Powered By Blogger

Recent Posts

Federatia Sindicatelor din Administratia Nationala a Penitenciarelor

vineri, 27 februarie 2009

Cum sa ne mai petrecem timpul liber

cde00a00906a38b8807cbacc4ff9334a Am descoperit un anunt facut de Dl Viorel Măgureanu  din Penitenciarul Tulcea, care iata ce propune:

Vă propunem atenţiei realizarea unei monografii privind Istoria Penitenciarelor Româneşti în perioada modernă şi contemporană, care ar umple un gol în istoriografia românească şi ar reprezenta o autentică „carte de vizită” pentru colegii noştri din Europa.

Tematica lucrării face referire la procesul de modernizare a penitenciarelor româneşti, începând din secolul al XIX-lea, cu următorul cuprins:
- Cuvânt înainte
- Scurt istoric al închisorilor şi al pedepselor până la jumătatea secolului al XIX-lea
- Începuturile procesului de modernizare a penitenciarelor româneşti în perioada domniei lui A.I.Cuza (1859-1866)
- Continuarea procesului de modernizare a penitenciarelor româneşti în perioada 1866-1916
- Situaţia penitenciarelor din Transilvania, de la dualismul austro-ungar (1867) şi până la „Unirea cea Mare” (1918)
- Penitenciarele româneşti în perioada primului război mondial (1916-1918)
- Legea din 1929 privind organizarea penitenciarelor şi instituţiilor de prevenţie – moment de răscruce în evoluţia sistemului penitenciar
- Sistemul penitenciar românesc în perioada 1929-1940
- Situaţia penitenciarelor din teritoriile cedate în vara anului 1940 (Basarabia, Bucovina de Nord, Ardealul de N.V. şi Cadrilaterul)
- Situaţia penitenciarelor româneşti în perioada regimului legionaro-antonescian (6 septembrie 1940-21 ianuarie 1941)
- Penitenciarele şi lagărele de muncă în perioada guvernării antonesciene (22 ianuarie 1941-23 august 1944)
- Penitenciarele din România în perioada aplicării Convenţiei de Armistiţiu din 12 septembrie 1944
- Penitenciarele româneşti sub semnul „secerii şi a ciocanului”
- Fizionomia „Gulagului” românesc
- Deţinuţii politici – simbol al rezistenţei naţionale anticomuniste
- Penitenciarele din România în perioada „dezgheţului” politic din perioada 1957-1964
- Implicaţiile Legii nr. 23/1969 în procesul de modernizare a sistemului penitenciar românesc
- Lumea penitenciarelor – o lume închisă şi plină de enigme
- Penitenciarele României în vâltoarea evenimentelor din decembrie 1989
- Primii paşi spre reformă
- Cu toate forţele spre Europa
- Lista directorilor generali ai sistemului penitenciar românesc în perioada 1862-2005
- rezumat în limba engleză
- rezumat în limba franceză

Ca surse bibliografice, urmează să fie consultate documentele aflate în fondurile arhivistice şi în bibliotecile documentare aparţinând următoarelor instituţii: Arhivele Naţionale ale României, Biblioteca Naţională a României, Administraţia Naţională a Penitenciarelor, Institutul de Studii asupra Totalitarismului, Consiliul Naţional pentru Studierea Arhivelor Securităţii, Ministerul Administraţiei şi Internelor.

Atât structura lucrării, cât şi modalităţile de realizare a acesteia pot fi îmbunătăţite prin contribuţia colegilor din sistemul penitenciar şi din Asociaţia Foştilor Lucrători din Administraţia Penitenciară. Cei care doresc să se implice voluntar, în afara orelor de serviciu, la elaborarea lucrării îl pot contacta pe coordonatorul acesteia, pe adresa de email - vmagureanu@dgp.ro- sau la Penitenciarul Tulcea, telefon 0240.531551.

Marturisesc ca am citit acest anunt cu mare mirare, mirarea de a descoperi angajati ai sistemului penitenciar romanesc preocupati nu de sporuri si functii ci de alcatuirea unei istorii a penitenciarelor. Gratis si in "afara orelor de program"! Tot respectul pentru Domnul Viorel Magureanu si toata multumirea de a avea un asemenea coleg! Ma intreb daca se ofera cineva!

63 comentarii:

Anonim spunea...

Intrebati-i pe cei de la Spitalul Penitenciar Poarta Alba,aia care se cearta mereu,timp ar avea,si-asa nu prea se omoara cu munca,sigur se ofera....

Anonim spunea...

DEBANDADA LA PENITENCIARUL CRAIOVA

PREOCUPARILE PRINCIPALE ALE LUI (SAVESCU,POPESCU,CRAIOVEANU)NOUA CONDUCERE DE LA PENITENCIARUL CRAIOVA.CUM ISI PETREC EI TIMPUL LIBER.

S-AU GANDIT MAI MARII NOSTRI CONDUCATORI CA AU REZOLVAT TOATE PROBLEMELE IMPORTANTE ALE PENITENCIARULUI CRAIOVA SI SAU GANDIT PENTRU BUNUL MERS AL UNITATII CA BIROURILE SA FIE REORGANIZATE ,ADICA SA SE FACA SCHIMB DE BIROURI INTRE COMPARTIMENTELE DE MUNCA.
MINTI LUMINATE FRATILOR.
AU BLOCAT SI PARALIZAT TOATE ACTIVITATILE PENITENCIARULUI. REEDUCARE, EVIDENTA, POPOTA.
EFICIENTA –O CONSECINTE-LUME NERVOASA INJURATURI,STARE DE LEHAMITE

Anonim spunea...

Bravo domnule, de apreciat eu unul voi trimite ce am fiindca in unitatea noastra ca si in altele exista arhiva si date ce ar ajuta. Ar fi nemaipomenit sa avem si fitigrafii vechi. Propun sa fie postate si pe blog pentru a putea fi descarcate. Felicitari si succes.

Anonim spunea...

pt 06:59. ai uitat de agitatul de Becheanu

Anonim spunea...

de Bala Constantin ce se mai stie? se zice ca nu o sa treaca mult si o sa revina la Craiova.sa speram ca cei pusi de el in diferite birouri nu-i va muta Alin Popescu acolo unde ar trebui sa fie la Escorte.

Anonim spunea...

