acest serviciu a fost încadrat cu tot felul de specimene care se închipuiau mari spioni, deşi rolui lui era cu totul altul.
Am avut acces din greseala la Raportul de bilant pe anul 2008 al Prevenirii si nu am observat nicio acţiune serioasa întreprinsă pe linie de anticorupţie. În afara unor enunţuri pompoase şi a două acţiuni, care între noi fie vorba au plecat fie întâmplător fie la sesizarea altor compartimente de muncă, nimic concret. S-au cheltuit foarte mulţi bani publici pe decontarea deplasărilor lui Firi, Răduţă @ company prin ţară, masini de serviciu la dispoziţie, chirii etc. Rezultatul per ansamblu ZERO ! Promovarea pe criterii de gaşcă şi prietenii, fără concurs şi calitatea îndoielnică a şefilor astfel promovaţi la Prevenire nu putea avea un alt rezultat.
Nici Firi, nici Răduţă nu au promovat un examen ! Când s-a desfiinţat SIPA ambii au dat examen la Politie - D.G.A. pe care l-au picat cu brio, după care forţând Legea 293 au ajuns mari şefii la ANP iar rezultatele se vad.
Bani publici aruncaţi pe baliverne! Nicio acţiune documentată ca la carte ! Aţi încercat doar să adaptaţi fără succes maniere comuniste la condiţii capitaliste, neputând născoci ceva cu propriul vostru căpşor ! Eeeeee, ce să-i faci la toate examenele voastre aţi mers cu copiuţe ! Poate cineva să arate că există un examen promovat vreodată de Răduţă ( de intrare în sistem, de promovare etc. )Dacă cineva face puţină cercetare va constata că cel care se fălea mare şef la Prevenire e un zero !
Şi vorba aceea : La aşa sefi aşa subordonaţi. Deşi nu ar trebui generalizat, oamenii de calitate de la Prevenire pot fi număraţi pe degete !
Dobocan era profesor doctor în comparaţie cu voi !
Poate voi reveni cu mai multe dezvăluiri din interiorul Prevenirii !
Domnule Băla, în sistem este nevoie de un serviciu puternic care să se ocupe de activitatea infracţională a ppl ori a unor lucrători, nu de acţiuni de monitorizare a sindicatelor şi de şantaj !

Sorin spunea...

Am lucrat impreuna, mazilirile nu-mi apartin. @18.07.2009 17:26:00

Shelley spunea...

Domnule Dumitraşcu, fiind un fin observator, vedeţi cui ne adresăm, dvs. şi d-lui Băla, poate vă gândiţi amândoi la ce ne dorim, cântăriţi avantajele şi dezavantajele prezumtive şi dat fiindcă amândoi ştiţi să faceţi o analiză swot, luaţi deciziile înţelepte.
Nu vrem decât reorientarea activităţii SIPA şi eficientizarea în interesul tuturor. Au şef nou(Ştef), i-a luat în subordine directă Băla, poate ar trebui să le dăm o şansă, Ştef e un om capabil.
O inimă bună!

Anonim spunea...

S-au anuntat dezvaluiri de la Margineni, a intervenit siparezul sef, de cel care le anunta, a amutit???

Anonim spunea...

Va doresc succes ,d-le Ungureanu, in activitatea pe care o veti conduce-DEA!
CV-ul dvs. ,e ultimul lucru care ma intereseaza!
Nu este relevant,cel putin pentru mine!
Sa auzim numai de bine!
D-le Hug.pardon Sorin,de ce nu publicati tot ceea ce se posteaza,fiinda se respecta regulile de postare!

Anonim spunea...

Pota ca nu d-ul Ungureanu a fost hiba ci....
Sa vedem ce va face si d-ul Stef!
Sau poate veti ajunge sa cereti scuze d-lui Ungureanu!
Va doresc succes in noua activitate pe care o conduceti,d-le Ungureanu!

Anonim spunea...

Traiasca Hug(Sorin)pt ceea ce nu vrea sa publice!

shelley spunea...

Şi totuşi, unde ai dispărut? Voiam şi eu un mes, se poate? Dacă da, cum?
Şi de la prisonworker, dacă tot avem o idilă...Îl pot trimite pe al meu, dar nu vreau să fie publicat, bănuiesc că, din moment ce scrieţi articole puteţi comunica altfel decât mine cu administratorul. Dacă nu cer prea mult...

Anonim spunea...

Pai cum vroiati voi bai nene sa mearga SIPAREZII bine,daca aveau la conducere pe: Firinel,RADUTA,RAICU,Mocanu si veveritele alea de la sinteza? Toti maimutoii asta de la conducere erau intrati fara concurs,iar cei din teritoriu aveau concursul luat!Asta este discriminare si nu ma mai mira faptul ca cei din teritoriu vroiau sa flece pe capete!Va mirati ca nu aveau rezultate pe anticoruptie? Ce puteau sa scrie cei din teritoriu,despre sefii lor,sau despre cei care erau la fel ca sefii lor? Cred ca trebuie urgent luate masuri si rasi de la SIPAREZI toti care sunt veniti pe naspa!!!! Ce parere aveti Domnule PREDOIU,Domnule BALA,Domnule SORIN,se poate ?

Anonim spunea...

Cine vrea o lectura desre Siparezi i-i recomand
comentariile de la articolul anterior !

shelley spunea...

Bună Sorin!
Penitenciarele, recompensa slugilor? tocmai ţi-am citit interviul, e "bestial".
Acum câţiva ani am apelat la tine şi nu m-ai înţeles, nu am insistat, am mers în instanţă şi am câştigat. Acum sper că vei înţelege că într-adevăr numirile pe funcţiile de conducere din penitenciare sunt în multe situaţii ale slugilor şi sper să faci ceva...chiar cred că o să faci, asta nu înseamnă că nu o să-ţi găsim defecte sau că îţi uităm greşelile, dar ne bucurăm că ai învăţat din ele....
o inimă bună!