Da cred ca ALIN POPESCU a inteles aluzia lui cris care are mare dreptate exista cativa functionari care ar trebui sa faca escorta nu munca de birou ,care ar trebui facuta de ofiterii Adica ofiterii au secretari.
Personal am incredere ca ALIN va scoate din birouri asa zisi secretari pentru ca de ani de zile este aceasta practica .
Bala Constantin prin decizie a mutat anumiti functionari la caldurica din paza. printre care :
1.PAGARIN Guarino Sef tura imputernicit de Bala ca ofiter mobilizare.
2.MOTCANU Cristian ( prietenul cumnatei lui BALA CONSTANTIN) de la escorte la evidenta.
3..PIRVU Lorena de la escorte la evidenta .
4.MIREA Mihaela de la escorte la secretariat, ca dadeau aia de la secretariat in branci de atata munca.
5.NEAMTU Laurentiu de la escorte secretar la judecatorul delegat.Pe asta nu la pus BALA este de 2 ani.
6.FLOREA Marian sotul doamnei FLOREA de la popota unitatii .De 4 ani de zile este secretarul pazei .
D-le Director SAVESCU,as vrea si eu sa lucrez din paza la birou .Cum procedez? ce conditii trebuie sa indeplinesc? Sa sti-ti ca am prezenta stiu sa fac cafea buna! Sau daca nu va place cafeaua stiu sa fac si ceai, va rog vreau un sfat , imi lipsesc intradevar cateva criterii care am inteles ca trebuie indeplinite( nu am rude fosti deputati,nu am prietena de fost director,nu am ruda nici un ofiter,nu am nevasta la popota) dar poate va mai ganditi.

Anonim spunea...

Bai frate... dar ce tot aveti cu dl Bala? Credeti ca daca era altcineva la conducerea penitenciarului nu tot asa se intampla? Astea-s vremurile...Credeti ca daca tu CRIS, cel de la 09,50 ai fi director si ai avea ceva rude prieteni sau mai stiu eu ce... n-ai face la fel? Sincer... ma indoiesc...
D-aia exista si vorba aia batraneasca... SA LUCREZI CU MIERE SI SA NU DAI CU EA PE LA GURA !!!
Succese in activitati

Anonim spunea...

Abuzuri multe, din partea celor care ar trebui sa vegheze,ca totul sa fie legal!AGENTII ,care au dorit sa lucreze in alte sectoare si unii ofiteri care sunt inca cu capul pe umeri au sustinut in toamna probe de concurs si s-au mutat in urma promovarii pe posturile vacante."DESTEPTII" care au pile si nu le" merge capul", se pot muta fara sustinerea vreunui concurs de la paza la educatie ,doar sa fie "cerutii" de sefa ,de la educatie !De ce oare aceste mintii luminate nu au mers la concurs?Pentru ca: este VICE-LIDER de sindicat!

Anonim spunea...

Esti dezinformat. Pe Parvu Lorena, Mirea Mihaela, a incercat "agitatul" Becheanu sa le puna la locul lor la escorte, dar sefii cei noi le-au dat la birouri, prin decizii. O sa plangeti curand dupa Bala, care are vina de a fi incercat sa va pina la munca

Anonim spunea...

Da mai anonimule de la ora 18.58 dar or vrea multi sa dea cu mierea pe la gura.
De exemplu Bala si-a dat peste cu tot cu miere ,nu a tinut cont de vorba batraneasca si ai vazut acum ar bea apa.

Anonim spunea...

Sunteti niste frustrati,ii cunosc pe cei de care vorbiti,de ce nu spuneti ca acei oameni au avut o activitate f buna chiar exceptionala in cadrul sectorului paza ca erau unii din cei mai buni,sa va fie rusine.........rusine

Anonim spunea...

Ce activitate in paza au cei enumerati?
Ca majoritatea sunt noi angajati habar nu au ce este sectorul paza in afara de Pagarin si Motcanu.
Si asta e un criteriu sa muti omul de la paza la birou?
Sa-ti fie tie rusine.
Are dreptate cel care i-a nominalizat.Pe ce criterii i-a mutat la caldurica pe ochi frumosi ?
Toti am vrea sa lucram la birouri .
Voi care ganditi la modul asta distrugeti acest sistem de ce nu exista pt toti aceleasi sanse .
M-am saturat sa vad secretari prin curte,care ar trebui sa faca munca unde sunt in stat .

Anonim spunea...

Ce tot vorbesti mai tu de activitate exceptionala la cei nominalizati?
Ca cele doua pitipoance nu au vechime nici cat tine gradinita .
Mirea Mihalea era tinuta in brate de Cone pensionarul care din cate am inteles i-a dat calificativ exceptional dupa 1 an sau doi de vechime.
Pirvu Lorena este ruda cu ofiterul de la formare profesionala?Are aceiasi vechime intre 1 an si 2.
Neamtu nu cred ca are 20 misiuni de cand e angajat (3 ani sau poate 4 maxim)in rest pe la birouri si asta la caldurica .
Florea este de 4-5 ani secretar si are vechime 5-6 ani.
Ba sa-ti fie rusine ca ai tupeu sa vorbesti in halul auzi activitate exceptionala.
Sa inteleg ca daca ai activitate exceptionala in paza ceea ce aici nu este cazul te muta la birou???
Rusine,Rusine !!!

Anonim spunea...

Petreceti-va timpul liber cu altceva!Eu propun o monografie a familiilor din sistemul penitenciar!Sau mai bine un arbore genealogic al propulsarilor in functii-cine cu cine si prin cine, care cu care si de ce...Cloaca de la Craiova nu o va rapune nimeni!Asociatia familiala si prieteneasca si naseasca - Bala s-a terminat.Vor incepe altii, si altii...E o moda si un obicei greu de debarasat in Banie!

Anonim spunea...

"D-le Director SAVESCU,as vrea si eu sa lucrez din paza la birou .Cum procedez? ce conditii trebuie sa indeplinesc? Sa sti-ti ca am prezenta stiu sa fac cafea buna! Sau daca nu va place cafeaua stiu sa fac si ceai..."
27.02.2009 18:47:00

Cred ca ar trebui sa inveti limba romana si ai fi numai potrivit.
Asa este... cum spunea un comentator anterior, e debandada la Craiova. Debandada creata de faptul ca toti au impresia ca au dreptate. Debandada creata de oportunitatea de arunca cu noroi in altii. Si ce este mai placut decat sa pui piciorul pe gatul altuia si sa il infunzi in namol? Stiti ce este inevitabil? Sa asociezi orice numire cu un nume "greu" din cond ucere. Stiti de ce? Datorita politicii de resurse umane, comuna intregului sistem penitenciar, care este valabila si la Craiova. Toti cei numiti fac munca pe care trebuia sa o faca cineva. Oricine altcineva dar nu ei ca au oarece legaturi cu cineva. Cat de greu e sa fii prieten sau ruda cu cineva? Astea nu sunt singurele numiri de la Craiova. Dar sunt cele mai noi. Si e la moda sa ne luam de ultimii.Oare poate cel care critica aceste numiri sa aprecieze utilitatea acestor oameni in posturile in care au fost numiti? Sau scrie undeva ca trebuie sa indeplineasca cineva un anumit stagiu in paza ca sa ajunga la un birou? Ori poate cunoastem si personal din paza care este pus in functii de sef datorita varstei si vechimii pe care le au, dar carora nimeni nu are curajul sa le incredinteze vreo responsabilitate de escortare sau supraveghere. De fapt problema este alta. Nu stim sa respectam munca fiecaruia deoarece ni se pare ca munca noastra este cea mai importanta. Spunem ca ceilalti nu muncesc desi habar nu avem ce fac ceilalti. Dar daca cumva avem nevoie vreodata de produsele muncii lor, ne pisicim servili pentru a ne rezolva problemele. In restul timpului ne uitam crucis, nu intelegem nimic si preferam sa spunem ca nu muncesc. Aveti incredere, stiu ce vorbesc. Am fost in paza si acum sunt la birou. Numit. Fara concurs. Stiti voi: pile, rude, prieteni, etc, nicidecum valoare si profesionalism. ma plictisesc 8 ore la birou, sunt agent si cred ca sunt mai destept decat 80% din totii ofiterii si agentii unitatii. Ma gandesc cu groaza ca va fi un director care isi va da seama de asta si ma va pune la locul meu. Acolo in paza de unde am plecat. Dar surprizaaaaa! In locul meu va trebui sa puna pe altcineva. Ghici pe cine? Ati ghicit! Pe altcineva din paza. Al cui va fi oare? Domne`! Pe lumea asta nu exista nici un director cinstit!
Anonimul din birou!

Anonim spunea...

Are dreptate anonimul din birou toti au impresia ca muncesc si ceilalti nu.
In ceea ce priveste functiile nu pot fi de acord. Poate au utilitate .
Asta este o practica veche sa fim realisti tot pe cunostinte ajungi la birou dar anonimul de sus se referea la criteriile de numire pe aceste functii.
Criterii de numire nu exista ,ca atare ....
Trebuie sa existe egalitatea sanselor pentru fiecare functionar .

Oamenii sunt afectati pe buna dreptate pentru ca nu exista egalitatea sanselor fapt care starneste manie este normal .

Anonim spunea...

Am fost in paza si acum sunt la birou. Numit. Fara concurs. Stiti voi: pile, rude, prieteni, etc, nicidecum valoare si profesionalism. ma plictisesc 8 ore la birou, sunt agent si cred ca sunt mai destept decat 80% din totii ofiterii si agentii unitatii. Ma gandesc cu groaza ca va fi un director care isi va da seama de asta si ma va pune la locul meu. Acolo in paza de unde am plecat. Dar surprizaaaaa! In locul meu va trebui sa puna pe altcineva. Ghici pe cine? Ati ghicit! Pe altcineva din paza. Al cui va fi oare? Domne`! Pe lumea asta nu exista nici un director cinstit!


Din acest citat al anonimului din birou am inteles o oarecare ironie .
Pai daca ai fost numit si nu ai dat un concurs cine ti-a testat valoarea si profesionalismul mai DESTEPTULE ??? sa nu fi dedeochi.Vrei sa spui ca ti-a testat cineva valoarea???Eu nu cred mai degraba ti-a testat limba cu care ai ........
Iti pun o intrebare?
Te deranja daca in locul unde esti acum era numit alt coleg ???Eu cred ca stiu si raspunsul tau ,este nu ,asa este???Si ma rog de ce ar trebui sa numeasca pe altcineva din paza???Corect este ca postul respectiv sa se scoata la concurs DESTEPTULE!!!DOTATULE!!!VALOROSULE!!!FRUMUSELULE!!!

Anonim spunea...

La BACAU cam asta este , a fost si v-a fi problema administrativului, majoritatea niste slugoi , copii , si cultivatori de viiEpoca " PREJVARA" cu catei lui......epoca " DOBOS" cu catolicii .........iar epoca " MARGASOIU" cu pupincuristii........ce epoca v-a venii???????

Anonim spunea...

astept sa vad cum ne vom descurca cind se vor acumula citeva sute de ore suplimentare la Escorte,in decurs de 1-2 luni vom vedea ce buna este regionalizarea.tot inainte! traiasca ANP!

Anonim spunea...

Nu stiu de ce vorbesc unii de concursuri , poate nu au participat la nici unul pana acum , TREBUIE SA INTELEAGA TOATA LUMEA nu exista concursuri crecte in acest sistem pentru ca pe langa pile si cumetrii criteriile de evaluare la o eventuala promovare nu exista , memorez 100 de pagini si pot sa fiu sef iar in rest sunt zero barat .... nu aptitudini , nu experienta , nu respect din partea colegilor , nu comunicare , nu caracter , nu moralitate ....

Anonim spunea...

Se pare ca la Craiova unii au 2 probleme :
1. vor sa lucreze la birouri
2. vor sa fie sefi
Domnilor nu ne-am angajat sa lucram in birouri ci cu hotu in sectie , iar despre sefi , am vazut toata tara ce ia-ti facut lui Bala cu profesionalismul vostru

Anonim spunea...

ptr. anonimul de ieri de la aceeasi ora :
BRAVO '(SAVESCU,POPESCU,CRAIOVEANU)NOUA CONDUCERE DE LA PENITENCIARUL CRAIOVA ' ati inceput curatenia de primavara din FATA de la birouri poate asa cu var nou pe pereti se vor simti si ei sa vina in SPATE langa cei care ne batem capul singuri in sectii cu toti reprofilatii din oltenia
SA LE ZUGRAVITI TOT ANUL SA NU MAI AIBA UNDE SA STEA IN fata , LA TETRISURI si BARFE

Anonim spunea...