Anonim spunea...

La Margineni nu o sa mai fie niciodata cum a fost cand era Dinu director si Radu adjunct...de atunci a inceput sa se tot strice treaba.iar in momentul de fata nu prea mai e nimic de stricat.asta e adevarul.pacat,pacat ca specialistii s-au retras rand pe rand scarbiti si de cele mai multe ori sapati pe la spate de niste parveniti care au vrut sa fie sefi cu orice pret si care au dus sistemul acolo unde este azi.domnul Dumitrascu ar trebui sa stie ca daca nu ma insel el la fortat oarecum pe Dinu sa iasa la pensie, revocandu-i imputernicirea de director

Sorin spunea...

Inclin sa cred ca daca DPCT se adapteaza supravietuieste. Daca nu, mai devreme sau mai tarziu se va desfiinta. Daca dispar ci-smele, nu isi mai depasesc atributiile si mai obtin si ceva rezultate cred ca ar putea sa-si gaseasca calea.

Din pacate e mult pana acolo si unele reactii, mai mult decat agresive si nepotrivite dovedesc asta. In plus va trebui rezolvata si problema celor care coordoneaza DPCT. @18.07.2009 19:57:00

shelley spunea...

Mă bucur că daţi dovadă de flexibilitate, e necesară la negocieri.

Anonim spunea...

Pentru anonimul care a scris la 18.07.2009 20:33:00

si
18.07.2009 20:49:00

Pe tine cum te chiama Siparez mic? Hai spune ,vrem sa te punem si pe tine pe lista! Dupa cum scrii si tu esti unul care nu a dat examen si a fost numit moca ! Vezi ca vine si timpul tau!

Anonim spunea...

Sorinele asta vrem de la tine toti -implicare! Vrem restructurarea DPCT pentru ca ar fi pacat de oamenii care au muncit sa ia un examen pe drepte! Hai sa incepem cu Siparezii ca sunt mai putini si apoi sa aplicam modelul in tot ANP ul ! Sindicatele sunt alaturi de tine ! Hai sa terminam o data cu abuzurile numirilor pe functii si cu incalcarea 293!!!!!

Anonim spunea...

Întreb, De când sindicatele Numesc şi dau jos din funcţii şi dacă nu păcălesc aşteptările salariaţilor.
Întreb după ce Sorinel ajunge director general peste caralii ce va mai face. Vă va popi pe toţi cei ce faceţi gât. Suntem obişnuiţi să nu publici când nu-ţi convine articolul. Criza nu o s-o schimbe Sorin Dumitraşcu. El nu-i specialist în economie ci în intrigă. Voi ia-ţi pus pe Băla şi Celmare voi să-i daţi jos. Problema este dupe, cine ştie cum să rezolve şi nu prea este nimeni...

Flamandul satul de manevre spunea...

In principiu, dl. ministru Predoiu s-a exprimat astfel: va sta la discutii cu sindicatele luni, marti si miercuri pana se vor rezolva problemele pentru o perioada de cel putin 1 an. Exista idei bune care vin si din partea sindicatelor, la care administratia ar trebui sa isi aplece mai atent "urechea:. Cu toatre acestea, sindicatele nu au dreptul de a-si aroga drepturi in administrarea "afacerilor" penitenciare. A recunoscut ca acest domeniu este unul de o importanta deosebita si chiar daca in aceasta perioada exista numeroase presiuni asupra ministerului de finante si din partea sindicatelor profesorilor, politistilor etc., ramura penitenciarelor face parte dintr-un sistem sensibil si important, acela al apararii tarii. Exact ce va spuneam eu acum cateva zile. Trasesem si eu cu "urechea", desigur. Hai, cu inima buna si succes la negocieri !

Anonim spunea...

da,asa e sunt de acord cu colegul care spunea de dubele de la instanta....SUNT DEPLORABILE!!! sa vine domnul ministru sa se plimbe cu dubele astea umilitoare si degradante care trebuiau casate de 10-12 ani,pline de rugina si fara usa in spate care se leaga usa boxelor cu catuse,dubele care urcam in ele curati si calcati si coboram murdari mai ceva ca pe camp.asa ceva este inadmisibil mai ales ca cei de la instanta sunt imaginea puscariei intra in contact cu civili,avocati,judecatori etc.din pacate aceste dube inca mai exista in unele unitati din tara,se stiu ele... CEREM REINOIREA PARCULUI AUTO!!!

Anonim spunea...

Voi sindicalistii de la virf sunteti culmea ! Nu apuca bine sa se ,,impece,, Bala cu Sorinel si cu Siparezii,ca pac apre altul cu gura mare care swpune ca nu este bine! Atunci ce facem domnilor ,criticam pe toti si ne vaicarim ca niste babe retardate ca nimeni nu vrea sa ne mai ajute!
Mai anonimul 19.07.2009 10:33:00

ia vino tu cu o ideie desteapta! Tu nu vezi ca esti penibil si se vede de la o posta ca esti omul lui Firinel ?! Nu va convine jigodiilor ca incepe sa apara un consens in ANP si va este frica de cinste si corectitudine! Va este frica de ce spunea anonimul 19.07.2009 00:12:00


Mai termina cu sloganurile aduse DEA,ca Acadel nu este Ceausescu,iar tu nu mai poti fii comunist !

Anonim spunea...