La CRAIOVA toti se vor sefi , e normal doar sunt olteni si vor sa stea in olcit pe locul din fata , le dau insa un sfat sa bage capul in pamant ca s-au facut destul de ras

Anonim spunea...

D-le Director SAVESCU,as vrea si eu sa lucrez din paza la birou .Cum procedez? ce conditii trebuie sa indeplinesc? Sa sti-ti ca am prezenta stiu sa fac cafea buna! Sau daca nu va place cafeaua stiu sa fac si ceai, va rog vreau un sfat , imi lipsesc intradevar cateva criterii care am inteles ca trebuie indeplinite( nu am rude fosti deputati,nu am prietena de fost director,nu am ruda nici un ofiter,nu am nevasta la popota) dar poate va mai ganditi.

27.02.2009 18:47:00


Anonumule!!!!!!!!!!!!!.....Vezi cum e cand iti pleaca pilele la pensie?.....cred ca o conditie esentiala sa ajungi si tu la birou este aceea de a lua licenta la facultate din prima (ceea ce tu ai ratat )iar adoua conditie ar fi sa mai slabesti un pic( pentru a fi prezentabil.....cum spui ) ca sa nu intrii in dunga pe usa directorului......daca gresesc te rog sa ma corectezi!

Anonim spunea...

Doamna, DIRECTOARE APOSTOL !Noi stim ca:psihologii au vederi "largite", dar daca ii sunteti asa buna prietena DOMNULUI NAZARE, NU IL MAI INVATA SA FACA PROSTII ca el da mai tirziu cu subsemnatul.Stim, strategia, ca trebuia sa inchideti gura lui Cuca pentru a nu face conferinta de presa , dar sa ,fim oameni seriosi:vrea sa vina la educativ sa sustina concurs la toamna !

Anonim spunea...

Nepotismele din Romania, imi este teama ca nu se vor sfarsi in 2/3 generatii,o problema este ca nu exista mecanisme de control al eficientei muncii noastre,mecanisme care sa aiba un dublu sens,cu feed-back,nu exista comunicare si transparenta institutionala este o gogorita goala de continut,un balon,cei 50 de ani de comunism au facut sa dispara bunul simt al romanului simplu de la tara, care isi cunostea lungul nasului,sa dispara frica de Dumnezeu,credinta adevarata si am devenit o natie de carcotasi care cu totii, fie ca recunoastem cu voce tare ,fie ca nu,cu totii credem ca DEMOCRATIE inseamna ca MIE imi este permis orice ,EU am doar drepturi,EU am competenta de a critica pe oricine si de a improsca cu noroi pe oricine ,ca de spalat se spala cine poate!

Anonim spunea...

Doamna DIRECTOARE APOSTOL!!Noi stim ca psihologi sun omoameni cu vederi "largi",mai stim ca ,sunteti si prietena domnului Nazare dar se poate una ca asta sa il sfatuiti asa de prost!Credeti ca daca l-ati aduspe CUCA la educatie fara sa sustina concursul din toamna este dejea ofiter-educator?VA CRED ca va faceati griji pentru director ,cind ati auzit de conferinta de presa a lui Cuca si va apreciez strategia

Anonim spunea...

PTR.ANONIM DIN 28.02.2009.ORA.09.53
SUB ACEST NUME SCRIU PE ACEST BLOG ,SI NU-MI ESTE RUSINE SA RECUNOSC ANONIMULE
FAPTUL CA FACI TRIMITERE LA PERSOANA MEA(CHESTIA CU LICENTA SI SLABITUL,DUC 100% CATRE PERSOANA MEA)NEPOTULE,TE INSELI AMARNIC.NU AM MAI SCRIS PE ACEST BLOG DIN 15 01.
AM AJUNS LA CONCLUZIA SI IMI ESTE SCARBA PRECUM STII CA ATMOSFERA DIN UNITATE ESTE UNA TIPIC BARFITOARE,DE BABE AFLATE PE MARGINEA SANTULUI SA PUNA IN FUNCTIUNE SISTEMUL ZVONISTIC:CEA FACUT CUTARE?CU CINE SI-O TRAGE CUTARE?PE CINE ARE CUTARE?ETC...
SI CEL MAI MULT MA DOARE ,CA NU NE VEDEM FIECARE DE PATRATICA LUI, DE FUNCTIA LUI,DE FAMILIA LUI.
ASTA ESTE REPLICA PE CARE A DORIT SA TI-O DEA,CEL LA CARE AI FACUT TRIMITERE,PE NEDREPT ADICA
S I L I C A

Anonim spunea...

Pt.anonimul din 27.02 ; 10:38
E firesc ca Nazarica finul lui Bala sa asculte sfaturile mariei sale subofiter,devenita dupa "doctorat" "suraofiter",ca doar e...APOSTOL!!! (oare o fi IUDA?)

Anonim spunea...

VERONICA si MARIUSICA sunt consilierii lui NAZARICA , cei trei de CA CA CA , spunem cu cine umbli ca sa-ti spun cine esti cu ADEVARAT . Abia asteptam nominalizarea de luni pentru DASDRP ca sa putem scrie in continuare de unitatea nazaritului

Anonim spunea...

Pentru MOTOC.............
Chiar si pe acest blog ( pe care nu ai mai scris din 15.01.....)se poate vedea cat esti de duplicitar, adica odata scrii anonim ....acum revii si spui ca te cheama MOTOC......si nu ai RUSINE!!! de numele tau......Mai putem vorbii de cum iti faci serviciul? chiar asa ! tu mai stii cine esti?
Apropo...... nu ai zis nimic de perioda ta de glorie cand rudele erau la putere ?
Hai!!!! mai bine sa ne cam vedem fiecare de treaba noastra, acolo unde suntem pusi, si sa nu ne mai uitam dupa ,,veverite,, si ,,secretari,,
Cred ca cel mai josnic lucru pe care tu l-ai facut, este acela ca tu nu ai identitate dar, iti permiti sa-i nominalizezi pe altii. PACAT!!!!! Scaneaza-te!!!!

Anonim spunea...