AR TREBUI SA STAM STAMB SI SA JUDECAM DREPT!
Dar daca nu se publica comentariile, cu drep de replica,unde vrea d-ul Sorin sa ajungem?
La ideea d-lui!
Iertati-ma,aceasta este concluzia la care, eu, am ajuns,ca un umil lucrator de penitenciar!

Huginn spunea...

@19.07.2009 16:12:00
Uneori nu e nimeni prezent sa modereze. Se intimpla si la case ma i mari, dar aminte la un amarat de blog. Cred ca e clar deja ca oamenii sunt in stare sa gandeasca si singuri.

Anonim spunea...

Am postat o replica la cel care m-a facut siparez!
Nu a fost publicata.D-ul Sorin a mai asteptat un contra,dupa care mi-a fost publicat comentariul vis-a vis de faptul ca nu tot ce se scrie, se publica!
D-ule Sorin,asta este manipulare,abuz de putere ,folosirea mijloacelor de care dispunem pentru a ne atige scopul!
Cred ca nu veti publica!Iar daca totusi o veti face,tot dvs veti cadea in piciare!

Anonim spunea...

Sorinele ce poti sa ne spui de :
http://www.infolegal.ro/instanta-a-dispus-evacuarea-lui-sorin-dumitrascu-fost-adjunct-al-anp-din-locuinta-mj/2008/03/25/


http://www.ziare.com/Fostul_adjunct_al_ANP_cercetat_pentru_ordin_de_alarma_ilegal_la_Penitenc-105766.html

http://www.adevarul.ro/articole/2007/dezastru-in-puscarii.html

Te intreb sa stim si noi pentru ca lumea vrea sa stie daca esti un conducator santajabil ???????

Anonim spunea...

Aveti dreptate gandim singuri, si ramanem singuri!
Nu vrem platirea unor polite sau inocularea unor situatii care nu sunt conforme cu adevarul,ci vrem imbunatatire situatiei din sistemul penitenciar!
Suntem lucratori de penitenciar!

Anonim spunea...

Azi este duminica,e cald afara,nu vreti voi
sa mergem toti la o bere rece sa ne impacam ! Asa dispar diferentele intre ministru,directori anp,sindicate,siparezi,lucratori de penitenciare ! Haide-ti fac eu cinste ,numai sa nu va mai certati intre voi! Firinele daca stii ca poti fii cuminte si nu ne imbirligi intre noi te invit si pe tine!!!!

Huginn spunea...

@19.07.2009 16:26:00 Dupa cum vedeti s-a publicat. :) Nu tot ce misca e manipulare.

Anonim spunea...

Nu ne intereseaza desfintarea siparezilor,ci situatia economica in care na aflam noi!Asta ne doare!
Se pare ca vrem sa acoperim durerea prin nu stiu ce....
Vrem sa ne lum drepturile salariale si sa functionam ca penitenciare,adica,sa nu fim nevoiti sa raspundem in fata organelor de control prin ceea ce nu depinde de noi,ci de un amarat de buget,subdimensionat!NU DORIM SA SUBVENTIONAM UNITATEA DIN PROPIILE BUZUNARE SAU DIN RACOLAREA DE SPONZORI!
Asta ne doare d-le lider de sindicat!
Nu ne intereseaza cei care au terminat Spiru Haret ,ci cum ve vom descurca,noi ,cei care suntem aceeasi!
Cu Dumnezeu inainte!

Anonim spunea...

Multumesc,partial!
Nici eu nu doresc manipulare,ci rezolvarea problemelor reale din sistem!Am inghitit-o:am fost facut micul siparez,fara drept la replica!

Sorin spunea...

@ 19.07.2009 16:31:00
Sunt de fapt trei articole marca Gardianul. Unul v-a scapat. Toate sunt scrise de/prin intermediul Adinei Anghelescu, cea care a scris si articolul anti-SNLP de acum doua saptamani. Se pare ca e scriitorul ANP-ului contra informatii de culise. Eram in plin conflict cu Chiuariu, Iosif et co. Au gasit si ei pe cineva dornic sa scrie la comanda.Asa s-a intimplat.

Articolul cu dezastrul in puscarii se refera la supraaglomerare, costurile detentiei si problema drogurilor. Puteam mai mult poate, dar nu mi sepoate imputa in intregime. :)

Nu sunt santajabil. Articole de genul asta e posibil sa mai apara. Face parte din riscul meseriei nu trebuie neaparat ca ce se scrie sa fie corect sau adevarat. Pur si simplu se intimpla. Operatiunea se numeste "bagatul la cerneala".

S-a descoperit deja ca alarma era o alarma ca toate celelalte, doar ca era cu o saptamana inainte de saptamana in care am fost mazilit. :)

Dreptul la locuita de servici l-am pierdut odata cu HG-ul care imi radia postul de la ANP intr-o seara. Da, cand eram agent am avut vreo 3 - 4 sanctiuni pe motiv de tare in gura. 8 zile de consemnare date de gl. Binisor nu le-am facut nici acum. :)

Inima buna

Anonim spunea...

BALA ar putea face rost de bani pentru orele noastre lucrate suplimentar desfiintind sporul de pericol ANP de 30% , pericol pe care unele compartimente din administrativ nu-l merita sau il i-au degeaba, deoarece in munca lor nu au nici un pericol. Financiar, contabilitate, achizitii, magazii, resurse umane pot fi un exemplu. Un exemplu de necontestat este intreg blocul ANP cu Bala si cel Mare in frunte i-au un spor nejustificat.

Anonim spunea...

Ceva nou...

http://www.hotnews.ro/stiri-esential-5976288-sorin-dumitrascu-presedintele-fsanp-discuta-online-despre-falimentul-penitenciarelor-luni-ora-12-00.htm

Anonim spunea...

Asa,asa ,ce-mi place! Lua-tii lui Acadel 30% !

Anonim spunea...

Sorinele, până nu ajungi director, nu publica ce nu-ţi convine şi nici pe blat, pentru că a apărut o lege care spune că: ,,Toate informatiile, date, text, fotografii, grafice, materiale video, mesaje sau alte materiale, indiferent daca au fost afisate in mod public sau transmise individual, privat, revin in resposabiltatea unica a persoanei care a fost sursa unor astfel de materiale. Aceasta inseamna ca dumneavoastra (administratorii site-ului) sunteti in intregime responsabili pentru toate materialele pe care le incarcati sau le puneti la dispozitie in mod public,,. Valabil şi pentru Admin, adică tot una.

Anonim spunea...

Deci Sorinele tine-ti gura ca SIPAREZUL DULCE VEGHEAZA!

Anonim spunea...

Sorine daca ai curaj de ce nu spui lumii despre cei doi agenti de la Penitenciarul Galati pe care iai trimis in detasare dupa ce au avut curaj sa dschida gura la o sedinta la care matale ai venit si erai mare sef ANP? Este vorba despre Irimia Tudorel si Negraia Octavian...Iti aduci aminte? Te-au deranjat ca au spus adevarul...
TARABOSTES

Anonim spunea...

Pentru o celebra doamna de la Penitenciarul asa zis de maxima sigurant Galati am o vorba sa va spun: a inceput sa scrie pe Penifest ca nu a luat bani pe functia de Sef de Tura pe care o indeplineste. Mananca ciuperci. Prima data a fost imputernicita 1 an in mandatul lui Nea Vali Si de curand inca 3 luni... asta de curand...Asa ii place ei... sa se victimizeze...lasa ca punem filmuletul pe Youtube...Asta ca sa stie ca a uitat sa citasca noua carte de proza: "La cules de pepeni"... Stie dumneaei...de cand era eleva la Tulcea...
Sora lui TARABOSTES...

Sorin spunea...

Tarabostes

Uneori chiar si colegii nostri sar gardul, si uneori trebuie sa ii convingi ca prea mult e prea mult. Cred ca ati avut si dumneavoastra experiente de genul asta si v-ati fi dorit sa puteti face ceva.

La acel moment si-au explicat comportamentul si am trecut peste asta. Nu am de ce sa ma ascund. S-a intimplat e un fapt real, unii dintre noi mai stim si detaliile.

Anonim spunea...

Ce tot il frecati fraaate. Eram in sala si i-am vazut pe cei doi exercitandu-se. Las-o mai moale tarabostes ca stim ce aburi aveau...

Huginn spunea...

@ 19.07.2009 17:53:00
@ 19.07.2009 17:58:00
Uau... cine?... care?... cum?
Iar scenaristii? Iar profilerii? Nu era mai bine cand erati niste siparezi cuminti si dornici de schimbare?

Anonim spunea...

Mai nerusinatilor, bala si cu ragea ne-o trag pe toate partile si voi ii tot dati inainte cu istorii de acum 100 de ani de prin fituici de santaj. Pai asta e problema noastra acum, sau vreti sa denatuarati discutia.

De zeci de ori i-ati aruncat acuzatia ca vrea functie. V-a spus ca nu vrea. Ar fi bine sa vrea dar daca nu vrea asta e. Terminati mai cu prostiile ca deaia v-a desfiintat. Chiar nu intelegeti ca problemele reale sunt altele? Pana acum nu v-ati gasit destepti? Cum se face ca tocmai dupa ce au inceput grevele v-ati gasit?

E prima data cand ma simt reprezentata de sindicate si ma bucur ca se inteleg si Stefan si Sorin si ca se bat pentru noi. Sunt in SNLP, n-am nici o treaba cu Federatia, dar cred ca abia acum merge treaba cum trebuie la sindicate. Felicitari domnilor.

shelley spunea...

Până nu de mult îl atacaţi pe Băla, acum pe Dumitraşcu, amândoi sunt oameni şi amândoi au făcut şi greşli. Dacă a fost pedepsit nu înseamnă că a greşit neapărat cu ceva profesional, ci e foarte posibil că a deranjat vreun şef, mi s-a întâmplat şi mie şi probabil altor colegi...
Gândiţi puţin mai matur şi dincolo de interesele personale, de opiniile formate pe bază de zvonuri. În penitenciare zvonurile şi mobbingul iau amploare, ceea ce denotă mediul patogen şi managementul defectuos al unor directoraşi.
Cert e faptul că cei doi colegi mai sus menţionaţi au demonstrat că sunt capabili şi dedicaţi sistemului, altfel nu accepta Băla să plece de la linişte şi să preia conducerea ANP într-o perioadă atât de incertă şi de delicată, altfel nu apăra Dumitraşcu cu atâta înverşunare nemulţumirile sindicale. Haideţi să-i lăsăm să-şi facă treaba, să-i încurajăm să facă echipă, lăsaţi bârfele, e o obişnuinţă a celor fără preocupări serioase.
Vă doresc o inimă mai bună şi să încercăm să mai şi gândim, căci prin asta dovedim că existăm ca fiinţe cugetătoare.
"Dubito, ergo cogito; cogito ergo sum" (R Descartes)

Anonim spunea...

Atata timp cat nu primesti avizul fostei sructuri SIPA ca sa ajungi ofiter,este clar de ce,de la drepturi salariale,de la un buget subdimensionat,ajungem la desfintarea "SIPA".E CORECT CA SE PLATESC POLITE!
Iar noi,lucratorii de penitenciare,ramanem ,pe mai departe, cu greutatile noastre!
Sapte articole postate de d-ul Hug!
D-le Si totusi...ati renuntat la a mai fi administrator de blog?
Doua articole ati postat si ati avut si audienta!Unde ati disparut?