E firesc ca Nazarica finul lui Bala sa asculte sfaturile mariei sale subofiter,devenita dupa "doctorat" "suraofiter",ca doar e...APOSTOL!!! (oare o fi IUDA?)
28.02.2009 15:24:00 Anonim said...
Sa vedem numirea de luni se stie deja cine se aseamana se aduna Badai=Nazare tot o apa si-un pamant,in ceea ce o priveste pe Apostol,aflam cand vine de la comisia de disciplina de la ANP,introdusa de taticul cel mai slab manager din istoria severinului NAZARE

Anonim spunea...

Pentru anonimul de la 20.10 ce nu înţeleg este faptul că nazare este un ofiţer cu şcoală de informaţii şi se lasă dus de nas de un agent făcut de socru ofiţer şi şef pe deasupra , toata debandada de la Severin se datorează acestui badai care este un analfabet cu diplomă ajuns în mandatul pnl sus să nenorocească pe toată lumea , iar nazare l-a luat sfetnic şi asa la învaţat de bine că nu cred să-l apuce Paştele director pe undeva

Anonim spunea...

nimic despre voiajul celor de la DrTr Sev la Gherla, chiar asa?

Anonim spunea...

Pt. Anonimul de la 22.50: Se vede ca nu citesti blog-ul pt. ca astfel ai sti ca actiunea Gherla a aparut in data de 13.02.2009. Iti redau articolele de atunci:
Tot despre Nazare si psiholoaga lui ... a facut 800 de km Severin- Bucuresti-Gherla ca sa fie cu ea in seara de vineri , iar sambata au plecat fericiti impreuna cu loganul unitatii spre ... sa spuna ei unde s-au dus , daca se simt curati ...

Anonim spunea...
D-ul dir. nu i-a cumpărat mobilier de birou psiholoagei ci "blană" cu transformare ,la anul și la mulți ani!

23.02.2009 00:26:00
Pare-se ca acest no-name ,Valerica , a ajuns o vedeta celebra in stagiunea de primavara a teatrului de pe malul Dunarii, prin planificari mai mult decat proaste si idile amoroase

si asa mai departe din articolul "Greu la deal"

Anonim spunea...

Noi la Severin vom face o noua revolutie si vom incepe ce sindicatul care nu ne mai reprezinta , liderii alesi sunt aserviti total Nazaritului , Cuca a trecut sef serviciu pe modelul anp/alin popescu , Prundeanu a trecut la grupa ( sa demonstreze personal cum poti lucra o luna intreaga numai noapte de noapte pe modelul inventat de Badai ) si tace , tace , tace . Ne-am inselat cu totii in ceea ce -i priveste pe acesti doi lideri sunt niste slugi carora Badai le arunca un os su ei il sug . Sunt niste falsi vom alege pe altii care sa speram ca ne vor apara macar drepturile castigate pana acum .

Anonim spunea...

Ai dreptate prietene deja s-a facut o oferta , vom trece cu totii in noul sindicat , astia isi bat joc de noi sa le fie lor bine pe modelul Burcu dezbina si vei conduce .Sa terminam odata cu toti cateii care de 10 ani nu fac altceva decat sa oduca bine cu sefii . La cheful de 6 martie sa le dam lovitura de gratie direct de la microfon . Jos gasca Cuca - Prundeanu nepotii de la munte ai mogulului BURCU .

Anonim spunea...

Bravo colegi de la Severin mă bucur că a-ţi realizat că nu şefii sunt o problemă ci noi care i-am lăsat să-şi bată joc de noi zi de zi , noapte de noapte , nu am luat nici o atitudine , nu am putut vorbi , nu am putut scrie , nu am putut spune , am asteptat ca mortul colacul ,am crezut că cineva vede şi aude ( vezi Marghescu care iese cu ei prin toate barurile şi nu înţelege nimic , vezi ANP ) , degeaba colegi suntem singuri şi dacă nu ne vom face un sindicat care să ne reprezinte cu conducători fără interese personale care nu visează la funcţii (Cuca) sau grade (Prundeanu ) ne vor calca în picioare permanent toţi parveniţii (Nazare - gonit din Banat , Badai- cel mai mare Frustat din sistem )

Anonim spunea...

Spune si mie este adevarat ca Stoianovici si-a dat demisia din d.adj ?

Anonim spunea...

da, este adevarat ,prostia a invins , in acest ccr nu ne mai reprezinta nimeni .....

Anonim spunea...

Domnul Galbenu să-i urmeze exemplul , este prea valoros pentru o asemenea cloacă de şefi , care nu vad că nu mai reprezintă pe nimic şi pe nimeni în oraşul acesta . ADIO şi n-am cuvinte ... praful s-a ales

Anonim spunea...

Cred ca cea mai buna solutie pentru director adjunct la Severin ar fi sa revina Bogdan. Fata de ce avem acum in puscarie, e de departe de alta clasa. Cine sa ramana? Badai? Barbulescu? Untaru? Serban? Enasescu?!?!? Doamne fereste! Era bun Stoianovici. Pacat ca a renuntat. Parerea mea!

Anonim spunea...

PTR.ANONIM DIN 28.02.2009.ORA18.24.
DE CE SA-MI FIE RUSINE DE NUMELE MEU?A FOST INPLICAT IN VREUN SCANDAL DE NEEXECUTARE A ATRIBUTIUNILOR DE SERVICIU? AM FOST SUSPECTAT CA ADUC ,,CROCODILI,,SAU FAC ALTE MAGARII?DE CE SA-MI FIE RUSINE?
CARE PERIOADA DE GLORIE VORBESTI? ATUNCI CAND AM FOST PEDEPSIT DE 12 ORI SI NU AM PRIMIT 6 PREMII !!!!SI TU RADEAI IN BARBIIE? NU M-A INTERESAT NICI VEVERITELE SI NICI SECRETARI CA NU SA-U RIDICAT PE UMERII MEI,NU AM NOMINALIZAT PE NIMENI,MARTOR IMI ESTE PROPIETARUL BLOGULUI. PLATESC EU SA-TI TRIMITA TOATE COMENTARIILE MELE,SI AI SA VEZI CA AM DREPTATE.DAR CE FACI TU MA AMARATULE, (CA DACA MA-S COBORA LA NIVELUL TAU ,INSEAMNA SA MA COBOR SUB NIVELUL JIULUI),DACA AM DREPTATE TE MAI SPALA APA JIULUI DE INJURATURILE MELE PANA IES LA PENSIE???????
VEZI CA DE MAINE INCEP SERVICIUL,SI TE CAM BANUIESC CINE ESTI!!!!!!!!
IN REST ITI DORESC O SEARA PLACUTA SI VEZI UNDE GASESTI LOC DE DORMIT:PE PRES LA USA SAU SUB PAT CU PISICA!!!!!
APROPO,ERA SA UIT MA-M SCANAT:SUNT MULT MAI MORAL(ATAT LA SERVICIU CAT SI IN FAMILIE)DECAT TINE L_ _ _ _ S _ _ _ E.HA HA HA HA HA!!!!!!!!!!!!