Anonim spunea...

Se platesc polite? care dracu de polite bai desteptule? Spune-mi si tu un rezultat al siparezilor. Unul macar. Voi va platiti polite singuri ametitilor. Ce tot o dai in aluzii? Spune pe fata siparezule ce ai de spus. C-ar fi, ca s-ar invarti, nimic concret. Minti otravite, aia sunteti! Tara arde si noi ne pieptnam de grija siparezilor. Mai lasati-ne bai ca sunt o gramada de alte probeme decat existenta voastra!
Unu suparat pe siparezi

Anonim spunea...

si uite asa ne mutara siparezii atentia de la ragea si bala la altele...

Anonim spunea...

Ramai in continuare suparat pe siparezi!
Problema este sa ne rezolvam problemele noastre,ai celor care lucram in penitenciare!
Ce nu intelegi?
Greva s-a pornit pentru a desfiinta un serviciu sau pentru a ne lua salariile binemeritate si a ne plati datoriile catre furnizori,si a supravietui,la limita,ca doar e criza la nivel de tara?
Care este problma ce n-o intelegi?

Anonim spunea...

Pai tocmai asta este problema,greva s-a pornit pe neajunsuri si am ajuns sa desfintam"SIPA"!
TU CHIAR NU REALIZEZI CA SUNTEM IN CONSENS?
NU SUNT SIPAREZ!
Doresc revendicarea drepturilor reale!

Anonim spunea...

"Sindicatele din penitenciare adreseaza autoritatilor urmatoarele revendicari:

1. Finantarea la un nivel decent a sistemului penitenciar. Avand in vedere ca intrarea in colaps a sistemului penitenciar nu este o optiune solicitam suplimentarea bugetulului ANP cu suma necesara asigurarii functionarii sistemului si finantarea unui program de investitii in infrastructura si logistica.

2. Demiterea conducerii sistemului penitenciar. Avand in vedere incompetenta demonstrata precum si lipsa de transparenta in actul managerial cerem demiterea lui Radu Ragea, subsecretar de stat in MJLC - coordonatorul activitatii sistemului penitenciar si a intregii conduceri a ANP.

3. Desfiintarea serviciului secret. Avand in vedere actiunile de intimidare a liderilor de sindicat prin intermediul Directiei de Prevenire a Criminalitatii si Terorismului, cerem desfiintarea acestui quasi-serviciu secret."

Revendicarile sunt clare. Nu mai incercati sa denaturati.

Sindicalist

Anonim spunea...

Si explicatii... pentru cine doreste

ISTEMUL PENITENICAR ESTE IN PRAGUL COLAPSULUI

Bugetul - sub limita de supravietuire

Desi MJLC si ANP neaga problemele sistemului penitenciar, realitatea demonstreaza contrariul. Deficitul bugetar pentru 2009, raportat la un nivel de supravietuire, este de 112 milioane RON. Sunt deja datorii de zeci de milioane catre furnizori, majoritatea penitenciarelor primind somatii de incetare a furnizarii unor utilitati precum hrana persoanelor private de libertate, combustibil sau energie electrica.

Raportat la executia bugetara pe anul 2008, bugetul ANP pe anul 2009 este la 85% in termeni nominali. Fata de necesarul de finantare pentru derularea normala a activitatilor, bugetul ANP este la un nivel de 55,87%. Cu toate acestea, in mod surprinzator, problemele de subfinantare sunt negate.

Orele suplimentare efectuate de personalul din sectorul operativ nu sunt platite din luna noiembrie 2008, acestea neputand fi compensate cu timp liber corespunzator datorita lipsei de personal materializata in 2500 de posturi neocupate si a programului prelungit impus de activitatea desfasurata.

Personalul din penitenciare nu poate refuza se efectueze ore suplimentare, iar plata acestor ore este obligatorie. Recent directorul general a recunoscut realitatea acestei situatii, numai la un penitenciar fiind peste 19.000 de ore suplimentare neplatite.

Conditii de lucru – umilitoare

Conditiile de lucru sunt la nivelul anilor ’60, riscul profesional fiind maxim pentru aceasta categorie de personal in lipsa unor investitii in infrastructura, logistica si dotari. Majoritatea penitenciarelor nu pot asigura nici mcar apa potabila curenta aceasta fiind furnizata doar cateva ore pe zi. Serviciul se desfasoara deseori 14 ore fara pauza.

Protectia personalului este doar un articol in statut. La fel si despagubirile pentru risc profesional. Lipseste metodologia. Procesul de elaborare a actelor normative si emitere a celor administrative se orienteaza pe alte prioritati. Statutul exista din 2004. In 2009 inca se asteapta reglementarea unor drepturi.

Managementul - decizii dezastruoase

ANP a promovat, fara sa accepte consultarea si fara sa faca un studiu de impact anterior, o serie de decizii care au triplat unele categorii de cheltuieli bugetare. Profilarea penitenciarelor s-a facut fara o planificare riguroasa fiind astfel destabilizat intregul sistem penitenciar. Mai mult, ANP a refuzat sa evalueze impactul financiar al profilarii pana recent, cand a descoperit ca intr-adevar cheltuielile sunt imense.

Abia dupa 8 luni de implementare ANP si MJLC realizeaza dimensiunea si costurile acestui demers. Alte doua masuri, reorganizarea statelor de functii si modificarea programului de lucru pentru personalul operativ, sunt promovate in aceeasi maniera. ANP refuza sa faca o consultare reala, recent chiar indrumand directorii de penitenciare sa ascunda orice intentie referitoare la reorganizarea statelor de functii.

...
urmeaza

Anonim spunea...

...
Transparenta decizionala – amenintari si incercari de intimidare

Transparenta decizionala este una formala, organizatiile sindicale reprezentative si personalul nefiind consultati in pofida obligatiilor legale ce revin in acest sens angajatorului. In cel mai bun caz, proiectele se trimit prin posta electronica cu termen scurt de consultare, iar propunerile sindicatelor sunt ignorate.

Pe langa presiunile facute de conducerea ANP direct asupra liderilor sindicali, consideram inacceptabil faptul ca Directia pentru Prevenirea Criminalitatii si Terorismului – fosta SIPA, a primit dispozitii de a „incadra informativ” liderii si alti militanti sindicali. In justitie un serviciu secret care functioneaza ca un instrument de presiune nu poate fi tolerat.
Conducerea ANP alimenteaza conflictul prin declaratii de presa care incearca denaturarea motivatiei actiunilor sindicale si traducerea divergentelor ca reactii la probleme individuale. Directorul general al ANP pozeaza in aparatorul sigurantei nationale impotriva propriilor salariati cu toate ca sindicatele nu au transmis niciodata mesaje care sa fi creeat opiniei publice sentimentul de vulnerabilitate.

Protestele vor respecta strict cadrul legal. Nu avem intentia sa abuzam ci sa uzam de drepturile sindicale conferite de legislatie intr-un stat democratic.

Acordul colectiv – nerespectat din prima zi de dupa semnare

Incalcari flagrante sunt schimbarea programului personalului fara consultarea organizatiilor sindicale semnatare, neplata sporului pentru orele lucrate sambata, duminica si in alte zile in care conform legii nu se lucreaza, neconsultarea la elaborarea actelor normative si lipsa dialogului.

Solicitarile sindicatelor de constituire a Comisiei paritare cu rolul de a asigura respectarea Acordului colectiv au fost ignorate.

Prelungirea Acordului colectiv a fost presarata cu dificultati majore. Persoana desemnata de Ministrul Justitiei, respectiv dl. Radu Ragea, a semnat cu

Anonim spunea...

Nu stiu daca,incercarile de intimidare nu sunt artificial creeate de cei ce au interesul de a desfiinta ceva!
Dupa mine se mai pot infiinta inca 10 astfel de servicii in penitenciare!
Atat timp cat imi fac treaba,in limitele legii,pot sa fie ocupate ,aceste posturi ,prin concurs sau numiti,nu ma intereseaza!
Cu Dumnezeu inainte!

Anonim spunea...

Felicitari anonimului de la 18:07.11:30; a ti dezvaluit adevarul-S.I.P.A.a facut si face cartile in sistemul penitenciar-Securitatea a facut posibile evenimentele din 1989 si tot ea a facut si inca mai face cartile in Romania.Oare cele doua formatiuni de trista amintire ,nu au aceiasi stapini si nu au slujit cu incredere pe cei ce in prezent se straduiesc sa ne conduca spre noi trepte de bunastare(pt.EI)?Asa ca la vremuri noi tot ei.Cu examen sau fara, au preluat puterea si isi bat joc de cei ce vor sa mai salveze ceva din corabia A.N.P. ce sta sa se scufunde.D>le Dumitrascu chiar nu sti pe mina cui ai dat Bacaul in vara lui 97 inainte de debarcare? Cum s a respectat statutul persnalului privind criteriile de promovare? dar cum se rspecta si acum?Cum poate fi inputernicit un director de 4(PATRU)ori consecutiv?Ca lider de sidicat suprem ,cum intelegeti sa ne aparati drpturile celorlalti ofiteri din unitate, la libera promvare ?cind o functie este blocata de un incompetent pilos, cu origini sanatoase si minat de interese obscre in conducerea penitenciarului,asa precum a fost si pe timpul Odiosilor pe care i a slujit cu credinta, pina le a tras scaunul.Chiar nu sti Dle Dumitrascu?Dar oare cine mai stie?Dle Firinel:de ce nu va ti luat si supusii?Pe mina cui am ajuns!Ne pling ppl de mila.Dar poate ne meriritam soarta!

Bobby Fischer spunea...

@ shelley

Concentreză-te!
Nu se pot accepta astfel de "blondisme":
“… puteţi comunica altfel decât mine cu administratorul.
(postarea 18.07.2009 21:36:00)

Deja e recidivă în ceea ce te priveşte!

Anonim spunea...

Ai perfecta dreptate anonim 19.35 cand ai afirmat "atata timp cat nu primesti avizul fostei structuri SIPA ca sa ajungi ofiter..."
Acum imi explic de ce numai copii de directori, neveste de sefi ANP si rude politice au luat examenul...

Anonim spunea...

Anonimule de la 19.07.2009 22:53:00

Tu chiar esti ofiţer?!?

În cazul ăsta, măi păcăliciule, faci de râsul curcilor nu numai corpul ofiţerilor ci întreaga "breaslă" din sistem.

Fi-ţi-ar exprimarea şi ortografia, de cap să-ţi fie!

Hai recunoaşte că doar ai vrut să ne păcăleşti!

shelley spunea...

@Boby Fischer

Mai sunt şi blonde în sistem....
Nimeni nu e perfect 10.07.2009 13:46:00 "nu trebuiesc"

Şi mie îmi place şahul....
Accept lecţii.

Aminteşte-mi recidiva!

shelley spunea...

@Bobby

Îmi era dor de articolele lui şi totuşi...
Nu am timp să analizez prea mult greşelile, dar pentru asta te am pe tine.
Nu m-am supărat, chiar mă plictiseam, nu am chef să învăţ.

Anonim spunea...