Anonim spunea...

Spuneti numele intreg Bogdan BURCU-VRETI DINASTIA BURCU INTOARSA LA PUTERE?Mari fraieri sunteti!A venit unul din BANAT care numai banatean nu e,si v-a speriat?De ce? Cu pilele cu care se lauda?
Severineni,aveti coloana vertebrala!Sa plece la oamenii care nu le face cinste!Iar noi,cei care,vrem sa ne dramuim sete care ne sfasie pantecul,sa fim lasati in pace! S-o gasi si pentru noi un adevarat director!

Anonim spunea...

Pentru anonim 19.24

Propune tu un alt nume capabil sa ne conduca, daca tot te dai atat de destept.

Anonim spunea...

D-ul director general face nominalizararile nu eu! Sper sa citesca pe acest blog! Oricum,oricine e mai bun decat acest asa zis NAZARE BANATEANUL!BANATUL E FRUNTEA!Ce va face adevaratul BANAT cu Nazare?

Anonim spunea...

Nu ma dau destept!Cumva sunteti d-ul fost dir. Burcu?Numirile pe functiile de directori de penitenciare le face d-ul dir.general BALA!Banatul e FRUNTEA! Ce cauta Nazaritul la Severin?
Sper ca d-ul dir.gen.sa citeasca pe acest blog!
Oamenii in care investesti incredere nu trebuie sa te faca de rusune!
Dar acest "om" nu este o manusa pentru Penitenciarul Severin,chiar daca suntem pe locul 12,13,,numai Dumnezeu mai stie care este realitatea!!!!!!

Anonim spunea...

Cu un singur lucru nu sunt de acord cu tine. Badai nu are cum sa fie mai bun decat Nazare. Ai dreptate, oricine ne poate conduce cu exceptia astora doi. Eu am zis de Bogdan Burcu pentru ca e un om care cunoaste si personalul, si unitatea. E tanar, e adevarat, dar am lucrat cu el si e un om drept. Sunt sigur ca ar face treaba buna. Decat sa vina un altul care nu are habar de unitate sau sa ramana unu ca Badai, eu zic ca e de 10 ori mai bine cu el. Nu cred ca va mai veni insa. Am auzit ca s-ar stabili in Bucuresti.

Anonim spunea...

Ai dreptate stimabile coleg!Am crezut ca esti tatal lui Bogdan!Scuza-ma!Orice este păosibil in jungla penitenciara!Il cunosc si eu pe Bogdan dar totusi se nuneste si BURCU.Sunt convins,asa cum l-am cunoscut, ca nu va calca pe urmele tatalui sau.Dar nu mai amestecam nume de trista amintire!Ai auzit ca se va stabili la Bucuresti! Ii doresc tot binele din lume!
Hai sa ne incredintam tot in dir.gen.,ca doar asta este ierarhia!
Sa-l facem sa-si dea seama de gafa care a facut-o cu acest Nazarinean!

Anonim spunea...

Si nu mai pomeni de ex subofiterul de Badai,care intra la maria sa dir.NAZARE,INAINTEA TUTUROR SI UITA SA MAI IASA!Doar stim toti cine este acest Badai! Nu-i mai face atata reclama ca,chiar s-ar putea sa ajunga comandant!!!!!!!

Anonim spunea...

Nu e vina lui ca poarta acest nume, stimate coleg. Eu zic ca ar merita o sansa. Ai dreptate! Mai bine sa ne lasam pe mana sefilor nostrii din ANP.

ano spunea...

ce sa faca mai fratilor badii, sa intre in club si sa spuna ca sunt prea multi agenti? care dintre ei sa plece acasa? si vine omul la servici si apoi pleaca acasa! asa se intimpla la severin. sau nu sunt oameni suficienti si se da telefon pe acasa pe la oameni sa vina la servici ca nu are cin sa intre cu apelul la vinjulet si omul vine din respect pentru locul de munca la servici.cam asa face planificarile la severin badii cu giura mai puteti verifica si concediile care nu sunt trecute in d.z.u. sau care sunt trecute si cadrele prezente la serviciu. si nimeni nu face nimic... cine sa faca nene? cu 2-3 flori nu faci primavara cind nazare reprezinta iarna din toate punctele de vedere si toata lumea stie ca e sustinit de dl. dir.gen. dar ce sa faci asa a fost predestinata aceasta unitate - severin sa pata asa. ar fi bine sa vina conducere de la a.n.p., director, directori adj. si dupa 1-2 luni sa merga la bucuresti cu informari scrise si atunci sa vedem cine mai ramine la conducere. ATENTIE BADII cred ca ajungi L.S.T.in astfel de situatie si cam acolo i-ti e locul dupa cum gindesti si lucrezi nu stii decit sa te razbuni pe oameni iar cei care te pun datorita metodelor lor de lucru in inferioritate ii trimiti in comisie! sa-ti fie rusine. am auzit ca socrul tau este un bun conducator de oameni de ce nu ii ei exemplu aoleu stai putin ca sa faci lucrul asta i-ti trebuie discernamint si putere de intelegere, care tie .... dar ce sa faci asa esti tu mori de grija altuia si stie toata lumea cine este acesta(prostul). bine ca am fost si noi pe primul loc la ceva cind a fost prezentat materialul de bilant regional la craiova la sanctiuni . bravo DL.BADII tine-o tot asa de acum in nainte dle dir.daj. dar ai grija ca linga tine stau numai prieteni si nu are rost sa-i enumar ca-i stie toata lumea. acolo unde tu organizezi ceva iese un fiasco de ce? nu stim nici noi dar ne miram cum te suportam printre noi dar ce sa faci liderul de sindicat se joaca cu tine in retea si nu are cum sa ti se intimple ceva vai de capul vostru la amindoi ca nu stiti pe ce pamint traiti si va bateti joc de oameni care mai de care necajiti luati exemple de la ofiteri de linga voi care stu in anonimat dar care stiu sa discute si cu p.p.l.ii si cu personalul, si care sunt iubiti de cadre si ascultati de hoti. datorita lor nu avem probleme si le multumim ca astfel din p de v al caracterului tau si al lui nazare ne-am pierde si locul de munca. intelegem ca pe nazare nu-l leaga de unitate nimic decit eventual apostol si fiica-sa dar pe tine mai badii care de aici te-ai ridicat de ce ne persiflezi si i-ti bati joc de noi dar de ce cerem noi unui om ce nu poate sa dea? ne meritam soarta si nu avem ce sa mai comentam!!!!!!!!!???????