Deranjeaza atitudinile fata de sedintele de partid si lucul in agricultura la Targu Ocna ? De ce nu postati parerea celor din Rascoala?

Anonim spunea...

Prezentam starea de lucru de la Targu Ocna ! E interzis?

Intre altele specificam ca presiunile ,,baliste '' se impun prin sedinte, in care palamsii,clacasii si alti serbi ai poporului sarac si ,, prost'' primesc indicatii, sfaturi parintesti sa stea chitic si sa taca malc , adica ciocu mic , ca zile de lucru si locuri sunt in agricultura , la GAZ. Si poporul raspunde cu aplauze si urale ! Nu vom merge cu totii doar o zi doua la camp , ci o sa raportam productii record la hectar si o sa stam si noaptea in camp cand domnu Bala va trambita catre osteni! !Ura ! Unanimitate !
Aici e groasa organizarea - dezorganizata sau dezorganizarea organizata si e pusa pe seama oamenilor. Cine a lansat marele plan ca au luat detnutii unul cate unul , ca minori mai sunt 2-3 duzini si ca elevii sunt in practica prelungita. E vina oamenilor sau a lor a celor ce fac planuri din birouri! ? Frumoasa tactica domnule Bala si ce declaratii dati pe la Realitatea! Sunteti cumva directorul nostru general? Poate reusiti sa postati discursul in care afirma ca in curand se ajunge la aproape un angajat la un detinut! Numai pentru diversiunile lansate in presa ar trebui sa va retrageti , daca nu fratilor , e vremea lui Rebreanu. Satui de lasitate manipulare si prostire in masa !

Un taran din Rascoala ce sigur va veni!

shelley spunea...

@Bobby

"Avem timp să-i condamnăm pe alţii şi să ne absolvim pe noi înşine" (O. Paler)

Nu căuta chiar toate greşelile...

Bobby Fischer spunea...

@shelley

O mutare elegantă, de... tatonare. Pe care o anticipasem (sunt convins că ai observat că nu "trag de atenţie" chiar orice şi mai ales pe oricine).

Referitor la recidivă, a fost o seară (cu câteva zile în urmă) când, obosită probabil, le "plesneai" una şi una (şi una după alta).

Învăţat? Azi şi la ora asta? interesant.

shelley spunea...

@Bobby
Faptul că nu "tragi de atenţie" pe oricine îl constatasem şi constituie unul din motivele pentru care nu m-am "şifonat". Când am sesizat că am făcut greşeli gramaticale, am trimis şi corectura pt. Pruteanu. De acum te voi "stresa" pe tine.
"Avem timp să citim şi să scriem, să corectăm ce-am scris, să regretăm ce-am scris".
Ne mai citim...

Anonim spunea...

dragi colegi nu va mai luati de siparezi sunt nevinovati daca vreti un exemplu rugati comandantii vostri si veniti intr-un schimb de experienta la vaslui

Anonim spunea...

Shelley-Bobby Fischerer-si altii!
D-lor renuntati la intepaturi ,cine este mai tare in replici, si concentrati-va atentia asupra problemelor din penitenciare!
Aviz amatorilor!
Hai sa fim uniti!
Ca doar nu dorim toti sa ajungem administratori de blog,ci sa ne publicam parerile!

Anonim spunea...

Iar parerile sa ne ajute sa punem punctul pe"i"si sa ne aparam drepturile,legale,reale,chiar daca este criza!

shelley spunea...

@Bobby

Cred că am dat-o în bară grav cu "trebuiesc". Şi cum de oboseală mă voi plânge mereu, să găsesc o altă scuză: am făcut gramatică doar până în clasa a VIII-a, apoi am preferat un liceu cu profil matematică-fizică. Nu răspunzi la provocări? Răbdarea nu e una din calităţile mele.

shelley spunea...

Pt anonim 22:19:00

Nu s-a înţepat nimeni, mai socializăm şi noi, iar problemele sitemului sunt în mâinile unor oameni capabili, chiar dacă au uneori opinii antagonice. Din câte am înţeles negocierile sunt pe drumul cel bun....aşa sperăm toţi.
Ce putem face?

shelley spunea...

Concluzia întâlnirii de azi:"Întâlnirea a fost utilă şi constructivă, şi va fi urmată de alte întâlniri de lucru între administraţie şi reprezentanţii sindicatelor pentru concretizarea celor stabilite." Ok?

Anonim spunea...

D-na psiholoaga,se pare ca dvs. nu contribuiti cu nimic,si chiar nu va intereseaza(se rezolva de la sine)problemele din sistemul penitenciar,CA ASA ATI INTELES DIN CE-ATI CITIT PE ACEST BLOG!
Aveti grija ca d-ul Pruteanu sa nu va sanctioneze~TARA ARDE SI BABA SE PIAPTANA!
Va dati desteapta,lasati pe altii sa se lupte cu suplimentarea bugetului,inclusiv in domeniul dvs.de activitate,ca doar de aceea exista ei!
Sunteti multi pe metrul patrat!
Si nu va cunoasteti sarcinile!
Sa auzim de bine!

Anonim spunea...

D-na psiholog,lasati Ok-ul,si nu mai lingusiti administratorii,sau liderul!
Ca doar nu suntem dusi cu pluta,chiar daca nu avem pregatirea dvs,apa prin ciur a trecut de multe ori!
Cine s-a ars cu focul sufla si-n iaurt!

Anonim spunea...

D-na psiholog va intelegem oboseala,dar dorim,ca pe acest blog ,sa postati odihnita!
Nu de alta,dar si noi, am obosit sa va citim scuzele!
Altele sunt problemele de interes comun!
Ca de altfel si in timpul programului-faceti-va fisa si raspundeti asa cum trebuie!

shelley spunea...