Anonim spunea...

cred ca ar trebui sa aduceti iar craiovenii, sau macar pe bala.
atunci arfi iar liniste la severin

Anonim spunea...

Ma numesc Prundeanu si dau un raspuns baietilor care scriu neadevaruri despre mine,sunteti manati numai de interse personale,eu m-am luptat si ma voi lupta tot timpul pt. drepturile sindicalistilor cei care ati reclamat si ati scris pe acest blog despre toate conducerile care nu vaufacut jocurile tot asa veti face pana la pensie.Din pacate d-l Stoianovici a avut un plan bun dar nu indeajuns de bun,a uitat de acordarea tuturor recuperarilor,cerandu-mi sa renuntam la orele suplimentare ceea ce nu pot fi de acord,a fost bine intentionat dar nu indeajuns,insa rezolva o mare problema a d-lui Ridichie si a baietilor de la grupa pt. ca o infiinta partial,din punctul meu de vedere e foarte ok dar nici seful de tura si seful de schimb sa stea in PC2 in schimb ce grupa sta la dormitor,iar altii sa stea cuplati prin posturi nu e omenste.Eu incerc sa reprezint interesele tuturor oamenilor dar astept pe oricine e nemultumit sau care are o propunere fiabila sa vina cu ea si eu il sustin pana la moarte dar cei care spun ca fac sindicat au fost interesati numai si nuami de interesul unui singur grup,domnilor trebuie sa va intereseze toti.Nu eu trebuie sa fac planificarile dvs ca sunteti ofiteri veniti cu propuneri conlucrati nu va carotati aiurea ca si din vina dvs unitatea merge prost pt. ca nu faceti altceva decat sa carcotiti.In principu am sustinut planul d-lui Stoianovici dar din pacate d-l dir a cosiderat ca nu e indeajuns de bun uniti-va si demonstrati ca e bun,va ajut si eu cat pot cu conditia sa satisfacem nevoile tutror nu numai ale unora.Iar cand aveti nemultumiri in legatura cu activitatea mea spunetimi-le mie in fata macar atat caracter aveti nu scrieti sub anonimat.Nu am intar la grupa noaptea va inselati d-le Ridichie am intrat pt. asa mi s-a dispus temporar pt. ca nu-mi ieseau orele,am avut un necaz si am luat o tura libera,eu chiar am sustinut peste tot ca nu se paote lucra numai noaptea si ca e ilegal martori sunt o parte din oamenii de la grupa care au lucrat noaptea.Scuzati-mi unele greseli gramaticale dar sunt un pic cam suparat pt. ca ma zbat sa fac ceva si alti arunca cu noroi aiurea in mine.

Anonim spunea...

Cine si- depus demisia sa aiba caracter pana la capat,nu sa-i para rau acum si sa joace la doua capete.

Anonim spunea...

Prundeanule fi diplomat si nu te mai afisa cu cel mai huliti oameni din unitate bADAI SI jETIX .

Anonim spunea...

Linistea dinaintea furtunii....

Anonim spunea...

O curiozitat am si eu...ca tot vorbim d relatile si familiile din penitenciar...Dl.MOTCANU are legaturi extraconjugale cu cumnata lui Bala( Simona )?Pentru o mai buna comunicare intre cadre si pentru a se crea o atmosfera proesionala, constructiva si in acelasi timp colegiala,relaxata vin cu o propunere...GASPAR DIRECTOR

Anonim spunea...

Referitor l "veverite"...v-ati gandit ca poate chiar isi fac treaba in birourile alea d care vorbiti?pana l urma nu este definitiv...asa ca vedeti-va d treaba si nu mai barfiti atat...se poate intampla s ajungi undeva fara relatii...codat...;)

Anonim spunea...

Craiova... cine am fost si ce-am ajuns!!!!
Costi Bala a vrut sa faca ceva in unitatea asta spre deosebire de Cerga.Chiar a vrut sa puna lucrurile la punct!!! Era si este un om corect, dupa parerea mea... care a schimbat cativa directori.
Personal, nu cred ca a avantajat pe nimeni cat a atat in unitate director... catelusi au facut asta in locul lui.
In ceea ce priveste calificativele de EXCEPTIONAL luate de Mirea,Pirvu,Calota Marinela sunt clar nedemocratice!!!!!!! cum Dumnezeului sa ia acest calificativ dupa nici un an de activitate intr-un sector!!!!!!! - pt situatia asta nu e devina Bala ci sefii lor directi - Cranta, Tatulescu.... Bicu....
Oamenii de caracter din unitatea asta stau la locul lor...
Cat despre noua conducere numai cuvinte de " lauda "

Anonim spunea...

Ia uite ce corect era Bala C-tin.
A ocupat fara concurs postul de director timp de 4 ani (PMT Craiova ,Targu Jiu,Severin ),avea incredere numai in rude si prieteni (becheanu adrian,dinu ramona si dinu claudiu (finii lui)fiica si ginerele lui cone marin si cone marilena,nitu diana,etc). Scurt istoric a lui Bala dupa ce a promovat examenul, la el nu a fost concurs,ca Director .
1.A propus incetarea imputernicirii din functia de Medic sef a Doctorului Florea un om deosebit si a propus imputernicirea ca medic sef a Medicului Stomatolog Cioabla Laura .
2.A propus imputernicirea in functia de Director Ec-adm a lui Nitu Diana de la Pmt Craiova care impreuna cu varul ei si bala constantin prin anii 2004-2005,2006................ conduceau PMT Craiova. Va urma
3.L-a numit pe Pagarin ....are prenume incurcat in functia de ofiter mobilizare din sef de tura.
4.Pe cumnata lui a mutat-o din paza la reeducare.
5.Pe prietenul cumnatei la mutat din paza la evidenta,anterior se plangea ca nu are oameni in paza ca nu are cine sa faca perchezitii.
6.A marginalizat toti functionari care nu faceau parte din clica lui .
7.Cone Marin cel mai cunoscut functionar din cadrul penitenciarului Craiova in randul persoanelor din lumea interlopa din Craiova .Spune ceva asta ?????? Poate da, poate nu!!!
8.Zvon-La putin timp dupa numire ca Director a propus la ANP ca Becheanu Adrian sef sectie(inginerul vorba unui anonim) sa beneficieze de sporul de 50% din salariu de baza pt MERITE DEOSEBITE ,fara consultarea consiliului de conducere .
Ce spune-ti sunt abuzuri de putere???
Ce manager -director a fost Bala Constantin ?
Stilul dominant - managerii caracterizaţi printr-un comportament orientat spre dobândirea posturilor aflate în eşalonul superior al sistemului de management. Persoanele cu acest stil de management generează un climat caracterizat prin tensiuni şi conflicte între subordonaţi. Aceştia au un grad ridicat de încredere în sine şi convingerea fermă că posturile respective le "revin de drept", numai ei sunt apţi şi datori să ducă la îndeplinire atribuţiile circumscrise postului. Tendinţa dominantă a acestora este de a impune propria opinie în procesul de adoptare a deciziilor. În cazul unor eşecuri, plaseaza întreaga răspundere in sarcina subordonatilor. Refuza orice sugestie din partea subordonatilor .
Asta era Bala Constantin.
Comparatia intre Bala si Cerga este de rasul lumii nu va ajunge niciodata Bala ca Cerga ,Cerga era un om deosebit.

In ceea ce priveste calificativele de EXCEPTIONAL luate de Mirea,Pirvu,Calota Marinela sunt clar nedemocratice!!!!!!! cum Dumnezeului sa ia acest calificativ dupa nici un an de activitate intr-un sector!!!!!!! - pt situatia asta nu e devina Bala ci sefii lor directi - Cranta, Tatulescu.... Bicu....
Pai daca Bala nu a fost de acord cu calificativele si era asa corect precum spui de ce nu a modificat calificativele???
Lasa-ne cu Bala!!!

Anonim spunea...

anonimu de la 20:47 care te_ai luat de FLOREA .vbr din ura sau din nestiinta de cauza ,nu ti_ai dori sa ai toate teancurile de cereri pe care le rezolva respectiu. s.a.s.a.m. d. si daca ai face munca ag FLOREA presupun ca atunci te ai lua de altii care ti se pare tie ca trandavesc iar tu muncesti pe branci.si vezi ca are 8 ani in sistem,..JAN

Anonim spunea...

Era si este un om corect!!!
A ocupat fara concurs postul de director timp de 4 ani (PMT Craiova ,Targu Jiu,Severin ),avea incredere numai in rude si prieteni (becheanu adrian,dinu ramona si dinu claudiu (finii lui)fiica si ginerele lui cone marin si cone marilena,nitu diana,etc). Scurt istoric a lui Bala dupa ce a promovat examenul, la el nu a fost concurs,ca Director .
1.A propus incetarea imputernicirii din functia de Medic sef a Doctorului Florea un om deosebit si a propus imputernicirea ca medic sef a Medicului Stomatolog Cioabla Laura .
2.A propus imputernicirea in functia de Director Ec-adm a lui Nitu Diana de la Pmt Craiova care impreuna cu varul ei si bala constantin prin anii 2004-2005,2006................ conduceau PMT Craiova. Va urma
3.L-a numit pe Pagarin ....are prenume incurcat in functia de ofiter mobilizare din sef de tura.
4.Pe cumnata lui a mutat-o din paza la reeducare.
5.Pe prietenul cumnatei la mutat din paza la evidenta,anterior se plangea ca nu are oameni in paza ca nu are cine sa faca perchezitii.
6.A marginalizat toti functionari care nu faceau parte din clica lui .
7.Cone Marin cel mai cunoscut functionar din cadrul penitenciarului Craiova in randul persoanelor din lumea interlopa din Craiova .Spune ceva asta ?????? Poate da, poate nu!!!
8.Zvon-La putin timp dupa numire ca Director a propus la ANP ca Becheanu Adrian sef sectie(inginerul vorba unui anonim) sa beneficieze de sporul de 50% din salariu de baza pt MERITE DEOSEBITE ,fara consultarea consiliului de conducere .
Ce spune-ti este corect???
Ce manager -director a fost Bala Constantin ?
Stilul dominant - managerii caracterizaţi printr-un comportament orientat spre dobândirea posturilor aflate în eşalonul superior al sistemului de management. Persoanele cu acest stil de management generează un climat caracterizat prin tensiuni şi conflicte între subordonaţi. Aceştia au un grad ridicat de încredere în sine şi convingerea fermă că posturile respective le "revin de drept", numai ei sunt apţi şi datori să ducă la îndeplinire atribuţiile circumscrise postului. Tendinţa dominantă a acestora este de a impune propria opinie în procesul de adoptare a deciziilor. În cazul unor eşecuri, plaseaza întreaga răspundere in sarcina subordonatilor. Refuza orice sugestie din partea subordonatilor .
Asta era Bala Constantin.Nu-l mai plangeti.

P.S.pt situatia asta nu e devina Bala ci sefii lor directi - Cranta, Tatulescu.... Bicu.... asta e citat ca sa te convengi de descrierea de mai sus.
Tendinţa dominantă a acestora este de a impune propria opinie în procesul de adoptare a deciziilor.
Bala isi folosea influenta pentru a determina sefii sa nu de-a calificative de EXCEPTIONAL ,adica mai babeste le sugera "d-lor mai subtire cu EXCEPTIONALUL" .
Bala ca Director avea posibilitatea sa modifice orice calificativ dar nu avea simtul raspunderii era un m.......,un manager foarte slab.
Niciodata nu va ajunge Bala ca ,Cerga este foarte departe .Cerga era un om super destept Bala ...........
Lasa-ne p..........le