@ anonim 23:12:00 şi 23:17:00
Sper să nu vă dezamăgesc din nou, dar nu sunt psiholog!
Am râs cu poftă la comentariile tale, eşti haios!

shelley spunea...

@ anonim 23:24:00

Îmi pare rău că eşti atât de stresat şi frustrat, sincer nu-ţi face bine. Poţi avea probleme de sănătate sau chiar ....
Dacă te interesează fişa postului meu şi sunt lucruri în ea care-ţi par un mister, te lămuresc cu drag, îmi place să ajut "oamenii", dar să ştii că nu mi-o fak singură, am şefi care au grijă de asta. Multă grijă...

Anonim spunea...

Pe cand replica pt.23:13,ca pe celelalte ,le-am inteles perfect!Pardon ,am "inteles-o" pe Shelley!
Nu cred ca e necesar sa ne "ajutati"!
O poate face ANP-ul prin personalul specializat,la cererea directorului de unitate,daca este intr-adevar nevoie!
Dar daca d-na ne confundati cu ppl-ii,este treaba dvs!
Sa intelegem ca nu sunteti psiholog,atunci sunteti sociolog!
Oricum,sunteti un om de "cultura"!
Va doresc multe "succesuri" in activitatea reala ,pe care o prestati, in sistemul penitenciar!

Anonim spunea...

DPCT,nu aveau in titlu ceva cu anticoruptia? Ce era la astea la Bucuresti ? Supercoruptia? Cred ca cineva din conducerea SIPAREZILOR a confundat termenii intre ei,altfel nu-mi explic!!!! Deci ce va mai mira ca uni vroiau sa plece cit mai repede de la SIPAREZI?!

19.07.2009 17:50:00

shelley spunea...

Pt anonim 18:48:00
Nu era nimic legat de 23:13:00, cred că ai obosit şi tu. Nu trebuie decât să lucrăm împreună, ceea ce e un fapt pozitiv! Dacă chiar mă cunoşti nu înţeleg de ce nu ai idee care-mi e profesia, e dezamăgitor să-ţi evalueze activitatea oameni care nu ştiu ce ar trebui să faci. Poate că ai atribuţii de verificare şi control, deşi ar fi grav pentru că tu ai o toleranţă redusă la frustrare, ai luat pe bune testarea?

Anonim spunea...

D-na,esti obsedata de testare,dar pe tine, cine ar trebui sa te testeze?
Ministrul Justitiei?

Anonim spunea...

Ar trebui ca anonimul, de la care asteptati replica, sa va raspunda:
Controlul intern la nivel, de unitate ,conform lui 946/2005 pentru aprobarea "Codului controlului intern la entitatile publice si pentru dezvoltarea sistemelor de control managerial!
V-am vandunt un pont,discutati cu directorul din unitatea in care va desfasurati activitatea!
Poate va propune si la art .5o%!
Daca cumva cei din M.J. nu v-au verificat activitatea si nu va scris in material!

shelley spunea...

Pt anonim 21:25:00

Domnul Predoiu nu are legătură cu discuţia noastră şi nu suntem în măsură să-i monitorizăm activitatea. Pari răvăşit! Se vede din comentariul de la 21:31:00 din 21.07.09. Te-aş consilia, dar nu am astfel de competenţe, cu toate că n-ai prea înţeles acest aspect!
Ca să te lămuresc îţi pot spune că nu am motive să linguşesc pe nimeni, dacă m-ar fi interesat să postez sau aş avea suficient timp sau idei aş fi fost directă, dar chiar sunt oameni capabili care fac asta. Şi totuşi...credinţa. Sper că ţi-a plăcut, să nu spui că nu, m-ai dezamăgi complet..

Anonim spunea...

D-na ,dvs, cred ca ne-ti dezamagit pe toti!
Sa auzim de bine!
Vorbim limbi diferite!
Dar, asa se intampla cu cei care au intrat in sistem ,prin concursuri,dupa 2006!
Sa incercam sa facem echipa si sa mergem mai departe!

Anonim spunea...

D-na Shelley,in data de 21.07.09 la 21:31,nimeni nu a postat si nu a vorbit de d-ul Predoiu
Chiar cred ca sunteti adormita!Noapte buna!

Cred ca dvs.sunteti "putin, mai mult" ravasita!

Anonim spunea...

D-na SHELLY,cum se pune corect,nu am ce face sau n-am ce face?

shelley spunea...

Pt domnul anonim
Cred că ai probleme cu atenţia distributivă, şi dacă nu ai ce face ia o carte de gramatică şi o să constaţi că acea cratimă înlocuieşte vocala u.
Deoarece m-au sunat prietenii să-mi spună că am coborât mult sub standarde prin discuţiile cu tine, îmi cer scuze, dar nu-mi permit să pierd timpul explicând lucruri elementare şi de bun simţ. Poate ai şi tu o latură frumoasă şi într-o zi ne-o vei arăta!
Să ai o inimă bună!

Anonim spunea...

Va urmez exemplul, stimata d-na!
Dar sa nu ramâneti surprinsa!
Suna un prieten!

Anonim spunea...

Rau imi pare,nu acesta era raspunsul pe care-l asteptam!
Oricum va felicit,ca altfel ,ati fi cazut in capcana!

Anonim spunea...

Depinde unde pui virgula!

shelley spunea...

Pt domnul anonim
O nouă provocare: aş fi căzut în capcană oare?
Dacă vrei să continuăm, respectă regulile jocului, renunţă la anonimat, nu e frumos să trişezi!
Îţi place şahul prin descoperire...
Nu sunt de acord cu folosirea tehnicilor de manipulare, nu atunci când respecţi o persoană. Scopul nu scuză mijloacele!